Najdi forum

Prodajalka v Intersportu sinu rekla, da smrdi

Pozdravljeni.
Svoje otroke poskušam vzgajati tako, da bodo znali ravnati z denarjem in se zavedali, da ne leti z neba. Sine trenira košarko in si je dolgo želel nek določen model superg. Ker opremo že ima, sva mu z možem dejala, da si jih lahko kupi sam, s svojimi prihranki. In je šparal in šparal, zadnjič pa smo se odpravili v Supernovo na Rudniku in mali je končno odšel po tiste superge, o katerih je sanjal. Na blagajni je bil mali sam (me je izučilo, nikoli več!), vrečke mu nisem pregledala, ker ne vem zakaj bi jo, z nakupi smo opravili in se odpravili domov, sin pa je navkljub novim supergam potonil v neko mračno razpoloženje.
V naslednjih dneh smo odšli na morje, sine še vedno zamorjen brez razloga, potem pa se je izpovedal.
V trgovini tistega dne mu je prodajalka na blagajni očitno želela vsiliti nogavice. Rekel je, da bo vzel samo superge, prodajalka pa mu je nato rekla, da ona ve, da on smrdi in da nogavice mora vzeti. Rečeno je bilo, da ga bodo vsi zafrkavali, ker smrdi in da sigurno noče tega. Nogavice je treba menjati, vi športniki vsi smrdite in podobno. Ko mi je mali vse to povedal, nisem mogla verjeti. Rekel je še, da so ga vsi v vrsti čudno gledali, da ga je bilo sram in da je potem rekel ja, da bi le lahko čimprej ušel iz trgovine. Mimogrede, ista prodajalka mu je (brez, da bi mu to omenila!!) računala tudi njihovo torbo za 1 evro. Nogavice so mimogrede stale 14,99€, kar se meni ne zdi malo.
Na računu je zapisana XY (popravek moderatorja!) naziva gospa ni vredna.
Povejte mi, kaj naj. Da mene vsakodnevno dr**** v glavo v vseh trgovinah mi je že prišlo v navado ampak z mojimi malimi pa ne bo nihče ravnal tako. Klicala sem v kadrovsko službo Intersporta pa so me po hitrem postopku odslovili češ, da naj pošljem email pa bo že šlo naprej.
NE!
Ko sem šla v isti Intersport na soočenje s tole XY (popravek moderatorja!), žal ni delala. Govorila sem z njeno sodelavko, ki se je le nasmejala in rekla, ah ja Suzi je pač taka. Pa dajte prosim no?!?!?
Kdo ve, kdo je tam poslovodja?

Ja, preko spletnega foruma pač ne boste razčistili, a ne?

Kaj naj naj? Ja, pisno, preko elektronske pošte se obrnite na poslovalnico in prosite za sestanek oz. pogovor z dotično prodajalko.

Tukaj tega ne bomo razrešili.

Jaz s trgovici niti ene slabe izkušnje še nisem imela. Ko pa sem delala kot prodajalka leto dni, se je pa zvrstilo cel kup nesramnih ljudi, tudi smrdljivih, ja, preznojenih, z alkoholnim zadahom, takih s starim švicom in s slabim zadahom iz ust…Res pa, da jim nisem v obraz povedala, da naj si zdravje in higieno uredijo.

Kakorkoli, vsaka medalja ima dve plati. Morda je fan kaj narobe razumel, morda je res smrdel, morda ni. Ampak, tukaj ne boste ničesar ugotovili, ne razrešili. En tak zrel pogovor med vami tremi mora biti.

Če ste želeli izpostaviti vsebino problematike, bi bilo prav, da ne navajate prodajalke z imenom in priimkom. Nenazadnje ste sami anonimni, kajne?

Kot drugo pa je dejstvo, da bi bilo najefektivneje, če bi konflikt reševali direktno z omenjeno gospo. Že to, da ste o težavi govorili z njeno sodelavko (ki ji ni predpostavljena), pomeni, da se ne soočite z osebami, ki predstavljajo srž problema. Tu bi bili najefektivnejši.

Sin bo v življenju naletel še na kakšno podobno osebo, kot je bila omenjena prodajalka. Ne boste ga mogli zaščititi pred takimi situacijami, zato je neprimerno bolje, da mu razložite, kako naj v takih trenutkih odreagira. Neglede na starost: v nakup te ne more prisiliti nihče in sam si dolžan preveriti račun, preden zapustiš trgovino.

nova
Uredništvo priporoča

Naj bo to lekcija za sina, ne glede na to, kolikor se nelagodno kot starš počutiš. Naj se nauči zavrniti stvari, ki jih ne želi ali potrebuje, sicer mu bodo še večkrat kaj prodali.
Tistega z nogavicami in smradom pa mislim, da tudi sama nisi najbolje razumela, ker iz napisanega namreč ni možno razbrati kaj bi se naj dogajalo. Ni preveč smiselno napisano, mogoče je tudi sin kaj narobe razumel, težko je razbrati. Pogovor s prodajalko pa sigurno ne more škodit, čeprav dvomim, da so bo spomnila točno tega pogovora po tolikem času.
Pač neseš nogavice nazaj in zamenjaš za kaj drugega, kar bolj potrebujete, če so seveda še zapakirane.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Če meniš, da se ti godi krivica, ne išči maščevanja, kajti morda je tvoja nesreča le poduk, ki si si ga prislužil za nekaj, kar si spregledal." Eros [psi] st. 345

Ja, po telefonu ne šteje. So ti dali email, kamor se lahko pritožiš? Verjetno ne. No ja, s tem se ne ukvarjaj … Napiši pritožbo in jo pošlji direktorjem Mateji Jesenek in Robertu Pikusu.

INTERSPORT ISI d.o.o.
ga. Mateja Jesenek
Cesta na Okroglo 3
4202 Naklo pri Kranju
Slovenija

INTERSPORT ISI d.o.o.
g. Robert Pikus
Cesta na Okroglo 3
4202 Naklo pri Kranju
Slovenija

Gre za to, da si STRANKA in s strankami se tako ne dela, ker jih izgubiš! Taka prodajalka trgovini dela hudo poslovno škodo in če bi to naredila meni ali komurkoli v moji prisotnosti, ne bi bila tiho!

Eden od komentatorjev omenja, da je sin narobe razumel in da je lekcija za sina?! RESNO?! Tako se z ljudmi NE pogovarja! Ste morda VI ta prodajalka?

Kako se ne pogovarja? Napisano je precej nejasno in nesmiselno. Dopuscam da sploh ni bilo nic slabo misljeno. Tudi ce predpostavimo, da je prodajalka res grdo govorila, drzi, da se to ne dela. Dogaja pa se in se se bo. Prej kot se otrok nauci sam iz takih situacij resit, “brez da kaj kupi”, lazje mu bo v zivljenju. Ali ni tako?

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Če meniš, da se ti godi krivica, ne išči maščevanja, kajti morda je tvoja nesreča le poduk, ki si si ga prislužil za nekaj, kar si spregledal." Eros [psi] st. 345

New Report

Close