avtomobilisti – avto na plin, hibrida ali dizla
poznavalce avtomobilov prosim za mnenje..
kupujemo nov avto, predvsem želimo avto s čim manjšo porabo (čudno ne :-)), vožnja pa večinoma po lokalnih, luknjastih, ovinkastih in gor pa dol cestah, avtoceste letno bolj malo (samo na dopust pa kak izlet skozi slovenijo).
naša ožja izbira = toyota carrola hybrid, opel astra plin, ford focus dizel.
kaj izbrati po vaše in zakaj??
Naj ti bo tole za orientacijo…..tri variante istega modela avtomobila….vedno moraš upoštevat tudi vzdrževanje, ne le porabo…
http://www.zurnal24.si/brez-servisa-slika-ni-popolna-clanek-209670
toyote majo en kup hibridov, sam pri nas je jeba, ker je na volj par modelov
pišeš da se boš vozila po slabih cestah….jaz bi n atvojem mestu pogledal z akakim rabljenim suvjem, saj se v primerjavi z osebnim vozilom boljš razume z luknjami
miogrede tudi tooyoto land rcruiser (le pod drugim imenom) dobiš v hibridni verziji a ne pri nas
kaj pa kak straješi lexus rx 400 h? sicer popije kak litrček več focus tdci, a je vseeno dost šparoven pa še 4×4 ga lahk dobiš
mogoče pa tud kak običajen suv (kia sportage, hyundai ix35) s t.i. eko opcijami (izklop motorja ko stojiš, polnjenje baterije ko zaviraš…) to je nekakšn akopija hibridov, a se odlično obnese
Za lexusa bi se kr ustrašil stroškov. Kako pa je sploh s temi starimi hibridi…sem gledal enkrat, neke oglase in bral da ima pač avto slabe akomulatorje in jih je treba menjat. Ni glih fajn, če kupiš avto, pol te pa useka kak nenormalen strošek za akomulatorje.
Polnjenje baterije ko zaviraš pa….no ja….ni nekega znatnega prihranka…nekje do 3{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} pri porabi (govorim za BMW-jev sistem).
Avtor/ica: iz tvojega ožjega izbora bi se odločil za Focusa z dizelskim motorjem. Če bi pa sam kupoval avto, bi pa kupil pač 2 leti starega dizla, od 1. lastnika – se pravi slovenski avto, ne uvožen (razen če se uvoza ne lotevate sami)…. Aja…in če se lučano odločaš med 1.6 dizlom ali 2.0…….vzami raje 2.0, ker v porabi pri normalni vožnji razlike praktično ni.
Corolla? Kaj res?[/quote]
maš camry hybrid
crown hybrid (lexus pod drugo broško…dokler niso ustanovili blagovne znamke lexus je bla to tanartabolj prestižna opcija)
avalon hybrid
razni terenci highlander (pri nas poznan kot land cruiser), rav4
Corolla? Kaj res?[/quote]
corolle hybrid da ni, maš pa alternativo in sicer auris hybird. Avta sta identična, enaka, s tem da je corolla izključno limuzina (4 vrata), auris pa ma 5 vrat oz je tud karavan
torej maš tud corollo hibrida, le da pod rdugim imenom in da nima 4 vrat
Corolla? Kaj res?[/quote]
corolle hybrid da ni, maš pa alternativo in sicer auris hybird. Avta sta identična, enaka, s tem da je corolla izključno limuzina (4 vrata), auris pa ma 5 vrat oz je tud karavan
torej maš tud corollo hibrida, le da pod rdugim imenom in da nima 4 vrat[/quote]
Saj malo je podobno mercedesu, tako da imaš pravzaprav mercedesa?
corolle hybrid da ni, maš pa alternativo in sicer auris hybird. Avta sta identična, enaka, s tem da je corolla izključno limuzina (4 vrata), auris pa ma 5 vrat oz je tud karavan
torej maš tud corollo hibrida, le da pod rdugim imenom in da nima 4 vrat[/quote]
Saj malo je podobno mercedesu, tako da imaš pravzaprav mercedesa?[/quote]
ne nimaš mercedesa mapak avta st ana enaki platformi, mata enake pogonske sklope in enako notranjsoti…samo corolla je bla poznana kot limuzina, auris pa kot 5 vrata zadeva
avta sta identična, s tem da ma corolla izključno in samo 4 vrata in da ni hibridne opcije, medtem ko je auris tud hibird in tudi kot karavan..tud prejšnje verzije coroll so mel eopcijo 5 vrat (tud 3 vrat) in karavanske različice
Saj malo je podobno mercedesu, tako da imaš pravzaprav mercedesa?[/quote]
ne nimaš mercedesa mapak avta st ana enaki platformi, mata enake pogonske sklope in enako notranjsoti…samo corolla je bla poznana kot limuzina, auris pa kot 5 vrata zadeva
avta sta identična, s tem da ma corolla izključno in samo 4 vrata in da ni hibridne opcije, medtem ko je auris tud hibird in tudi kot karavan..tud prejšnje verzije coroll so mel eopcijo 5 vrat (tud 3 vrat) in karavanske različice[/quote]
Se pravi je corolla hybrid ali ne?
ne nimaš mercedesa mapak avta st ana enaki platformi, mata enake pogonske sklope in enako notranjsoti…samo corolla je bla poznana kot limuzina, auris pa kot 5 vrata zadeva
avta sta identična, s tem da ma corolla izključno in samo 4 vrata in da ni hibridne opcije, medtem ko je auris tud hibird in tudi kot karavan..tud prejšnje verzije coroll so mel eopcijo 5 vrat (tud 3 vrat) in karavanske različice[/quote]
Se pravi je corolla hybrid ali ne?[/quote]
corolle je tud na volj in sicer kot corolla axio hybird….samo kje je to na voljo ni od kdaj bo na voljo (bla j epredstvaljena letos spomladi)…
ja tud corolla bi se dal adobiti kot hybrid
Jaz imam vrhunskega dizlaDelal je kot urica in potem sem enkrat natankal eno motno nafto na maxen.Avto je po par minutah crknil.Tak ,da jaz ti priporočam navadni avto na bencin.Tisti liter dva je malenkost v primerjavi z popravili plinašov,ki ob slabem mazanju naredijo podobno sranje kot dizel.Najbolj zanesljivi so bencinarji in kupi dobrega z najmanj 2.0 16 v motorjem ,poraba bo izpod deset litrov oziroma na novejšem tud manj kot 8.Tud ,če kupiš alfo z turbo motorjem ,ki troši od 9 do enajst litro,bo vožnja cenejša kot na primerljivem dizelašu.Je pa tudi res,da če kupiš fiatov dizel ,ki je indentičen v vseh italijanskih in ogromno nemških motorjev potem bo težav manj.Če pa kupiš bmw dizel,bodo stroški.Ww pasat in podobno to ti pa odnese celo bogatstvo z popravili.
Zato lepo kupi enega avtka na bencin po moźnosti japonskega in zadeva bo špilala najlepše.
Imam avto na plin in vsakič, ko grem tankam prišparam polovico denarja . SUPER , Vsake pol leta natankam malo bencina, ker ga rabim za vžig avtomobila . čUDNO SE MI ZDI, DA PLINA BOLJ NE REKLAMIRAJO , KER JE RES ZAKON . Imeti pa moraš dobro plinsko napravo in velik rezervar plina . Moj ima 90 litrov . Le v prtljažniku je malce manj prostora . PRIPOROČAM
a si eni res ne znate naredit izračuna..
recimo da boste imeli avto 5 let:
Cena = 25000€
poraba 4l/100 nafta
letno ob režimu ki ste ga napisali je to cca 25000km/leto..
1250 x 4 x 1,36= 6800€
servisi: dragi ker ste primorani delat na uradnem zaradi garancije:??? 5 x 300€=1500€
zavarovanje: po mojem kasko-saj je avto nov?? cca 1000€ -povprečje 5 x 750€=3750€
če torej seštejem vse skupaj:
25000€+
6800€+
1500€+
3750€=
———-
37050€
če pa nabaite 4l rabljen bencinar za 10000€
temu prištejete “full servis” za 2000€
pri porabi 8l/100km na 25000km/leto to znese: 1250 x 8l x 1,48€=14800€
servisi: ne tako dragi ker niste primorani delat na uradnem zaradi garancije:5 x 300€=1500€
zavarovanje: avto ni nov cca 400€ -povprečje 5 x 400€=2000€
če torej seštejem vse skupaj:
12000€+
14800€+
1500€+
2000€=
———-
29330€
razlika = 37050-29330= dobrih 7000€
se pravi da ob nakupu dizla za 7k€ manj oz 25k€-7k€= 18000€ se vam stvari v 5 letih izenačijo..
tako da, največji strošek vam je nakup avta!!