Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zakaj nam lapajo, da morajo biti naše cene visoke, ker smo majhen trg?

Zakaj nam lapajo, da morajo biti naše cene visoke, ker smo majhen trg?

Kakšen majhen trg? A nismo del evropskega trga? Kakšne višje cene zaradi majhnega slovenskega trga? Saj nismo več majhen slovenski trg, ampak ogromen evropski. A nismo del brezcarinskega več stomilijonskega trga Evrope? Zakaj smo šli v EU? A nismo šli med drugim tudi zaradi tega, da nam ne bodo lokalni trgovci srali z večjimi cenami? Kako smo še vedno majhen trg, če ni omejitve v skupnem evropskem trgu? A nismo isti trg? Kaj je potem EU?

Slovenčki smo že od pamtiveka majhni v glavah.

Divide et impera.

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain
nova
Uredništvo priporoča

poskusi pri kitajcu naročit 5 komadov nečesa pa preveri ceno

pa poskusi pri kitajcu naročit kontejner nečesa, pa preveri ceno

bo šlo?

Kolikorkoli pri Kitajcu naročiš, pride z isto ladjo v isto pristanišče. Prevoz ni nič dražji. Se ti bo zaletelo?

Kolikorkoli pri Kitajcu naročiš, pride z isto ladjo v isto pristanišče. Prevoz ni nič dražji. Se ti bo zaletelo?[/quote]

ne vem koliko imaš ti trgovskih izkušenj, jaz pa ti lahko zagotovim, da trgovec, ki naroča po par kontejnerjev robe (takega v sloveniji praktično ni) ima neprimerno boljše nabavne cene kot trgovec, ki naroča robo po kosih, kar s transportom nima prav nobene zveze.

če tega ne razumeš, si pa mal preberi, kako trgovina sploh funkcionira

Ja in kitajc ma po tvoje svojo ladjo?

Kolikorkoli pri Kitajcu naročiš, pride z isto ladjo v isto pristanišče. Prevoz ni nič dražji. Se ti bo zaletelo?[/quote]

ne vem koliko imaš ti trgovskih izkušenj, jaz pa ti lahko zagotovim, da trgovec, ki naroča po par kontejnerjev robe (takega v sloveniji praktično ni) ima neprimerno boljše nabavne cene kot trgovec, ki naroča robo po kosih, kar s transportom nima prav nobene zveze.

če tega ne razumeš, si pa mal preberi, kako trgovina sploh funkcionira[/quote]

Zato pa evropski trgovci naročajo robo pri globalnemu posredniku. Ta pripelje vso robo recimo v Rotterdam za cel evropski trg, potem se pa naprej razpečuje. Saj ne naroča vsak posebej direktno pri proizvajalcu. Če bi bilo po tvojem razumevanju, potem se trgi drobijo na vsako vas in mesto v Evropi posebej. Potem bi morala Ljubljana imeti desetkrat manjše cene kot neki Graz v Avstriji, ker je ta pač toliko manjši trg. V čem je pa potem finta skupnega evropskega trga, če ne v znižanju in približevanju cen? Daj mi povej, v čem je potem smisel, da smo se združevali v EU, če se še zmeraj izgovarjamo na nacionalne trge in njihove specifike? To mi razloži.

Samo kitajec ti ne da zraven slo navodil, ki stanejo pa ce jih delas za1komad ali za 100000 enako, torej je etrosek izedlave navodil skoraj 100000 krat fecji za 1kos.

Potem mora biti vsa elektronika certificirana, spet strosek.

Barva more biti taka da ni strupena, kitajci mirno pofarbajo svoj crap s svinceno barvo,…

No enaki izdelki(tehnika/parirano) je morda ceneje, vendar ce nekaj stane pri nas v stacuni 600 eur, pri kitajcih pa isti tv 300, ga jaz 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} ne kupim, ker ce ne dela sem ob 300 EUR.

Za pocen zadeve do 50 EUR pri nas pa recimo da isto stane 100eur , to je pa vse od kitajcev, ker itak je vseeno, ne enega ne drugega ne rabim, zares;)

Nekdo malo meša pojme proste prodaje na EU trgu in razliko med nakupi velikih ali malih količin, kamor žal sodi tudi Slovenija oz. Njeni trgovci. Mogoče bo potrebno prebrat kak članek ali knjigo na to temo ali se pogovoriti s kom, ki nabavlja robo za Slo, vseeno kakšno in kje, ter kaksne cene dobi glede na kolicino.

Koliko pa stane prevajalec iz angleščine, ne kitajščine, da prevede sto stavkov v slovenščino. Prevajalci pri nas za drobiž prek študenta delajo, če ga sploh vidijo. Koliko je torej mejni strošek prevajalca na komad? 1 cent?

A niso certifikacije evropsko poenotene? A me kdo zajebava, da v skupnem prostoru enakih evropskih standardov uporabljamo neke nacionalne certifikate? Zakaj pa?

Kitajci ne barvajo za vsako državo posebej. Oni barvajo za evropski trg. Za domačega pa verjetno posebej s cenejšo farbo.

Ti mi kar priporočaj kakšno knjigo po tem vprašanju. Še prej mi pa povej, če Baumax naroči robo pri velikem dilerju iz Kitajske, jo vsaka štacuna v vsaki državi posebej naročuje, da so cene enakih artiklov tako različne med državami, ali vse nabavljajo prek iste centrale v Evropi?

Za 500{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} marže, kot jih imajo naši trgovci, ni opravičila.

slovenija je na zalost predraga in seveda niti ni pretirane izbire.. bila sem v treh podobnih trgovinah duty free in treh razlicnih drzavah… isti izdelek je v ameriki 27usd (takse ni potrebno placati pa tudi je nizka.. neprimerljiva z nasimi davki)… v parizu sem kupila enak izdelek za 27eur… ( dolar je manjsi od era tako da si tu zracunajte kolk je ez drazja od zda) … v sloveniji pa videla enak izdelek za 30 eur ( s tem da mi veckrat sploh nimamo 1 kvalitete ampak smo drugorazredni)…

In s tem, da je bruto plača francoskega delavca v trgovini vsaj dvakrat višja od slovenskega, kar se tudi mora poznati v končni ceni robe. Na koncu pa pri njih izdelek cenejši…

ne vem koliko imaš ti trgovskih izkušenj, jaz pa ti lahko zagotovim, da trgovec, ki naroča po par kontejnerjev robe (takega v sloveniji praktično ni) ima neprimerno boljše nabavne cene kot trgovec, ki naroča robo po kosih, kar s transportom nima prav nobene zveze.

če tega ne razumeš, si pa mal preberi, kako trgovina sploh funkcionira[/quote]

Zato pa evropski trgovci naročajo robo pri globalnemu posredniku. Ta pripelje vso robo recimo v Rotterdam za cel evropski trg, potem se pa naprej razpečuje. Saj ne naroča vsak posebej direktno pri proizvajalcu. Če bi bilo po tvojem razumevanju, potem se trgi drobijo na vsako vas in mesto v Evropi posebej. Potem bi morala Ljubljana imeti desetkrat manjše cene kot neki Graz v Avstriji, ker je ta pač toliko manjši trg. V čem je pa potem finta skupnega evropskega trga, če ne v znižanju in približevanju cen? Daj mi povej, v čem je potem smisel, da smo se združevali v EU, če se še zmeraj izgovarjamo na nacionalne trge in njihove specifike? To mi razloži.[/quote]

edini način da boš res razumel je ta, da sam odpreš trgovino po cenah, ki se tebi zdijo spejemljive za naše tržišče … pravzaprav po tvoji logiki me čudi, da nihče v sloveniji še ni zapolnil te tržne niše, ki je očitno resnično velika 🙂

pa sploh ne zagovarjam trgovcev, samo poznam trgovsko branžo…

Cene morajo biti visoke, da lahko kupujejo drage avtomobile, vile, jahte…

Zato pa evropski trgovci naročajo robo pri globalnemu posredniku. Ta pripelje vso robo recimo v Rotterdam za cel evropski trg, potem se pa naprej razpečuje. Saj ne naroča vsak posebej direktno pri proizvajalcu. Če bi bilo po tvojem razumevanju, potem se trgi drobijo na vsako vas in mesto v Evropi posebej. Potem bi morala Ljubljana imeti desetkrat manjše cene kot neki Graz v Avstriji, ker je ta pač toliko manjši trg. V čem je pa potem finta skupnega evropskega trga, če ne v znižanju in približevanju cen? Daj mi povej, v čem je potem smisel, da smo se združevali v EU, če se še zmeraj izgovarjamo na nacionalne trge in njihove specifike? To mi razloži.[/quote]

edini način da boš res razumel je ta, da sam odpreš trgovino po cenah, ki se tebi zdijo spejemljive za naše tržišče … pravzaprav po tvoji logiki me čudi, da nihče v sloveniji še ni zapolnil te tržne niše, ki je očitno resnično velika 🙂

pa sploh ne zagovarjam trgovcev, samo poznam trgovsko branžo…[/quote]

Če res poznaš trgovsko branžo, potem mi pa lahko odgovoriš na zgornja vprašanja. Naj ti ne bo odveč. Razsvetli nas, ki ne vemo. Morda imajo prav janševikarji, ki pravijo, da v Sloveniji ne moreš prebit posredniških monopolov. Tako kot recimo pri recimo osnovnih zdravilih, ki so dražja pri nas kot v razvitejši tujini. Ali pri pri nabavi medicinske opreme prek privat slovenskih firm, ki vse dvojno zaračunavajo našim zdravstvenim ustanovam. itd. To je tudi trgovina. Kaj praviš ti na to? Je samo demagogija ali res kaj na stvari?

Odgovor je v trgovskih maržah. In ja, mi uvozniki si moramo nažgat procente gor dodatno, zato da financiramo neplačnike kot je mečkator, ki zamuja 60 dni po valuti 120 dni. Se pravi, da financiramo kitajca, ki hoče denar vnaprej, financiramo državo s carino in davki, ki hoče denar takoj, financiramo plače, ki morjo bit, mi pa čakamo na denar pol leta. In , ja marže trgovinskih verig so pri nas visoke, saj pa morajo pokrivat vse te tranzitne zablode in drage uprave…dejte si samo pogledat stolpnice uprave mečkatorja….kolk enih nesposobnih fikusov tam čepi, vam ne morem povedat…..Kupna moč je padla, režija pa mora nekako preživet. Če komercialisti znižajo cene v poden, jim pa šefi najedajo, da so marže prenizke, pa jim ode služba u maloro. Pa kitajci tud nimajo rabatne politike cen, preverjeno. Če naročiš en kontejner al pa 15, razlika v ceni je minimalna. Samo , da bo švaba teh 15 kontejnerjev obrnil v par mesecih, in že naročil nove, pa od tega dobro živel. Pri nas pa uvoziš kontejner, dostaviš v štacune, tam se pa ista roba svaljka po več let, če jo te lene riti trgovske sploh dajo iz skladišč na police.

Razlika je v neplačnikih ali pa zamudnikih. Če ti nekdo konstantno zamuja s plačilom za recimo 60 dni, je to problem samo prvih 60 dni, potem je pa denarni tok konstanten. Državo financirajo tudi tuji trgovci. O zablodah drage uprave se strinjam. Hvala bogu, da se kaj pove tudi o nesposobnih fikusih v gospodarskih družbah (ne samo v JU), ki višajo stroške poslovanja – tudi strinjam. Kar se naročila kontejnerjev tiče – od koga jih točno naročaš? Nekateri komercialisti mi pravijo, da od direkt proizvajalca ne. Da od posredniške globalne grosistične firme. Oziroma še od dodatnega posredništva recimo švaba, ki ceneje dobi petnajst kontejnerjev in za nekaj provizije vzame še šestnajstega za Slovenijo. To, da pa pri nas tisti kontejner ne bi šel v promet, pa ne verjamem. Če bi se malim trgovinam roba samo svaljkala v skladiščih, bi menda propadle…

Kolikorkoli pri Kitajcu naročiš, pride z isto ladjo v isto pristanišče. Prevoz ni nič dražji. Se ti bo zaletelo?[/quote]

Če naročiš en kontejner moraš z njim plačat prevoz, pri petih kontejnerjih te prevoz na kontejner stane samo še petino zneska, za to da v nekem smiselnem roku prodaš pet kontejnerjev robe pa potrebuješ ustrezno velik trg…

Baumax kupuje preko centrale, ne more pa v Slo prodajati z izgubo,saj ima stroške s poslovanjem (delavci, najemnina, ….). No in zdaj vprasanje za tebe , koliko izdelkov mora prodati v Slo in po kaksni ceni, da bo pokril stroske. Upostevaj, da imamo samo 2 mio ljudi, nemci pa 80 mio. A kar se knjig tice pa vsaka na temo temelji ekonomije v katerikoli knjiznici.

Pa saj nimajo na dva milijona ljudi enake kvadrature štacun kot na 80. Saj so menda delali prej raziskavo tržišča ali niso? Poslujejo lahko z izgubo ali profitom tukaj ali tam. Stroške nima samo v Sloveniji, ampak tudi v Nemčiji. In to precej večje. Knjige o temeljih ekonomije pa ne odgovarjajo o mojih konkretnih vprašanjih glede oblikovanja trgovskih cen v Sloveniji.

Problem ni nabavna cena ampak prodajna na malem trgu. Tukaj tujina dosega ekonomije obsega. Seveda je dodatni vrzok tudi v logiki prodajalcev, ki lupijo tam kjer se da. Zato tudi stalno vec ljudi kupuje preko neta, saj so tam cene nizje , ker lahko prodajas v garazi brez trgovine, kar drasticno manjsa stroske in veca marzo,. Problem nastane potem, ko ni vec dovolj posla za vse, cene padajo, nezaposlenost raste, kupna moc pada, … pa smo tam ….

Pa še primer. Apple Iphone 4s, proizvodna cena okoli 110-120€, cena v prosti prodaji v Avstriji 400 €,pri nas 500 €. Ker lahko avstrijski trgovec da nižjo maržo in upa na več kupcev (8mio), naš pa rabi višjo maržo,ker imam malo kupcev (2 mio). Da ne omenim, da se v ZDA to prodaja po 300$, kar je okoli 150 €, ker je spet trg večji (300 mio). Primer ni ravno nov zato ceni niso točne.

New Report

Close