tovarna Ford
original je amerikanos zadeva, za eu potrebe imajo fabriko milsim, da v Angliji. Motorji so pa dizli od pežoja, bencinarjo (ecobbost) pa naj bi bili od BMW oz po njihovih licencah delani. Vsaj tako se je govorilo
je pa Ford vzel pomoč določenih EU proizvajalcev vozil, ki so si jih nekaj časa lastili američani. Tako imaš Forda Kugo, ki je precej sorodna Antari,pa meriva in C max….
pa še kaj bi se našlo
kaj se potem pri ford mondeo splača od dizla se mi zdi da nič, samo bencinarja a kako, razen če hoče imeti kdo probleme s turbinami.
se pravi ford mondeo 2.0TDCI, dizel85kw, potem 96kw dizel, potem 2.2 TDCI trend 110kw, dizel, a to od dizla je vse potem slabo.
Ker pežoja pa renault dizla nebi nikoli kupoval, ker so slabi motorji posebno dizli, bencinar pa ne vem.
pa še malo opisa tega avtomobila, ali so te napake bile samo na začetku ali se pojavljajo še naprej.
http://avtonasveti.com/ford-mondeo-iii-2000-2007-napake-problemi-okvare-tezave-vpoklici/
oba sta vgrajevala peugeotove dizle, daj hih volvo nima, Izjema je D (petvaljni turbodiesel), ki je popolnoma od volvota. Ostali 2.0D so isti kot TDCi ali pa HDi
jih pa ne bodo servisirali na peugeotovih servisih, ampak samo na orignila (oz če pelješ h kakemu mehaniku, ki ima mehanično delavnico)
Ravno tako so v mazdi nekateri dizli od pežoja. razlog (eden izmed) je tudio lastniška struktura (volvo je bil v lasti forda, prav tako je ford mel v lasti majnši delež mazde)
če si kupil focusa ali fiesto (ne vem čist točno) st, si mel na razpolago 5 valjni bencinski stroj…. no, ta je bil volvov
oba sta vgrajevala peugeotove dizle, saj jih volvo nima, Izjema je D5 (petvaljni turbodiesel), ki je popolnoma od volvota. Ostali 2.0D (ali pa tanovi 1.6D) so isti kot TDCi ali pa HDi
jih pa ne bodo servisirali na peugeotovih servisih, ampak samo na orignila (oz če pelješ h kakemu mehaniku, ki ima mehanično delavnico)
Ravno tako so v mazdi nekateri dizli od pežoja. razlog (eden izmed) je tudio lastniška struktura (volvo je bil v lasti forda, prav tako je ford mel v lasti majnši delež mazde)
če si kupil focusa ali fiesto (ne vem čist točno) st, si mel na razpolago 5 valjni bencinski stroj…. no, ta je bil volvov[/quote]
ford že dobro desetletje (začelo se je če se ne motim s TDdi motorji.. t.i duratorq Di) vgrajuje tuje .. torej pežojeve dizle… ford nima lastnih dizlov, ampak mu jih dobavlja koncern PSA (peugeot citroen)
volvo ravno tako…1.6D, 2.0D so isti kt fordovi TDCi, izjema je D5, ki pa ni na voljo povsod. prej je pa volvo vgrajeval audijeve dizle (2.5D oz 2.5 TDI). ti motorji so bili nadomeščeni z D5 motorjme, ki je popolnoma njegov
D5 se pa v forde ni vgrajeval…
koliko pa volvo pregleda motorje preden jih vgradi, oz kako zagotavlja primenro kavliteto pa ne bi vedel… morda jih izdelujeo sami po njihovi licenci. So pa brez dvoma HDi jevi
motor je francoski….avto je pa drgač amriški narejen za evropske zahteve…..
volvo ima isti motor, ampak se mi zdi, da ga švedi vseeno vržejo kako uče gor, ker okvar (kolikor sem sledil) ni bilo doti. za forda to glih ne bi rekel
je pa tko, ali je boljši kt recimo pežo 407…hja verjetno neke velke razlike ni. No ford se trudi biti bolj kot nemci (taka šarp notranjost, knofi tam kjer morajo biti)… samo me ne prepriča
volva bi vzel s tem motorejm brez problema, forda pa ne bi niti na testno furo želel peljati
nemci so pa poglavje zase…. motroji so definitvno bolj trdoživi kt HDi jevi, izdelava pa tud bojlša. je pa res, da so nemški avti bolj kot ne drvarnice… torej tisto kar rabš in tam kjer morra bit. Nobenih nepotrebnih nnavlak in čirulčarul
samo mene tudi ne prepriča tolko ta mondeo 2003, ker nima tiste notranje sredinske konzole dobro narejene pa preveč ozka pa gumica od vrat se vidi,od strani, to pri pasatih ne vidš ali pri katerem koli nemcu ampak je tista njihova sredinska konzola med zadnjimi in sprednjimi vrati zeli široka, ovito okoli z belo plastiko vse do vrat, in se lepo vidi da je res kvalitetno narejeno, take zadeve mene motijo če ni dober izgled, pri takih zadevah kot je npr ford.
glede turbine.. pri 10 in več starih turbo motorjih (dizel , bencin) je turbina skor zihr za zamnejat. So avti, kjer je ok, ampak pri veliki večini se zna zgodit da zna crknt.. potem si tu še piezoinjektorji, ki se sčasom aizrabijo /iuničijo, pa mogoče pumpa….
tisto s turbino bi veljalo tam za nova vozila. pri rabljenih je pa tako, da ne veš, kao je bil avto voćžen, oz vidiš skozi vožnjo…. velja za nemce, japonce, in amerikanose….
ne vem, mene ford ne prepriča. to je moje mnejne