Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Pogon pri avtu na zadnjih kolesih.

Pogon pri avtu na zadnjih kolesih.

Prednosti, slabosti?

Manj izgube pri pospeševanju, ob poznavanju vožnje je možno hitreje žez ovinke, omogoča kake zabavne manevre…
Slabosti so pa, lahko te “obrne” tudi na ravnem (odvisno ali ima špero ali ne), potrebno je imeti občutek za vožnjo, v mokrem zna hitro zaplesati zadek, enako je v snegu….recimo ko na križišču zavijaš levo (ko stojiš) in, če prehitro pospešiš se zna zgoditi, da te obrne in potem je lahko bum….
Torej, za neveščega voznika je bolj priporočljiv prednji pogon….

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

Pogon na zadnji kolesi imajo le avtomobili višjega cenovnega ranga.

nova
Uredništvo priporoča

Res je. jaz imam na mojem avtu možnost vklopa 4×4, ravno zaradi takih primerov.

in?

Bolj ali manj drži, recimo novi oz. novejši avtomobili imajo že toliko elektronski pomagal, da načeloma ni problema tudi za “zelence za volanom”. Težava pa lahko nastane takrat, ko voznik nehote izklopi elektornska pomagala, poznam par primerov, ki so se končali v drevesu, jarku, v nasproti vozečem vozilu….Pa seveda je vprašanje kako močan je avtomobil, pod 200 KM ni neke sile…, naprej pa zna biti kar težavno oz. zabavno….

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

Moj ga ima, pa do zdaj še nisem opazila razlike med tem in prejšnjim, ki je imel pogon na prednja kolesa. Edino ta se bolj drži ceste in gre lepše čez ovinke.

Potem ga verjetno ne spravljaš v neke ekstreme…

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

pri vožnji na polno je tudi način zaviranje malce drugačen… in tudi pospeševanje iz ovinka, moraš biti bolj pazljiv koliko plina dodajaš kot je že bmw540 rekel.

zaradi el pomagal jih je pa lahko peljati…

Pogon na zadnja kolesa se super obnese na zasneženih cestah, tako da če si doma v kakšnih rovtah, ga zelo priporočam.

Tako je, da za zadnji pogon moraš imeti občutek in ga znati voziti, prednjega zna pa vsaka stara mama.

Če nimaš občutka niti ne…., če ga pa imaš je pa vsekakor tako kot si napisala.

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

Če nimaš občutka niti ne…., če ga pa imaš je pa vsekakor tako kot si napisala.[/quote]

Točno tako. In če dodaš še kaj težkega v prtljažnik, gre skoraj kot ratrak.

Jp, jaz sem npr. v prtljažnik dala 100kg psa, pol je šlo. Drugače te zna pa malo obračat ali pa fino obrnit, ja.



Res ne, prav imaš. Po snegu gre pa boljše kot je šel prejšnji.

A če nimaš 100kg psa pa kamne naložiš?

Včasih so cement nalagli v prtljažnik, danes to ni potrebno ker je teža razdeljena cca 50/50….

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

Če je mašina spredaj, pogon pa zadaj, je avto spredaj še vedno precej težji.

Betonske bloke npr. Je manj prelaganja.

Betonske bloke npr. Je manj prelaganja.[/quote]
pol pa avto nek crkne, te pa na servisu čudno gledajo kaj vlačiš s sabo:)

Daj si malo preberi o razporeditvi teže, pa potem piši…..

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

Daj si malo preberi o razporeditvi teže, pa potem piši…..[/quote]
npr. Pri Mercedesu razrd C je na prednjih kolesih 2/3 celotne teže vozila.

Pri bavarčkih ne

Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...

Včasih so cement nalagali v prtljažnik, danes to ni potrebno, ker ima vsak psa 🙂

Včasih so cement nalagali v prtljažnik, danes to ni potrebno, ker ima vsak psa :)[/quote]
pa ne le enga:)

New Report

Close