Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Doba fakulteta v MB

Doba fakulteta v MB

…me zanima, ali katera študira na varianti e – študija na daljavo. Kako se ji obnese? Imam polno pomislekov….kao je s predavanji…da bi moral vedno iz kupa knjig se učit, pa da nimaš zapiskov. Pa kako s polaganji izpitov?

Bez veze. A polaganje đabe.

Super so. Razumljiva predavanja, da se lahko naučiš in razumeš. Se kar odloči. Edina varianta, da lahko zraven delaš in si več z otrokom oz. družino.

neverjetno, kak nivo znanja zahtevajo pri e-dobi. pa pol izpitov itak polagaš doma preko interneta. sem naredila par izpitov na tak način za kolegico, ki tam kaoštudira.

Študij na daljavo je popolnoma enostaven in ni ne predavanj, ne kupov knjig…

Predmeti se navadno odvijejo v 4-5 tednih. Vse se dela preko e-učilnice oz. portala v katerega vstopaš kadar koli s pomočjo vstopne kode in gesla. Navodila in gradivo dobiš večinoma v elektronski obliki na portalu. Mentor in nosilec predmeta te vodita skozi tedenske naloge – vsak teden 1-3 naloge, tudi timske in včasih seminarske in projektne, ki potekajo čez vse 4-5 tedne in vsaka uspešno opravljena naloga (ocenjena) ti prinese določen procent h končni oceni. Ob koncu predmeta je navadno še on-line izpit, preko določenega programa, ki ne dovoli uporabo drugih programov na računalniku.
Možnost imaš tudi pisnega opravljanja izpita v študijskem središču ob koncu predmeta, vendar se večina odloči za sprotno opravljanje izpitov na zgoraj napisan način. (torej ni potrebno hoditi nikamor).
Za vse obveznosti so postavljeni določeni roki in tvoja skrb je le, da oddaš rešene naloge do določenega roka. Profesorji, mentorji pa tudi zaposleni na Dobi so ti vedno na voljo preko el. pošte, forumov, klepetalnic in telefona ali celo osebno v študijskih središčih.

Iz vidika zaposlene mamice (in očke) je to idealna oblika študija, saj si lahko sama organiziraš čas, ki ga boš posvetila študiju. Zame je na primer idealen čas po tem, ko otroci zaspijo. Nekaterim ugaja dopoldne, ponoči, zjutraj, zvečer…po želji.

Veliko je praktičnega dela pri predmetih, tako da ne gre za golo teorijo in piflanje. Skozi predmete se učiš že s tem, ko rešuješ praktične naloge in primere. (npr. poslovni načrt, organizacijska struktura podjetja, bilanca…ipd.)

Priporočam!

Lahko je že narest tole, samo ali res misliš, da s to t.i. šolo kaj veljaš? Misliš, da kdo ceni to šolo? Bi rekla da ne, kakšne imam izkušnje je vsem smešno, da lahko izpit opravlja preko interneta praktično cela družina in prijatelji. Take kvazi šole bi jaz prepovedala. Nekateri se mučijo in učijo po cele dneve, da naredijo izpit na zahtevnih fakultetah, tole je pa res naravnost smešno. Pomojem je še osnovna šola težja.

Če želiš imeti kaj konkretnega raje za isti denar plačaj kakšno normalno fakulteto ali visoko šolo.Te bodo vsaj resno jemali, s temle pa te nihče ne bo resno vzel.

Jaz sem pa čist resno mislila, da je to “fakulteta” za umsko zaostale ljudi. Prisežem, da nisem vedela, da gre lahko tole vsak delat….tudi meni se zdi čudno, da ima naziv fakulteta, če delaš izpite na tak način.

Tole je bolj verjetno reklama za šolo, sodeč po enem od zgornjih komentarjev, ki se ne distancira od hvale niti z eno konstruktivno kritiko.

Poskušam si predstavljati kaj pomeni polagati izpite preko interneta. Hja, že res da moraš imeti zaprte vse programe na računalniku (kakšna kazen!), zapiske pa imaš lahko kljub temu po celi mizi ali ob sebi še en prenosni računalnik.
Oprosti, ampak še v OŠ imajo višje kriterije pri ocenjevanju.

Potem pa imamo morje diplomantov, ki znižujejo vrednost diplome drugim, resnim študentom.

Pa a resno katera od vas dela to šolo al ste spet sam mal pametne?
Imam prijateljico, ki dela to šolo in sem bila pri njej, ko se je pripravljala na seminarsko nalogo. Vam povem da me je skoraj kap. Koliko snovi za predelat, kakšni so izpiti imaš 45min za 22 vprašanj (od tega so trditve drži ali ne drži 10 vprašanj ostalop pa vprašanje ki ga moraš odgovoriti v dveh delih (npr kaj je to in to in kako bi ti sprovedel to in to). Ni enostavno zato tiste, ki ne delate te šole ne pametujte..
vprašaj še na kakšnem drugem forumu, ker tukaj itak vse vejo in znajo te mone..
lp

glej, to so moje izkušnje. sem prišla h kolegici, me je povabila na kavo, potem pa mi reče, če ji izpit pomagam delat. malo sem preletela skripto, pogledala vprašanja, potem pa je ona pisala, jaz pa sem ji narekovala. nekaj na pamet, ker itak ni znanost, da bi morala poznat skripto, nekaj pa sem našla iz skripte takoj – po kazalu.

pa tudi tiste “seminarske” so za pocrkat lahke.
napisala sem ji tri stavke v nemščini in to je bilo ocenjeno z devet.

ne vem, kaj je zate zahtevno, če si s težavo delala osnovno šolo, verjamem, da te je tudi doba impresionirala.

DOba in njej podobne “fakultete”, nikoli ne bodo fakultete v pravem pomeni besede.

moja sorodnica je obiskovala DOBO – mi je pravila, da se mora za izpit naučiti skripto 60 strani :O
sem najprej mislila, da jo narobe razumem, ker jaz sem redko imela knjige z manj kot 1200-1500 strani
enkrat mi je pravila, da so zjutraj “staremu” kupili časopise, nastavili na mizo in potem je med izpitom bral, oni pa so vsi lahko prepisavali na veliko! Njen komentar: sicer smo vsi naredili s šest, ampak koga briga, izpit je narejen!!!

zdaj je že 5 let na zavodu…brez enega delovnega dneva po diplomi

in se strinjam s tistimi zgoraj, ki pravijo, da to ni sploh fakulteta in vse kar je od njih, je to, da razvrednotijo diplome

Moja izkušnja pa je takšna. Vpisala sem iz firbca, ker stopnjo izobrazbe sem že imela iz ljubljanske univerze. Zanimalo me je drugo področje, ki ga nisem poznala, in še študij na daljavo. Moram reči, da je bila izkušnja zelo zanimiva.
Dela sem imela res veliko, ker sem želela od študija tudi nekaj odnesti. Vse tedenske naloge so morale biti praktične. Tako sem morala vsaj preleteti teorijo, da sem znala potem povezati s prakso in oddati nek izdelek, za katerega me ni bilo sram. V končni fazi sem morala navesti imela podjetja in svoje ime. Vse naloge sem imela dobro ocenjene, tudi študij sem zaključila odlično. Sem pa študiju posvetila veliko časa in veliko energije. In toliko mi je sam študij tudi dal.
Če pa primerjam ta e-študij in študij na eni od klasični univerz v Sloveniji 🙂 je razlika velika. Je pa res, da sem redno študirala na lj. univerzi, na Dobi pa ob službi in družini z majhnimi otroki. Jaz takšne e-študije resnično priporočam tistim, ki so že zapoleni. Ker le tako lahko veliko odnesejo od študija. Pridobijo osnove teorije, ki jih združijo s prakso iz službe. Diplome pa jim ni potrebno “tržiti”, ker zaposlitev že imajo. Vrednost diplome je verjetno res manjša kot od ostalih fakultet. Ampak vseeno verjamem, da toliko kot vložiš, toliko tudi dobiš.

Tiste ki pa takega študija niste nikoli izkusile, si pa res niti predstavljati ne zante, kako to zgleda. Te testi, ki jih pišeš od doma in imaš lahko vse pred seboj so pa za moje pojme brez veze. Večino točk in znanja so nam prinesle tedenske naloge. Osebno bi izpite kar ukinila in raje dala več sprotnega dela. 🙂

t

DOBA je teoretično dobro zasnovana fakulteta, saj je le kopija podobnih fakultete ki jih v Evropi poznajo že vrsto let. Pri nas je pa tak način študija, predvsem zaradi zelo nizkih moralnih standardov ki veljajo pri nas, nekaj čudnega.

Problem ne samo DOBA fakultete je avtonomija profesorjev, ki praktično počnejo kar se jim zahoče in postavljajo vsak svoja merila, vodstvo fakultete jim pa nič ne more, lahko le kima ali pa jih zamenja, ne more pa od njih zahtevati, da spoštujejo pravila, saj splošnih pravil ki bi veljala za vse enako ni. Tako je tudi na DOBA fakulteti.

Fakulteta se sooča tudi z tehničnimi težavami, kar je glede na to, da gre za študij na daljavo, zelo moteče in neprijetno, saj je velikokrat treba na izpit dvakrat prav zaradi tehničnih težav, za katere so fakulteta še opraviči ne.

Uspeh na DOBA fakulteti, oziroma koliko znanja bo kdo odnesel je v veliki meri odvisno od mentorja in nosilca predmeta, mogoče še najmanj od študenta samega. Dogaja se, da se mentor ne odziva ne v forumih ne na elektronsko pošto, čeprav na predstavitvah predstavniki fakultete razlagajo, da znaša odzivni čas do 24 ur, kar seveda drži za redke profesorje in je prej izjema kot pravilo.

Korektno bi bilo, če bi DOBA določila rok, v katerem se mora mentor ali nosilec predmeta odzvati študentu, saj tako kot morajo študenti spoštovati vse roke če ne jih vržejo, bi jih morali spoštovati tudi vsi predstavniki dobe, ne samo mentorji in nosilci premetov, tudi računalničarji, referat, knjižnica, vodstvo, itn.

Kot že omenjeno največ težav in slabe volje povzročajo študentom nosilci predmetov in mentorji s tem, ko se ne odzivajo, ko naloge ocenjuje slabše kot so dejansko vredne, itn.. Kot primer naj navedem ocenjevalne sheme, katere določa vsak nosilec predmeta po lastni presoji n kar pomeni, da obstajajo velika odstopanja od predmeta do predmeta.

Zelo čudno je tudi to, da nekateri nosilci predmetov dovolijo ponavljanje izpita vsem, tistim ki so pisali negativno in tistim ki želijo izboljšati oceno, drugi spet imajo svoja merila in dovolijo ponavljanje le tistim, ki so imeli tehnične težave in tistim, ki se prvega izpitnega roka niso mogli udeležiti.

To so stvari, ki so moteče, ki dokazujejo, da vsak profesor počne kar se mu zahoče, kako naj si sicer razlagamo dejstva, da lahko merila tako zelo odstopajo.

Kar zadeve enkete, na katere se DOBA tako rada sklicuje in jih uporablja kot promocijo zadovoljstva svoji študentov je treba povedati, kako ta anketni sistem sploh deluje:

Anketo je možno izpolniti samo v točno določenem obdobju nekaj dni, praviloma še pred koncem predmeta katerega predavanja potekajo, kar pomeni da je že zaradi tega razloga rezultat ankete neverodostojen. Drugi razlog, zakaj se mi te ankete ne zdijo verodostojne je ta, da ankete praviloma izpolnjujejo zadovoljni študenti, tej pa ponavadi podajo dobre, najvišje ocene. Statistično gledano, tudi če kdo ki je nezadovoljen izpolni anketo, je v množici dobro ocenjenih anket nepomembna.

Dejstvo je, da se mora DOBA sprijazniti z realnostjo in ta je, da je potrebno še zelo veliko dela in truda zato, da bodo dosegli minimalne standarde ki jih vsak ki se na fakulteto vpiše tudi pričakuje. Zavedati se morajo, da ti ni obvezno osnovnošolsko izobraževanje in da so na trgu, v tržnem gospodarsvu in da imajo to srečo, da zaenkrat še nimajo konkurence.

Verjamem, da bi bila konkurenca koristna, čeprav bi zmanjšala število študentov na njihovi fakulteti, hkrati pa bi se kakovost izobraževanja, predvsem pa odnos do študentov, ki so enakovredni poslovni partner v pogodbenem razmerju, katerega plačajo in ne poceni, zagotovo izboljšala.

DOBI predlagam da izboljša svoj odnos do študenov, da na pripombe študentov ne reagira z odgovori anket, v smislu da ankete kažejo zadovoljstvo študentov, ampak naj pripombe študentov resno obravnava in jih tudi reši, ne pa da študente prepusti na milost in nemilost mentorjev in nosilcev predmetov, kar se v praksi dogaja.

Vzemite ta dobis kot dobronameren. Zavedajte se, da vsi študenti pošteno in ne poceni plačajo študij. To je enako kot vaš poslovni odnos z mentorji in nosilci predmetov ali kot če naročite da vam zgradijo hišo. Dogovor je bil sklenjen in pogodba podpisana, ampak tukaj se vse šele začne.

Se popolnoma strinjam s predhodnim odgovorom. Dejansko so se pogoji in kolicina dela v zadnjem letu zelo spremenili, fakulteta postaja industrija, delo studentov sedaj temelji na ogromni kolicini skupinskih nalog, ki nas casovno zelo obremenijo, vsebinsko pa ne dajo zadovoljivih rezultatov. Tudi sam premisljujem o konkurencnih ustanovah. Na Dobo sem se vpisal zaradi nacina studija, ki je trenutno na voljo le pri njih. Z zamenjavo kljucnih oseb na Ministrstvu za visoko solstvo bodo nekoc tudi druge fakultete z vec izkusnjami pridobile akreditacije za programe daljinskega izobrazevanja, na katere cakajo ze dolgo. Bomo videli.

Slovensko šolstvo ne bo nikoli primerljivo s šolstvom Nemčije, Francije, Italije ali Amerike, ker na vseh fakultetah po Sloveniji predavajo praktično isti, v večini primerov nesposobni, načitani profesorji brez praktičnega znanja in izkušenj. Veliko krat gre za frustrirane osebe, ki niso sposobne preživeti v tržnem gospodarstvu in se skrivajo za ustanovami kot so npr. fakultete. Dokaz za te trditve je dejstvo, da imajo izredni študenti več znanja kot pa profesorji ki jih “učijo”, zaradi česar prihaja do konfliktnih situacij, v katerih vedno zmagajo profesorji, saj jim morajo fakultete zagotoviti popolno autonomijo. Zdaj si predstavljajte profesorico, ki pametuje računovodkinji, ki 20 let dela v računovodstvi in ki so jo poslali na šolanje samo zaradi formalne izobrazbe. Če k temu dodamo še OBVEZNO timsko delo je rezultat milo rečeno grozen, ocena sposobnih posameznikov pa nerealna, nižja kot bi morala biti. Profesorici, ki je 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} pravilno rešeno nalogo ocenila s podpovprečno oceno, pa nihče nič ne more in to je pa res grozno in to se dogaja ker so profesorji velikokrat frustrirani in nesposobni, da o kulturi in etiki profesorjev niti ne govorim. Edina rešitev je konkurenca, katera pa trenutno ni in temu primerna je kvaliteta in odnos.

Zanima me, predvsem mnenje tistih, ki Dobo kritizirate. Ali resnično mislite, da se na neki drugi fakulteti (ki naj bi to tudi, po vašem mnenju, resnično bila) naučite kaj več, če se na pamet naučite, kar profesor od vas zahteva za dobro oceno, nekega praktičnega znanja pa ne dobite? Je bolje cele dneve presedeti v učilnici ob poslušanju profesorja, ki je imel inovatinve in zanimive ideje, ko je profesuro nastopil, kar je bilo “50” let nazaj? Sama zaključujem dodiplomski program na Dobi in sem se naučila precej stvari, ki jih potrebujem tudi v službi. Res je, da na prvi pogled izgleda enostavno, je pa odvisno od tega, koliko truda želiš vložiti in kaj je tisto, kar se želiš naučiti. Občasno so bile res kake tehnišne težave, ampak pri tehnologiji se to lahko vedno dogodi. S profesorji nisem imela slabih izkušenj in njihov odzivni čas je bil vedno hiter in primeren. Rada bi povedala, da je odvisno predvsem od vsakega posameznika odvisno, koliko se želi naučiti. To so moje izkušnje, ki so glede Dobe zelo pozitivne in nikakor ne delam neke reklame.

Pravijo da so najbolj zanimivi rezultati anket… 🙂

Zakaj se tisti ki kritizirate in tisti ki hvalite ne podpišete?

Spoštovani vsi!

Osebno poznam profesorje ki so učili na FAXU, ki spada pod Uni-MB in na DOBI!

En profesor mi je rekel tako:
Na referatu so mu rekli, da naj naredi tako, da bo samo 1. rok in da morajo vsi narediti:)
Študenti na DOBI so zelo ponosni na svoj FAX in ga branijo pred vsakim negativnim komentarjem, ker jih na FAXU napihujejo (da so nevem kaj)

MOJ KOLEGA ŠTUDIRA NA DOBI KER NI MOGEL KONČATI NORMALNEGA FAXA.
Sedaj mu gre odlično. Še partnerka mu rešuje naloge preko interneta (študij na daljavo).

Ta FAX ni resen in tega se zavedajo vsi, RAZEN NJIHOVIH ŠTUDENTOV.
In v sloveniji se je taki način študiranja zelo razširil!

TAKE FAKULTETE BODO NAREDILE IZ VSEH DOKTORJE IN MAGISTRE.

Doba in podobne privat fakultete so HOBBY-FAX! Se vpišeš in narediš:)

Vsi tisti kateri padejo na normalni fakulteti naredijo z levim prstom DOBO ali drugo privat fakulteto.

Za tiste vpisane na DOBI: ne razpočite se od EGOJA:) cca 80{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} resnih študentov ve o čem se gre. Take šole kot DOBA in podobno so trenutno v peti države….

IN PROSIM NE PRIMERJAT DOBO Z NEKIMI DRUGIMI PRIZNANIMI FAKULTETAMI:)
Take šole so sramota državi!

NIČ PA NE PRAVIM ZA TISTE KATERI IMATE SLUŽBO IN RABITE PAPIR!

Trditev znanega avtorja:

A veste kdo je v življenju ZGUBA? Tisti, ki si je postavil previsoke cilje.

In takih vas je kar nekaj na tem forumu.

Pa ne mislim tistih, ki pridno študirate na DOBI.

Neverjetno s čem se imate nekateri čas ukvarjati… Pustite vsakemu, da študira na tisti fakulteti, ki mu ustreza. Če nekomu ustreza študij na daljavo, mu pač ustreza in naj tako tudi študira. Za e-študij v Sloveniji tako ni druge opcije kot Doba. Nekje je nekdo napisal, da tisti iz Dobe ne dobijo službe, ker itak šola nima nobene veljave. Hja… če bi malce pogledali me res zanima koliko {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} tistih, ki ne dobijo službe, ima diplomo iz Dobe in koliko {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} je takih, ki imajo narejeno drugo fakulteto. Forumi so zato, da si med seboj delimo mnenja, ne pa zato da se žalimo med seboj.
Končano imam univ. izobrazbo in imam dobro plačano službo. Ampak ne zaradi fakultete oz. diplome, temveč zaradi svoje prizadevnosti in znanj, ki sem jih pridobila sama, mi jih ni dala šola. Na šoli sem se naučila zgolj nekaj uporabne teorije, ter veliko brezveznega balasta, ki ga v življenju ne bom nikoli uporabljala, torej je bilo učenje le-tega nesmiselno. Vse kar sem odnesla iz faksa je papir – diploma. Tudi sama poznam kar nekaj ljudi, ki študira na Dobi (imam sodelavko, ki je dve leti nazaj diplomirala) in res je, lažje jim je predvsem iz vidika, da se jim ni potrebno voziti na predavanja, ter da so izpiti sprotni, ob koncu vsakega predmeta, ko je snov še sveža.
Vsak se sam odloči kaj in kje želi študirati. Kako pa se bo posameznik znašel v življenju pa ni odvisno od tega katero šolo ima dokončano, temveč od njegovih sposobnosti in prizadevanj. Tisti, ki pa se spuščate na tako nizko raven, da druge zaradi izbire fakultete zmerjate z nesposobneži, prizadetimi osebami ipd. pa se malce zamislite nad sabo… s takšnim obnašanjem ne izkazujete niti najmanjše inteligence, kaj šele izobrazbe.

Zaradi detaljnih informacij naprošam kogarkoli, ki je dejansko študiral na DOBI, da me kontaktira na zasebna sporočila ali na [email protected].

LP Rok

New Report

Close