Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Koliko let star avto se najbolj splača kupit?

Koliko let star avto se najbolj splača kupit?

Recimo, če kupuješ rabljen avto, rang recimo VW Polo, Fiesta…
Koliko star se nekak najbolj splača kupit?
Verjetno prvo, drugo leto avto najbolj izgubi na vrednosti, potem pa verjetno vsako leto manj izgublja?
Recimo pa, da ga nameravaš obdržati nekje do starosti 12-15 let.

Pri 3, 4 leta starih je verjetno največja izguba glede na ceno novega? Ampak se vprašam zakaj bi nekdo skoraj nov avto prodal, če ravno taki največ izgubijo?

Zdaj stari recimo več kot 8 let pa verjetno rabijo že kar več vlaganja?

najbolj se splača kupiti nov avto

Odvisno kako in koliko je bil avto vožen.
Star, rabljen avto kupiš, če imaš v soseščini poceni vaškega mehanika ali pa če znaš avto vzdrževat sam.
Jaz sem pred leti imel avte starosti 6+ let. Vzdrževal sem jih sam, od menjav olja pa do menjave zobatega jermena… Danes pa si tega ne morem več privoščiti, ker nimam časa za to in avto menjam takoj, ko je iz garancije.

nova
Uredništvo priporoča

Za avto. ki ga boš imel do 12. leta starosti nimaš kaj razmišljat – novega. Prva leta garancija, potem pa tudi naprej točno veš, pri čem si in kaj imaš.

bili so časi pri nas, ko so penzionisti na vsaki dve leti menjavali avtomobile. Poznam kar nekaj primerov. Predvidevam, da je takšnim časom prišel konec. Dve leti star avto, če dobiš od prvega lastnika je kot bi zadel glavni dobitek na tomboli.

Nisem vedela, da imate na zavodu med.over.net tako lepe plače.

Zanimajo me rabljeni avti :), taki mali avti.
Tako, da upam, da kdo kaj na to temo pove :).
Menda je na monu tudi kdo tak, ki nima toliko financ, da bi vedno nov avto kupoval pa še to vsake par let?

“Kaj se splača” je vprašanje, ki nima enega odgovora. Eni so trdno prepričani, da je kupiti nov avto metanje denarja stran. Drugi ravno obratno, edino nov avto je smiselen nakup, če ga nameravaš imeti več kot par let. Moje mnenje je, da poskusiš najti najmlajši avto, ki ti ga dopušča tvoj budget. Recimo, da imaš budget pet tisoč evrov in se omejiš na VW Polo, potem gledaš take oz. toliko stare, da še pride v okvir tega budgeta. Fajn je še, da je od prvega lastnika in kupljen v Sloveniji. In da ni vidno “zjahan”, kar bi moral(a) opaziti že na prvem ogledu in testni vožnji.

Če pa se malo spoznaš na avte, potem itak sam(a) veš, kaj hočeš in so kriteriji malo drugačni.

Nisem vedela, da imate na zavodu med.over.net tako lepe plače.
[/quote]

Hehe… dobra.

Kaj je moj max budget je težko reči.
Najraje do 5000, ampak, če je res toliko boljši avto, ki je dve leti maljši pa isti model, bi stisnila tja do 7000, kar je pa res skrajna meja.

splača kupiti nov avto, če seveda za to imaš denar, potem pa ga voziš minimalno 10 let, tako sem naredila tudi sama, najprej sem kupila nov clio, ga vozila 10 let, nato pa megana, ki ga imam že 4 leta

Ampak če najdeš leto, dve ali tri leta star avto, od prvega lastnika, z malo km, ki ni bil testni ali službeni in ga je po možnosti samo en človek vozil…..kar veliko prišparaš.
Odvisno od avtov, ampak je veliko razlogov zakaj jih prodajajo. Dosti jih je odvzetih ker ljudje ne plačujejo lizingov, nekateri menjujejo avte na dva-tri leta ko gredo iz garancije, nekateri pač hočejo vedno nov avto…..

pa kake avte pa to imate..
ni zdaj več stoenk pa fičotov, ko si (skor) vsak teden rabil nekaj šraufat..regler, štartar, svečke, frtajkapa, dinamo..itd..
dandanes kupiš DOBER avto za 1000€!! napram tistemu za 6k€ imaš 5k€ REZERVE..
se pravi lahko tud kak egr ventil zamenjaš, pa kake gume, diske..če je RES NUJNO..
tud kak liter goriva/100km lahko več potroši itd..
seveda je pa pomembno KOLIKO KM narediš in kam-RAZDALJA se moraš voziti, se pravi kako ZANESLJIV in RAZPOLOŽLJIV mora ta avto bit..
za vsakodnevno vožnjo 20-25km, na šiht je tak avto čist OK..
če se pa moraš vsak drug dan vozit na službene sestanke po 100-150KM potem je pa morda bolje vzeti kaj za več šoldov..
to da mora biti avto nov če ga boš imel 10-12 let je seveda samo FAMA..
če imaš denarja dovolj…zakaj ne..
recimo v 12 letih, avtu za 40k€ cena pade na cca 6-8k€.. to je >30k€ izgube..
če bi kupil ENAK avto a star 5 let za 20k€ dvomim da bi moral vanj vložit 20k€ da bi funkcioniral ENAKO kot uni za 40k€, ??!! za tiste ki vidite stalne neke težave rabljenih avtov..

pa kake avte pa to imate..
ni zdaj več stoenk pa fičotov, ko si (skor) vsak teden rabil nekaj šraufat..regler, štartar, svečke, frtajkapa, dinamo..itd..
dandanes kupiš DOBER avto za 1000€!! napram tistemu za 6k€ imaš 5k€ REZERVE..
se pravi lahko tud kak egr ventil zamenjaš, pa kake gume, diske..če je RES NUJNO..
tud kak liter goriva/100km lahko več potroši itd..
seveda je pa pomembno KOLIKO KM narediš in kam-RAZDALJA se moraš voziti, se pravi kako ZANESLJIV in RAZPOLOŽLJIV mora ta avto bit..
za vsakodnevno vožnjo 20-25km, na šiht je tak avto čist OK..
če se pa moraš vsak drug dan vozit na službene sestanke po 100-150KM potem je pa morda bolje vzeti kaj za več šoldov..
to da mora biti avto nov če ga boš imel 10-12 let je seveda samo FAMA..
če imaš denarja dovolj…zakaj ne..
recimo v 12 letih, avtu za 40k€ cena pade na cca 6-8k€.. to je >30k€ izgube..
če bi kupil ENAK avto a star 5 let za 20k€ dvomim da bi moral vanj vložit 20k€ da bi funkcioniral ENAKO kot uni za 40k€, ??!! za tiste ki vidite stalne neke težave rabljenih avtov..
[/quote]

Kupila sem 13 let star dober avto, zanj dala tri jurje, imel je 200.000 km, vozila osem let, v tem času sem za redne, izredne in veliki servis dala okoli 1500 evrov. Nikoli me ni pustil na cesti. Nov bi v tem času izgubil skoraj 30 jurjev vrednosti, za servise pa ne bi dala dosti manj 🙂
Če delaš veliko km na leto, najbrž ni smiselno kupovati avta s toliko km, razen če se ti ne ljubi vsaki dve leti menjavat.

Avtor-ica: pozanimaj se, kateri model polota oz. fieste je dober, letnik je pri tem manj pomemben. Naj ima čim manj elektronskih nepotrebnih dodatkov, ker konkretno za polota vsak k. senzor stane 200 ali 300 evrov. Oba avta sta načeloma solidna. V tem rangu imaš še corso ali celo merivo, fusion (tudi ni prevelik), pa cel kup japoncev, ki so več kot vredni nakupa.
Marsikdo avto menja na dve, tri leta, razlogov je pa milijon, sploh danes, ko je toliko ponudbe. Recimo moj brat bo po pol leta zamenjal avto, ker za dve, tri leta nujno rabi kombi. Tako se mu je pač življenje obrnilo.

Kupila sem 13 let star dober avto, zanj dala tri jurje, imel je 200.000 km, vozila osem let, v tem času sem za redne, izredne in veliki servis dala okoli 1500 evrov. Nikoli me ni pustil na cesti. Nov bi v tem času izgubil skoraj 30 jurjev vrednosti, za servise pa ne bi dala dosti manj 🙂
Če delaš veliko km na leto, najbrž ni smiselno kupovati avta s toliko km, razen če se ti ne ljubi vsaki dve leti menjavat.

Avtor-ica: pozanimaj se, kateri model polota oz. fieste je dober, letnik je pri tem manj pomemben. Naj ima čim manj elektronskih nepotrebnih dodatkov, ker konkretno za polota vsak k. senzor stane 200 ali 300 evrov. Oba avta sta načeloma solidna. V tem rangu imaš še corso ali celo merivo, fusion (tudi ni prevelik), pa cel kup japoncev, ki so več kot vredni nakupa.
Marsikdo avto menja na dve, tri leta, razlogov je pa milijon, sploh danes, ko je toliko ponudbe. Recimo moj brat bo po pol leta zamenjal avto, ker za dve, tri leta nujno rabi kombi. Tako se mu je pač življenje obrnilo.
[/quote]

Nisem omejena na Polota, ta avto sem samo toliko omenila, da se ve za kakšen tip avta gre. Pač majhen avto ,ne pa tisti čisto mini.
Cenovno se mi najbolj izidejo avti, ki so tam 2013-2015 letnik. Sem pa našla tudi nekaj letnik 2017 in 2018. Samo tile 2017, 18 pa so res skrajna meja za moj budget (se bojim, da so že čez moj budget).
Tako, da je ok za moj budget so letniki do 2015. Če bi pa res stisnila (in tvegala prekoračitev budgeta) pa še tja do 2017, 2018.
Apak enak model 2017 je skoraj 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} dražji od 2015.

Nisem omejena na Polota, ta avto sem samo toliko omenila, da se ve za kakšen tip avta gre. Pač majhen avto ,ne pa tisti čisto mini.
Cenovno se mi najbolj izidejo avti, ki so tam 2013-2015 letnik. Sem pa našla tudi nekaj letnik 2017 in 2018. Samo tile 2017, 18 pa so res skrajna meja za moj budget (se bojim, da so že čez moj budget).
Tako, da je ok za moj budget so letniki do 2015. Če bi pa res stisnila (in tvegala prekoračitev budgeta) pa še tja do 2017, 2018.
Apak enak model 2017 je skoraj 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} dražji od 2015.
[/quote]

Kupi 2015 letnik. Ker ni taka razlika. Samo resno ne kupuj službenih in testnih avtov. TO je čist zgonjeno. Pa če ga imaš namen voziti dolgo tudi ne z preveč km. Pa vprašaj koliko ljudi je avto vozilo. Če je prvi lastnik je tudi fajn. Preveri če so bili servisi redno delani. Če imaš možnost da ti ga en mehanik pregleda je super, oz. če kupuješ od avtohiše je fajn če dajo garancijo eno leto.

Mi smo iskali družinski avto. Najine zahteve so bile: 1. ni uvožen iz tujine, 2. lastnik pusti pregledati avto (sva ga peljala v eno od avtohiš), 3. 1 lastnik, 4. ni bil karamboliran, 5. ni imel nad 100.000 km, 6. upala sva na 5-let star avto, 7. želela sva si kupiti od fizične osebe (ker je drugje nategov neskončno).

Iskala sva ga 6 mesecev, pregledala vse kar je bilo na trgu zanimivega. Nekaj šla pogledat, nekaj sva se obrnila kar takoj, ker je bilo “čudno” (čeprav na zunaj lepo), nekajkrat ni bilo jasnih podatkov (takoj odkljukala), nakup pri avtohišah sva odpisala (malo preberi po forumih), nekajkrat sva zamudila (če nisi pri prodajalcu v par urah, preprodajalci takoj zavohajo in pokupijo preden prideš ti sploh do fizičnega prodajalca).

Na koncu sva našla zelo blizu, kar sva iskala. Dala sva jurja več kot sva mislila, ampak, ko zdaj gledam, je bilo vredno. Avto star 6 let, nekje 70.000 km, družinski avto je bil, prodajala ga je družina, ki ga ni več potrebovala, oni imajo vsakih par let pač nov avto, bil je lepo vzdrževan in mehanik, ki ga je pregledal, ni našel kake večje težave.

Zdaj nam služi lepo že šesto leto, torej je star že 12 let, ravno je bil na servisu, nič posebnega. Menjamo pa po potrebi tisto kar je na “regelcu”, npr. zobati jermen.

Meni se zdi, da se je splačalo. Avto smo dobili za 60 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} ceneje kot bi kupili novega. In računamo, da bo z nami še kar nekaj let.

Nisem omejena na Polota, ta avto sem samo toliko omenila, da se ve za kakšen tip avta gre. Pač majhen avto ,ne pa tisti čisto mini.
Cenovno se mi najbolj izidejo avti, ki so tam 2013-2015 letnik. Sem pa našla tudi nekaj letnik 2017 in 2018. Samo tile 2017, 18 pa so res skrajna meja za moj budget (se bojim, da so že čez moj budget).
Tako, da je ok za moj budget so letniki do 2015. Če bi pa res stisnila (in tvegala prekoračitev budgeta) pa še tja do 2017, 2018.
Apak enak model 2017 je skoraj 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} dražji od 2015.
[/quote]

Ti dve leti sta popolnoma nepomembni za ohranjenost in kakovost avta. Raje glej za manj denarja kot za preveč. Računaj, da imaš potem še strošek z registracijo in zavarovanjem, mogoče tudi gume (če so gor še prve, so verjetno za zamenjat). Poleg tega bi letnik 2015 moral imeti narejen veliki servis pred kratkim, letnik 2017 je pa ravno na vrsti (in imaš spet dodaten strošek).
Koliko km nameravaš delati na leto?

(Jaz sem ravno kupila 20 let star avto, v življenju še nisem imela avta tako mladega letnika – in se mi zdi kot nov.)

Nisem omejena na Polota, ta avto sem samo toliko omenila, da se ve za kakšen tip avta gre. Pač majhen avto ,ne pa tisti čisto mini.
Cenovno se mi najbolj izidejo avti, ki so tam 2013-2015 letnik. Sem pa našla tudi nekaj letnik 2017 in 2018. Samo tile 2017, 18 pa so res skrajna meja za moj budget (se bojim, da so že čez moj budget).
Tako, da je ok za moj budget so letniki do 2015. Če bi pa res stisnila (in tvegala prekoračitev budgeta) pa še tja do 2017, 2018.
Apak enak model 2017 je skoraj 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} dražji od 2015.
[/quote]

predlagam, da kupite avto za cca 1000€ pod mejo, ki ste si jo zastavili..
za ta denar/razliko potem porihtete avto, v tej meri, da ste (skoraj) 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} da je vse OK..
enkrat je tu nekdo dal dobro oceno za to..
6x plača= budget..
se pravi nekdo ki ima 1k€ plače si kupi avto za cca 5-8k€..
nekdo ki pa ima 1500€ pa kupi za 8-10k..
avto ni status..
niti ni tako NEVARNO na cesti, da rabimo NOV X5 ali morda RATRAK za na cesto..
ene vidim se vozijo še z AX-i..

pa kake avte pa to imate..
ni zdaj več stoenk pa fičotov, ko si (skor) vsak teden rabil nekaj šraufat..regler, štartar, svečke, frtajkapa, dinamo..itd..
dandanes kupiš DOBER avto za 1000€!! napram tistemu za 6k€ imaš 5k€ REZERVE..
se pravi lahko tud kak egr ventil zamenjaš, pa kake gume, diske..če je RES NUJNO..
tud kak liter goriva/100km lahko več potroši itd..
seveda je pa pomembno KOLIKO KM narediš in kam-RAZDALJA se moraš voziti, se pravi kako ZANESLJIV in RAZPOLOŽLJIV mora ta avto bit..
za vsakodnevno vožnjo 20-25km, na šiht je tak avto čist OK..
če se pa moraš vsak drug dan vozit na službene sestanke po 100-150KM potem je pa morda bolje vzeti kaj za več šoldov..
to da mora biti avto nov če ga boš imel 10-12 let je seveda samo FAMA..
če imaš denarja dovolj…zakaj ne..
recimo v 12 letih, avtu za 40k€ cena pade na cca 6-8k€.. to je >30k€ izgube..
če bi kupil ENAK avto a star 5 let za 20k€ dvomim da bi moral vanj vložit 20k€ da bi funkcioniral ENAKO kot uni za 40k€, ??!! za tiste ki vidite stalne neke težave rabljenih avtov..
[/quote]

Avto je zame orodje, sredstvo za prevoz. Res je zelo odvisno koliko se voziš… Jaz sem na leto delal po 60k km in več. Večinoma službene poti po Sloveniji, Avstriji, Italiji, Hrvaški… Zato so bili pač intervali vzdrževanja avta pač malo gostejši in takrat se je zobati jermen menjal na 90k km (VW Pasat) in na 120k km veriga (Ford Mondeo). Olje v menjalniku na 60k do 90k km. Olje na 15k km… Sam sam menjal tudi dvomasni vztrajnik na Mondeu. Na vseh avtih tudi zavorno tekočino, zavorne ploščice, diske… Vsi avti so bili dizli.
Res pa je, da za to rabiš nekaj znanja, računalnik in ustrezno programsko opremo (VAGCOM, FCOM) … Danes pa na marsikaterem avtu brez tega ne moreš niti žarnice zamenjat. 😉
30k km sem po dolgih letih naredil le lani… corona pač…
Glede izgube pri avtu pa: Če ti avto služi le za osebne prevoze, potem je izguba neminovno tu, če ti služi tudi za posel pa ti avto kot orodje oz. sredstvo prinese še dobiček.

No, recimo, jaz, če bi gledala polote, je gor en za tri jurje, letnik 2007, 85.000 km, bencinar (tako star avto vzameš bencinarja, pri malih avtih je premalo razlike pri porabi). To bi lahko bil dober nakup.
Ne vidim pa polota letnik 2015 za pet jurjev.

Kupi 2015 letnik. Ker ni taka razlika. Samo resno ne kupuj službenih in testnih avtov. TO je čist zgonjeno. Pa če ga imaš namen voziti dolgo tudi ne z preveč km. Pa vprašaj koliko ljudi je avto vozilo. Če je prvi lastnik je tudi fajn. Preveri če so bili servisi redno delani. Če imaš možnost da ti ga en mehanik pregleda je super, oz. če kupuješ od avtohiše je fajn če dajo garancijo eno leto.
[/quote]

Gledam tako ali tako samo tiste, kjer gre za prvega lastnika.
Sicer preko neta ne vidim kdo je prvi lastnik, amapk bi rekla, da niso to službeni avti. V vseh službah, kjer sem do sedaj delala, se je službene avto prodajalo tam 10+ let stare. Večinoma so itak bili višji rang kot tole, kar imam jaz. Nekaj pa tudi čisto teh ta malih avtov.
Kupit pa nameravam v avtohiši.

Ti dve leti sta popolnoma nepomembni za ohranjenost in kakovost avta. Raje glej za manj denarja kot za preveč. Računaj, da imaš potem še strošek z registracijo in zavarovanjem, mogoče tudi gume (če so gor še prve, so verjetno za zamenjat). Poleg tega bi letnik 2015 moral imeti narejen veliki servis pred kratkim, letnik 2017 je pa ravno na vrsti (in imaš spet dodaten strošek).
Koliko km nameravaš delati na leto?

(Jaz sem ravno kupila 20 let star avto, v življenju še nisem imela avta tako mladega letnika – in se mi zdi kot nov.)
[/quote]

Ja, to pazim, da ne bo tik pred velikim serisom. Imam pa občutek, da se veliko avtov ravno pred tem servisom prodaja. Kar je v končni fazi logično, da ne narediš velikega servisa, če nameravaš prodati.

predlagam, da kupite avto za cca 1000€ pod mejo, ki ste si jo zastavili..
za ta denar/razliko potem porihtete avto, v tej meri, da ste (skoraj) 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} da je vse OK..
enkrat je tu nekdo dal dobro oceno za to..
6x plača= budget..
se pravi nekdo ki ima 1k€ plače si kupi avto za cca 5-8k€..
nekdo ki pa ima 1500€ pa kupi za 8-10k..
avto ni status..
niti ni tako NEVARNO na cesti, da rabimo NOV X5 ali morda RATRAK za na cesto..
ene vidim se vozijo še z AX-i..
[/quote]

Če vzamem avto letnik 2015 za 5400 je ravno 6 plač.
Če vzamem 2017 za 7000€ pa je že preko tega okvira. Je pa prednost tega, da ima Euro 6 (in 1 liter manjšo porabo), starejši pa Euro 5. Pa novejši imam manj prevoženega. Primer je za Fabio.

Ta obsedenost s prvim lastnikom je brez veze – če je bil avto na lizing, je uporabnik drugi lastnik. Če je šlo za prepis lastništva znotraj družine, prav tako.

Ampak okej, naredi po svoje. Pri teh avtih, ki jih ti gledaš, imaš več možnosti, da te nategnejo v avtohiši kot privat osebah.

Uradna poraba ni enaka dejanski porabi – to poišči na netu. Te teste delajo v nerealnih pogojih, ki jih na cesti ni nikoli.

New Report

Close