Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek V branje

V branje

https://www.dnevnik.si/1042953394/mnenja/odprta-stran/vsem-os-in-ss-v-sloveniji-nam-je-dovolj-pa-vam

Podpisani učitelji OŠ Antona Martina Slomška Vrhnika se pridružujemo aktivnostim pedagoških delavcev Gimnazije Bežigrad in Poljane ter kolegom v dijaških domovih in vsem drugim pedagoškim delavcem ter delavcem Civilne iniciative Otrok ne damo in Civilne iniciative Delavci VIZ proti prisili in jih v celoti podpiramo. Že Anton Martin Slomšek je vpeljal nedeljsko šolo s točno določenimi nameni. Kaj pa danes?

Učitelji v svojem bistvu predstavljamo enega izmed stebrov družbe. Že od časa Marije Terezije naprej si nihče ne želi biti neizobražen in tudi pregovor pravi: »Več znaš, več veljaš.«

Osnovna šola je vzgojno izobraževalna ustanova. V zadnjem letu, letu zapiranj in odpiranj šol, se povečuje primanjkljaj dejanskega izkustvenega učenja, razmišljanja s svojo glavo, komuniciranja, raziskovanja, učenja skozi igro, sklepanja kompromisov in odnosov. Z izobraževanjem se učitelji na Slovenskem ukvarjamo že od leta 1809, ko je bila ustanovljena prva enotna šola, imenovana ecole primaire. Danes pa je nujno spregovoriti o zelo pomembni temi, in to je »šolanje na daljavo«. Sprašujemo se, kako točno naj učitelji delujemo vzgojno? Ali bodo učenci pridobili pravo znanje in veščine ter razvili kompetence, ki jih lahko pridobijo samo in izključno v šoli?

Ker se zaupanje v vlado, stroko in razne inštitucije zmanjšuje, odgovornosti se prelagajo z enega na drugega, kratene so pravice vseh otrok in staršev ter zaposlenih v vzgoji in izobraževanju, se obračamo na vse vas in vam sporočamo: Dovolj dolgo smo čakali in bili strpni. Dovolj nam je!
Kaj učitelji želimo?

– Vzgajati odgovorne mlade odrasle s spoštljivo komunikacijo in ljubeznijo do sebe.

– Prekiniti apatijo pri otrocih, za katero pogosto sploh ne vedo, da je prisotna.

– Pristne odnose s človeško toplino, prijazno besedo in srčnimi objemi.

– Da številni otroci niso sami doma, ampak so v šoli, da starši lahko normalno opravljajo svoje delo.

– Možnost uspešne integracije tujcev v slovenske šole, da se čim prej naučijo slovenskega jezika, vključijo v naše okolje in postanejo bolj samostojni.

– Da otroke učimo razmišljati s svojo glavo ter pogumno izraziti svoje mnenje brez posledic, četudi ni v skladu z večino.

– Učenje v skupinah oz. omogočanje nastajanja timov z namenom povečevanja samozavesti.

– Razvijati socializacijo in krepiti samostojnost učencev.

– Da lahko delamo na zaupanju in se takoj odzovemo na konflikte ter jih rešujemo sproti.

– Da lahko v šoli uporabimo vse kanale za učenje.

– Omogočiti otrokom kulturni, motorični, emocionalni in intelektualni razvoj.

– Zahtevamo normalne in varne ure športa z različnimi igrami in rekviziti.

– Normalno uporabo računalniške učilnice, da bodo otroci znali sami poiskati informacije in ne da bodo čakali, da jim jih podajo drugi.

– Živeti v kulturnem svetu, kjer je dovolj empatije drug za drugega in je znanje vrednota.

– Kvalitetno, javno osnovnošolsko izobraževanje, ki temelji na sobivanju in kulturnem dialogu.

– Kvalitetno medgeneracijsko sodelovanje na vseh nivojih.

– Da nehamo ocenjevati, ampak učimo za znanje, za življenje.

– Izboljšati in prevetriti šolski sistem z namenom, da se ponovno premisli, kaj je tisto, kar morajo učenci znati in kaj potrebujejo v svojem življenju, s poudarkom na izkustvenem učenju.

– Od ZRSŠ pričakujemo, da po predmetnih področjih določijo prioritetne cilje za celotno Slovenijo.
Česa učitelji nočemo?

• Da se dogaja izživljanje nad izvajanjem pouka v šolah in nad otroškim umom.

• Da moramo izobraženci kimati in delati tako, kot nam ukazujejo drugi.

• Da se nam krati osebna svoboda delovanja in odločanja.

• Da se ne smemo zbirati in izraziti svojega mnenja in stališča.

• Da nas nihče nič ne vpraša v povezavi z našo stroko in posledicami ukrepov za učence.

• Nenehnega spreminjanja ukrepov v zadnjem hipu.

• Da moramo biti pisuni in se obračati na vse, sicer lahko naše pismo prehitro obleži v kakšnem predalu ali roma v koš.

• Nekulturne komunikacije v medijih in na državnem nivoju.

• Nenehnega strašenja, kaj moramo narediti in kaj se bo zgodilo, če tega ne bomo storili.

• Da se šolska oblast otresa odgovornosti in prelaga delo na vsakodnevno učiteljevo poslanstvo.

• Da moramo opravljati delo in pri tem zlorabljati osebne podatke z nameni obveščanja (ukrepi, testiranja, cepljenja …) brez predhodne pojasnitve.

• Nočemo biti cel dan na računalnikih in v stalni 24-urni pripravljenosti, tudi ob nedeljah ne.

• Lačnih otrok in psihičnih stisk, tako otrok, njihovih staršev kot nas samih.

• Da starši delajo za šolo namesto otrok in da so v stiski zaradi tega.

• Zatreti dobrih idej, ker niso prišle s pravega konca.

Pred kratkim smo imeli virtualno srečanje z našimi bivšimi učenci, mladimi odraslimi. Kakšni so postali? Cenijo prave vrednote in so osebe z močno hrbtenico, ki znajo razmišljati s svojo glavo in imajo občutek za kulturo in sočloveka. Brez učiteljev in šole bi to težko postali.

To, da smo Slovenci na različnih področjih v svetovnem vrhu, ni naključje. To dokazujejo številni vrhunski rezultati in različne mednarodne raziskave, kar je tudi odraz dela učiteljev. Zato bomo učitelji učencem pogumno povedali, da se žal zamujenega ne da nadoknaditi in da nočemo biti več del te navidezne normalnosti.

Najtežje nas šele čaka! Le s skupnimi močmi bomo zmogli napraviti te otroke zopet vesele, radovedne, razmišljujoče in željne znanja. Narišimo veselje na otroške obraze nazaj in njihov smeh naj odmeva povsod. Naj postanejo boljši kot mi!

Naj bodo naši »sodelavci« učenci in ne računalniki! Nočemo več zapiranja. Pustite nas pri miru, da lahko opravimo svoje poslanstvo.

Učitelji OŠ Antona Martina Slomška Vrhnika


Tako je.
Mafijo in psihopate, ki bi se izživljali nad ljudmi je treba zapreti.

Tile pedagoški marxistični kulturologi delujejo kot da so zblojeni in, da ne živijo v času, ko pandemija še kako opleta s svojim repom. Človek bi jim rad rekel, da je vse o.k., da je vse skupaj le prehlad……, ampak počasi skuhani žabji možgani jim itak več ne funkcionirajo za dojemanje realnega stanja. Dokaz je že tale, ki je prvi pritrdil njihovemu jamranju.

nova
Uredništvo priporoča

Zelo jasno zapisano. Menim, da se bolje ne bi dalo povzeti tistega, kar je bistveno.

ja kako lepo no…. Tako idilično… Sarkazem off. Spoštujem učitelje, še bolj pridobivanje znanja, imam doktorat. AMPAK! Moji otroci so bili do vstopa v šolo mali radovedni “znanstveniki”. VSE jih je zanimalo. Zakaj, zakaj, zakaj je kar vrelo iz njjh. Na dan pred vstopkm v šolo smo bili na sestanku pospremljeni z besedami; Konec je divjanja po razredu, od zdaj naprej se sedi štiri ure po 45 minut, ni to več vrtec! (pri čemer so popolnoma pozabili, zakaj je bila devetletka sploh uvedena). Od tu dalje je ogenj želje po znanju v njihovih očeh samo še ugašal. V šoli se razen osnov kot so branje, pisanje in matematične operacije učijo ogromno balasta in večinoma vse temelji na totalni piflariji. Poleg tega je v razredu en kup problematičnih ki motijo pouk. 45 minut pouka zgleda tako: učiteljica 5 minut zamudi, vmes se otroci v prvi triadu boksajo. Nato 5 minut miri razred. 5 m,inut preverja prisotnost. Ostane pol ure, od katerih je zadnjih 5 minut namenjeno še temu, kaj je za dn. To je efektivno 25 minut resnične snovi, če smo zelo optimistični, raje 20, zaradi že omenjenih motečih učencev. To je približno polovica ure.

Zato so naši trije otroci vsi za to, da ostane kot izbirna možnost šola na daljavo. Za tiste, ki jih ni tako malo, ki si želijo osredotoičit na snov, ne pa na en kup drugih stvari MEd drugim tudi na osebne probleme učiteljev, otroka v višjih razredih namreč poročata tudi o tem, o učiteljevem jamranju o domačem življenju 10 minut namesto jemanja snovi.

Namesto 10 mesecev bi tako šola lahko trajala tudi samo 5, pa bi povprečen , sploh pa nadpovprečen učenec osvojil vse cilje.

Floskule o tem, kako vsem zažarijo oči ob prestopu šolskega praga, so samo floskule. Nekaterim so nam, drugim so pa sploh s to devetletko prej ugasnili radost v njih kot kaj drugega. Tako da naj bodo raje tiho ali pa delajo na tem, da bo MOŽNOST IZBIRE!

Strinjam se z vsem, napisanim!

Ljudje (tudi kakšen učitelj je med njimi, sicer pa tudi zdravniki in politiki in prodajalke…) se ne zavedajo v kako slani koži je današnja mladina. Če bi vedeli, bi bila panika. Vsak se samo s sabo ukvarja.

ja kako lepo no…. Tako idilično… Sarkazem off. Spoštujem učitelje, še bolj pridobivanje znanja, imam doktorat. AMPAK! Moji otroci so bili do vstopa v šolo mali radovedni “znanstveniki”. VSE jih je zanimalo. Zakaj, zakaj, zakaj je kar vrelo iz njjh. Na dan pred vstopkm v šolo smo bili na sestanku pospremljeni z besedami; Konec je divjanja po razredu, od zdaj naprej se sedi štiri ure po 45 minut, ni to več vrtec! (pri čemer so popolnoma pozabili, zakaj je bila devetletka sploh uvedena). Od tu dalje je ogenj želje po znanju v njihovih očeh samo še ugašal. V šoli se razen osnov kot so branje, pisanje in matematične operacije učijo ogromno balasta in večinoma vse temelji na totalni piflariji. Poleg tega je v razredu en kup problematičnih ki motijo pouk. 45 minut pouka zgleda tako: učiteljica 5 minut zamudi, vmes se otroci v prvi triadu boksajo. Nato 5 minut miri razred. 5 m,inut preverja prisotnost. Ostane pol ure, od katerih je zadnjih 5 minut namenjeno še temu, kaj je za dn. To je efektivno 25 minut resnične snovi, če smo zelo optimistični, raje 20, zaradi že omenjenih motečih učencev. To je približno polovica ure.

Zato so naši trije otroci vsi za to, da ostane kot izbirna možnost šola na daljavo. Za tiste, ki jih ni tako malo, ki si želijo osredotoičit na snov, ne pa na en kup drugih stvari MEd drugim tudi na osebne probleme učiteljev, otroka v višjih razredih namreč poročata tudi o tem, o učiteljevem jamranju o domačem življenju 10 minut namesto jemanja snovi.

Namesto 10 mesecev bi tako šola lahko trajala tudi samo 5, pa bi povprečen , sploh pa nadpovprečen učenec osvojil vse cilje.

Floskule o tem, kako vsem zažarijo oči ob prestopu šolskega praga, so samo floskule. Nekaterim so nam, drugim so pa sploh s to devetletko prej ugasnili radost v njih kot kaj drugega. Tako da naj bodo raje tiho ali pa delajo na tem, da bo MOŽNOST IZBIRE!
[/quote]
Saj imate še vedno možnost n pravico ottoka samo evidenčno vpisati v šolo ter ga šolati doma. Konec šolskega leta pa gre na preverjanje n če ga opravi, v višji razred.
Prav nihče ti tega ne brani, kot ni branil tega leto, pet ali pa že deset let nazaj.


Saj imate še vedno možnost n pravico ottoka samo evidenčno vpisati v šolo ter ga šolati doma. Konec šolskega leta pa gre na preverjanje n če ga opravi, v višji razred.
Prav nihče ti tega ne brani, kot ni branil tega leto, pet ali pa že deset let nazaj.
[/quote]

MED šolskim letom ne. Samo pred začetkom. Trenutno smo MED šolskim letom, v katerem je korona – o tem se pogovarjamo. Ne o normalnih šolskih letih. Ugasnjen žar v očeh v letih, ki so bila normalna, je omenjen samo zato, ker ga tako poudarjajo. Češ da vsi uživajo. NE, ne uživajo vsi, in NE, nimamo vsi starši možnosti šolati otrok doma. Zato pač v normalnih letih potrpimo oziroma otrokom sami nudimo tisto, kar jim šola ne. Ampak zdaj so koronski časi, ko gre za zdravje – in izrabljati ta nek izmišljeni nasmeh na ustih vseh učencev ko pridejo v šolo za “pustite nas pri miru, mi že vemo kaj delamo”, je milo rečeno sprevrženo.

MED šolskim letom ne. Samo pred začetkom. Trenutno smo MED šolskim letom, v katerem je korona – o tem se pogovarjamo. Ne o normalnih šolskih letih. Ugasnjen žar v očeh v letih, ki so bila normalna, je omenjen samo zato, ker ga tako poudarjajo. Češ da vsi uživajo. NE, ne uživajo vsi, in NE, nimamo vsi starši možnosti šolati otrok doma. Zato pač v normalnih letih potrpimo oziroma otrokom sami nudimo tisto, kar jim šola ne. Ampak zdaj so koronski časi, ko gre za zdravje – in izrabljati ta nek izmišljeni nasmeh na ustih vseh učencev ko pridejo v šolo za “pustite nas pri miru, mi že vemo kaj delamo”, je milo rečeno sprevrženo.
[/quote]

V kaj si se vtaknila in zakaj, boš ti najbolj vedela. Sprevrženo? Osebno poznam posameznike kolektiva, ki je tokrat napisal ta poziv. Vem, kaj vlagajo skozi poučevanje in tvoja predvidevanja, posploševanja niso na mestu.

Govoriti v nedogled, kako je treba potrpeti, lahko rečeš ti sama zase. Še tisti, ki so v ta kalup vpeli tolikšno populacijo, ne znajo, pravijo, da ne morejo povedati, koliko časa bo to še trajalo. Eno leto pri tvojih letih je neprimerljivo z razvojem, ki ga šolarji doživijo v enem letu otroštva.

Ugasnjen žar je pretiravanje? Si ga zasledila kdaj sama pri sebi? Če si ga, se res vprašam, le kaj opazujete in kako slepi ste v sebi, da tega ne vidite?!

MED šolskim letom ne. Samo pred začetkom. Trenutno smo MED šolskim letom, v katerem je korona – o tem se pogovarjamo. Ne o normalnih šolskih letih. Ugasnjen žar v očeh v letih, ki so bila normalna, je omenjen samo zato, ker ga tako poudarjajo. Češ da vsi uživajo. NE, ne uživajo vsi, in NE, nimamo vsi starši možnosti šolati otrok doma. Zato pač v normalnih letih potrpimo oziroma otrokom sami nudimo tisto, kar jim šola ne. Ampak zdaj so koronski časi, ko gre za zdravje – in izrabljati ta nek izmišljeni nasmeh na ustih vseh učencev ko pridejo v šolo za “pustite nas pri miru, mi že vemo kaj delamo”, je milo rečeno sprevrženo.
[/quote]
A še ne mislite norci nehati s širjenjem te butaste lažnive fašistične propagande ?
Pa kaj ti resno verjameš v te bedarije ?
Ko gre za zdravje ? Čigavo zdravje ?
Gre se le za zdravje fašističnih korporacij, ki služijo na račun zdravja otrok in ostalih ljudi.

To je resnica koronskih časov.

V kaj si se vtaknila in zakaj, boš ti najbolj vedela. Sprevrženo? Osebno poznam posameznike kolektiva, ki je tokrat napisal ta poziv. Vem, kaj vlagajo skozi poučevanje in tvoja predvidevanja, posploševanja niso na mestu.

Govoriti v nedogled, kako je treba potrpeti, lahko rečeš ti sama zase. Še tisti, ki so v ta kalup vpeli tolikšno populacijo, ne znajo, pravijo, da ne morejo povedati, koliko časa bo to še trajalo. Eno leto pri tvojih letih je neprimerljivo z razvojem, ki ga šolarji doživijo v enem letu otroštva.

Ugasnjen žar je pretiravanje? Si ga zasledila kdaj sama pri sebi? Če si ga, se res vprašam, le kaj opazujete in kako slepi ste v sebi, da tega ne vidite?!
[/quote]

Še enkrat: imam doktorat. Torej več kot 20 let šolanja za saboj. Lahko verjameš, da mi šola ni predstavljala muke, obratno. V nasprotju z otroci, kot so naši in še veliko drugih, ki so v tej devetletki izgubili vsako strast do znanja! Ugasnil jim je žar, ja (ne meni, njim) – tudi zaradi tega tako poveličevanega “vlaganja” učiteljev, ko jih obremenijo z miljon nepomembnostmi, ne ukvarjajo pa se recimo z disciplino v razredu ali drugimi pomembnimi zadevami, recimo tenu, da se načrta ne bi držali kot pijanec plota, ampak vklopili kakšno kreativno celico. Ne govorim za te učitelje ki so se tu javili zaradi mene so ti lahko odlični. Govorim za konkreten primer od dveh naših razredov in še vrsto drugih, ki jih lahko spremljam. Naši otroci bodo scer dobro skozi prišli, ker jim starša lahko žar doma vračava. Kaj pa tisti, ki tega ne morejo. Takih je ogromno. In zaskrbljujoče je, da se sploh ne zavedate problema in da je šele zdaj s korono izbil na plano, ko so ti učenci lahko primerjali pouk v šoli s poukom na daljavo. In ugotovili, da jim ta veliko bolj ustreza. Takih učencev je ogromno, samo glasni niso.

In nihče ne bi rabil nič izgubiti, če bi se dalo na izbiro. Nikogar ne bi bilo treba obmetavati s tem v kaj verjame – enako bi lahko jaz rekla, kar verjemite v super pouk v šoli, če vas to tolaži. Meni je načeloma za virus vseeno, ni mi pa vseeno za s piflanjem, disciplinskimi zadevami itd. zatrto radovednost.

Še enkrat: imam doktorat. Torej več kot 20 let šolanja za saboj. Lahko verjameš, da mi šola ni predstavljala muke, obratno. V nasprotju z otroci, kot so naši in še veliko drugih, ki so v tej devetletki izgubili vsako strast do znanja! Ugasnil jim je žar, ja (ne meni, njim) – tudi zaradi tega tako poveličevanega “vlaganja” učiteljev, ko jih obremenijo z miljon nepomembnostmi, ne ukvarjajo pa se recimo z disciplino v razredu ali drugimi pomembnimi zadevami, recimo tenu, da se načrta ne bi držali kot pijanec plota, ampak vklopili kakšno kreativno celico. Ne govorim za te učitelje ki so se tu javili zaradi mene so ti lahko odlični. Govorim za konkreten primer od dveh naših razredov in še vrsto drugih, ki jih lahko spremljam. Naši otroci bodo scer dobro skozi prišli, ker jim starša lahko žar doma vračava. Kaj pa tisti, ki tega ne morejo. Takih je ogromno. In zaskrbljujoče je, da se sploh ne zavedate problema in da je šele zdaj s korono izbil na plano, ko so ti učenci lahko primerjali pouk v šoli s poukom na daljavo. In ugotovili, da jim ta veliko bolj ustreza. Takih učencev je ogromno, samo glasni niso.

In nihče ne bi rabil nič izgubiti, če bi se dalo na izbiro. Nikogar ne bi bilo treba obmetavati s tem v kaj verjame – enako bi lahko jaz rekla, kar verjemite v super pouk v šoli, če vas to tolaži. Meni je načeloma za virus vseeno, ni mi pa vseeno za s piflanjem, disciplinskimi zadevami itd. zatrto radovednost.
[/quote]

Kaj ti bo doktorat…

Učni načrt ni enako kreativnosti tega, kar lahko vlaga učitelj osebno. Moji učitelji so bili taki in drugačni. Že zaradi tistih, ki se jih še danes spominjam s spoštovanjem, ne bi rekla žal besede za te, ki jim je ta poklic poslanstvo.

Kaj ti bo doktorat…

Učni načrt ni enako kreativnosti tega, kar lahko vlaga učitelj osebno. Moji učitelji so bili taki in drugačni. Že zaradi tistih, ki se jih še danes spominjam s spoštovanjem, ne bi rekla žal besede za te, ki jim je ta poklic poslanstvo.
[/quote]

Ni bistvo doktorat ampak ljubezen/strast do pridobivanja znanja. Če sem toliko časa hodila v izobraževalne inštitucije, verjemi, da še kako spoštujem učitelje. Na splošno, njihovo delo, seveda ne vseh konkretnih, ker nekaterim ne bi dala niti ovc za poučevat. Ampak ni to bistvo. Bistvo je današnja devetletka in njene s običajno pametjo skregane zahteve in nezahteve. Tvoji In moji učitelji so učili v sistemu, ki je bil čisto drugačen. Hkrati bolj in manj zahteven. Bolj zahteven je bil na področjih, kjer morajo otroci pokazati lastno odgovornost, na vedenjskem področju, recimo. Nenajavljeno preverjanje znanja. Tega ni več. Najprej napovedano pišejo nekaj čemur se reče preverjanje znanja nato pa spet napovedano še test. Da se ja imajo revčki čas pripravit. Vedenje – naš najmlajši otrok je iz šole v prvih dveh razredih hodil čisto pobuškan. Ker otroke , predvsem fante, že s šestimi leti posedejo v klopi, ajde zdaj pa mirno 45 minut krat 4. Energije imajo pa za izvoz in se samo klofajo, čim pridejo do možnosti. Nasrkajo pa še mimoidoči. Vpitje v razredu je stalnica. Jaz se iz prvega in drugega razreda ne spomnim, da bi tako kričali. Če pa je kdo,je dobil ključe v glavo. Danes? Za take in podobne vzgojne izpade za katere večinoma sploh niso krivi otroci ampak sistem, ki je sprva obljubljal, da bo prvi razred kot vrtec, pa že dolgo ni. Zanje imajo nekaj čemur se reče kršitev. Kršitev na kršitev, nobenega učinka. Še huje je ko gre za resnične nasilneže. En kup dogovarjanja in pogovarjanja z njimi, rezultat nikakav.
Podajanje znanja večinoma ex cathedra kot iz časa Marije Terezije, še vedno. Eno samo prepisovanje, učenje na pamet, dudlanje nekih podatkov ki jih v momentu pozabijo. Stvari, ki smo se jih mi učili, se jih pa sploh ne. Zelo dobro se spom,nim, da smo imeli že v nižjih razredih številske sestave. Dvojiški, trojiški itd. Ključna zadeva za razumevanje računalništva. Misliš, da se učijo tega? Ne. Pa recimo še to: pri naravoslovju se učijo o slo pokrajinah, vse iz delovnega zvezka in učbenika. Suhoparni opisi sestave tal itd. Na youtubu pa turističnih in drugih bolj stropkovnih predstavitev kolikor hočeš. Pogledaš en tak filmček pa si zapšomniš več kot iz suhoparnega zvezka. Posebna zgodba so delovni zvezki. Mi smo jih imeli samo za angleščino. Tu pa za skoraj vsak predmet. Odgovori so večinoma že podani, obkrožiš in je. Projektnega dela skoraj ni. Povezovanja predmetov tudi ne.
Otrok se doma z angažiranim staršem pri pripravi hrane, ko mora izbrati recept, po možnosti pobrskati ali je star ali nov ali je iz druge dežele ali naš, iti v trgovino po sestavine, jih natehtati, izbrati okolju prijazno embalažo in preveriti, ali so lokalne ali ne, da ne obremenjuje okolja, prebrati sestavine na deklaraciji, se pozanimati, katere so škodljive, plačati z gotovino in izračunati, ali so mu prav vrnili ostanek, prinesti to domov, pospraviti na police, pripraviti sestavine za recept, natehtati, narezati, vreči na ogenj in vse skupaj postreči, otrok se pri tem nauči toliko, kot se v treh mesecih pri par predmetih. Matematiki, slovenščini, fiziki, kemiji, zgodovini, družbi, gospodinsjtvu.
Ogromno tega kar jemljejo teoretično in pozabijo isti dan bi se lahko naučili pri projektih, kjer bi sami razmišljali.

V glavnem,. zelo malo je spodbujanja razmiščjanja z lastno glavo, ki ga v temle spisu tako hvalijo.

Zato so učenci, ki si želijo znanja, s temi karantenami zgotovili, da jim je delo od doma pisano na kožo. Ni motečih nasilnih ali samo nagajivih sošolcev, ki bi delali vse drugo, samo učili se ne. Časovni okvir lahko prilagodijo svojemu tempu. Pripomočke lahko prilagodijo svojemu razmišljanju. Itd itd. Ugotovili skratka, kako malo znanja pravzaprav dobijo glede na čas, ki ga morajo prebiti tam, in kako zatrta je bila njihova želja po znanju do zdaj. Zato ne, niso se vsem raztegnila usta v nasmeh, ko je bilo treba nazaj.

New Report

Close