Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek ne dostavijo telefona

ne dostavijo telefona

Pozdravljeni,
v sredini marca sem pri operaterju naročila telefon preko spleta,operater je vztrajal da mi ga pošljejo.Podjetje ga je poslalo,a tu se situacija ustavi.Kurirna služba dpd mi je v začetku meseca aprila poslala mail da mi ga bodo dostavili dotični dan,ta mail sem prejela 2 dni zapored,a paketa ni bilo.Ko sem jih klicala kaj se dogaja s paketom so mi dejali da sem ga zavrnila in da so ga poslali nazaj.Že to da so se zlagali da sem ga zavrnila,medtem ko nikogar niti ni bilo sem s strani dpd mi je bilo too much.Ko sem klicala operaterja so mi dejali da paketa niso poslali nazaj,saj bi mi ga ponovno poslali.Od tega je sedaj že 3 tedne.Telefona še vedno nimam,na dpd mi ne odgovarjajo na maile,gospa na dpd mi ne zna pomagat,vedno reče bo podala informacije naprej.Sedaj moram že plačat obrok rabe telefona,a telefona ni .Obupana sem že in ne vem kaj še naj naredim.Hvala za pomoč.

Zakaj si obupana? Zakaj se ne postaviš zase? Ne hebaj se z DPD, obrni se na operaterja. Če nujno hočeš telefon, jih klicari parkrat na dan. Položnice niti pod razno ne smeš plačat cele. Operaterju pisno napišeš reklamacijo in ne plačaš tistega dela za telefon.

Če bi bila jaz na tvojem mestu, bi jim priporočeno poslala da odstopam od pogodbe ker mi od tega dne niso uspeli dostavit telefona.

Težko je karkoli dokazat. Dpd trdi, da je poslal nazaj in se lahko na glavo postavi, pa težko dokaže nasprotno. Operater pa tudi zahteva plačilo nečesa, kar je poslal in ni dobil vrnjeno. Lahko gre v razne tožbe in dokazovanja, samo se bojim da se ne izplača. Pride verjetno precej dražje, kot je vrednost telefona. Če obrok ni prevelik, ga naj lepo poplača, v bodoče pa le osebni prevzem ali nakup v trgovini.

nova
Uredništvo priporoča

Kja pa dohtar pravi na vse to? Mu pokažeš katero od tem, ki si jih odprlo na monu?

Kot pišeš sploh ni težko ampak zelo ok.
Dpd je poslal nazaj, operater ni prejel vrnjeno. Kaj ima avtorica sploh zraven? Popolnoma nič.

Zavrne naj račun in obvezno priloži vse maile, ter napiše razlog zavrnitve računa. Jaz bi tudi prekinila pogodbo zaradi neizpolnitve in zahtevala takoj denar nazaj.

Saj ponavadi dobiš link o sledljivosti. Tam poglej, kaj piše. Če je dpd poslal nazaj, potem piše, da je bilo tebi nevročeno. Oziroma, vsaj Gls, če te ni, dostavi v paketomat in spet dobiš obvestilo. Če ne dvigneš, gre stvar nazaj k pošiljatelju. In vse to je v sledljivosti. Če ti piše, da je nevronov, potem je šel paket nazaj k operaterju.
3 tedne mirno čakaš? Pri meni bi hitro raziskovali.

Nikakršna šola to ni. Morda je le trening “napizdevanja”. Operater ima da pošlje. Kdo bi moral dostaviti, te načeloma ne zanima. Ti imaš pogodbo z operaterjem, drugo te ne briga. Če torej operater ni izpolnil svoje obveznosti – pravočasno dostavil dogovorjeno, so temu primerne tudi tvoje obveznosti do njih – nikakršne. In to dokler nimajo od tebe potrjenega prevzema. Ni tu nikakršnih tožb in dokazovanj. Zadeva je bila pač naročena, ni bila prejeta in tu se vsa zgodba lahko neha.
Ma resnično, kake “ovce” ste nekateri – bi “požrli” in plačali vse, samo da se ne bi bilo potrebno “postaviti zase”, tudi v tako očitnih zadevah.

Nikakršna šola to ni. Morda je le trening “napizdevanja”. Operater ima da pošlje. Kdo bi moral dostaviti, te načeloma ne zanima. Ti imaš pogodbo z operaterjem, drugo te ne briga. Če torej operater ni izpolnil svoje obveznosti – pravočasno dostavil dogovorjeno, so temu primerne tudi tvoje obveznosti do njih – nikakršne. In to dokler nimajo od tebe potrjenega prevzema. Ni tu nikakršnih tožb in dokazovanj. Zadeva je bila pač naročena, ni bila prejeta in tu se vsa zgodba lahko neha.
Ma resnično, kake “ovce” ste nekateri – bi “požrli” in plačali vse, samo da se ne bi bilo potrebno “postaviti zase”, tudi v tako očitnih zadevah.
[/quote]

Avtorica je napisala, da so ji na Dpd rekli, da naj bi paket zavrnila. Kar pomeni, da ga oprrater je poslal. Zataknilo se je pri dostavi. Kot sem razumela.

Avtorica je napisala, da so ji na Dpd rekli, da naj bi paket zavrnila. Kar pomeni, da ga oprrater je poslal. Zataknilo se je pri dostavi. Kot sem razumela.
[/quote]

Naročnik je naročil pri operaterju in ni dobil. To je vse, kar je pomembno. Z “dpd” ali kdorkoli je že dostavljal naročnik nima nič, z njimi nikdar ni sklenil nobene pogodbe . Ali naj se na koncu pogaja še z šoferjem? Edina pogodbena relacija, ki jo ima, je z tistim, s katerim je sklanil pogodbo. In to je operater.
Če potegnemo analogijo z Kitajci (npr. AliExpress). Ti tam nekaj kupiš, oni pošljejo (kakorkoli že), ti ne prejmeš v dogovorjenem času. Ne kontaktiraš prevoznika, celo ne trgovine v kateri si kupil. kontaktiraš direkt AliExpress in oni poskrbijo, da je denar vrnjen na račun.
In to je razlog, da ljudje takim nakupom zaupamo. In ne, prav nič mi ni “nerodno” napisati mail, da določenega paketa v dogovorjenem času nisem prejel.

Naročnik je naročil pri operaterju in ni dobil. To je vse, kar je pomembno. Z “dpd” ali kdorkoli je že dostavljal naročnik nima nič, z njimi nikdar ni sklenil nobene pogodbe . Ali naj se na koncu pogaja še z šoferjem? Edina pogodbena relacija, ki jo ima, je z tistim, s katerim je sklanil pogodbo. In to je operater.
Če potegnemo analogijo z Kitajci (npr. AliExpress). Ti tam nekaj kupiš, oni pošljejo (kakorkoli že), ti ne prejmeš v dogovorjenem času. Ne kontaktiraš prevoznika, celo ne trgovine v kateri si kupil. kontaktiraš direkt AliExpress in oni poskrbijo, da je denar vrnjen na račun.
In to je razlog, da ljudje takim nakupom zaupamo. In ne, prav nič mi ni “nerodno” napisati mail, da določenega paketa v dogovorjenem času nisem prejel.
[/quote]

Pa saj se strinjam. Ampak ona pravi, da ji je dostavna služba rekla, da je ob njihovi dostavi paket zavrnila, odklonila. Kar z njihove strani pomeni, da so paket dostavili, ona naj bi ga pa zavrnila. Avtorica pa o tem nima pojma.
V tem kontekstu sem prvotno odgovorila, naj preveri link o sledljivosti oz. ga lahko zahteva, ker ne vem koliko časa je še aktiven po vročitvi oz. nevročitvi pošiljke. Dostavne službe dokazila o sledljivosti imajo.

Pa saj se strinjam. Ampak ona pravi, da ji je dostavna služba rekla, da je ob njihovi dostavi paket zavrnila, odklonila. Kar z njihove strani pomeni, da so paket dostavili, ona naj bi ga pa zavrnila. Avtorica pa o tem nima pojma.
V tem kontekstu sem prvotno odgovorila, naj preveri link o sledljivosti oz. ga lahko zahteva, ker ne vem koliko časa je še aktiven po vročitvi oz. nevročitvi pošiljke. Dostavne službe dokazila o sledljivosti imajo.
[/quote]

Dostavna služba seveda mora imeti potrdilo, da so paket oddali. Ker bo to potrdilo od njih zahteval naročnik transporta. In ja, saj verjetno vsi kdaj komuniciramo tudi z dostavnimi službami (ko npr. pokličejo, ali smo doma) in s tem poenostavimo postopke. A formalno smo v pogodbenem odnosu le z pošiljateljem, in “on” je tistim s katerim rešujemo težave. Nič ne “pomaga” njegovo zagotovilo, da je poslal. Dokler ne prejmemo pač pogodba/dogovor ni realiziran.
Si pa znam predstavljati scenarij, ko žena nekaj naroči, npr. mož, ki je pa ob dostavi doma, pa paket zavrne 🙂 🙂

New Report

Close