Če bi v gnili Sloveniji obstajal normalen vlak Lj-Mb bi se marsikdo preselil v Maribor
Gledam stanovanja v Mariboru. Nova po 2000 € na kvadratni meter. V Lj. Dvakrat dražje.
Če bi Slovenija premogla normalno (ne hitro!) železnico iz Ljubljane v Maribor, kot je to goli standard drugje na zahodu Evrope, bi bil potovalni čas pri hitrosti vlaka 160 km/h le 3/4 ure iz Ljubljane v Maribor. Solidno za dnevne migracije v službo.
Ampak ne, mi se še vedno cjazimo po uničenih šinah iz Avstroogrske. Rdeči “načelniki” pa so mnenja da je Slo. premajhna za hitro železnico, čeprav govorimo o hitrosti ki na zahodu EU velja za normalno. Hitra železnica se namreč začne pri 250 km/h.
Zdaj boš rekel da zaradi mini Trojanskega hriba nove trase železnice ni možno speljat? Kako so to potem lahko naredili v Avstriji in Švici čez Alpe? Tako kot je napisal avtor. V Sloveniji obstaja mentaliteta boomerjev da je Slovenija vsaj za normalno železnico “premajhna”. Tudi prav, torej so Avstrijci in Italijani naredili obvoz okoli Slivenije do Trsta preko Pontebane in Koralmskih alp…..
Peticija za hitro železnico bo stara že par let…
Treba se je zavedat da se je 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} Slovencev ki držijo v rokah niti, z vlakom peljalo pred 40 leti v vojsko 🙂
Edina tujina, ki jo poznajo je hrvaška Istra, kjer pa je infrastruktura še bistveno bolj v p* oz. železniške sploh ni. Kako bo potem tak vedel kaj sploh je hitri vlak. Za takega je samo 10+ let star passat in autobahn.
Morda se bo mentaliteta spreobrnila ko se bodo Capo di bande drugič v življenju peljale čez 10 let po trasi vsemogočnega drugega tira 🙂
Gotovo je tvoja mati ponosna, da je rodila vola.
[/quote]
Kakšen je pa ponos biti Štajerc? Ali Mariborčan? Na kaj si lahko ponosen? To so neke kmetavzarske fore s tem ponosom, ki nima nobene osnove. Mi, Ljubljančani, nismo na nič ponosni, pa tudi sramujemo se ničesar ne. Mi smo 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} žabarji in nas nič ne moti, da smo, kar smo. Kmetavzi ponosni ste pa vsi nekaj zakompleksani.
Slo. mojstri so s tem zgolj želeli povedati, da trenutno ni denarja za številne anekse, s katerimi se omastijo brki in bančni računi v tujini.
Če pa želijo tuji kredit pa to pomeni, da morajo k pogodbi pustiti zraven tuje konkurente, ne zgolj lokalnih kriminalcev….
Saj vidiš kakšna “katastrofa” je sedaj, ko je na razpisu za 2. cev pod Karavankami zmagalo tuje podjetje… Od kar so ostali na suhem, jih naši državni skoruumpirančki hebejo na vse možne načine….
Avstrijci pa mirno gradijo dalje svojo polovico tunela …..
Zdaj boš rekel da zaradi mini Trojanskega hriba nove trase železnice ni možno speljat? Kako so to potem lahko naredili v Avstriji in Švici čez Alpe? Tako kot je napisal avtor. V Sloveniji obstaja mentaliteta boomerjev da je Slovenija vsaj za normalno železnico “premajhna”. Tudi prav, torej so Avstrijci in Italijani naredili obvoz okoli Slivenije do Trsta preko Pontebane in Koralmskih alp…..
Vaš link
[/quote]
Drago moje, v teh državah je pa malce drugačen standard. Jo pa ti plačaj, ko bo zgrajena bodo pa še cene v Mb in radiusu 20 km okoli vsake postaje zrasle na Lj nivo. Že v Domžalah so iste cene, v Grosuplju pa že višje. Sploh ti ni jasno kako deluje ekonomija. Cene za prebivališča ki so časovno enako oddaljena od delovnega mesta so ISTE. Ti bi pa denar metalo še v železnico. Ni ključ da nabiješ cene v Mb, ključ je da sesuješ cene v Lj. To se pa ne dela z železnico.