Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek izboljšanje kulture v prometu je nuja

izboljšanje kulture v prometu je nuja

Štiri mesece v Sloveniji. Po tolikih letih prav prijetno doživetje. Veliko preberem tu o tem in onem, toda… Vozniška kultura je precej redka tema.

Danes zjutraj nas je npr. skorajda ubila voznica črnega Citroen enoprostorca z reg. ozn. MB * SM-117, ki zaradi visenja na telefonu ni imela časa in volje in upravljati vozila.

Izsiljevanje je nekaj tako vsakdanjega, da se človek počuti kot bi bil v Istanbulu ali Delhiju. O pravilu zadrge pri zožanjih je očitno malokdo kaj slišal. Varnostna razdalja je prostor za vrivanje pri brezglavem prehitevanju oz. cikcakanju na avtocesti.

Kaj je botrovalo temu občutnemu nazadovanju v zadnjem desetletju?

Vztrajaj! .

Vedno več avtomobilov in splošen večji egoizem (gledam le nase, za skupnost mi ni mar). Žalostno.

No, zahvaljujoč “Koroni” je bil promet v teh jesenskih mesecih bolj redek, kot sicer. Načeloma bi pričakoval tudi zaradi tega bolj umirjeno vožnjo. Predvsem me je fascinirala vedno znova premajhna varnostna razdalja. Ob tem, da je opozoril in talnih meritvenih označb na avtocestah res dovolj.

Ne vem no. Presenečen sem nad stanjem v prometu. Menim, da bi tu bilo treba resnega premisleka pri posameznikih na eni strani in veliko izobraževalnih vsebin, ki bi predstavile prednosti varne vožnje na drugi strani s strani pristojnih služb. Stanje na cestah je namreč takšno, da je treba nujno ukrepati in zagotoviti odgovorno vedenje voznikov.

Vztrajaj! .
nova
Uredništvo priporoča

Desi, se povsem strinjam.
Če primerjamo vozniško kulturo v Sloveniji in sosednji Avstriji, je ogromna razlika.
V Avstriji, ko domenvajo, da mogoče hočeš na prehodu čez cesto, ti že kar ustavijo. V Sloveniji si včasih že na pol prehoda, ko se moraš ustavit, da te ne povozijo.
Recimo kolesarje v AT spoštujejo: prehitijo, ko je to možno z varno razdaljo. V SLoveniji, kar te ne podrgnejo s špeglov tako na blizu te prehitijo. Da ne govorim o tem, da v Sloveniji ti pogosto hupajo za hrbtom.
Potem to, ko že omenjaš telefone: ja zelo pogosto vijuganje po cesti zaradi telefon. Enkrat me je en zrinil s ceste, ker je telefoniral in peljal skrajno levo.
Potem varnostna razdalja: če poskušaš na AC držat varnostno razdaljo, ti skoči takoj en ali dva vmes. Če prehitevaš po predpisih, se pravi 130 na uro, se ti takoj kdo prilepi na rit in ti blenda. Tovornjakarjem je varnostna razdalja itak španska vas.
Razna prehitevanja v škarje so stalnica.
Potem v krožišču dati žmigovc je tudi skoraj neverjetno.
Vožnja skozi rdečo luč je pogost pojav.
Pa ko ti cepci sedejo na kolo: jih vidiš recimo s kolesom na pločniku.
Kolesarske steze so pogosto zasedene z avti, sprehajalci in podobno.
V glavnem čisti balkan v Sloveniji. V AT povsem druga pesem. Razen, ko naletiš na koga s slovenskimi talbicami, potem je treba pazit. Je bila nesreča na AC v AT, vsi pravilno postavljeni, en po svoje – slo tablice, tovornjakar.

Brezbrižnost, egocentrizem in močna potreba prispeti na destinacijo pred vsemi (saj so ostali itak nesposobni in samo nam pripada ta čast).
Sodeč po pogostosti uporabe telefonov v avtu je prisotno (očitno) izrazito povečanje življenjsko nujnih klicev med vožnjo. Ta fenomen je že zrel za resno študijo.

Mentaliteta.
Predpisi so zato, da se kršijo.

Hočeš spremembe… moraš spremeniti mentaliteto v… Predpisi so zato, da se spoštujejo. :-)))

Pomanjkanje represije = razpas kretenizma. Policaji sedijo v pisarnah in, če jim ravno ne naložijo kvot se jim ne da ukvarjati s kreteni na cesti. Da ne omenjamo avtoceste, kjer policija ne obstaja.

Vse gre po sistemu: ko je jači, brži i ko ima više.

Kazni za telefon bodo občutno višje, kar je pravilno. Tvoja dolžnost pa je, da pokličeš prometno policijo in jih obvestiš oz. prijavis prekršek voznice, da ji dajo ustrezno lekcijo!


https://www.slovenskenovice.si/kronika/doma/srhljivka-sredi-slovenije-moski-spolno-zasuznjil-14-letnici/
Novi kuturniki že v akciji

in na temu forumu tudi. Nujno!!!

New Report

Close