Vračilo Stradivarius
Sama sem poslala v btc tri tedne nazaj in ne dobim nobenega odg. Klicem v trgovino, saj pise, da je odprto za prevzem spletnih narocil. Zvoni in se nihce ne oglasi. Kontaktirala sem jih ze dvakrat v enem tednu preko aplikacije Stradivarius preko njihovega chata in so mi obakrat rekli, da jih bodo kontaktirali in da mi sporocijoin do danes se nobenega odgovora. Zelela sem samo vedeti, ce so dobili moj paket, cetudi bo vracilo kasneje. Skratka sploh nevem vec kaj naj naredim. Totalna neprofesionalnost. Kako ste ostali kaj resili?
Jaz nisem upala poslati nazaj, da se ne bi paket kje izgubil – ravno zaradi tega, ker se nihče ne oglasi in ne vem, če je sploh kdo prisoten na naslovu. Sem jih klicala (nedosegljivi), pisala večkrat preko FB (pravijo, da je trgovina odprta, ampak sem se dvakrat peljala mimo in ni bila, tako da še sami ne vejo, na nadaljnja vprašanja mi pa niso več odgovorili), poslala sem še mail (ignorirali). Tako da jaz bom počakala, dokler se ne odpre in potem nesla nazaj, če bodo kaj težili, pa na varstvo potrošnikov z njimi … Zanimivo, da so mi VSI drugi spletni prodajalci takoj odgovorili, samo Stradivarius ne.
gre za VRAČILO izdelkov in zamudiš rok za vračilo denarja, če čakaš nekje po tvojem do srede decembra
ko bi eni vsaj prebrali dobro, preden mislite svoje umotvore objavit
v skladu z ZVOP obvestite prodajalca, da želite vrnit izdelek in denar nazaj. potem mora prodajalec specificirat način vračila.
[/quote]
Pa saj niso naročali lani ane, ampak te dni…
Se jim je mudilo nove cunje naročat, zdaj pa ne morejo vrnit…
Bo zdaj šlo?
Pa saj niso naročali lani ane, ampak te dni…
Se jim je mudilo nove cunje naročat, zdaj pa ne morejo vrnit…
Bo zdaj šlo?
[/quote]
naročanje po pošti v spletnih trgovinah je popolnoma običajna zadeva ki laufa že vsaj x let
zakaj bi bilo ravno sedaj kaj narobe s tem?
problem je izključno s par trgovinami, ki so manj odzivne
Jaz recimo sem se zaradi zdravil, ki jih jemljem zaradi težje bolezni, na žalost zredila in mi je doma vse premajhno, zato sem nujno rabila par novih osnovnih kosov (bunda in trenirka). Včasih pač pridejo situacije, da nujno rabiš nova oblačila.
Drugače ima večina spletnih trgovin zelo preprosta vračila v tem času, tudi roki za vračila so daljši. Edino Stradivarius je neka izjema, ker ne vračaš tja, od koder je prišlo, ampak v lokalno trgovino. Podpora uporabnikom je porazna, povsod drugod sem dobila najkasneje v roku 2 dneh odgovore.
Tudi jaz imam težavo z vračilom, ker ne vem na kateri naslov naj pošljem stvari, ki bi jih rada vrnila. Zelo slabo imajo tudi napisano na spletu, ker nikjer ne najdem kakšne vloge za odstop od pogodbe ali kakšnega drugega obrazca. Sem jih kontaktirala in ni odgovora.
Pogosto naročam preko spletnih trgovin in podobno se mi še ni zgodilo nikjer.
Tudi jaz sem prejšnji teden poslala artikla na naslov, ki je naveden na njihovi spletni strani (Stradivarius cc BTC, Letališka). Ker sem poslala priporočeno, sem na internetu lahko sledila pošiljki in vidim, da moj paket že 1 teden čaka na pošti v LJ, ker na navedenem naslovu ni bilo nikogar za prevzem. Sem jim danes pisala na njihov chat na spletni strani in so mi takoj odgovorili, da pošiljka ni bila prevzeta, ker je trgovina zaprta in da je najbolje, da počakam svoj paket (da mi ga pošta pošlje nazaj) in nato artikle zamenjam oz. vrnem fizično v trgovini, ko se bodo te odple. Napisali so mi tudi, da bo to mogoče, čeprav bo preteklo že več kot mesec dni. Enako pa mi je svetovala tudi prodajalka v Stradivarius Celje, ker je slučajno bila notri, ko sem šla mimo in sem jo vprašala kako in kaj.
Žalostno, da se grejo spletno prodajo nimajo pa razciscenih osnovnih pogojev za spletno poslovanje… Pomeni, da sem na lastne stroske poslala paket ,kot imajo navedeno v njihovi spletni trgovini,ki ga bom po 15 ih dnevih prejela nazaj (upam),nakar bom vseeno mogla sama v trgovino , da bom koncno lahko vrnila artikel in po vsej verjetnosti spet cakala 2 do 3 tedne da mi povrnejo kupnino ( seveda brez stroskov, ki sem jih imela s posiljanjem…) Vsaka ,se najmanjsa privat trgovinca ima te stvari porihtane, kot pac morajo bit, ce se gres spletno prodajo..
Neverjetno! Jaz sem jim dvakrat pisala, če mi lahko ZAGOTOVIJO, da bo paket kdo prevzel na tistem naslovu, glede na to da je trgovina zaprta – in so dvakrat odpisali, da ga brez skrbi lahko pošljem tja! Še sami ne vejo, kaj se z njihovimi lastnimi trgovinami dogaja. Sramota. Jim grem spet pisat … Kupovala pa sigurno nikoli več ne bom pri njih.
Ja sem jim tudi jaz napisala, da bi lahko imeli te informacije navedene na spletni strani oz. da bi morali zadeve urediti. Tista prodajalka, s katero sem se pogovarjala fizicno v trgovini, je bila sicer zelo pijazna, ampak je dejala, da nic ne ve..da so ze dobili pritozbe in mi svetovala, da takrat, ko prinesem artikle nazaj, tudi izpostavim tezavo ter vprasam kako je s povracilom stroskov za postnino.
Živjo! Jaz sem prejela paket is Stradivarius Celje, kjer pa se mi na telefon nihče ne javi. Klicala sem nato v Lj, pa je prodajalka dejala, da je najboljše počakati, da se v aplikaciji pokaže možnost vračila ali pa počakam, da se trgovine fizično odprejo. Je pa tudi rekla, da se mi rok za vračilo v tem primeru ne šteje, ko so trgovine zaprte.
Najboljse, da osebno tja neses. Jaz sem prebirala tukaj izkusnje in sem videla, da posta odpade; morda boljse GLS ce ze – ker oni pridejo pobrat pakete v Stradi, tako da je bolj ziher, da dostavijo tvoje vracilo nazaj.
Sama sem danes osebno nazaj nesla, je brez problema vzela (obvezno racun zraven seveda) in sem imela v roku ene ure denar ze povrnjen na kartico. Kolikor grem mimo trgovine pa je vedno kaka delavka tam, vsaj od 10ih dopoldan dalje ponavadi