Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Medvedki igrače.si POZOR pri nakupu

Medvedki igrače.si POZOR pri nakupu

Pozdravljeni,

zanima me, če je še kdo imel slabo izkušnjo z omenjeno spletno trgovino.https://www.medvedkiigrace.si/odsek/igrace/

Babica je za vnukinjo želela kupiti mikrofon za petje, ker rada poje. Odločili smo se za tale izdelek, ker obljublja oh in sploh in je precej drag.

https://www.medvedkiigrace.si/mikrofon-stojalo-kally-smoby-520124/?srpid=60691&srpos=2/

Glede na ceno smo pričakovali, da bo vse kot je treba. Žal. Vstavili smo baterije in iz mikrofona se ni nič slišalo.
Podala sem reklamacijo in dobila odgovor, da ni problema, samo izdelek naj vrnem. Sami smo morali plačati poštnino 10€ saj je sedež podjetja na Slovaškem.

Izdelek sem zaradi bolezni oddala na pošto po 14 dnevnem roku.
Prodajalec me je obvestil, da sem kupila igračo in ne profesionalni izdelek (glede na ceno se mi zdi absurd, da ni delalo) in zatrjeval, da je izdelek brezhiben. Ker sem zamudila 14 dnevni rok, mi denarja niso želeli vrniti. Žal drugih primernih izdelkov v njihovi ponudbi nisem našla in tako ostala brez denarja za izdelek in poštnino.

Bila sem deležna zelo pokroviteljskega odnosa, ki je mejil že na žalitev, v smislu, da vsak, ki zna slovensko, bo razumel njihove pogoje.

Moje sporočilo je samo v opozorilo in prosila bi, da se oglasite še ostali starši, ki ste imeli težave s kakšno spletno trgovino, da bomo vedeli katere se je treba izogibati.

Dotičnim pa želim, da si privoščijo kakšno kavico z denarjem, ki ga je babica namenila vnukinji za rojstni dan.

To je pa malo čudno. Obrni se na tržni inšpektorat. Če izdelek ne dela, se sklicuješ na stvarno napako in zahtevaš komot vračilo denarja. V tem primeru tudi za stroške poštnine. Ampak obstaja postopek. Vsekakor tržni inšpektorat.
14 dnevni rok je samo za vračila brez razloga, ne pa za napake. Torej če še nisi storila, pošlješ mail prodajalcu, kjer se sklicuješ na stvarno napako izdelka – ne dela tako, kot bi moral in zahtevaš vračilo denarja. Počakaš, da ti sporočijo na kakšen način vrneš izdelek in ga potem pošlješ. Prodajalec naj bi ga pregledal in odločil o stvarni napaki. V praksi večina potem vrne denar. Vsekakr pa piši na tržni inšpektorat.

Pravijo, da izdelek dela brezhibno, ker da je igrača. Bom pisala na inšpektorat, hvala.

Kako ste rešili zadevo z njimi? Tudi jaz imam sedaj težave z reklamacijo.

Tudi mi imamo z njimi slabe izkušnje. V začetku decembra smo naročili izdelek, celo samo so predlagali, da je možna prioritetna obdelava, ker smo rekli da se nam mudi.Izbrali smo plačilo po povzetju.Po 14 dnevih ni bilo odziva.Ko so končno odgovorili na mejl so rekli da zdaj ni več možno po povzetju plačat in naj vplačamo vnaprej, pa še niso vedelu, če bo izdelek sploh letos.
Sem preklicala naročilo – s to trgovino nočem imeti več opravka.

Jaz imam pa z medvedkiigrace.si dobro izkusnjo. Narocila sem decembra v vrednosti cca 70evr izbrala placilo po povzetju. Dostavil mi je gls, paket je bil dobro zasciten in placala sem ob prevzemu z gotovino, da se pa tudi s kartico. Je bil pa ugodnejsi nakup kot drugod napr. pri nas, amazon.

Nič nisem rešila. Enostavno se nimam živcev ukvarjati s tem. Babici smo vrnili denar in to je to. Je pa šola za naslednjič in upam, da bo tudi tole opozorilo tukaj pomagalo. S takšnim odnosom bodo kaj hitro izgubili stranke. Je pa fajn, da se o tem govori.

Zelo slaba izkušnja.Izdelka,ki smo ga drago plačali niso poslali,tudi denarja niso vrnili.

Odgovor na objavo uporabnika
Amy, 18.05.2021 ob 19:57

Zelo slaba izkušnja.Izdelka,ki smo ga drago plačali niso poslali,tudi denarja niso vrnili.

Tudi pri nad podobna zgodba, poslan je bil le del naročila, preostalo pa ni na zalogi že kar nekaj časa. Ni ne glasa od njih, razen ko jim pišeš, odgovor vedno isti vas obvestimo in …

Žal sem tudi sam plačal po predračunu, prvič in zadnjič.

To je en sam nat…

pozdravljeni,

Žal sem šele sedaj našla ta pogovor na forumu.

Pri nas podobna zgodba, sredi decembra 2021 sem naročila in plačala 2 izdelka (skupaj vrednost 30eur). Šele konece meseca javijo, da izdelkov ni na zalogi in ali bi želela naročiti kaj drugega- ali pa vrnjeno kupnino. Želela sem vračilo kupnine, zato sem morala preklicati pogodbo (naročilo). Šele po mesecu dni in večih poslanih e-mailih sem dobila vračilo kupnine- a le delno- 14 eur nisem dobila vrnjenih.
Še ena s slabo izkušnjo. Te spletne trgovine ne priporočam nobenemu!
lp

Na žalost imam tudi sam slabo izkušnjo, plačilo s kartico vnaprej, ker po povzetju ni možnos, izdelka pa ni. Ne kupujte !

jaz sem v sredini meseca marca plačala. Do danes ni dostave.

Kemal, ste jih kontaktirali? Jaz sem jim poslala mail in do danes ni nobenega odgovora.

Lp,

 

Je kdo oz. pozna kdo koga, ki je prejel igrače, ki jih je plačal in v kakšnem času je to bilo?

Res je, zdaj ni več možnosti, da bi izbral opcijo, plačilo ob prevzetju.

Lep pozdrav, lep pomladni dan vsem.

V letu 2023 imam s to spletno trgovino zelo dobre izkušnje. Hitra dostava, kvaliteten izdelek in cenejši kot na drugih spletnih straneh. Priporočam!

Zdravo,

Oktober 2024. Uspešno dostavljeno naročilo.

Evo, stestirali in naročili preko 100€ različnih igrač. Vse dostavljeno v SLO v nekaj dneh, brezhibno. Priporočam!

Kar si napisala,si sama kriva,ker si zamudila rok in je v Evropi 14 dni,prej je bilo 8 dni , postopek je pisna oblika in rabiš vsa potrdila,je pa res da inšpekcijo , oziroma inšpektorje ne zanima in da je vse v denarju. Tako da ja jaz nazadnje sem imel tak primer pred mnogimi leti z operaterjem BOB in ja kupujem vse drugje ogromno ceneje in zdaj dam za opereterja samo 33 eurov na leto in študiram ali bi si kupil pameten telefon spet, sej ga imam ta trenutek in je star dve leti ima 4 kamere in je 128gb in 6gb skratka stal me je samo 100 funtov in taki telefoni druge znamke so v Sloveniji zelo dragi in niti na misel mi ne pride naročnina več,pa tudi,za izdelek ne dam več sem osveščen pri tem zelo.skratka prodajalec v vasem primeru je bil zelo fer do vas in vi niste fer. Morate pa prvo nekaj vedeti,da pametujete, skratka vaša napaka v tem primeru.

New Report

Close