Spregledala sem napako, ki lahko podjetju prinese reklamacijo, jaz pa sem na probi
Sem na probi za dokaj visok položaj v proizvodnem podjetju. Žal pa delavec na tem položaju ni težko nadomestljiv, tako da me hitro lahko kdo zamenja.
V torek pa sem spregledala napako na izdelkih, ki pa so že bili odpremljeni. Kako sem to ugotovila? Vedno se odpremi točno število komadov, kot je naročenih, ostalo pa gre na zalogo. No, napako sem opazila ravno pri teh komadih na zalogi. Nekaj komadov z napako pa je šlo zagotovo k naročniku. V najhujšem primeru bo prišlo do reklamacije. V primeru že podpisane pogodbe za (ne)določen čas bi že iz vidika kakovosti, odgovornosti in profesionalnosti to nemudoma sporočila nadrejenemu. Tudi vest mi ne bi dala miru. Ampak ne vem, če je to trenutno najboljša opcija, saj si to službo zelo želim. Na kocki je seveda moja zaposlitev, ki bi jo s to informacijo lahko resno ogrozila. Ne vem, če je to taktično gledano najboljša možnost glede na to, da sem že na probi zabluzila. Če jim za napake ne povem in se v primeru reklamacije, ki bo verjetno prišla po podpisu pogodbe, naredim neumno, torej da “nič ne vem”, bo to po mojem najboljša opcija, ki pa je prav tako riskantna.
Sploh ne vem, kaj naj naredim? Kaj bi vi storili na mojem mestu? Ali je tukaj kakšen delodajalec ali delavec na visokem položaju? Kaj bi vi raje videli? Resnico ali laž v tem primeru?
Po eni strani bi svetovala, da bodi tiho. Čeprav sem ena redkih, ki pravzaprav niti ne znam lagat, mi zaradi tega v življenju ni vedno fajn. Včasih se je boljše naredit francoza.
Smo pa v proizvodnji, kjer sem nekaj časa delala in bila celo končna kontrolorka, bili odgovorni ob vsaki reklamaciji klicani na zagovor k direktorju. Jaz sem bila samo enkrat, komadi so bili ok, ampak signiran je bil napačen datum in tega nisem videla. Pač pred izmeno so vzdrževalci nekaj nastavljali in očitno spremenili datum, jaz pa sem s signiranjem normalno nadaljevala in so tujci komplicirali. Ker sem priznala svoj del krivde nisem bila nič oškodovana niti se ni preveč jezil. Drugim, ki niso imeli upravičljivega razloga pa so znižali variabilni del plače oziroma znižali dodatek za uspešnost.
Vse je odvisno od vodstva in pa stranke. Pri nas smo večinoma pošiljali v Avstrijo in Nemčijo in so vsi komplicirali v nulo, medtem ko imajo Italijani in sploh Brazilci toleranco precejšnjo :-))
Iskreno, nič ne boš popravila s svojim priznanjem. Če naročnik opazi napako, imaš enake (če ne še boljše) možnosti, kot če priznaš še preden te povečajo. Če pa molčiš in naročnik dejansko ne opazi, pa je itak boljše. Bodi tiho. To, da pa priznaš, je moralno pričakovano ampak roko na srce, delodajalec ni tako razumevajoč in toleranten – ne pusti veliko prostora za “saj smo vsi ljudje”, čeprav tudi sami delajo napake, tako kot vsi ostali.
Drzi, samo ne mores verjeti kake tezave imajo eni s tem da priznajo napake, visji kot je polozaj tezje je priznati zaradi napuha
[/quote]
ja res.. nikoli nisem razumela kako folk ne more dojet, da ravno pri resnici lahko iščejo rešitve, laži pač že v štartu poslabšajo zadeve ali jih celo uničijo medtem ko bi se lahko razvilo nekaj lepega.
ja res.. nikoli nisem razumela kako folk ne more dojet, da ravno pri resnici lahko iščejo rešitve, laži pač že v štartu poslabšajo zadeve ali jih celo uničijo medtem ko bi se lahko razvilo nekaj lepega.
[/quote]
Ker dela v firmi, kjer se bojijo problemov, namesto da bi iskali rešitve.
Ker dela v firmi, kjer se bojijo problemov, namesto da bi iskali rešitve.
[/quote]
Jah, če bi imeli razum in bi pretehtali zadevo, bi videli, da je problem večji, če se zadevo zataji namesto že v štartu popravlja. Pač, napake se dogajajo, tu nimamo kaj, a odpravljajo se zares lahko le na podlagi resnice.
Jah, če bi imeli razum in bi pretehtali zadevo, bi videli, da je problem večji, če se zadevo zataji namesto že v štartu popravlja. Pač, napake se dogajajo, tu nimamo kaj, a odpravljajo se zares lahko le na podlagi resnice.
[/quote]
Napačna klima v podjetju. Firma ki hoče imet to pošlihtano mora leta dolgo vzgajat ljudi. In seveda izpolnjevat vse pogoje da je folk zadovoljen.
Povedat. Ker si nova, ne veš kakšne navade, stvari so se tam dogajale.. Mogoče je kolikor toliko sprejemljivo, da že kdaj kakšna stvar ni šla kot bi mogla in je proizvajalec kasneje to sporočil, reklamiral sam.. Kakorkoli, za moje pojme bi bil nek prikaz načina spopadanja s problemi, s tem, da bi sporočila napako..
Ti si trot…baba dela v kontroli…ne samo da je spregledala in odpremila skart robo, zdaj se ve in molci…slabs ne more nardit ko da je tiho…ker narocnik bo opazil…dploh ce gre roba kam v nemcijo ali avstrijo…pol bodi pa penali itd…ste pac bumbarji
[/quote]
Aha, v redu. Samo linijo o trotih – ti so drugače ponavadi moškega spola, zato sem sedaj globoko užaljena nad to primerjavo.
Drugače pa, ja, se strinjam z vami, ki zagovarjate resnico, v popolnosti. AMPAK. Jaz sem se v odgovoru osredotočila na dotičen primer. In primer je tak, da je prepozno, ker je avtorica se oglasila tukaj na forumu, ko je vse ostalo šlo že naprej. Kaj naj zdaj? Ker je dejansko spoznala kaj je napaka, očitno ni tako slaba, je pa seveda vprašljiva njena lojalnost, ker ni nikomur povedala, ko bi še lahko. Zdaj se bo iz napake naučila (menda) in je lahko dobra kontrolorka, če bo želela, v kolikor jo bodo sploh povišali. Če bo pa zdaj rekla ji lahko povejo samo, ok, zakaj tega nisi rekla prej? Hvala, sploh te ne bomo poslušali, kako ti je žal ampak nimaš več te službe. 🙂 Drugače pa čistuni, zamislite se, ali tudi vi naredite vse “po pravilih”? Iskreno, tudi tiste male bele laži štejejo. Naprimer, da vas nekdo drug štempla, ko greste vi prej domov, ko zapirate prej, ker ni ljudi, ker ne preverite dobavnice in naredite že kljukico, ker …. ne vem, veliko tega je še. No, take fore slišim in vidim, pa tudi ni korektno do delodajalca, koristno pa nič bolj kot to kar je storila ona.
Ti si pa perla, tezavo ima ona ne firma, firma bo imela tezavo ker je ona ni spodobna resiti…ti zdsj njeno pocetje projeciras na celo firmo kot da je tuckanje problemov vse splosno razsirjeno
[/quote]
Maš prav. Delno. V dobri firmi prvi teden zveš protokole za take zadeve.
ja res.. nikoli nisem razumela kako folk ne more dojet, da ravno pri resnici lahko iščejo rešitve, laži pač že v štartu poslabšajo zadeve ali jih celo uničijo medtem ko bi se lahko razvilo nekaj lepega.
[/quote]
Drzi, sploh v tskih primerih ko se tocno ve da se bo prej ali slej izvefelo kako in kaj…s tem da je pac treba biti v xivljenju pragmaticen…absolutne resnice ni…tudi recimo ce ves da laz nared manj skode kot resnica ni nic narobez lazjo, tudi vsakodnevne majhne lazi, in lazi ki grejejo zenskam duso…
Napačna klima v podjetju. Firma ki hoče imet to pošlihtano mora leta dolgo vzgajat ljudi. In seveda izpolnjevat vse pogoje da je folk zadovoljen.
[/quote]
Konec koncev pa je odvisno od posameznikov znotraj te firme, tako vodilnih, kot podrejenih saj celota le teh sestavlja neko združenje v tem primeru firmo. zadeva je močna toliko kolikor je šibak najšibkejši člen. In laži k tej moči ne prispevajo.
Joj tako enostavna stvar kot je resnica, pa gredo takole srat na raznoraznih področjih.
Drzi, sploh v tskih primerih ko se tocno ve da se bo prej ali slej izvefelo kako in kaj…s tem da je pac treba biti v xivljenju pragmaticen…absolutne resnice ni…tudi recimo ce ves da laz nared manj skode kot resnica ni nic narobez lazjo, tudi vsakodnevne majhne lazi, in lazi ki grejejo zenskam duso…
[/quote]
A z resnico ne znate greti žensko dušo? jaz na laži ne palim.