Starševski čvek

Ribnica na Pohorju

Default avatar
hhm je napisal/a:
Ste pa prijazni in podjetni, ni kaj reč.
Default avatar
O ti bogca je napisal/a:
hvala, je res.
prijazni bolj, podjetni kolikor smo pač lahko, se trudimo biti čim bolj.
naši zadovoljni kupci to cenijo:-)))
Default avatar
hhm je napisal/a:
Ti, ki so odpovedali apartmajsko hišo, 100% nimajo prijavljene dejavnosti, zato pa ne morejo vzeti bonov! Oglašujejo se na bookingu in vsepovsod, davkov pa ne plačajo, tako kot mnogi drugi. Saj boni so tudi denar, a ne? Pet klikov in je denar na računu ponudnika.
Default avatar
srbečica je napisal/a:
Slovenske novice so seveda zelo verodostojen vir.
Default avatar
jakakaka je napisal/a:

A namiguješ, da naj bi bili gostje Romi?
Dvomim, da bi v taki dokaj dobri slovenščini opisali svojo slabo izkušnjo!
Default avatar
lahko je tud je napisal/a:
Vnaprej naj zahtevajo dokumente? Da jih na policijo prijavijo? Ne, če bi ponudnik povedal resnico, bi pa rekli, da se gredo diskriminacijo in jih prijavili varstvu človekovih pravic. V taki zadevi kot ponudnik ne moreš zmagat. Ker "gost" o tebi lahko napiše, kar hoče, ti pa si v poslovni komunikaciji zelo omejen. Ko greš čez rob, je to takoj v medijih.
Default avatar
srbečica je napisal/a:
To je kleveta, veš? Obtožit nekoga, da posluje na črno brez vseh dokazov. Čeprav Booking daje vse podatke naši davčni in tudi računa ne moreš izdat, če dejavnosti nimaš prijavljene. Kdaj si nazadnje letovala v Sloveniji brez računa?
Default avatar
Zgodbi kot je opisana s strani gostje, ki ni dobila mesta, preprosto ne verjamem.
Manjka ena puzla.
Seveda je lastnica naredila kiks, ker se je hotela izmuzniti z izgovorom. Toda ona ima pravico koga bo gostila pri sebi kljub plačilu.
Pa kaj Vi naivneži mislite, da vsakokrat kadar kje povprašujte in vam rečejo ali se pisno odzovejo, da imajo zasedeno, menda ne pričakujete, da je to res.
Pameten in izurjen ponudnik ima oko in uho v komunikaciji z gostom in se odloči ali ga sprejme ali ne.
Posebej tisti ponudniki, ki so že naleteli na goste grickalice.
Taki si ne dovolijo še enkrat sob v razsulu.
Tokrat plus ponudniku.
Za pogum, čeprav na malo napačen način.
Default avatar
Pa da ne kdo sanjal, da je res kaj na črno ali da ne sprejemajo bonov. Tole je z Bookinga. Kaže, da imajo avgusta kljub temu dobro zasedenost, gostje pa so zadovoljni. Razgrajačev pa tudi jaz ne maram na dopustu.

"Pozdravljeni, je možno plačilo s turističnimi vaučerji/boni? LP Matej

Pozdravljeni, placilo s turisticnimi boni JE mogoce. "
Default avatar
Plus ponudniku je napisal/a:
Saj jaz tudi ves čas zagovarjam ponudnika.
Ampak kako pa naj bi se drugače rešilu nezaželenih gostov, kakor z izgovorom - oni so se pač odločili za poplavo? Da bi rekli, da jim odpovedujejo, ker jim niso všeč, bi ta rogovilka sploh zagnala vik in krik zaradi diskriminacije. Kaj jim je preostalo drugega, da ne bi izpadlo kot neroden način?
Default avatar
zagovarjam ponudnika je napisal/a:
plus za komentar. 👍
Default avatar
dgša je napisal/a:
Privatniki prek bookinga ne izdajo nikoli računa. Nazadnje v Moravskih Toplicah lani - po telefonu mi je gospa rekla, da je ključ pod predpražnikom, denar in ključe pa naj pustimo na mizi, ko gremo. Torej?
Default avatar
srbečica je napisal/a:
Torej si za to vedela in sprejela ponudbo na tak način.
Kriva si ravno toliko kot ponudnik.
Več, ti si dolžna vzeti račun. Dolžna. Torej sta bili dogovorjeni.
Kako ti hodiš na črno na dopuste, je tvoja stvar, zato nimaš pravice očrnit ostalih.
Je pa to zadeva za kazen zate.
Default avatar
srbečica je napisal/a:
imajo.
in plačujejo .
Default avatar
srbečica je napisal/a:
Torej si sodelovala v davčni goljufiji. Pošteni seveda izdajo račun. Goljufi pač ne.
Default avatar
dfgča je napisal/a:
Aja, ponudnik iz nekega razloga noče pred rezervacijo povedat gostu, da ga bi preverjal, to želi početi tako spotoma? Zakaj pa bi bil problem preverit vnaprej, ni pa problem preverjat vmes in kenslat rezervacije? Ali je preverjanje gostov v redu ali pa ni. Če je, je bolj v redu, da svoje detektivsko delo opravijo na začetku, preden turista zajebejo pri planih, tako bo definitivno manj jeze. Če preverjanje ni vredu, je pa ponudnik s tem tako ali tako šel čez rob. Ampak ta ponudnik ni šel samo enkrat čez rob, kot bi morda lahko šel, ampak je šel kar trikrat čez rob. Prvič s preverjanjem, drugič s prekinjanjem rezevracije, tretjič pa z laganjem glede razloga odpovedi. Zdaj pa naj uživa v svoji medijski predstavitvi, ki si jo je prislužil.
Default avatar
zagovarjam ponudnika je napisal/a:
Preostalo jim je to, da bi pred rezervacijo zahtevali podatke za preverjanje, jim povedali, zakaj te podatke želijo, jih preverili in potem ne rezervirali. Tako bi bili "diskriminatorji". Zdaj so pa diskriminatorji, neresni, in še lažnivci hkrati. Je še treba vprašati, zakaj bi bilo bolje, če bi bili samo prvo?
Default avatar
Plus ponudniku je napisal/a:
Naj pove to pred rezervacijo: "Daj mi to, to in to, da te preverim, potem pa mogoče lahko rezerviramo". Zakaj je to tako težko povedat, če je to ponudnika pravica menda? Se raje gre neko mutenje. Pa kdo bi imel rad posla z lažnivci in podlasicami?
Default avatar
Plus ponudniku je napisal/a:
Če je to bil pogum s strani ponudnika, da ne upa povedat "jaz te moram preverit prej, daj mi dokumente" in potem še laže o odpovedi, potem me pa res zanima, kako pa zgleda strahopetnost. Jaz si bolj strahopetnega ravnanja kot pri ponudniku v tem primeru sploh ne znam predstavljat.
Default avatar
če je to bil pogum je napisal/a:
Al pa če: daj dokumente, da zrihtam bone. Dobi dokumente:
O ti sranje, menda ne tile.

Kaj naj jim rečem? Kreteni razgrajaški ste, ne hvala? Nah, poplavilo nam je in bodo dali mir.

Stanka: Tale nam je namenoma skenslal rezervacijo, očitno nas pozna (komu neproblematičnemu bi padlo na pamet, da bi imel lastnik raje prazno kot njih not?). Zajebajmo ga to platfona in dokažimo.