Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Motoristi ste pravi samomorilci!

Motoristi ste pravi samomorilci!

V enem tednu sem opazil vsaj 6x, kako so motoristi prehitevali kolono vozil, med tem, ko je nasproti peljal avto ali tovornjak. Saj to še ni nič takšnega … če ne bi na veliko prehitevali kolono vozil po sredini nasprotnega pasa. In to tik, preden nasproti pripelje avto. Dobesedno izzivajo. Trikrat sem videl, kako so trije avti nasproti mogli zaviti v svojo desno, da so se poskušali umakniti trku z motoristi.
To danes je pa bilo tik pred hujšo prometno. Prehiteva en motorist s sopotnikom gor (glede na lase je verjetno bila ženska) celo kolono vozil. Motorist lepo sredi nasprotnega pasa počaaasi prehiteva kolono, med tem, ko se na sproti z vso hitrostjo približuje bmw. In tik, preden sta skoraj trčila, je oni z bmwjem zavil naglo v svojo desno pri veliki hitrosti, da sem ga že prav videl, kako bo zletel s ceste in se zabil v drevesa, motorist pa lepo počaaasi zvozi nazaj na svoj pas, v ogledalu sem potem videl, da se je oni z bmwjem komaj obdržal ceste in se čisto ustavil, saj so za njim se avti ustavili.

Kako pri PM ste nekateri tako debilni in neumni, da počnete kaj takega?! Zakaj pri pm prehitevate kolono vozil, in to sredi nasprotnega voznega pasa, ko na sproti dvrijo vozila?! A ste prizadeti ali kaj vam ni všeč v tej glavi? Če se tako neumni motoristi potem ubijejo, mi ni niti malo žal za take osebke, ker to je pa višek kaj počnete na cesti! Darwin je zgleda še prehitro šel s sveta.

Ti si kar videla kako leti bmw med drevesa … lol, strah ima velike oči 😁😁

Bunka, motoristi se zelo dobro zavedajo, da so ranljivejša skupina in se ne delajo da so šlepar.

Spoštuj cpp, ne telefonari med vožnjo, ne šminkaj se, ne brskaj po torbici in ne meči ničesar iz avta – pa si največ naredila za motoriste.

Fui, sem že mislila, da boš naju dal na pranger.

Skratka, če oni beemve ne bi drvel prehitro, mu ne bi bilo treba manevrirati po cesti in celo ustavljati – oni za njim so se ustavili zaradi njega, ne zaradi motorista.

nova
Uredništvo priporoča

Tako je. Motorist je povsem pravilno vozil po nasprotnem pasu, avtomobilist na svojem pasu mu je pa izsiljeval prednost. Motoristi se še kako zavedajo svoje ranljivosti, zato si kupujejo varne in zmerne motorje, ki komaj presežejo 300 km/h končne hitrosti.Tisoč kubičnega cestaka ne kupuješ za divjanje, ampak za zmerno vožnjo po predpisih.

Jaz sem tudi veliko na cesti in res, motoristi so res eni posebni pacienti. Prehitevajo, da glava boli, vozijo lih tam, kjer je kaka luknja, ob enem pa pričakujejo, da jih bomo vsi videli, ko manevrirajo sem in tja po cesti.
Še najbolj varni so tisti, ki se vozijo v skupinah, je pa res, da tisti njihov ego je pa za naše oči težko gledati 🙂

Folk, če bi bili šoferji na naših cestah normalni in ne zafrustrirani nestrpneži, bi bilo vse ok. Tako pa se vsak nekaj napenja, dokazuje, se mu mudi, v avtu počne vse drugo, razen vozi…. Sam sem motorist in voznik avtomobila. Dnevno uporabljam eno ali drugo, vožnja z motorjem mi predstavlja užitek, ne pa dirke. Vožnja z avtom pa je samo nuja. In ni važno, ali sem v avtu ali na motorju, z obema sem že doživel izsiljevanje, spanje pred semaforji, nasilno vožnjo tik za ritjo… letos se zaradi večjega števila slovenskih turistov v naših krajih zadeva samo še poslabšuje. Prav zanimivo, koliko bolj stresna je vožnja pri nas, ko so na cesti samo ali v 80{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} Slovenci proti naprimer lani, ko je bilo bistveno več tujih turistov.

Ampak res. V tujini vozim enako kot pri nas, pa je čisto drugačen občutek.
Z motorjem pač lahko prehitiš kolono, ker si poskočnejši in okretnejši. Jaz ko sem v avtu in vidim, da nekdo prehiteva, pa nima zveze, ali je to motor ali avto, ne pritisnem nalašč še na gas, da bo oni nasproti ja prišel v škarje in bom jaz imela od tega kaj?
BMW je šel prehitro, če prav razumem, močno dvomim, da motorista, ki mu je vozil naravnost v avto, ni opazil dovolj zgodaj. A tukaj gor pišete sami taki, ki se vam zdi popolnoma upravičeno, če zadetek pri 200 na uro skozi naselje na prehodu za pešce zbije nekoga do smrti, ker kaj pa ni dvakrat pogledal, preden je stopil na zebro?

Ampak res. V tujini vozim enako kot pri nas, pa je čisto drugačen občutek.
Z motorjem pač lahko prehitiš kolono, ker si poskočnejši in okretnejši. Jaz ko sem v avtu in vidim, da nekdo prehiteva, pa nima zveze, ali je to motor ali avto, ne pritisnem nalašč še na gas, da bo oni nasproti ja prišel v škarje in bom jaz imela od tega kaj?
BMW je šel prehitro, če prav razumem, močno dvomim, da motorista, ki mu je vozil naravnost v avto, ni opazil dovolj zgodaj. A tukaj gor pišete sami taki, ki se vam zdi popolnoma upravičeno, če zadetek pri 200 na uro skozi naselje na prehodu za pešce zbije nekoga do smrti, ker kaj pa ni dvakrat pogledal, preden je stopil na zebro?
[/quote]

Da da, vi nikoli ne letite 200 in več na uro nikjer. Vse tiste nabrite motorje kupujete, da se držite hitrostnih omejitev.

Da da, vi nikoli ne letite 200 in več na uro nikjer. Vse tiste nabrite motorje kupujete, da se držite hitrostnih omejitev.
[/quote]

Nimamo vsi “nabritih” motorjev, velika večina motor uporablja iz užitka ob normalni vožni, ne iz potrebe po dirkanju. In če gledaš paciente, ki cesto uporabljajo za dirkališče, so zastopani kar lepo v obeh skupinah.
Sem pa sam večkrat doživel frustracije voznikov avtomobilov, ker v koloni pač niso mogli naprej, jaz z motorjem pa. Pa ne govorim o divjanju, normalno prehitevanje, za katero z motorjem rabiš bistveno manj prostora, kot z avtom. Se mi je že zgodilo, da je model zapeljal direkt vame, ko sem ga prehiteval, samo zato, da ne bi mogel mimo. Če bi bil “dirkač”, bi se takrat razmazal po asfaltu.

motoristov ni škoda

Nimamo vsi “nabritih” motorjev, velika večina motor uporablja iz užitka ob normalni vožni, ne iz potrebe po dirkanju. In če gledaš paciente, ki cesto uporabljajo za dirkališče, so zastopani kar lepo v obeh skupinah.
Sem pa sam večkrat doživel frustracije voznikov avtomobilov, ker v koloni pač niso mogli naprej, jaz z motorjem pa. Pa ne govorim o divjanju, normalno prehitevanje, za katero z motorjem rabiš bistveno manj prostora, kot z avtom. Se mi je že zgodilo, da je model zapeljal direkt vame, ko sem ga prehiteval, samo zato, da ne bi mogel mimo. Če bi bil “dirkač”, bi se takrat razmazal po asfaltu.
[/quote]

Jaz živim ob stari primorski magistralki pri Črnem Kalu in vidim, da motoristi uprizarjajo orenk dirke. Seveda ne vsi, ne kakšni čoperji, ampak divjakov se ne manjka. Jih je precej več kot divjaških avtomobilistov.

Jaz živim ob stari primorski magistralki pri Črnem Kalu in vidim, da motoristi uprizarjajo orenk dirke. Seveda ne vsi, ne kakšni čoperji, ampak divjakov se ne manjka. Jih je precej več kot divjaških avtomobilistov.
[/quote]

Verjamem ja. Ampak to je en od odsekov, na osnovi katerih se posplošuje. Tudi na Kačjih ridah naprimer ali med Bledom in Bohinjem se dirka. Ker sem ravno iz Bohinja, pa lahko zatrdim, da so pri nas to vedno eni in isti. Par idiotov, od katerih se skoraj vsako leto en ubije. Na osnovi teh nekaj promilov motoristov se potem obsoja vsepovprek.
Jaz lahko dnevno naštejem nekaj primerov pilotov avtomobilov skozi Sotesko proti Bledu, ki grejo na polno. Pa kakšno mlado mamico, ki se liči v avtu ali ki ne zna povezat telefona z avtom preko BT in rogovili po cesti med telefoniranjem, skoraj ne gleda na cesto. Tako žal je.
Kot sem že napisal, če bi bili na cesti bolj strpni, bolj pozorni in pri stvari, bi bilo veliko lepše. Tudi marsikatera kritična situacija z “dirkačem” se na tak način uspe rešit. Če pa gre nekdo na njega na polno, ker ga boli ego ali ker namesto vožnje počne nekaj čisto tretjega, potem pa poči ja.

Verjamem ja. Ampak to je en od odsekov, na osnovi katerih se posplošuje. Tudi na Kačjih ridah naprimer ali med Bledom in Bohinjem se dirka. Ker sem ravno iz Bohinja, pa lahko zatrdim, da so pri nas to vedno eni in isti. Par idiotov, od katerih se skoraj vsako leto en ubije. Na osnovi teh nekaj promilov motoristov se potem obsoja vsepovprek.
Jaz lahko dnevno naštejem nekaj primerov pilotov avtomobilov skozi Sotesko proti Bledu, ki grejo na polno. Pa kakšno mlado mamico, ki se liči v avtu ali ki ne zna povezat telefona z avtom preko BT in rogovili po cesti med telefoniranjem, skoraj ne gleda na cesto. Tako žal je.
Kot sem že napisal, če bi bili na cesti bolj strpni, bolj pozorni in pri stvari, bi bilo veliko lepše. Tudi marsikatera kritična situacija z “dirkačem” se na tak način uspe rešit. Če pa gre nekdo na njega na polno, ker ga boli ego ali ker namesto vožnje počne nekaj čisto tretjega, potem pa poči ja.
[/quote]

Ne posplošuje se zaradi odsekov. Ker tisti, ki izigravajo kamikaze na takih odsekih, ne verjamem, da so kaj bolj preudarni na ostalih. In na takih odsekih ne gre samo za par promilov. So kar procenti. Ne kupiš močnega dirkaškega motorja, da bi vozil varno, tako kot razni bemvejaši in podobni ne kupujejo tistih kant za zmerno vožnjo.

ne glede ali si v avtu ali na motorju.

Meni gredo motoristi še posebej na živce, ko denimo na kaki cestninski postaji ali mejnem prehodu peljejo mimo kolone, včasih cela gruča in potem vsako budalo tam pol ure išče denarnico, dokumente….takrat bi jih res …

Ampak res. V tujini vozim enako kot pri nas, pa je čisto drugačen občutek.
Z motorjem pač lahko prehitiš kolono, ker si poskočnejši in okretnejši. Jaz ko sem v avtu in vidim, da nekdo prehiteva, pa nima zveze, ali je to motor ali avto, ne pritisnem nalašč še na gas, da bo oni nasproti ja prišel v škarje in bom jaz imela od tega kaj?
BMW je šel prehitro, če prav razumem, močno dvomim, da motorista, ki mu je vozil naravnost v avto, ni opazil dovolj zgodaj. A tukaj gor pišete sami taki, ki se vam zdi popolnoma upravičeno, če zadetek pri 200 na uro skozi naselje na prehodu za pešce zbije nekoga do smrti, ker kaj pa ni dvakrat pogledal, preden je stopil na zebro?
[/quote]

Nimamo vsi “nabritih” motorjev, velika večina motor uporablja iz užitka ob normalni vožni, ne iz potrebe po dirkanju. In če gledaš paciente, ki cesto uporabljajo za dirkališče, so zastopani kar lepo v obeh skupinah.
Sem pa sam večkrat doživel frustracije voznikov avtomobilov, ker v koloni pač niso mogli naprej, jaz z motorjem pa. Pa ne govorim o divjanju, normalno prehitevanje, za katero z motorjem rabiš bistveno manj prostora, kot z avtom. Se mi je že zgodilo, da je model zapeljal direkt vame, ko sem ga prehiteval, samo zato, da ne bi mogel mimo. Če bi bil “dirkač”, bi se takrat razmazal po asfaltu.
[/quote]

če sem te prou zastopu..
ker rabiš manj placa, ti lahko čez polno prehitiš kolono nas avtomobilistov ko čakamo..
tako nekako..a ne..se dogaja..
a misliš da mi s “kantami” ne moremo prehitet kolone pred sabo al kaku..??
si sam ti tako brihten, pa “ostali zaostali”..???
to ste vi varni motoristi ki se ravnate po CPP..
ker ne gonte 200km/h ampak sam čez polno..

Ne posplošuje se zaradi odsekov. Ker tisti, ki izigravajo kamikaze na takih odsekih, ne verjamem, da so kaj bolj preudarni na ostalih. In na takih odsekih ne gre samo za par promilov. So kar procenti. Ne kupiš močnega dirkaškega motorja, da bi vozil varno, tako kot razni bemvejaši in podobni ne kupujejo tistih kant za zmerno vožnjo.
[/quote]

https://pxweb.stat.si/SiStatDb/pxweb/sl/20_Ekonomsko/20_Ekonomsko__22_transport__08_22221_reg_cestna_vozila/2222102S.px/table/tableViewLayout2/

Tale statistika pravi, da je v Sloveniji registriranih 70.329 motorjev (brez mopedov, skuterjev itd.). Praviš, da hodi na te odseke dirkat 700 slovenskih motoristov – to je šele 1{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, praviš da gredo cifre v {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, ne promile ?
Ne pravim, da ni norcev, pravim samo, da niso samo med motoristi in da tudi motorističnih norcev ni toliko, kot se predstavlja v javnosti. Saj pravim, gre za promile, ki se večinoma vedno eni in isti ponavljajo, dokler ga nekje ne postrgajo z asfalta. Poznam tudi sam nekaj takih, ki z namenom gredo naprimer na ride, pa 10x gor in dol. Poznam tudi par takih, ki jih ni več, pa kakšnega brez noge ali v vozičku. Večina ostalih pa je normalnih voznikov.
Res je pa tudi, da je tudi pri vožnji po omejitvah motorist :
1.) bistveno bolj izpostavljen hudi poškodbi ob nesreči, kot voznik avta
2.) bistveno slabše viden ostalim udeležencem
zato so tudi nesreče hujše.

če sem te prou zastopu..
ker rabiš manj placa, ti lahko čez polno prehitiš kolono nas avtomobilistov ko čakamo..
tako nekako..a ne..se dogaja..
a misliš da mi s “kantami” ne moremo prehitet kolone pred sabo al kaku..??
si sam ti tako brihten, pa “ostali zaostali”..???
to ste vi varni motoristi ki se ravnate po CPP..
ker ne gonte 200km/h ampak sam čez polno..
[/quote]

Nikjer nisem pisal o prehitevanju kolone in ne o prehitavanje čez črto. Menda ti je jasno, da motor, ki vozi v koloni vozil, potrebuje bistveno manj prostora za prehitevanje avta ali dveh pred sabo, kot rabi avto? S prostorom mislim potrebno razdaljo. Če to naredi 3x, 4x, je lahko že pred kolono. Če ti to ni jasno, pač ni vredno debate.

https://pxweb.stat.si/SiStatDb/pxweb/sl/20_Ekonomsko/20_Ekonomsko__22_transport__08_22221_reg_cestna_vozila/2222102S.px/table/tableViewLayout2/

Tale statistika pravi, da je v Sloveniji registriranih 70.329 motorjev (brez mopedov, skuterjev itd.). Praviš, da hodi na te odseke dirkat 700 slovenskih motoristov – to je šele 1{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, praviš da gredo cifre v {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, ne promile ?
Ne pravim, da ni norcev, pravim samo, da niso samo med motoristi in da tudi motorističnih norcev ni toliko, kot se predstavlja v javnosti. Saj pravim, gre za promile, ki se večinoma vedno eni in isti ponavljajo, dokler ga nekje ne postrgajo z asfalta. Poznam tudi sam nekaj takih, ki z namenom gredo naprimer na ride, pa 10x gor in dol. Poznam tudi par takih, ki jih ni več, pa kakšnega brez noge ali v vozičku. Večina ostalih pa je normalnih voznikov.
Res je pa tudi, da je tudi pri vožnji po omejitvah motorist :
1.) bistveno bolj izpostavljen hudi poškodbi ob nesreči, kot voznik avta
2.) bistveno slabše viden ostalim udeležencem
zato so tudi nesreče hujše.
[/quote]

Vprašanje, kje se vozi tistih 70 000 motoristov. Če je na enem odseku na dan 10 norcev, jih je na sezono več tisoč. Lahko so eni in isti, lahko niso. Pa jih zna biti precej več kot samo deset v 24 urah.
Na cesti za Rakitno lahko v poletnih mesecih zaviješ na parkirišče in jih boš v eni uri naštel kar nekaj divjakov skozi ovinke. V eni sami uri.

Jaz živim ob stari primorski magistralki pri Črnem Kalu in vidim, da motoristi uprizarjajo orenk dirke. Seveda ne vsi, ne kakšni čoperji, ampak divjakov se ne manjka. Jih je precej več kot divjaških avtomobilistov.
[/quote]

Pa ne samo v Črnem Kalu. Tu so še Planinske ride, pa Marija Reka in še je takih lokacij..

Ok, se vdam. Vsi motoristi s(m)o norci in samomorilci.

Sem motoristka in takih kozlarij, ki si jih ti naflosalo, kaže, da nimaš pojma o pojmu, kaj kako, naj bi se na cesti dogajalo. Dokler se ne boš usedlo enkrat na motor, ne komentiraj ničesar! Motorist LAHKO prehiteva kolono. Policija vam je to nedolgo nazaj v medijih tudi obrazložila. Ampak ne. Treba je bit teleban zabit in vozit čisto ob sredinski črti, kadar si v koloni in se jezit na vse druge, samo nase ne!

Privoščljivost ni lepa čednost. Pazi, da se samo ne zarukaš v jarek zaradi uporabe mobilnega telefona!

Sem motoristka in takih kozlarij, ki si jih ti naflosalo, kaže, da nimaš pojma o pojmu, kaj kako, naj bi se na cesti dogajalo. Dokler se ne boš usedlo enkrat na motor, ne komentiraj ničesar! Motorist LAHKO prehiteva kolono. Policija vam je to nedolgo nazaj v medijih tudi obrazložila. Ampak ne. Treba je bit teleban zabit in vozit čisto ob sredinski črti, kadar si v koloni in se jezit na vse druge, samo nase ne!

Privoščljivost ni lepa čednost. Pazi, da se samo ne zarukaš v jarek zaradi uporabe mobilnega telefona!
[/quote]

Koliko je omejitev hitrosti izven naselja za motoriste?

Koliko je omejitev hitrosti izven naselja za motoriste?
[/quote]

Te ni bilo na cpp?

Koliko je omejitev hitrosti izven naselja za motoriste?
[/quote]

Odvisno od moči motorja

Policisti so bili v s strani več občanov obveščeni, da po ulicah na območju Šiške že nekaj časa divja voznik motornega kolesa. Motorist je nato skušal ubežati policistu, vendar je pri begu padel.
Policisti PU Ljubljana so bili v soboto, okoli 7. ure s strani več občanov obveščeni, da po ulicah na območju Šiške že nekaj časa divja voznik motornega kolesa.

Voznika je izsledil policist na motorju, ki ga je pričel ustavljati, vendar se na znake modrih luči in sirene ni ustavil, temveč svojo vožnjo nadaljeval po cesti, pločnikih in travnatih površinah na območju Šiške. Na Plešičevi ulici je policist motorist zapeljal vzporedno z motoristom, ter ga pozival naj se ustavi, motorist pa je sunkovito zapeljal v levo in trčil v policista motorista. 34-letni Ljubljančan je nato izgubil nadzor nad vozilom in padel po vozišču. V nesreči je zadobil manjšo odrgnino, vendar je zdravniško pomoč odklanjal.

Policisti so ugotovili, da je 34-letnik vozil neregistriran in tehnično neizpraven motor brez veljavnega vozniškega dovoljenja. Prav tako je vozil pod vplivom alkohola (0,78 mg/l), strokovni pregled za ugotavljanje prisotnosti prepovedanih drog je odklonil, do policistov pa se je tudi nedostojno vedel.

Izdan mu je bil plačilni nalog, zaseženo mu je bilo motorno kolo, prav tako pa bo zoper njega podan obdolžilni predlog na pristojno okrajno sodišče.

New Report

Close