Imate svojo pisarno ali si jo delite z drugimi?
Saj tinniste resni. Svoje pisarne so imeli včasih. V času socializma, kjer so pisarniške delavke imele še veliko “drugih zaposlitev”, za zaprtimi vrati. Danes so pisarne skupne. Ko vstopiš noter, lahko točno vidiš, kaj ima kdo na računalniku. Vmes so samo manjše stene. Tako je v našem podjetju. Torej, nič več tirintitin s svojimi tajnicami, ki po možnosti še izobrazbe niso imele. Bile so pa dobre za “določene stvari”. Danes so pisarne po več podjetij takšne, nekako ameriški stil, velik prostor z nekaj uslužbenci za računalnikom. Razen če si s.p.
Nimam s.p., delodajalec ni mali, imam svojo pisarno.
Si ne predstavljam delati v velikem prostoru, s predelki 1/2 metra nad mizo. To lahko delajo pri telefonski prodaji, ne pri delu, kjer moraš biti skoncentriran.
Samo pri enem delodajalcu do sedaj sva bile dve v isti pisarni, pa še tam sva si jo ločili ž visokimi omarami.
Pri nas imajo sami pisarne edino šefi. pri vseh drugih smo v pisarni po 2 ali 3. Precej je odvisno, kakšnega cimra fašeš. Jaz sem imela v vseh letih izredno srečo – zamenjala sem tri cimre in z vsemi sem se super razumela. To pomeni, da ko je delo, sva tiho in delava vsaka svoj posel. Ko potrebujeva nasvet, brez zadržkov vprašava. Zjutraj tista, ki prva pride, skuha kavo, med seboj se zamenjujeva, če je potrebno, skratka super je. In je bilo z vsemi tremi cimrami do sedaj podobno.
Svojo pisarno. Je bilo vmesno obdobje, ko se je nekomu ob preselitvi zdela dobra ideja imeti “open office”. Mhm. Nikoli več. Slaba koncentracija, še slabša komunikacija, ker smo vsi uporabljali slušalke, telefonski klici nemogoči, če si slučajno zraven potreboval podatke iz compa, … Grozno. Naporno. Upam, da nikoli več.