He He, evo dokazi
A pa članek si prebral? Kot je videti, ne.
Kar tumbaš po svoje na slepo, tako kot voziš.
[/quote]
Ga ni potrebno. Ko ti podaš link in komentiraš, vemo da je to blesarija in se bomo spet nasmejali tvojim komentarjem in mišljenjem.
V glavnem, da ne zaideva; ženska ima motoriko za vožnjo z vozili razvito ravno toliko, kot imajo nigerji razvite delovne navade.
Ga ni potrebno. Ko ti podaš link in komentiraš, vemo da je to blesarija in se bomo spet nasmejali tvojim komentarjem in mišljenjem.
V glavnem, da ne zaideva; ženska ima motoriko za vožnjo z vozili razvito ravno toliko, kot imajo nigerji razvite delovne navade.
[/quote]
replika sedaj pa si jih zadela naravnost na sredo glavice in tega ti ne bodo odpustili.
Sploh ne vem, če je varno take teme lepiti sem gor, ker bodo na poti iz službe čisto podivjali, ko se bodo hoteli dokazovati s svojimi škatlami.
Ga ni potrebno. Ko ti podaš link in komentiraš, vemo da je to blesarija in se bomo spet nasmejali tvojim komentarjem in mišljenjem.
V glavnem, da ne zaideva; ženska ima motoriko za vožnjo z vozili razvito ravno toliko, kot imajo nigerji razvite delovne navade.
[/quote]
Pa jasno, zakaj bi upošteval dejstva, ko se pa ne ujemajo s tvojim mnenjem?
replika sedaj pa si jih zadela naravnost na sredo glavice in tega ti ne bodo odpustili.
Sploh ne vem, če je varno take teme lepiti sem gor, ker bodo na poti iz službe čisto podivjali, ko se bodo hoteli dokazovati s svojimi škatlami.
[/quote]
Hehe, kot vidiš, se je že začelo. Zdaj sem jaz kriva, da moški ne znajo vozit :)))))
Joj kako vas dejstva bolijo:)
Da so zavarovalnice v UK nudile nižje premije ženskam ( to je bilo sicer odpravljena z direktivo EU zaradi ” diakriminacije:) in da ženske se zdaj plačujejo nižje premije
Da povzročijo 5 x manj nesreč
Itd
https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/driving-men-women-better-study-uk-a8512706.html
Pa jasno, zakaj bi upošteval dejstva, ko se pa ne ujemajo s tvojim mnenjem?
[/quote]
Tvoja dejstva so dometa 3 metrov uporabnega gibanja okol šporheta. Seveda s predpostavko, da znaš kaj skuha.
Moje mnenje temelji na preteklih izkušnjah in opazovanju. Ponavljam, novodobnih metroseksualcev – brezjajčnikov nisem zraven upošteval.
Tvoja dejstva so dometa 3 metrov uporabnega gibanja okol šporheta. Seveda s predpostavko, da znaš kaj skuha.
Moje mnenje temelji na preteklih izkušnjah in opazovanju. Ponavljam, novodobnih metroseksualcev – brezjajčnikov nisem zraven upošteval.
[/quote]
Dejstev pa tudi ne.
Kaj te briga a ne, kaj tam eni brezjajčniki zbirajo podatke in delajo raziskave, ti veš vse veliko bolje.
(Moj domet pa tebe ne briga, nimaš dovolj dometa za to. )
replika sedaj pa si jih zadela naravnost na sredo glavice in tega ti ne bodo odpustili.
Sploh ne vem, če je varno take teme lepiti sem gor, ker bodo na poti iz službe čisto podivjali, ko se bodo hoteli dokazovati s svojimi škatlami.
[/quote]
res je ja, tako izgleda. In trdim, da je prav ta njihova napihnjenost in mišljenje da so nekaj več kot vozniki in da se njim pač že nič ne more zgoditi potem tudi vzrok za veliko večino nesreč. kar je nevarno. Ko se pa skantajo potem so pa tragične zgodbe, ubogi tisti, ki so soudeleženi pri tej njihvi naduvanosti. Mal prizemljenosti bi bilo na mestu, pa ne zaradi tekmovanja med spoloma, ampak zaradi varnosti vseh nas na cesti, kjer je nujno,da smo vsi prizemljeni in odgovorni vozniki brez napuha in občutka večvrednosti nad komerkoli ali čimerkoli.
Spol ni pomemben. Pomembna je trezna glava, izkušnje. Zame je dober voznik tisti, ki vozi po pravilih, z glavo in defenzivno, skratka oseba, ki je osebnostno zrela in se zaveda, da ni sama na cesti in da se zna prilagodit na dane razmere.
Koga je več? Petelinov ali kur? A je važno, dovolj je eden/ena, pa si konzerva.
Ni neka nova stvar. Dejstvo je, da so ženske dokazano boljše voznice. Hipnost predvidevanja je na bistveno višji ravni. Pri moškem pa je na višji ravni hipnost reagiranja. Ampak ker do nesreč večinoma pripelje nepredvidevanje in ne hipnost reakcije, torej… So pač boljše.
Mogoče za tiste, ki ni dovolj razumeljivo.
Pelješ se po ravni cesti, po neposeljeni pokrajini. V daljavi vidiš znak, da se bliža križišče, ti veš da greš naravnosti, veš pa da se na to križišče vključita dve cesti, ki imata obe stop znak. Torej si na prednostni. Na levi in desni je koruza. Torej ne vidiš vozila, ki se bo v daljavi približal križišču. Kot moški, držiš nogo na gasu, vedoč, da si na prednostni.
Ženska bo avtomatsko hitrost prilagodila, ker PREDVIDEVA, DA je lahko kakšen norec ki bo s stranske spregledal stop znak, ali pa zaradi koruze ne bo pravočasno videl avtomobila in se znašel na sredi križišča.
Torej. Zaradi ženske, ki bo bistveno zmanjšala hitrost se prometna najbrž sploh ne bo zgodila, ker – ali jo bo tisti avto hitreje opazil, ali pa se bo utegnila rešiti in zapeljala v koruzo.
Moški, če se mu znajde avto, ki spregleda stop znak, bo sicer v reakciji dokaj hitro reagiral, vendar zaradi nepredvidevanja bo njegova hipna reakcija skoraj verjetno neuspešna.