A se je NLB čist odfukal
Zakaj “hitro plačilo, seveda”?
[/quote]
Ker v hitrih plačilih so shranjeni (meni preverjeni) prejemniki, za katere imam že vnešene vse podatke, vnesem še samo številko in znesek računa ter sklic, vsi ostali podatki so že vnešeni. In pri teh shranjenih prejemnikih ni potrebe po dodatni varnostni kodi prek telefona.
Če pa nakazujem nekomu, ki ga med hitrimi plačili še nimam shranjenega, pa moram vnesti tudi njegov naslov, TRR ipd in seveda pri plačilu potrditi dodatno varnostno kodo za izvedbo plačila.
Ker v hitrih plačilih so shranjeni (meni preverjeni) prejemniki, za katere imam že vnešene vse podatke, vnesem še samo številko in znesek računa ter sklic, vsi ostali podatki so že vnešeni. In pri teh shranjenih prejemnikih ni potrebe po dodatni varnostni kodi prek telefona.
Če pa nakazujem nekomu, ki ga med hitrimi plačili še nimam shranjenega, pa moram vnesti tudi njegov naslov, TRR ipd in seveda pri plačilu potrditi dodatno varnostno kodo za izvedbo plačila.
[/quote]
Hvala!
Meni klik dela, pravkar preverila in za vsa plačila, ki jih imam shranjena, ne vnašam kake dodatne 8-mestne kode. Moram pa izbrati hitro plačilo, seveda. Dobim pa jo za take, kamor nisem še nikoli nakazovala, na telefon.
[/quote]
Ravno danes sem plačala 3 položnice (za vse ostalo imam trajnike) in ja, za vsako plačilo sem dobila SMS z osemmestno kodo za potrditev. Vsa tri plačila so shranjena med hitrimi plačili, ker to plačujem mesečno. Res malo moteče. Bom poskusila naslednji mesec preko klikina, mogoče tam ne bo treba tega vnašat.
Ravno danes sem plačala 3 položnice (za vse ostalo imam trajnike) in ja, za vsako plačilo sem dobila SMS z osemmestno kodo za potrditev. Vsa tri plačila so shranjena med hitrimi plačili, ker to plačujem mesečno. Res malo moteče. Bom poskusila naslednji mesec preko klikina, mogoče tam ne bo treba tega vnašat.
[/quote]
Dvomim, da so od včeraj do danes kaj spremenili, včeraj sem plačevala račune in samo za eno, ki je bila popolnoma nova, sem dobila kodo. Za vse stare, ki sem jih izbrala iz seznama, koda ni bila potrebna.
Na kliku prek računalnika, ne na klikin na GSM.
Daj napiši svoj postopek, mogoče ugotovimo, kje ga kiksneš.
Dvomim, da so od včeraj do danes kaj spremenili, včeraj sem plačevala račune in samo za eno, ki je bila popolnoma nova, sem dobila kodo. Za vse stare, ki sem jih izbrala iz seznama, koda ni bila potrebna.
Na kliku prek računalnika, ne na klikin na GSM.
Daj napiši svoj postopek, mogoče ugotovimo, kje ga kiksneš.
[/quote]
Kot sem rekla, DANES sem plačala 3 položnice, ki jih plačujem vsak mesec in so med hitrimi plačili. In za vsako posebej sem dobila SMS za potrditev plačila. Tudi za menjavo 100 evrov v eno drugo valuto (v okviru svojega računa). Plačevala sem preko klika, na računalniku. Kaj so spreminjali od včeraj do danes, ne vem, tako je tole danes bilo. In ne vem, kje bi kiksnila, odpreš hitro plačilo, spremeniš znesek in sklic in potrdiš. Mislim, da imam te stvari v mezincu, glede na to, da uporabljam klik od prve minute kar obstaja.
Vsa plačila imam shranjena pod hitra in jih plačujem že od pamtiveka, še prej z navadnimi položnicami in ko so uvedli UPN, pač z UPN. Za čisto vsa SHRANJENA STARA PLAČILA sem dobila sms z OSEMMESTNO kodo, tudi za tista, ki imajo celo vedno isti SKLIC.
Prek Klika na računalniku. Sem budala, ker sem na NLB, ne mi pa prosim pamet solit, da sem dobila sms samo za nove položnice. In kdaj se ti v lajfu zgodi, da plačaš isti dan na deset novih tekočih računov?
Kot sem rekla, DANES sem plačala 3 položnice, ki jih plačujem vsak mesec in so med hitrimi plačili. In za vsako posebej sem dobila SMS za potrditev plačila. Tudi za menjavo 100 evrov v eno drugo valuto (v okviru svojega računa). Plačevala sem preko klika, na računalniku. Kaj so spreminjali od včeraj do danes, ne vem, tako je tole danes bilo. In ne vem, kje bi kiksnila, odpreš hitro plačilo, spremeniš znesek in sklic in potrdiš. Mislim, da imam te stvari v mezincu, glede na to, da uporabljam klik od prve minute kar obstaja.
[/quote]
Petrol in Mercator ohranjata isti sklic na vseh položnicah, torej ti ni treba vnašati novega, pa sem tudi za ta plačila dobila sms. In osemmestna koda! Na DH dobiš eno, ko se vpišeš v njihovo spletno banko, in potem normalno posluješ naprej.
A nisi dobila obvestila, da ta generator koda več ne velja, da velja “geslo”, s katerim vstopaš v Klik?
meni namreč tako deluje – tako na Kliku, kot na Klikin-u….
[/quote]
O čem ti to? Imam certifikat in sem vstopala z geslom, dobila obvestilo, da bo za nova plačila po novem koda prek sms, ne več tiste dodatne črke. Nazadnje sem nekaj plačala v petek in je bilo vse normalno.
Sem napisala, da ima NLB tehnične probleme, ne uporabniki.
O čem ti to? Imam certifikat in sem vstopala z geslom, dobila obvestilo, da bo za nova plačila po novem koda prek sms, ne več tiste dodatne črke. Nazadnje sem nekaj plačala v petek in je bilo vse normalno.
Sem napisala, da ima NLB tehnične probleme, ne uporabniki.
[/quote]
lej, jaz za vsako plačilo ne dobivam navodil, da moram vnašat sms kodo – imam pa v nastavitvah to ugasnjeno – no sms crap shit. Kateri paket pa imaš? Jaz mladostnega… Plačujem tudi hitra plačil preko telefonske aplikacije z enako kodo, kot je za prijavo vanjo… Mi napiše, vnesite prijavno kodo… nobenih sms kod ne rabim not vnašat….
Dvomim, da so od včeraj do danes kaj spremenili, včeraj sem plačevala račune in samo za eno, ki je bila popolnoma nova, sem dobila kodo. Za vse stare, ki sem jih izbrala iz seznama, koda ni bila potrebna.
Na kliku prek računalnika, ne na klikin na GSM.
Daj napiši svoj postopek, mogoče ugotovimo, kje ga kiksneš.
[/quote]
No, tudi meni se je ta mesec dogajalo, da sem za hitra plačila, (ki so že leta na spisku) dobival SMS kodo. Pač upam, da je to začasno in se bo z časom uredilo. Je pa moteče.
lej, jaz za vsako plačilo ne dobivam navodil, da moram vnašat sms kodo – imam pa v nastavitvah to ugasnjeno – no sms crap shit. Kateri paket pa imaš? Jaz mladostnega… Plačujem tudi hitra plačil preko telefonske aplikacije z enako kodo, kot je za prijavo vanjo… Mi napiše, vnesite prijavno kodo… nobenih sms kod ne rabim not vnašat….
[/quote]
Bom napisala počasi in razločno, da boš razumela. NLB ima tehnični problem in danes pošilja SMS za popolnoma vsako plačilo prek spletnega Klika, čeprav ne bi smela in to ni bilo predvideno. Zaradi tehnične težave, ne zato, ker bi imela kaj vklopljeno in izklopljeno. Zdaj je bilo to napisano že trikrat in debilom, ki še vedno ne štekajo, ne bom več odgovarjala.
Bom napisala počasi in razločno, da boš razumela. NLB ima tehnični problem in danes pošilja SMS za popolnoma vsako plačilo prek spletnega Klika, čeprav ne bi smela in to ni bilo predvideno. Zaradi tehnične težave, ne zato, ker bi imela kaj vklopljeno in izklopljeno. Zdaj je bilo to napisano že trikrat in debilom, ki še vedno ne štekajo, ne bom več odgovarjala.
[/quote]
le ženskicaj, debilstvo ohrani zase,.. danes sem plačevala s kodo, nobenim SMSom. Imam pa dostop preko iOs opreacisjkega sistema, ne Android …. morda bo to razlog… Še kej?