Dvolični Grašek – pomagajmo Adrii
država je aa prodala nemškemu skladu – to je bila neodgovorna poteza in tisti, ki so jo naredili, bi morali za to odgovarjati.
Zdaj pa kar je je – država nima kaj več denarja metati v žepe tega lastnika, ki se samo okorišča.
tako daleč so,da je najboljša rešitev stečaj, predno nemški gravž od lastnika še bolj izčrpa podjetje. In da čimveč ostane v stečajni masi in morebiti se najde kdo odgovoren, ki ima znanje, voljo in predvsem odgovorno pošteno poslovanje z namenom razvoja podjetja in bo potem ta na pogorišču morebiti kaj zdravega naredil.
Niti centa ne smemo več dajati aa, jaz sem tudi proti subvencioniranju nekih linij o katerih sanja AB. Davkoplačevalci denarja našega za to ne damo!
Britanska vlada je lepo naredila z Thomas Cookom – “pomagali vam ne bomo, ker ste privat firma, bomo pa za potnike poskrbeli, ce bo treba”.
Adria naj pac crkne, pa se bo potem videlo, a smo sposobni imeti normalno letalsko druzbo ali ne – ugibam, da je odgovor ne. Rabili bi, za “nacionalno” pokritost, lete v Bruselj, Frankfurt/Muenchen, in mogoce se v London, da imas vec moznosti povezav. Ostalno naj pa trg ureja.
država je aa prodala nemškemu skladu – to je bila neodgovorna poteza in tisti, ki so jo naredili, bi morali za to odgovarjati.
Zdaj pa kar je je – država nima kaj več denarja metati v žepe tega lastnika, ki se samo okorišča.
tako daleč so,da je najboljša rešitev stečaj, predno nemški gravž od lastnika še bolj izčrpa podjetje. In da čimveč ostane v stečajni masi in morebiti se najde kdo odgovoren, ki ima znanje, voljo in predvsem odgovorno pošteno poslovanje z namenom razvoja podjetja in bo potem ta na pogorišču morebiti kaj zdravega naredil.
Niti centa ne smemo več dajati aa, jaz sem tudi proti subvencioniranju nekih linij o katerih sanja AB. Davkoplačevalci denarja našega za to ne damo!
[/quote]kdo te bo pa vprašal, s čim se ti strinjaš? Naredili bodo po svoje kot vse ostalo.