Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Nemčija razpravlja: Adijo, nizkocenovci v EU?

Nemčija razpravlja: Adijo, nizkocenovci v EU?

V Nemčiji potekajo razprave o tem, da bi dodatno obdavčili poceni evropske lete, katerih cena ne presega 50 evrov.
Na predlog nemške stranke krščanskih demokratov (CDU) v Nemčiji v parlamentu razpravljajo, kako naj obdavčijo ponudnike nizkocenovnih letov za lete na kratke razdalije.
Alexander Dobrindt je kot predsednik CDU namreč prepričan, da si ti zaslužijo nekakšno kazensko tarifo. »Gre za zaščito okolja,« razloži za časopis Bild. »Letalske karte, ki stanejo devet evrov, niso dobre ne za ekonomijo ne za podnebje,« doda.

Njihova rešitev je, da tovrstne letalske družbe plačajo dodatne davke za lete (nekakšna ekološka dajatev), ki stanejo manj kot 50 evrov in povezujejo dve bližnji mesti, katerih razdalijo bi potniki brez težav premagali z vlakom ali avtobusom.

https://svetkapitala.delo.si/aktualno/nemcija-razpravlja-adijo-nizkocenovci-v-eu-228647

Krščanarji in njihovi lobiji ne znajo drugega kot z davki se vtikat v svobodni trg in gospodarstvo. Njim bodo že davkoplačevalci plačali karte prvega razreda pri Lufthansi, raja naj se pa znajde, kakor ve in zna.

Ne vem, res, res ne vem, zakaj so potrebovali tako ogromno preveč časa, da so se lotili tega problema. Končno je nekdo pogruntal, da naša Zemlja plačuje karte potnikov nizkocenovcev. Glede na škodo, ki jo letalski promet povzroča atmosferi in Zemlji, bi moralo veljati pravilo: Leti naj samo kdor mora leteti in nikakor ne vsakdo, ki lahko leti. HB, da je vsaj Nemcem prebilo, mogoče pa le potegnejo še ostale za seboj.

Povsod isti komunizem: znajo samo davke nabijat in navadne tlačane siromašit. Skrb za okolje jim je zdaj univerzalni izgovor.

Ne vem, če je pravi podatek, ampak letalo naj bi onesnaževalo okolje 50-krat bolj kot avto? V takem primeru bi jaz te lete tudi obdavčila in jih posledično ne bi več bilo. Ker nimajo smisla.

Bistvo tega predloga sploh ni varovanje okolja, ker:
– avion na letu na isti relaciji ni nič manjši onesnaževalec, če je cena karte 50 EUR ali pa 10 EUR
– dvig cen vozovnic na 50 EUR ne pomeni nujno ukinitev letov s strani letalskih družb. Na kratkih razdaljah med večjimi mesti namreč pogosto letijo poslovni potniki, katerih čas je dragocen, vozovnico pa plača njihova firma. Ti bodo še vedno leteli na teh razdaljah, ker je takšna vrsta potovanja bolj udobna in mirna kot pot z avtom ali vlakom in jo lahko izkoristijo za delo ali spanje, na končno destinacijo pa pridejo bolj spočiti
– kot je omenila že avtorica članka, je možen efekt, da bodo avioni leteli malo bolj prazni. Kar je seveda še huje. Druga varianta je pa, da bo letalska družba namesto večjega aviona za dano relacijo uporabila manjšega. Koliko manjšo onesnaženost okolja to povzroča, če sploh, pa ne vem.

Zaradi vsega tega lahko potegnemo sklep, da je predlog samo način, kako z novim davkom v državno blagajno dobiti več denarja, s samim varovanjem okolja pa nima nobene zveze.

Če bi namreč želeli varovati okolje, bi lahko:
– predlagali prepoved teh letov
– predlagali omejitev števila teh letov
– predlagali omejitev, kakšen avion lahko vozi na teh letih (tisti, ki manj onesnažuje, če to obstaja – ne vem dovolj o tem, da bi to lahko trdila)
– bi kot del predloga navedli tudi, da bi bila ta taksa direktno namenjena subvencioniranju vozovnic v železniškem prometu na teh relacijah. Vozovnice za vlak so namreč v Nemčiji in še v nekaterih drugih državah dokaj drage in se bodo potniki med izbiro letalske vozovnice za 50 EUR in vozovnice za vlak, še vedno raje odločili za let. Torej se bo denar stekal v državno blagajno, onesnaženje ne bo pa nič manjše.

……………………ina zrihtano železniško in cestno infrastrukturo……………………..

Kaj vam sedaj ni jasno okrog te mahinacije in je lep primer kako se lotit zadeve, da se jih počasi uniči na trgu?

Gre se za dejstvo, da so določeni nacionalni prevozniki v slabem stanju, ker pač ljudje so odločajo za nikocenovne, ko je kak kratki let iz ene v drugo prestolnico. Logično, da ne bom letela iz Brnika za recimo za 300€ (pa še let zamuja!), ko bom izbrala iz Venezie, ki je reden let in cenejši za 50€. Ker se čedalje več ljudi tko odloča je posledično ogrožen nacionalni letalski prevozniki, ko ne napolnijo letal in posledično tudi ne vem kako pokrijejo stroške. Skratka, ko sedaj nekateri nabijajo okrog varovanja okolja kaj nikocenovni let bolj onesnaži od Adrijinega leta? Moje mnenje je samo to, da jih želijo nizkocenocne lete počasi uničit, ampak živimo v času svobodnega trga in res ne razumem, da želijo posežt v take zadeve.

Uf, ja, seveda je z nizkocenovci bistveno udobneje potovati kot z nemškimi vlaki. ????

……………………ina zrihtano železniško in cestno infrastrukturo……………………..
[/quote]

Kdaj si se nazadnje vozila v kakšnem nemškem mestu? Kolaps sistema, povsod kače pločevine. Edina alternativa je vlak.

Če to velja le za primere, ko je razdaljo možno brez večjih težav premagati z vlakom ali avtobusom, se Slovenije to itak ne tiče, ker je pri nas že relacija Ljubljana – Maribor večja težava.

Ko bi vsaj prebrala članek. Govora je o povezavah med večjimi sosednjimi nemškimi mesti. Kjer drugo kot nizkocenovniki po mojem sploh ne leti.

jaz sem zasledila razpravo, da želi nemčija javnim uslužbencem, ki potujejo na določenih razdaljah, ki časovno ne vzamejo bistveno več časa z vlakom/busom kot z letalom, stroške povrniti samo za prvi način (bus/vlak). na ta način želi vzpodbuditi tudi privat sektor in ostale potnike, da bi uporabili tak prevoz.
meni se to zdi smiselno in izvedljivo … so pa že napovedali izgradnjo hitrih prog po vzoru azije. pri nas se kaj takega zdi znanstvena fantastika.

letala pač onesnažujejo in nizkocenovci, dostopni vsakomur, onesnažujejo toliko bolj, ker jih je številčno precej več.
dodatni davki na vozovnice pod 50€ pa pomenijo samo to, da vozovnic pod 50€ pač ne bo … nizkocenovnik bo raje dvognil ceno na minimum, v izogib plačilu davka 🙂 vse to nima nič opraviti z ekologijo …
je pa tako, da vsaj v večjih mestih povezave med vlaki, metroji, tramvaji in busi delujejo brezhibno. ena vozovnica velja za vse in urniki vseh med seboj štimajo kot je treba.

__________________________________________________ °°° Stay Hungry, Stay Foolish °°° [url]https://www.youtube.com/watch?v=JJ9IX4zgyLs [/url] ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Ko bi vsaj prebrala članek. Govora je o povezavah med večjimi sosednjimi nemškimi mesti. Kjer drugo kot nizkocenovniki po mojem sploh ne leti.
[/quote]
Maš prav, ga nisem prebrala.
Sicer pa Nemčija je izjemno velika in se vozit z avtom ali vlakom od Rosenheima pa recimo gor do Hamburga ali še bolj severno do Kiela me res zanima koliko ljudi bi se odločilo potovat na tak način?

Sem prebrala in piše

Njihova rešitev je, da tovrstne letalske družbe plačajo dodatne davke za lete (nekakšna ekološka dajatev), ki stanejo manj kot 50 evrov in povezujejo dve bližnji mesti, katerih razdalijo bi potniki brez težav premagali z vlakom ali avtobusom.

ali ni na zahodu že vse privatizirano, ne pa tako kot pri nas kjer se še vedno gremo nek komunizem?


Maš prav, ga nisem prebrala.
Sicer pa Nemčija je izjemno velika in se vozit z avtom ali vlakom od Rosenheima pa recimo gor do Hamburga ali še bolj severno do Kiela me res zanima koliko ljudi bi se odločilo potovat na tak način?
[/quote]
7 ur in pol (+/- 15 minut, odvisno od izbire vlaka), 1-2 prestopa, od135€ naprej. Najcenejša 40€, 6 prestopov, 13 in 1/2 do 14 in 1/2 ur. Iz centra do centra.
Pri letalu upoštevaj še čakanje na letališču in transfer center-letališče.


7 ur in pol (+/- 15 minut, odvisno od izbire vlaka), 1-2 prestopa, od135€ naprej. Najcenejša 40€, 6 prestopov, 13 in 1/2 do 14 in 1/2 ur. Iz centra do centra.
Pri letalu upoštevaj še čakanje na letališču in transfer center-letališče.
[/quote]
Če bi imeli družino in male otroke ali bi pristali na tak način službenega potovanja?
Tudi z vlakom, busom rabiš potem transfer in spet presedsnje, da ne omenjam, če je vse to na tesno s časom, pa, da zamujajo potem se ti vse sesuje.

Ko bi vsaj prebrala članek. Govora je o povezavah med večjimi sosednjimi nemškimi mesti. Kjer drugo kot nizkocenovniki po mojem sploh ne leti.
[/quote]

Vzemiva za primer pot med Münchnom in Berlinom na jutrišnji dan. Seveda na tej relaciji ne letijo le nizkocenovci, ampak tudi Lufthansa.

Primerjava cen je takšna: najcenejši Lufhansin let stane 60 EUR, najcenejši nizkocenovni let stane 40 EUR (danes, pred tem so zagotovo prodajali tudi cenejše vozovnice), cena časovno primerljive poti z vlakom pa znaša 60 EUR. Vse stale železniške povezave stanejo mnogo več ali pa trajajo dlje.

Iz tega sledi, da je tudi pri dvigu cen letov na 50 EUR, za potnike še vedno cenovno ugodejši let in ne vlak.

Vir je tu: Vaš link

Uf, ja, seveda je z nizkocenovci bistveno udobneje potovati kot z nemškimi vlaki. ????
[/quote]
Da. Vlaki so narejeni po sistemu kupejev, kar pomeni, da potniki sedijo obrnjeni tudi z obrazom proti tebi. Zaradi tega imaš na vlaku manj zasebnosti. Poleg tega nimaš mize, nimaš žepa v sedežu pred teboj, kamor lahko kaj odložiš. Če si med letom zaželiš hrane ali pijače, ti jo osebje prinese. Na vlaku tega ni in si moraš iti hrano ali pijačo iskati sam (če jo sploh nudijo). Ko je vsak moment dragocen in se pripravljaš na sestanek ali želiš še malo spati, so te navidezne malenkosti dejansko pomembne.
Če potuješ z več prtljage, moraš sam vso to prtljago prinesti na vlak, po možnosti nesti tudi po kakšnih stopnicah (dvonadstropni vlaki v Nemčiji niso redkost) ter nekje najti prostor zanjo. Prostora za prtljago je na vlakih vedno premalo oziroma se običajno ne nahaja v bližini posameznikovega sedeža. Na avionu večjo prtljago enostavno oddaš in je na varnem ter se ti z njo ni potrebno ukvarjati do samega prihoda, kjer pa jo lahko naložiš na voziček in jo na ta način veliko lažje prepelješ do naslednjega prevoznega sredstva.

To so razlogi, zaradi katerih se bodo ljudje še naprej odločali za lete, četudi bi imeli cenovno enako alternativo prevoza z vlakom. Če bi bil predlog, o katerem govorimo, drugačen in bi dejansko omejeval število letov, bi bila seveda situacija drugačna. Tak, kakršen je, pa ni povezan z varovanjem okolja, kar sem že napisala v prejšnjem zapisu.

Mislim, da je Iskrena zadela bistvo v tem zapisu:

Vzemiva za primer pot med Münchnom in Berlinom na jutrišnji dan. Seveda na tej relaciji ne letijo le nizkocenovci, ampak tudi Lufthansa.

Primerjava cen je takšna: najcenejši Lufhansin let stane 60 EUR, najcenejši nizkocenovni let stane 40 EUR (danes, pred tem so zagotovo prodajali tudi cenejše vozovnice), cena časovno primerljive poti z vlakom pa znaša 60 EUR. Vse stale železniške povezave stanejo mnogo več ali pa trajajo dlje.

Iz tega sledi, da je tudi pri dvigu cen letov na 50 EUR, za potnike še vedno cenovno ugodejši let in ne vlak.

Vir je tu: Vaš link


Da. Vlaki so narejeni po sistemu kupejev, kar pomeni, da potniki sedijo obrnjeni tudi z obrazom proti tebi. Zaradi tega imaš na vlaku manj zasebnosti. Poleg tega nimaš mize, nimaš žepa v sedežu pred teboj, kamor lahko kaj odložiš. Če si med letom zaželiš hrane ali pijače, ti jo osebje prinese. Na vlaku tega ni in si moraš iti hrano ali pijačo iskati sam (če jo sploh nudijo). Ko je vsak moment dragocen in se pripravljaš na sestanek ali želiš še malo spati, so te navidezne malenkosti dejansko pomembne.
Če potuješ z več prtljage, moraš sam vso to prtljago prinesti na vlak, po možnosti nesti tudi po kakšnih stopnicah (dvonadstropni vlaki v Nemčiji niso redkost) ter nekje najti prostor zanjo. Prostora za prtljago je na vlakih vedno premalo oziroma se običajno ne nahaja v bližini posameznikovega sedeža. Na avionu večjo prtljago enostavno oddaš in je na varnem ter se ti z njo ni potrebno ukvarjati do samega prihoda, kjer pa jo lahko naložiš na voziček in jo na ta način veliko lažje prepelješ do naslednjega prevoznega sredstva.

To so razlogi, zaradi katerih se bodo ljudje še naprej odločali za lete, četudi bi imeli cenovno enako alternativo prevoza z vlakom. Če bi bil predlog, o katerem govorimo, drugačen in bi dejansko omejeval število letov, bi bila seveda situacija drugačna. Tak, kakršen je, pa ni povezan z varovanjem okolja, kar sem že napisala v prejšnjem zapisu.

Mislim, da je Iskrena zadela bistvo v tem zapisu:


[/quote]
*popravek: na današnji dan, ne na jutrišnji

Še to dodam: pri potovanju z vlakom mora biti potnik vedno pozoren kje je, da ne zamudi svoje postaje. Na avionu lahko brez skrbi zaspiš ali si zatopljen v svoje delo, pa ne boš zgrešil svoje končne destinacije.

Vzemiva za primer pot med Münchnom in Berlinom na jutrišnji dan. Seveda na tej relaciji ne letijo le nizkocenovci, ampak tudi Lufthansa.

Primerjava cen je takšna: najcenejši Lufhansin let stane 60 EUR, najcenejši nizkocenovni let stane 40 EUR (danes, pred tem so zagotovo prodajali tudi cenejše vozovnice), cena časovno primerljive poti z vlakom pa znaša 60 EUR. Vse stale železniške povezave stanejo mnogo več ali pa trajajo dlje.

Iz tega sledi, da je tudi pri dvigu cen letov na 50 EUR, za potnike še vedno cenovno ugodejši let in ne vlak.

Vir je tu: Vaš link


Da. Vlaki so narejeni po sistemu kupejev, kar pomeni, da potniki sedijo obrnjeni tudi z obrazom proti tebi. Zaradi tega imaš na vlaku manj zasebnosti. Poleg tega nimaš mize, nimaš žepa v sedežu pred teboj, kamor lahko kaj odložiš. Če si med letom zaželiš hrane ali pijače, ti jo osebje prinese. Na vlaku tega ni in si moraš iti hrano ali pijačo iskati sam (če jo sploh nudijo). Ko je vsak moment dragocen in se pripravljaš na sestanek ali želiš še malo spati, so te navidezne malenkosti dejansko pomembne.
Če potuješ z več prtljage, moraš sam vso to prtljago prinesti na vlak, po možnosti nesti tudi po kakšnih stopnicah (dvonadstropni vlaki v Nemčiji niso redkost) ter nekje najti prostor zanjo. Prostora za prtljago je na vlakih vedno premalo oziroma se običajno ne nahaja v bližini posameznikovega sedeža. Na avionu večjo prtljago enostavno oddaš in je na varnem ter se ti z njo ni potrebno ukvarjati do samega prihoda, kjer pa jo lahko naložiš na voziček in jo na ta način veliko lažje prepelješ do naslednjega prevoznega sredstva.

To so razlogi, zaradi katerih se bodo ljudje še naprej odločali za lete, četudi bi imeli cenovno enako alternativo prevoza z vlakom. Če bi bil predlog, o katerem govorimo, drugačen in bi dejansko omejeval število letov, bi bila seveda situacija drugačna. Tak, kakršen je, pa ni povezan z varovanjem okolja, kar sem že napisala v prejšnjem zapisu.

Mislim, da je Iskrena zadela bistvo v tem zapisu:


[/quote]

Ajoj, no. Od kdaj sta pa Munchen in Berlin sosednji mesti? Cel tvoj post je potem samo nabijanje na čisto napačnem izhodišču.


Če bi imeli družino in male otroke ali bi pristali na tak način službenega potovanja?
Tudi z vlakom, busom rabiš potem transfer in spet presedsnje, da ne omenjam, če je vse to na tesno s časom, pa, da zamujajo potem se ti vse sesuje.
[/quote]

ravno zaradi malih otrok je treba razmislit, kako naprej, se ti ne zdi? 🙂

__________________________________________________ °°° Stay Hungry, Stay Foolish °°° [url]https://www.youtube.com/watch?v=JJ9IX4zgyLs [/url] ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Lahko samo ponovim . sosednji mesti! Kakšna prtljaga, kakšno spanje?

Ajoj, no. Od kdaj sta pa Munchen in Berlin sosednji mesti? Cel tvoj post je potem samo nabijanje na čisto napačnem izhodišču.
[/quote]
Med katerima sosednjima mestoma pa letijo nizkocenovci? Kakšen primer prosim.

New Report

Close