Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Tretji razred / pravdober uspeh

Default avatar

Bistvovsegatega

Imam tri otroke. Z nobenim od njih se nisem ucila, pri domacih nalogah smo pomagali samo ce se je zataknilo, pa se to bolj v smislu, da smo jih usmerili k iskanju resitve.

Sem pa pri vseh treh res dobro poskr ela, da so ugotovili, kaksen tip ucenja jim najbolj ustreza in kako si najlazje zapomnijo. Starejsi sin je izrazito slusni tip, spodbujali smo ga, da je res sodeloval pri pouku, ker je ogromno odnesel in mu doma prakticno ni bilo treba delati. Hci si je najlazje zapomnila prebrano, tako da smo jo usmerili k urejenim zapiskom, jo naucili delati povzetke, sposodili kaksno knjigo.. Mlajsi sin je kombiniral vse po malo in smo ga spodbudili da je ugotovil kaj mu ustreza pri katerem predmetu.

Poleg spodbude, malce tezenja, pohval in kazni, mislim da je to to kar se nasega dela tice. Da ti torej odgovorim na vprasanje, v tretjem razredu so po soli delali 1 uro na dan. Vsi trije pravdobri v OS.
Default avatar

Kajpa

Jaz poučujem v tretjem razredu. 3. razred snovno ni zahteven, je pa odskočna deska za naprej, saj je potrebno znati poštevanko, usvojiti deljenje in množenje, seštevanje in odštevanje s prehodom v obsegu do 1000 ob zaključku šolskega leta, osvojiti bralno tehniko, razumevanje prebranega, znati napisati kakšen opis npr. prijatelja, poznati svoje okolje in kako poskrbiš za svoje zdravje. No, povprečni učni uspeh ob zaključku šolskega leta je v 3. razredu običajno nekje 4, 7. To pomeni, da ima velika večina otrok zaključeno 5 ali pa 4. Otrok z učnimi težavami bo z vso pomočjo zmogel izdelati 3. razred z zaključenimi dvojkami. Ta bo imel velike učne težave tudi v bodoče, vsi ostali pa imajo dobro podlago za naprej. Ne bojte se 3. razreda, je prav lušten.
Default avatar

sola je slaba in otroke mori

Smo se nekaj ucili, pa so otroci postajali vse bolj zamorjeni, učinka pa ni bilo. Z ucenjem doma odnasamo rit uciteljem, ki sledijo nerealnim zahtevam programa in podpiramo slabo šolo. Zdaj se ne ucimo več doma. Imam tri otroke, vsi trenirajo kaksen sport. Popildne gredo na dejavnosti, na sprehod ali pa doma pomagajo pri gospodinjskuh opravilih. Naj se imajo popoldne lepo, saj dopoldne naredijo cel šiht. Za ocene niti ne vem, samo da je pozitivna.Eni bolj petice, eni bolj trojke, tudi kakšen cvek. Eden od otrok ima odlocbo in učno pomoč v šoli. Šola ni najpomembnejša v življenju. Apeliram na starše, da se nehate z otroci popoldne doma učiti, saj s tem le vzdržujte ta slab in otrokom škodljiv šolski sistem. Vztrajajte pa, da se naučijo tujih jezikov po TVju ali kako drugače. Tako jim bodo vrata odprta.. Srečno!
Default avatar

vrata v pekel

sola je slaba in otroke mori je napisal/a:
Smo se nekaj ucili, pa so otroci postajali vse bolj zamorjeni, učinka pa ni bilo. Z ucenjem doma odnasamo rit uciteljem, ki sledijo nerealnim zahtevam programa in podpiramo slabo šolo. Zdaj se ne ucimo več doma. Imam tri otroke, vsi trenirajo kaksen sport. Popildne gredo na dejavnosti, na sprehod ali pa doma pomagajo pri gospodinjskuh opravilih. Naj se imajo popoldne lepo, saj dopoldne naredijo cel šiht. Za ocene niti ne vem, samo da je pozitivna.Eni bolj petice, eni bolj trojke, tudi kakšen cvek. Eden od otrok ima odlocbo in učno pomoč v šoli. Šola ni najpomembnejša v življenju. Apeliram na starše, da se nehate z otroci popoldne doma učiti, saj s tem le vzdržujte ta slab in otrokom škodljiv šolski sistem. Vztrajajte pa, da se naučijo tujih jezikov po TVju ali kako drugače. Tako jim bodo vrata odprta.. Srečno!
Se pravi, da bodo vrata odprta vsakemu polpismenemu, ki ne zna odstet 26 od 42, zna pa 20 angleskih fraz s televizije. Zdaj me zanima samo se to, kam se odpirajo ta vrata.
Default avatar

Super mama

Lenck34n je napisal/a:
Normalen otrok, ki nima učnih težav, naj za šolo poskrbi sam.... Imam tri in skupaj smo povadili malo branja in nekaj postevanke.... Jaz sem svojo šolo že naredila in mi na kraj pameti ni padlo, da bi še z vsakim od treh otrok se enkrat delala šolo... Pa je en že študent po končani gimnaziji, en gre v četrti letnik gimnazije, en pa v drugi letnik za mizarja... Pa ne zaradi slabih ocen, ampak ker ga to neizmerno veseli in si doma že do končuje lastno delavnico... A ja, slovnične napake na kakšnem plakatu in pri eseju v srednji šoli sem jim pa res malo pogledala...
Super si odrajtala otroke, sama pa funkcionalno neposmena. Preberi so še enkrat vprašanje in tvoj odgovor. Kot dve ločeni temi.
Default avatar

sola je slaba in otroke mori

vrata v pekel je napisal/a:
sola je slaba in otroke mori je napisal/a:
Smo se nekaj ucili, pa so otroci postajali vse bolj zamorjeni, učinka pa ni bilo. Z ucenjem doma odnasamo rit uciteljem, ki sledijo nerealnim zahtevam programa in podpiramo slabo šolo. Zdaj se ne ucimo več doma. Imam tri otroke, vsi trenirajo kaksen sport. Popildne gredo na dejavnosti, na sprehod ali pa doma pomagajo pri gospodinjskuh opravilih. Naj se imajo popoldne lepo, saj dopoldne naredijo cel šiht. Za ocene niti ne vem, samo da je pozitivna.Eni bolj petice, eni bolj trojke, tudi kakšen cvek. Eden od otrok ima odlocbo in učno pomoč v šoli. Šola ni najpomembnejša v življenju. Apeliram na starše, da se nehate z otroci popoldne doma učiti, saj s tem le vzdržujte ta slab in otrokom škodljiv šolski sistem. Vztrajajte pa, da se naučijo tujih jezikov po TVju ali kako drugače. Tako jim bodo vrata odprta.. Srečno!
Se pravi, da bodo vrata odprta vsakemu polpismenemu, ki ne zna odstet 26 od 42, zna pa 20 angleskih fraz s televizije. Zdaj me zanima samo se to, kam se odpirajo ta vrata.
Nič bat. Otroci bodo dobili osnovno znanje do konca 9. razreda, ni pa treba, da se že v 4. razredu napiflajo celotno živalsko drevo, glive, vretenčarje in stvari, ki jih ne razumejo. Eden od mojih otrok gre na gimnazijo, a se ni učil nič, vse popoldneve je na treningih ali pa zunaj. Ta bo verjetno študiral. Drug otrok pa nima niti veselja, ne volje do knjig, računanja in šolo sovraži. Uživa pa pri sorodnikih na kmetiji, doma vse pospravi, psa nauči katerikoli trik in blesti v vseh športih. Menda ne mislite, da bom tega otroka silila popoldne z branjem? Učinka ne bi bilo, dobil pa bi sporočilo, da je neumen, saj mu kljub učenju ne gre. Jaz vem, da je otrok pameten, saj na pamet zračuna veliko stvari. Če se popoldne uči, ga boli glava. Ga raje odpeljem na trening in mu vsako soboto ploskam na tekmi. Sitna sem pri risankah, morajo biti vsake toliko angleške, da se nauči malo jezika. Če bi sedela z njim vsako popoldne za vse naloge, ki jih sam ne zmore, bi šel vsak popoldne v franže. Na koncu pa itakvse znanje osvoji in si tudi dolgoročno zapomne, samo kakšno leto kasneje. Sicer pa vsak po svoje vzgaja svoje otroke tako, kot meni, da je zanj najbolje.. Lahko noč
Default avatar

Lipko

Naš je, priznam, malo len in s slabimi delovnimi navadami... Naloge je naredil v podaljšanem bivanju, doma se praktično nič ni učil. Občasno smo malo preverili snov. Učni uspeh v 3.r pol štirk in pol petic. S tem, da štirke gravitirajo k peticam bolj kot h trojkam.
Bolj kot ocene me skrbijo delovne navade. Resno. Včasih pomislim kako bi bilo, če bi imel učne težave z njegovimi delovnimi navadami in resnično sočustvujem s starši, ki imajo tako kombinacijo. Meni bi se najbrž zmešalo, če bi moral ob njem sedeti debelo uro na dan in bi pa v strop gledal in razmišljal kdaj mu bom nehal težiti... poslušal pa nič.
Naš rad bere knjige. Razne. Od enciklopedij do leposlovja. Celo Da Vincijeve Šifre se je lotil. No, na tretjini obupal... ;) Vse knjige - razen šolskih... Da se spravi iz požame v dnevna oblačila pa je cela znanost...
Otroci so različni. Pustimo jim to različnost. Ocene niso pokazatelj vrednosti otroka. So včasih bolj za hranjenje egov njih staršev... In to je za otroke bolj škodljivo kot kakšen cvek.
Default avatar

Prav dober

Z otrokom se nikoli nisva učila skupaj, ker ni bilo potrebe.
Imel je le eno težavo, učenje pesmic na pamet. Tam sem dobila kar solzne oči, ker vem, da se je trudil. Verjetno mu je bilo brez veze.
Uspeh obeh je bil prav dober.
Default avatar

Sola ni vec ok

Pri nas zahtevajo v šoli veliko več, kot so pred šestimi leti. Imam dva otroka, ki sta šest let narazen in lahko primerjam.

Ko pa se pogovarjam, ugotavljam, da so na kakih manjših šolah učitelji hvalabogu še normalni in je obseg snovi, ki jo morajo znati otroci, neprimerljivo manjši od obsega, ki ga morajo znati npr. na naši šoli.

Do sedaj sem morala s svojim mlajšim otrokom veliko presedeti, z njim predelati marsikatero snov, saj v šoli samo jemljejo in ne utrjujejo (npr. matematika), pri družbi in NIT pa so imeli teste, za katere ni bilo dovolj, da se je otrok naučil snov iz zvezka in učbenika, ampak je bilo treba znat podrobnosti, ki jih ne ve marsikateri odrasli. Le angleščina, kjer imajo drugo uciteljico, je bila ok. So snov utrdili, dala jim je pa tudi liste za utrjevanje doma, tako da so lahko doma lepo ponavljali. In dejansko je bilo to tudi na testih oz. pri sprasevanju. Za razliko od ostalih predmetov, ko so bili testi sestavljeni tako, da na določena vprašanja niti starši nismo vedeli odgovora.

Ocene so bile od 1 do 5, na koncu zaključene 3 in 4.

Za letos se nagibam k tistim starsem, ki pravijo, da je treba dat šoli in uciteljem vedet, da je ta šolski sistem slab in nehat doma delat, kar bi morali učitelji naredit v šoli. Po drugi strani pa vem, da bo imel zaradi tega otrok slabe ocene. Je pa sicer res naporno, ker starši dejansko delamo dve službi, namesto da bi učitelj opravil svoje delo. Ob tem, da so zdaj delovno zvezki in dejansko ne rabijo niti vec priprav.

Srečno vsem v novem šolskem letu.
Default avatar

superr_nova

tole pa je presenečenje, zadnjih nekaj postov! prav polepšan dan imam, res.
podpišem. in podčrtam-stokrat!
tudi jaz sem bila kdaj do solz vesela kake trojke, ker vem, koliko je zanjo naredil.
nekaterim nepredstavljivo, da je starš tretješolca vesel trojke. ali pa tudi dvojke. in koliko mora kakšen posameznik narest za to "slabo" oceno.

so pa naši in so najboljša varianta njih samih.
Default avatar

sola je slaba in otroke mori

Kajpa je napisal/a:
Jaz poučujem v tretjem razredu. 3. razred snovno ni zahteven, je pa odskočna deska za naprej, saj je potrebno znati poštevanko, usvojiti deljenje in množenje, seštevanje in odštevanje s prehodom v obsegu do 1000 ob zaključku šolskega leta, osvojiti bralno tehniko, razumevanje prebranega, znati napisati kakšen opis npr. prijatelja, poznati svoje okolje in kako poskrbiš za svoje zdravje. No, povprečni učni uspeh ob zaključku šolskega leta je v 3. razredu običajno nekje 4, 7. To pomeni, da ima velika večina otrok zaključeno 5 ali pa 4. Otrok z učnimi težavami bo z vso pomočjo zmogel izdelati 3. razred z zaključenimi dvojkami. Ta bo imel velike učne težave tudi v bodoče, vsi ostali pa imajo dobro podlago za naprej. Ne bojte se 3. razreda, je prav lušten.
Zelo tipičen primer razmišljanja povprečne učiteljice. Če nisi s svojo veliko mero empatije opazila, ti bom povedala jaz. Za otroka, ki dobiva dvojke v tretjem razredu, tretji razred ni prav nič "luškan", v šoli se ne počuti dobro in povratna informacija v obliki dvojk otroka mori, mu zbija samozavest in krni naravno željo po učenju in raziskovanju, pokeg tega pa kvarno vpliva tudi na druga področja njegovega življenja. In ja, kdor ima težave s šolo že zdaj, jih bo pač imel še naprej inv tem ne vidiš nič slabega. Daleč je tvoje razmišljanje od miselnosti naprednih ljudi 21.stoletja. Iskati je treba talente vsakega posameznega otroka, ga usmerjati v področja, kjer blesti in ta področja razvijati. Vsak otrok bi moral v šolo, vsaj zaradi socialnih stikov, hoditi z veseljem, ne pa s kepo v trebuhu, s strahom in z odporom!
Default avatar

talent za neumnost

sola je slaba in otroke mori je napisal/a:
Kajpa je napisal/a:
Jaz poučujem v tretjem razredu. 3. razred snovno ni zahteven, je pa odskočna deska za naprej, saj je potrebno znati poštevanko, usvojiti deljenje in množenje, seštevanje in odštevanje s prehodom v obsegu do 1000 ob zaključku šolskega leta, osvojiti bralno tehniko, razumevanje prebranega, znati napisati kakšen opis npr. prijatelja, poznati svoje okolje in kako poskrbiš za svoje zdravje. No, povprečni učni uspeh ob zaključku šolskega leta je v 3. razredu običajno nekje 4, 7. To pomeni, da ima velika večina otrok zaključeno 5 ali pa 4. Otrok z učnimi težavami bo z vso pomočjo zmogel izdelati 3. razred z zaključenimi dvojkami. Ta bo imel velike učne težave tudi v bodoče, vsi ostali pa imajo dobro podlago za naprej. Ne bojte se 3. razreda, je prav lušten.
Zelo tipičen primer razmišljanja povprečne učiteljice. Če nisi s svojo veliko mero empatije opazila, ti bom povedala jaz. Za otroka, ki dobiva dvojke v tretjem razredu, tretji razred ni prav nič "luškan", v šoli se ne počuti dobro in povratna informacija v obliki dvojk otroka mori, mu zbija samozavest in krni naravno željo po učenju in raziskovanju, pokeg tega pa kvarno vpliva tudi na druga področja njegovega življenja. In ja, kdor ima težave s šolo že zdaj, jih bo pač imel še naprej inv tem ne vidiš nič slabega. Daleč je tvoje razmišljanje od miselnosti naprednih ljudi 21.stoletja. Iskati je treba talente vsakega posameznega otroka, ga usmerjati v področja, kjer blesti in ta področja razvijati. Vsak otrok bi moral v šolo, vsaj zaradi socialnih stikov, hoditi z veseljem, ne pa s kepo v trebuhu, s strahom in z odporom!
Talente? Res? Si talentiran za vodovodarja? Res? Pa ti veš, kdo je talentiran za frizerja/frizerko? Ali so po tvoje vsi talentirana samo za vpis na gimnazijo in fakulteto, potem pa talent izgine in so kelnerce ali pa prodajalci v Mercatorju/Hofru/Lidlu ali celo Eurospinu. Kako si talentiran in blestiš za šoferja tovornjaka? Povej še nam, ta netalentiranim. V 21. stoletju brez talenta in brez močnih področij.
Default avatar

Lenck34n

Super mama je napisal/a:
Lenck34n je napisal/a:
Normalen otrok, ki nima učnih težav, naj za šolo poskrbi sam.... Imam tri in skupaj smo povadili malo branja in nekaj postevanke.... Jaz sem svojo šolo že naredila in mi na kraj pameti ni padlo, da bi še z vsakim od treh otrok se enkrat delala šolo... Pa je en že študent po končani gimnaziji, en gre v četrti letnik gimnazije, en pa v drugi letnik za mizarja... Pa ne zaradi slabih ocen, ampak ker ga to neizmerno veseli in si doma že do končuje lastno delavnico... A ja, slovnične napake na kakšnem plakatu in pri eseju v srednji šoli sem jim pa res malo pogledala...
Super si odrajtala otroke, sama pa funkcionalno neposmena. Preberi so še enkrat vprašanje in tvoj odgovor. Kot dve ločeni temi.
He, he... Še enkrat preberi vprašanje, ki se ne glasi, koliko časa je vaš otrok porabil za učenje in šolo....ce zmoreš razumeti..
Default avatar

močna področja

sola je slaba in otroke mori je napisal/a:
Kajpa je napisal/a:
Jaz poučujem v tretjem razredu. 3. razred snovno ni zahteven, je pa odskočna deska za naprej, saj je potrebno znati poštevanko, usvojiti deljenje in množenje, seštevanje in odštevanje s prehodom v obsegu do 1000 ob zaključku šolskega leta, osvojiti bralno tehniko, razumevanje prebranega, znati napisati kakšen opis npr. prijatelja, poznati svoje okolje in kako poskrbiš za svoje zdravje. No, povprečni učni uspeh ob zaključku šolskega leta je v 3. razredu običajno nekje 4, 7. To pomeni, da ima velika večina otrok zaključeno 5 ali pa 4. Otrok z učnimi težavami bo z vso pomočjo zmogel izdelati 3. razred z zaključenimi dvojkami. Ta bo imel velike učne težave tudi v bodoče, vsi ostali pa imajo dobro podlago za naprej. Ne bojte se 3. razreda, je prav lušten.
Zelo tipičen primer razmišljanja povprečne učiteljice. Če nisi s svojo veliko mero empatije opazila, ti bom povedala jaz. Za otroka, ki dobiva dvojke v tretjem razredu, tretji razred ni prav nič "luškan", v šoli se ne počuti dobro in povratna informacija v obliki dvojk otroka mori, mu zbija samozavest in krni naravno željo po učenju in raziskovanju, pokeg tega pa kvarno vpliva tudi na druga področja njegovega življenja. In ja, kdor ima težave s šolo že zdaj, jih bo pač imel še naprej inv tem ne vidiš nič slabega. Daleč je tvoje razmišljanje od miselnosti naprednih ljudi 21.stoletja. Iskati je treba talente vsakega posameznega otroka, ga usmerjati v področja, kjer blesti in ta področja razvijati. Vsak otrok bi moral v šolo, vsaj zaradi socialnih stikov, hoditi z veseljem, ne pa s kepo v trebuhu, s strahom in z odporom!
Nataša, a si to ti? Spet? Ali pa ena od njenih pristašic, ki menijo, da je šola zabava brez ocen! Pa še vse ostalo iz vašega norega seznama. Spet ste se pojavile z norimi idejami o močnih področjih. Kaj pa je tvoje močno področje? Ga očitno nimaš!
Default avatar

bedarija

tiarika je napisal/a:
Naj vam povem moj način in moje mnenje. Septembra gre otrok v 5.razred.Od prvega razreda do sedaj smo delali vsak dan sproti,res je da ko se proti koncu šolskega leta začno nabirati testi in ustna spraševanja in je težje vsak premet sproti,saj bi se lahko učila do 20.00 zvečer,ampak ni šlo,saj je bil otrok že utrujen in rabi še čaas za igro.Vztrajala sem skozi celo šolsko leto pri lepih ocenah in učenju.In uspelo je.Zakaj?To je osnovna šola,to se učijo osnovne stvari,pri matematiki(seštevanje,odštevanje,poštevanka ,deljenje)...slovenščina,družba,naravoslovje,...angleščina.Te stvari so osnovne,če zdaj ne znala ,potem tudi kasneje ne bo nadgradnje učne snovi.Po drugi strani bi me bilo sram če bi jo kdo vprašal koliko je 5x7 in ne bi znala odgovorit.Moram povedat da imam zdravo punčko in se lahko uči,pomagam ji jaz in tudi babica je priskočla na pomoč.Pustimo ji da sama naredi nalogo,da se sama uči,dajem ji napotke kako in kaj,saj je pomembno da se nauči kako se učiti in da najdemo način kako ji je lažje.Na koncu grem z njo skozi snov,da vidim koliko se je naučila in koliko še mora narediti.Tudi v šoli že tekmujejo kdo bo imel lepše ocene,pogovarjajo se kako se učijo in kdo jim pomaga.Žalostno je da nekateri otroci nimajo nobene podpore od staršev in so že v 3 razredu imeli zaključene 2-ke pri predmetih,tako da vidim da nekateri starši,ki so doma sploh ne dajo veliko na znanje, učenje otrok.Meni se zdi to osnovno znanje ki ga črpajo otroci kot gobe po dežju vodo zelo pomembno .To je osnova.In vedno se bom trudila in ji pomagala.Zaenkrat deluje.
S tabo, ki vec od poklicne šole nimaš, si kmalu več ne bo mogel pomagati.

Gobe po dežju črpajo vodo, wtf... :)
Default avatar

Lokomotor

Kajpa je napisal/a:
Jaz poučujem v tretjem razredu. 3. razred snovno ni zahteven, je pa odskočna deska za naprej, saj je potrebno znati poštevanko, usvojiti deljenje in množenje, seštevanje in odštevanje s prehodom v obsegu do 1000 ob zaključku šolskega leta, osvojiti bralno tehniko, razumevanje prebranega, znati napisati kakšen opis npr. prijatelja, poznati svoje okolje in kako poskrbiš za svoje zdravje. No, povprečni učni uspeh ob zaključku šolskega leta je v 3. razredu običajno nekje 4, 7. To pomeni, da ima velika večina otrok zaključeno 5 ali pa 4. Otrok z učnimi težavami bo z vso pomočjo zmogel izdelati 3. razred z zaključenimi dvojkami. Ta bo imel velike učne težave tudi v bodoče, vsi ostali pa imajo dobro podlago za naprej. Ne bojte se 3. razreda, je prav lušten.
Gospa učiteljica... Po kakšni logiki ima večina otrok zaključeno 5? Mislim kako je to možno? A te ocene podarjate? Že v 2. razredu je bila piflarija. Kaj šele v tretjem. Vsi datumi na pamet. Kdaj se začne kak letni čas, kateri prazniki so v tem letnem času. Se jaz ne znam vseh. Treba je bilo povedati točen datum. Boste rekla, da vsi otroci to znajo za 5? Ni šans, ne verjamem.
Kot drugo, joj hitro se opravičite za slovnico.
Default avatar

sola je slaba in otroke mori

močna področja je napisal/a:
sola je slaba in otroke mori je napisal/a:

Zelo tipičen primer razmišljanja povprečne učiteljice. Če nisi s svojo veliko mero empatije opazila, ti bom povedala jaz. Za otroka, ki dobiva dvojke v tretjem razredu, tretji razred ni prav nič "luškan", v šoli se ne počuti dobro in povratna informacija v obliki dvojk otroka mori, mu zbija samozavest in krni naravno željo po učenju in raziskovanju, pokeg tega pa kvarno vpliva tudi na druga področja njegovega življenja. In ja, kdor ima težave s šolo že zdaj, jih bo pač imel še naprej inv tem ne vidiš nič slabega. Daleč je tvoje razmišljanje od miselnosti naprednih ljudi 21.stoletja. Iskati je treba talente vsakega posameznega otroka, ga usmerjati v področja, kjer blesti in ta področja razvijati. Vsak otrok bi moral v šolo, vsaj zaradi socialnih stikov, hoditi z veseljem, ne pa s kepo v trebuhu, s strahom in z odporom!
Nataša, a si to ti? Spet? Ali pa ena od njenih pristašic, ki menijo, da je šola zabava brez ocen! Pa še vse ostalo iz vašega norega seznama. Spet ste se pojavile z norimi idejami o močnih področjih. Kaj pa je tvoje močno področje? Ga očitno nimaš!
Ne, nisem N. Š. G. Sem samo ena mama z dvema diplomama, ki mi je zaradi teh šolskih zahtev in neumnosti že pošteno slabo. Proti nujnim spremembam šolsjefa sistema se bori SD in njihov minister Pikalo, ki se zaveda, da bi sprememba pomenila kup brezposelnih učiteljev, ki so v tem sistemu odveč. Slovenski socialni sistem pa tega ne bi zdržal. Zato umetno vzdržujejo veliko različnih nepotrebnih predmetov z veliko nepotrebnimi od realnosti odtujenimi učitelji. Piflarija, piflarija, piflarija in hvaljenje z uspehi na mednarodnih testih, psiha otrok pa porazna. Starši zbudite se, nehajte se popoldne z otroci učiti, popoldne naj imajo otroci frej za igro, šport in dejavnosti. Učijo naj jih pa v šoli, če mislijo, če ne pa tudi prav.
Default avatar

dve diplomi

sola je slaba in otroke mori je napisal/a:
močna področja je napisal/a:

Nataša, a si to ti? Spet? Ali pa ena od njenih pristašic, ki menijo, da je šola zabava brez ocen! Pa še vse ostalo iz vašega norega seznama. Spet ste se pojavile z norimi idejami o močnih področjih. Kaj pa je tvoje močno področje? Ga očitno nimaš!
Ne, nisem N. Š. G. Sem samo ena mama z dvema diplomama, ki mi je zaradi teh šolskih zahtev in neumnosti že pošteno slabo. Proti nujnim spremembam šolsjefa sistema se bori SD in njihov minister Pikalo, ki se zaveda, da bi sprememba pomenila kup brezposelnih učiteljev, ki so v tem sistemu odveč. Slovenski socialni sistem pa tega ne bi zdržal. Zato umetno vzdržujejo veliko različnih nepotrebnih predmetov z veliko nepotrebnimi od realnosti odtujenimi učitelji. Piflarija, piflarija, piflarija in hvaljenje z uspehi na mednarodnih testih, psiha otrok pa porazna. Starši zbudite se, nehajte se popoldne z otroci učiti, popoldne naj imajo otroci frej za igro, šport in dejavnosti. Učijo naj jih pa v šoli, če mislijo, če ne pa tudi prav.
In ti z dvema diplomama si do njih prišla brez učenja? Res? Kakšni pa sta ti diplomi? Iz ...... Brez piflanja? Res? Ali nakladaš ali pa diplomirala nisi! Razen 1. stopnje Bolonjca- pa še tam je piflarija.
Default avatar

nič in veliko

Je že nekaj časa od tega. Koliko učenja doma v tretjem razredu (in ostalih v osnovki)? Nič in veliko. Kar je bilo redne šolske snovi, se je naučil med poukom, , naloge naredil mimogrede v varstvu. Doma pa je veliko bral o stvareh, ki so ga zanimale, delal poskuse, o šolski snovi, ki so jo obravnavali, smo se pogovarjali, čez vikende in med počitnicami hodili v naravo, na oglede zanimivosti, muzeje, da je čim več stvari videl in doživel v živo. Odličen do mature, le da so bile v gimnaziji v spričevalu tudi štirice.
Default avatar

nerazgledanost

Lokomotor je napisal/a:
Kajpa je napisal/a:
Jaz poučujem v tretjem razredu. 3. razred snovno ni zahteven, je pa odskočna deska za naprej, saj je potrebno znati poštevanko, usvojiti deljenje in množenje, seštevanje in odštevanje s prehodom v obsegu do 1000 ob zaključku šolskega leta, osvojiti bralno tehniko, razumevanje prebranega, znati napisati kakšen opis npr. prijatelja, poznati svoje okolje in kako poskrbiš za svoje zdravje. No, povprečni učni uspeh ob zaključku šolskega leta je v 3. razredu običajno nekje 4, 7. To pomeni, da ima velika večina otrok zaključeno 5 ali pa 4. Otrok z učnimi težavami bo z vso pomočjo zmogel izdelati 3. razred z zaključenimi dvojkami. Ta bo imel velike učne težave tudi v bodoče, vsi ostali pa imajo dobro podlago za naprej. Ne bojte se 3. razreda, je prav lušten.
Gospa učiteljica... Po kakšni logiki ima večina otrok zaključeno 5? Mislim kako je to možno? A te ocene podarjate? Že v 2. razredu je bila piflarija. Kaj šele v tretjem. Vsi datumi na pamet. Kdaj se začne kak letni čas, kateri prazniki so v tem letnem času. Se jaz ne znam vseh. Treba je bilo povedati točen datum. Boste rekla, da vsi otroci to znajo za 5? Ni šans, ne verjamem.
Kot drugo, joj hitro se opravičite za slovnico.
Jaz se z nerazgledanostjo ravno ne bi hvalila. Upam, da si vsaj pismena in da ni zate tvojega komentarja napisal kdo drug.