Starševski čvek

ŠPORTNA OBLAČILA ANDRAŽ - POZOR NE REŠUJEJO REKLAMACIJ, NEUSLUŽNI, NEKVALITETNA DRAGA OBLAČILA

Default avatar
Pozdravljeni,

sporočam v opozorilo, da reklamacije oz. najprej moje prošnje niso hoteli rešiti, zakaj?

Letos sem drugič kupila pleteni brezrokavnik in nekaj drugih športnih oblačil. Prvič, pred
nekaj leti bombažno obleko, ki je zelo hitro obledela (kar draga je bila), pa nisem
reklamirala, ker bi verjetno dobila odgovor, da sem nepravilno vzdrževala.

Sedaj sem prosila, da mi brezrokavnik zožajo 1,5 cm na vsaki strani, ker, ko ga nosim, se zelo razširi. prodajalka pa mi tudi ni povedala, da obstaja XS. In odgovor, da NE, ker je to zahtevno
in se pletenin ne oža.

Sama sem ga dala ožati šiviji na svoje stroške, torej se da.

TOLIKO O USLUŽNOSTI SLOVENSKE FIRME ANDRAŽ. Takšen odnos imajo do strank.
In mi naj kupujemo pri Slovencih. NIKJER v 50-ih letih nisem doživela tako neuslužnega
vzvišenega odnosa. Ravno v Emporiumu so mi takoj ugodili in uredili. Pa tudi manjše
firme brez problema.

POZOR, oblačila NISO tako kvalitetna kot bi morala biti glede na VISOKO ceno.

Brala sem tudi na Facebooku o nerešenih reklamacijah, da same stranke potem popravljajo.

Lep pozdrav Nika
Default avatar
romer100 je napisal/a:
O ti butara lazniva in privoscljiva,a ti tesli babje razumes da si kupila induszrijski konfekcijski kroj kjer ena stevilka ustreza vsem...in da ozanje ni stvar reklamacije kar si sama ugotovila s tem da si dala kroj zoozati na svoje stroske...pa mi dol visi za andraz ker njihovih izdelkov ne kupujem me pa razjezi sirjenje lazi
Default avatar
Podjetja sicer ne poznam, ampak ne vem, zakaj bi ti bili oni dolžni ožati brezrokavnik. Pletenine se pač po določenem času malce raztegnejo, še toliko hitreje če so vlakna težka. To je za pričakovati in ni stvarna napaka na izdelku, zaradi katere bi bila reklamacija upravičena.
Default avatar
Brezvezno pritozevanje. Sploh nimas neresene reklamacije
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Če meniš, da se ti godi krivica, ne išči maščevanja, kajti morda je tvoja nesreča le poduk, ki si si ga prislužil za nekaj, kar si spregledal." Eros [psi] st. 345
Default avatar
Če misliš, da je tvoja reklamacija upravičena in da je brezrokavnik preširok zaradi stvarne napake, nekvalitetnega blaga ali izdelave, ti predlagam, da ukrepaš, kot je v takem primeru potrebno.

Poišči sodnega izvedenca, ki naj poda mnenje, da gre v tvojem primeru za stvarno napako izdelka. V kolikor bo to potrdil, se obrni na Tržni inšpektorat, ki nato pozove podjetje k vračilu kupnine. Če podjetje, tega še vedno ne bi želelo storiti, imaš možnost to zahtevati po sodni poti. V tem primeru s postopkom nimaš nobenih stroškov, saj bo potem tudi stroške sodnega izvedenca krilo podjetje. Če se slučajno motiš, potem so stroški tvoji.

Ampak....glede na napisano sklepam, da imaš zagotovo prav, saj v nasprotnem primeru verjetno ne bi upala pljuvati, obtoževati in klevetati podjetja na javnem forumu. Ali pač?
Default avatar
a res

romer100 je napisal/a:
Default avatar
romer100 je napisal/a: