Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Zakaj vas učitelji tako jezijo?

Default avatar

mahmah

Spoštovana "Sem še vedno v službi",
zelo lepo ste napisali. Ste pa pomočnica ravnateljice, ne samo učiteljica. Zato se vaše delo ne more primerjati z učiteljevim. Kar dobro poznam delo pomočnika ravnatelja. Toliko stvari naštevate poleg učenja v razredu. No, bodimo pošteni. Nekatere stvari so samo 2x ali 3x na leto (svet staršev, kjer učitelji ne sodelujejo, roditeljski sestanki, prireditve, kjer sodeluje peščica učiteljev na šoli..).
Toliko obveznosti naštevate za učitelje, pa jim jih še vedno uspe opraviti v bistveno manj kot 8 urah na dan?? Ali to pomeni, da jih delajo površno, slabo, s kopiranjem? Ali je to zgolj natolcevanje in tega vseeno po urah ni toliko? Tudi čistilka bi lahko naštevala - okna moram pomit, parket moram zloščiti, povrh omar moram pobrisati, čeprav to naredi 2x na leto. Pravite, da so učiteljice že zaključile z delom. Med letom niso delale po 8 ur, zdaj bodo pa še po 30+ dni na dopustu.
Mene zmoti npr. pokličem 10 minut pred poukom, pa učiteljice še ni v šoli, pokličem pet čez eno, pa je več ni na šoli. In VEM, da ne dela doma vsak dan še 2 uri.

A lahko razumete o čem govorimo??? Priviligiranci ste, kakorkoli obrnemo. In čas je, da se tudi v šolstvu poštimajo stvari. Nismo leta 1980.
Default avatar

Javila se je pomočnica ravnateljice

Sem še vedno v službi je napisal/a:
mahmah je napisal/a:


Trobijo v eno, da vendar nimajo toliko dopusta. Da so do 15. julija v šoli in da začnejo delati 16. avgusta. NE IMEJTE NAS ZA NORCE!!!!!!!! Dajte mi pokazati eno učiteljico (koliko tisoč vas je v Sloveniji?), samo eno, ki je bila od 26. junija do 15. julija vsak dan 8 ur v službi. Ali ste tudi v tem času nosile zvezke in mape domov, pisale priprave zvečer, popravljale kontrolke in podobno? Kako nas morete tako poniževati, če pa vas vsi vsakodnevno videvamo na ulicah oz. vidimo, koliko avtomobilov je pred šolo in do katere ure??? Še takrat, ko celo malo pridete v šolo pogledat, so ob 12ih vsi okoliški kafiči zasedeni z učiteljicami. In na naši šoli pričnejo z delom 26. avgusta (je povedala ravnateljica na roditeljskem za prvošolce). Od 15. julija do 26. avgusta je 6 tednov, minus en praznik je 29 dni dopusta samo med poletnimi počitnicami (če bi res delale do 15. julija, pa ne nobena). Tudi med ostalimi šolskimi počitnicami niste vsak dan po 8 ur v službi, saj nismo slepi. Mislite, da če oddelate eno suplenco in dve dežurstvi, da ste čisto presegle svojo delovno obveznost, čeprav greste vseeno ob enih domov. In kolikor vem, se vam na tak način celo nabirajo presežne ure, da greste lahko poleti še prej na dopust. Davkoplačevalci sam plačujemo 40 urni delovnik, pokojninska doba vam polno teče, delate pa mogoče dve tretjini časa. Saj bi se vam zmešalo, če bi morale biti s službi od 8. do 16. ure! Pa ni treba biti v razredu, ampak da bi opravile tisto, kar pravite, da vsak dan delate doma. Zdaj se bo takoj ena našla in rekla, naj hodimo dopoldan na govorilne. Dopuščam možnost, da EN DAN V MESECU ostanete do šestih in greste v petek ob dveh domov! Potem si pa še upate nas ostale poniževati, da pojma nimamo o vašem delu (vsakodnevno smo povezani z vami preko otrok, točno vemo, kaj in kako učite, nekateri se celo osebno poznamo, a ne), da delate več kot preveč in da ste vse oh in sploh. Moje pisanje v glavnem leti na učiteljice (saj ste skoraj same ženske) razrednega pouka. Ve se boste pa verjetno spravile še na učitelje športa, ker vam gredo pa še oni v nos.

Da ne govorimo, da gospem učiteljicam mamicam pripadata dve dneva dodatnega dopusta za vsakega otroka. Vsi ostali pohlevni slovenski starši imamo en dan dodatnega dopusta, če imamo dobrega delodajalca. Nad plačami pa tudi ne morete jamrati. Ko ste stavkali, smo dobili obvestilo, da se borite za dobro naših otrok - med stavkovnimi zahtevami so bile pa samo vaše višje plače. Kaj je tukaj dobrega za naše otroke? Njihovi starši bodo morali plačevati še višje davke, da se bo plačalo gospodo, ki ni sposobna biti 8 ur v službi.
Sem učiteljica, pa tudi pomočnica ravnatelja in sem še vedno v službi. Na dopust grem skupaj s tehničnim osebjem v torek, 16. 7., če le kaj ne pride vmes. Nekaj učiteljic pa se je poslovilo šele ta torek, tako da imam končno mir. Letno poročilo sem končala, ukvarjam se še s šolsko kroniko, vmes pa rešujem zadeve vzdrževanja. Konec meseca je potrebno pripraviti vse za plače, zato gre računalnik z mano na morje. Ravnatelj bo ostal še par dni dlje, začetek meseca mora podpisati plače. Nazaj pridem 19. 8., ker je 16. 8. petek.
Dopust sem si zaslužila kot razredničarka devetošolcev, z izobraževanji, ki so potekala do večera in ob sobotah, potem so še poleg običajnih roditeljskih sestankov še seje sveta staršev, sveta zavoda, sobotne krajevne prireditve, občinske večerne... plesne in pevske revije, kjer sem bila prisotna.
Da stalne pripravljenosti, ki pa seveda sploh ni plačana, sploh ne omenjam. Popoldnevi, večeri, vikendi, ko sem urejala nadomeščanja učiteljev na bolniški....

Vidite samo ure pouka, kje pa so številni projekti in tekmovanja, ki učiteljem odžirajo ogromno časa? Šola mora biti kulturna, eko, unesco, simbioza in še kakšna, da je v koraku s časom.

Dva dni dopusta sta za otroka do 7 leta, tako je pač določeno v kolektivni pogodbi, potem pa do 15. leta starosti 1 dan.

Učni načrti se prenavljajo nekje povprečno na 8 let, učbeniki pa se posodabljajo nekje na 5 let. Z današnjimi generacijami se ne da delati tako kot 10, 5 ali celo 2 leti nazaj. Ne boste verjeli, kako so drugačni. Svoje je prinesel sodobni tempo življenja, ki je hitrejši in pa touch tehnologija. Število avtistov se zvišuje, prav tako sladkornih bolnikov. Z inkluzijo imamo na šoli slepe in gluhe učence. Pouk jim prilagajajo učitelji s podporo tiflopedagoga in surdopedagoga, ki prideta na šoli samo enkrat tedensko.
Da o ADHD-kovčkih ne govorim.
V mojem razredu sem imela 4 učence z odločbo, dve sta imeli notranje prilagoditve, trije pa so delali po programu za nadarjene. Za vsakega takšnega učenca je potrebno pripraviti individualiziran program, se sestati s starši, da ga predstaviš, potem ga predstaviš na razrednem zboru učiteljem in dorečeno vse prilagoditve, ob koncu 1. ocenjevalnega obdobja sledi evalvacija, če so težave spet razredni zbor, potem evalvacija konec šolskega leta, kjer se ugotavlha, kako bomo zastavili v naslednjem šolskem letu. Tega res ni malo, saj se število odločb vsako leto tudi zaradi pritiska staršev povečuje.

Pač boste pljuvali čez učitelje. Mene pa skbi, ko učenec naredi enega popravca, zato ker smo mu teden prej organizirali pomoč na šoli, ta drugega pa ne, ker se staršem ni zdelo, da bi ga pripeljali, žal šolski kombi ne vozi med počitnicami, kaj ne. Pa od septembra jim je razredničarka težila in opozarjala, da s takšnim odnosom do dela ne bo prišel skozi.

Učitelji smo le učitelji in ne naučitelji. Nekaj volje je potrebno vložiti v delo. Delovne navade pa so žal slabe. Pri večini smo dosegli redni pisanje domačih nalog tako, da so morali ostajati po pouku in napisati manjkajočo nalogo. Pri nekaterih pa ne gre ker pač manjka nekaj drugega.
Pripravljanje statistike, osnutkov za plače, nekaj računovodskih opravil, ja izgjeda da na šoli nimate računovodje, sicer kaj bi delala, pregledala si celo nekaj bolnišk za nadomeščanje, ljuba ženska si kdaj vsaj malo pomislila kako se dela na primer v enem računovodskem servisu, koliko gor podatkov za različne firme mora sprejeti en računovodja, koliko je to plač, obračunov bolnišk, bilanc,
obračunov davka, špediterske dokumentacije, koliko je to evidenc, etc etc ki se morajo zrealizirati na točno določen dan in datum.

Eno šolo, par učiteljic par bolnišk z nadomeščanjem jao, vsakih 8 let se vam pa zamenja učni načrt. Ha super vsakih 8 let so potem enake priprave in tisto vaše printanje iz tiskalnikov, kar rešujejo otroci se tudi ponavlja na vsakih 8 let in kaj velik se ne zamenja niti po osmih letih.

Aha, problem so otroci s PP, tudi gleda tega ni ne vem kaj, ker je v zvezi s tem že vse lepo programsko utečeno, za vse dopolnilne zadeve vam je na voljo X pomočnikov, strokovno usposobljene delovne sile za PP asistenco je kolikor hočeš.

Jao res trpite, saj to nikamor ne prideš, res nikamor s to zvodenelo učiteljsko bra mžo.
Default avatar

Vsi bi propadli

Javila se je pomočnica ravnateljice je napisal/a:
Sem še vedno v službi je napisal/a:


Sem učiteljica, pa tudi pomočnica ravnatelja in sem še vedno v službi. Na dopust grem skupaj s tehničnim osebjem v torek, 16. 7., če le kaj ne pride vmes. Nekaj učiteljic pa se je poslovilo šele ta torek, tako da imam končno mir. Letno poročilo sem končala, ukvarjam se še s šolsko kroniko, vmes pa rešujem zadeve vzdrževanja. Konec meseca je potrebno pripraviti vse za plače, zato gre računalnik z mano na morje. Ravnatelj bo ostal še par dni dlje, začetek meseca mora podpisati plače. Nazaj pridem 19. 8., ker je 16. 8. petek.
Dopust sem si zaslužila kot razredničarka devetošolcev, z izobraževanji, ki so potekala do večera in ob sobotah, potem so še poleg običajnih roditeljskih sestankov še seje sveta staršev, sveta zavoda, sobotne krajevne prireditve, občinske večerne... plesne in pevske revije, kjer sem bila prisotna.
Da stalne pripravljenosti, ki pa seveda sploh ni plačana, sploh ne omenjam. Popoldnevi, večeri, vikendi, ko sem urejala nadomeščanja učiteljev na bolniški....

Vidite samo ure pouka, kje pa so številni projekti in tekmovanja, ki učiteljem odžirajo ogromno časa? Šola mora biti kulturna, eko, unesco, simbioza in še kakšna, da je v koraku s časom.

Dva dni dopusta sta za otroka do 7 leta, tako je pač določeno v kolektivni pogodbi, potem pa do 15. leta starosti 1 dan.

Učni načrti se prenavljajo nekje povprečno na 8 let, učbeniki pa se posodabljajo nekje na 5 let. Z današnjimi generacijami se ne da delati tako kot 10, 5 ali celo 2 leti nazaj. Ne boste verjeli, kako so drugačni. Svoje je prinesel sodobni tempo življenja, ki je hitrejši in pa touch tehnologija. Število avtistov se zvišuje, prav tako sladkornih bolnikov. Z inkluzijo imamo na šoli slepe in gluhe učence. Pouk jim prilagajajo učitelji s podporo tiflopedagoga in surdopedagoga, ki prideta na šoli samo enkrat tedensko.
Da o ADHD-kovčkih ne govorim.
V mojem razredu sem imela 4 učence z odločbo, dve sta imeli notranje prilagoditve, trije pa so delali po programu za nadarjene. Za vsakega takšnega učenca je potrebno pripraviti individualiziran program, se sestati s starši, da ga predstaviš, potem ga predstaviš na razrednem zboru učiteljem in dorečeno vse prilagoditve, ob koncu 1. ocenjevalnega obdobja sledi evalvacija, če so težave spet razredni zbor, potem evalvacija konec šolskega leta, kjer se ugotavlha, kako bomo zastavili v naslednjem šolskem letu. Tega res ni malo, saj se število odločb vsako leto tudi zaradi pritiska staršev povečuje.

Pač boste pljuvali čez učitelje. Mene pa skbi, ko učenec naredi enega popravca, zato ker smo mu teden prej organizirali pomoč na šoli, ta drugega pa ne, ker se staršem ni zdelo, da bi ga pripeljali, žal šolski kombi ne vozi med počitnicami, kaj ne. Pa od septembra jim je razredničarka težila in opozarjala, da s takšnim odnosom do dela ne bo prišel skozi.

Učitelji smo le učitelji in ne naučitelji. Nekaj volje je potrebno vložiti v delo. Delovne navade pa so žal slabe. Pri večini smo dosegli redni pisanje domačih nalog tako, da so morali ostajati po pouku in napisati manjkajočo nalogo. Pri nekaterih pa ne gre ker pač manjka nekaj drugega.
Pripravljanje statistike, osnutkov za plače, nekaj računovodskih opravil, ja izgjeda da na šoli nimate računovodje, sicer kaj bi delala, pregledala si celo nekaj bolnišk za nadomeščanje, ljuba ženska si kdaj vsaj malo pomislila kako se dela na primer v enem računovodskem servisu, koliko gor podatkov za različne firme mora sprejeti en računovodja, koliko je to plač, obračunov bolnišk, bilanc,
obračunov davka, špediterske dokumentacije, koliko je to evidenc, etc etc ki se morajo zrealizirati na točno določen dan in datum.

Eno šolo, par učiteljic par bolnišk z nadomeščanjem jao, vsakih 8 let se vam pa zamenja učni načrt. Ha super vsakih 8 let so potem enake priprave in tisto vaše printanje iz tiskalnikov, kar rešujejo otroci se tudi ponavlja na vsakih 8 let in kaj velik se ne zamenja niti po osmih letih.

Aha, problem so otroci s PP, tudi gleda tega ni ne vem kaj, ker je v zvezi s tem že vse lepo programsko utečeno, za vse dopolnilne zadeve vam je na voljo X pomočnikov, strokovno usposobljene delovne sile za PP asistenco je kolikor hočeš.

Jao res trpite, saj to nikamor ne prideš, res nikamor s to zvodenelo učiteljsko bra mžo.
"Jutri" propadem, da imam eno tako pomočnico, ki mi pride se motovilit za en mesc.
Default avatar

Placa pomočnice ravnatelja

Vsi bi propadli je napisal/a:
Javila se je pomočnica ravnateljice je napisal/a:


Pripravljanje statistike, osnutkov za plače, nekaj računovodskih opravil, ja izgjeda da na šoli nimate računovodje, sicer kaj bi delala, pregledala si celo nekaj bolnišk za nadomeščanje, ljuba ženska si kdaj vsaj malo pomislila kako se dela na primer v enem računovodskem servisu, koliko gor podatkov za različne firme mora sprejeti en računovodja, koliko je to plač, obračunov bolnišk, bilanc,
obračunov davka, špediterske dokumentacije, koliko je to evidenc, etc etc ki se morajo zrealizirati na točno določen dan in datum.

Eno šolo, par učiteljic par bolnišk z nadomeščanjem jao, vsakih 8 let se vam pa zamenja učni načrt. Ha super vsakih 8 let so potem enake priprave in tisto vaše printanje iz tiskalnikov, kar rešujejo otroci se tudi ponavlja na vsakih 8 let in kaj velik se ne zamenja niti po osmih letih.

Aha, problem so otroci s PP, tudi gleda tega ni ne vem kaj, ker je v zvezi s tem že vse lepo programsko utečeno, za vse dopolnilne zadeve vam je na voljo X pomočnikov, strokovno usposobljene delovne sile za PP asistenco je kolikor hočeš.

Jao res trpite, saj to nikamor ne prideš, res nikamor s to zvodenelo učiteljsko bra mžo.
"Jutri" propadem, da imam eno tako pomočnico, ki mi pride se motovilit za en mesc.
2.200 eur. Ubi Bože.
Default avatar

Več

Placa pomočnice ravnatelja je napisal/a:
Vsi bi propadli je napisal/a:


"Jutri" propadem, da imam eno tako pomočnico, ki mi pride se motovilit za en mesc.
2.200 eur. Ubi Bože.
2.700.
Default avatar

moji otroci

tu je nekaj zelo narobe je napisal/a:
Hvala je napisal/a:


Potem imate cel razred, ki se mora prepisati v pomožno šolo. Moja svakinja npr, je še dlje sedela z njimi, v 7. razredu sta komaj postala že tako samostojna, da je ni bilo več poleg...in sta zmogla vse sama narediti, ker otrok niso več preganjali s plakatiranjem in knjiznicami, viri... Diktatorske šole so pač take, kot so in še norca se delate, kaj!!?????
Huda mama, jaz sem v knjižnico hodila sama od 9. leta naprej. Če tvoj nečak tega še v 7. razredu ni zmožen, je nekaj narobe z njegovimi starši. Same mame jih delate nesposobne. Če hočete kaj spremeniti, boste morale začeti pri sebi.

Poleg tega se iz tvojega pisanja jasno vidi, da imaš očitno odpor do vsega, kar diši po intelektualnem delu in ta odpor vede ali nevede vcepljaš svojemu otroku. Zato me sploh ne čudi, da skupaj sedita pred šolskimi zvezki polna sovraštva do šole. Jasno, da ob toliko odpora snov ne gre.

In dodam, da mi tvoje pisnje diši po provokaciji, ker ne morem verjeti, da bi odrasla ženska lahko imela tako velik odpor do šole.
Učitelji,
ni provokacija, je stiska staršev, ki se nam meša od popoldnevov in zapravljenih ur, ki jih otroci preživijo v šoli in doma za knjigami. Jaz sem starš, ne učitelj in nikoli več naj se mi nobena učiteljica ne drzne dati priporočila, naj z otrokom delam za šolo ali naj mu plačam inštrukcije. Sram naj vas bo. Zato sem otroku z učnimi težavami zrihtala odločbo, po kateri je dobil učno pomoč, ne strokovno. Ostala dva otroka pa delata za šolo z lahkoto sama. Jaz več od tega, kot da grem v papirnico po A3 list letos za šolo nimam namena narediti. Moji otroci so vljudni, delavni, samostojni, prijazni, tovariški in družabni, za kar je potrebna vzgoja in starši na mestu. Ko bodo učitelji nehali šolske obveznosti prelagati na popoldanski družinski čas in na roditelje, bodo pokazali, da so dali svoj doprinos in bomo vsi srečno živeli v simbiozi. Do takrat pa raje ne skovikajte, da vas narod ne odnese iz toplih in udobnih šol. Nekateri učitelji ste pa biseri, a vas je žal kot teh dragih kamnov, izjemno malo.
Default avatar

jnrz

moji otroci je napisal/a:
tu je nekaj zelo narobe je napisal/a:


Huda mama, jaz sem v knjižnico hodila sama od 9. leta naprej. Če tvoj nečak tega še v 7. razredu ni zmožen, je nekaj narobe z njegovimi starši. Same mame jih delate nesposobne. Če hočete kaj spremeniti, boste morale začeti pri sebi.

Poleg tega se iz tvojega pisanja jasno vidi, da imaš očitno odpor do vsega, kar diši po intelektualnem delu in ta odpor vede ali nevede vcepljaš svojemu otroku. Zato me sploh ne čudi, da skupaj sedita pred šolskimi zvezki polna sovraštva do šole. Jasno, da ob toliko odpora snov ne gre.

In dodam, da mi tvoje pisnje diši po provokaciji, ker ne morem verjeti, da bi odrasla ženska lahko imela tako velik odpor do šole.
Učitelji,
ni provokacija, je stiska staršev, ki se nam meša od popoldnevov in zapravljenih ur, ki jih otroci preživijo v šoli in doma za knjigami. Jaz sem starš, ne učitelj in nikoli več naj se mi nobena učiteljica ne drzne dati priporočila, naj z otrokom delam za šolo ali naj mu plačam inštrukcije. Sram naj vas bo. Zato sem otroku z učnimi težavami zrihtala odločbo, po kateri je dobil učno pomoč, ne strokovno. Ostala dva otroka pa delata za šolo z lahkoto sama. Jaz več od tega, kot da grem v papirnico po A3 list letos za šolo nimam namena narediti. Moji otroci so vljudni, delavni, samostojni, prijazni, tovariški in družabni, za kar je potrebna vzgoja in starši na mestu. Ko bodo učitelji nehali šolske obveznosti prelagati na popoldanski družinski čas in na roditelje, bodo pokazali, da so dali svoj doprinos in bomo vsi srečno živeli v simbiozi. Do takrat pa raje ne skovikajte, da vas narod ne odnese iz toplih in udobnih šol. Nekateri učitelji ste pa biseri, a vas je žal kot teh dragih kamnov, izjemno malo.
Mislim, da učence z delovnimi navadami (kar je naloga staršev) lahko prešteješ na prste ene roke v vsakem razredu (pa sem velikodušna). Otroci imajo na razpolago dopolnilni pouk, če jim ne gre - kolikor vidim pri nas, to možnost malokdo koristi. Moj otrok je bil naprošen za pomoč otroku v nižjem razredu - ta se ni niti prikazal na dogovorjeni dan, niti sporočil, da ga ne bo, kaj šele, da bi se opravičil.
In ja, če ne starši, kdo bo poskrbel za lastne otroke?
Zakaj to pišem: ker je včasih dobro najprej pri sebi popucat. Je pa seveda tudi v šolah lahko marsikaj bolje.
Default avatar

bedasto

Ta država je takooo pokvarjena!! Učiteljem je sindikat že v štartu izboril 10 ur nedela. Že kar v osnovi imajo predpisanih tedensko "10 ur izven zavoda", ki se jim avtomatsko štejejo v delovnik. Pa vsi vemo, da vsak učitelj vsak dan ne dela še 2 uri dodatno doma. Da ne boste rekli, da gre za natolcevanje. Kolektivna pogodba 44.d člen "Učitelj pisno obvesti ravnatelja, da bo del delovne obveznosti, ki obsega pripravo na pouk, popravljanje in ocenjevanje izdelkov ali izjemoma tudi druga dela in naloge, za katera je tako določeno v individualnem letnem delovnem načrtu, v tednih trajanja pouka, opravljal izven zavoda. Pisno obvestilo velja do preklica. Ob upoštevanju organizacije dela v zavodu, učitelj opravlja delo izven zavoda po lastnem časovnem razporedu v obsegu največ 10 ur tedensko v okviru ur iz tretjega odstavka 44.b člena.... Delo, ki ga učitelj opravlja izven zavoda, ni delo na domu v skladu z zakonom, ki ureja delovna razmerja, in to kolektivno pogodbo" Še to so si predpisali, da to ni delo na domu, tako da se izognejo še obveznostim, ki izhajajo iz tega naslova. Jaz bi tudi sklenila tako pogodbo "šef, 10 ur bom pa izven firme delala, zato moram biti samo 6 ur v službi".

Poglejte njihove delovne obveznosti (zaposleni za 40- urni delovnik):
21 ur v razredu = 15,75 ure
22 ur v razredu = 16,50 ure
25 ur v razredu = 20,83 ure
K temu avtomatsko vsakemu učitelju prištejejo 10 ur tedensko, ki jih ne rabi opraviti na delovnem mestu ( v šoli) in jih seveda tudi ne opravi, vsaj ne v takšnem obsegu. Torej so jim za osnovo avtomatsko postavili 6-urni delovnik (oz. 30 ur na teden). Potem imajo pa še II. in III. steber dejavnosti, v katerega dofilajo manjkajoče ure. Bla, bla...
Postavili so tezo, da imajo neenakomerno razporejen delovni čas:
1.9. do 24.6. menda delajo več kot 8 ur na dan,
v 14 tednih počitnic, ki jih imajo učenci, pa manj kot 8 ur na dan ali (celo) ne delajo. Torej so lahko doma, tudi če nimajo 35+ dopusta (npr. mlade učiteljice začetnice).

Ali mi lahko razloži, zakaj se učiteljem kar po defoltu v tedenski delovnik prišteva 10 ur???? Zakaj imajo delovno obveznost samo 30 ur??? V šoli morajo beležiti svoje prihode in odhode, potem se jim pa še kar 10 ur prišteje. Če se predvideva, da res še 2 uri na dan porabijo za službo, zakaj tega dela ne opravijo v šoli???

Marsikdo tega ne ve. Samo vidimo jih, kako hitro prihajajo domov, imajo kuhano kosilo in se že šetajo, ko mi pridemo domov po 8(!) urah, pa s kakšno vrečko v roki za kamuflažo, ker zvečer kao popravljajo naloge (tisti, ki imate otroke v šoli, točno veste, kolikokrat razredna učiteljica pobere zvezke in kolikokrat pišejo kontrolno; da ne govorimo, da kontrolko popravi že naslednjo prosto uro, ko imajo otroci šport ali angleščino pri drugem učitelju). Pa mene to vse sploh ne bi motilo, če ne bi videla, da v povprečju slabo opravljajo svoje delo v razredu, imajo pa se za boginje. In da se učenje vedno bolj prelaga na popoldansko delo in na starše. Po 4 ure (pol delovnika) dnevno preživijo v razredu, pa takooo jamranje nad nevzgojenimi otroki. A so mislile, da bodo imele ribice in srnice v razredu, ko so se vpisale na pedagoško? Pa saj v bistvu same priznajo, da ne delajo 40 ur na teden. "Imajo pa tako specifično in teeeežko delo, da več ne bi zmogle."

Zakaj smo tiho????
Default avatar

Moram reči

zvezdastar je napisal/a:
Ne razumem tega gneva proti učiteljem. To so ljudje, katerim zaupate svoje otroke tudi do 8 ur. Ponavadi so več z njimi kot s starši.
Pravite, da premalo delajo pa o njihovem delu ne veste ničesar.
Pravite, da so otroci preobremenjeni ampak jaz po svojih otrokih vidim, da imajo doma še več kot dovolj časa. Veliko časa bi želeli preživeti na telefonu.
Če snovi ne razumejo imajo možnost dopolnilnega pouka, ki ga ima vsak učitelj. Pa se jim ne ljubi. Jih moram kar prisilit.
Kadar ima moj otrok težave, grem na govorilno uro in naletim na prijaznega učitelja, ki mi dokaže koliko možnosti je dal mojemu otroku in jih žal ni sprejel.
Ugotovim, da ima moj otrok težavo, da se mu ne da in da išče najlažji način. Ampak s skupnim prijemom starša in učitelja se to kmalu spremeni.

Jaz ugotavljam, da so današnji otroci precej ležerni. Imajo slabe delovne navade in iščejo najlažje poti. Krivca ne vidim v šoli ampak v vzgoji.
Jaz ko sem bila mlada ni bila glavna vrednota moja šola ampak delo. Najprej je bilo potrebno postoriti doma (gospodinjska opravila, okolica hiše)..učenje je bila moja dolžnost. Učila sem se zjutraj, zvečer in nihče se ni posebej ukvarjal s tem.
Danes je pa glavna šola. Otrokom ni potrebno doma nič narediti le da bo uspešen v šoli. Ko ni, se pa iščejo krivci, ki je ponavadi šola. Vsem se zdi čudno. Otrok ima dovolj časa, vse mu damo, je na toplem in lepo sobo s pisalno mizo, najlepše zvezke, ...itd...pa zakaj ne gre????
Delovne navade???? Kje so..
Spomnim se, da je meni v 1. letniku gimnazije precej padel uspeh in reakcija mame ni bila odhod v šolo in teženje učiteljem.
Sedli smo za mizo in povedali so mi, da če se ne bom učila, bom pač delala v bližnji tovarni. Oče mi je uredil delo, kjer sem počitniško delala 8 ur. Bilo je naporno in vroče. V proizvodnji je bilo skoraj 40 stopinj. Spoznala sem, da mi starši dajejo možnost, da si z učenjem utrem drugačno pot, pot do poklica, ki ga bom z veseljem opravljala in ne kot nuja za preživetje.
In sem začela povsem drugače. Končala sem tudi fakulteto. Zdaj ko gledam nazaj razmišljam, da je bilo to samo zato, ker sem kmalu ugotovila, da ne bo nihče namesto mene delal in se učil in da je vse odvisno od mene.

Danes pa otroke servisiramo in iščemo krivce okrog njih, da niso tako uspešni, kot bi po naše morali biti.
Da je tole daleč najboljši in najbolj realen komentar, kar sem jih bral na to tematiko. Nimam več kaj dodati, vse povedano
Default avatar

Npr

bedasto je napisal/a:
Ta država je takooo pokvarjena!! Učiteljem je sindikat že v štartu izboril 10 ur nedela. Že kar v osnovi imajo predpisanih tedensko "10 ur izven zavoda", ki se jim avtomatsko štejejo v delovnik. Pa vsi vemo, da vsak učitelj vsak dan ne dela še 2 uri dodatno doma. Da ne boste rekli, da gre za natolcevanje. Kolektivna pogodba 44.d člen "Učitelj pisno obvesti ravnatelja, da bo del delovne obveznosti, ki obsega pripravo na pouk, popravljanje in ocenjevanje izdelkov ali izjemoma tudi druga dela in naloge, za katera je tako določeno v individualnem letnem delovnem načrtu, v tednih trajanja pouka, opravljal izven zavoda. Pisno obvestilo velja do preklica. Ob upoštevanju organizacije dela v zavodu, učitelj opravlja delo izven zavoda po lastnem časovnem razporedu v obsegu največ 10 ur tedensko v okviru ur iz tretjega odstavka 44.b člena.... Delo, ki ga učitelj opravlja izven zavoda, ni delo na domu v skladu z zakonom, ki ureja delovna razmerja, in to kolektivno pogodbo" Še to so si predpisali, da to ni delo na domu, tako da se izognejo še obveznostim, ki izhajajo iz tega naslova. Jaz bi tudi sklenila tako pogodbo "šef, 10 ur bom pa izven firme delala, zato moram biti samo 6 ur v službi".

Poglejte njihove delovne obveznosti (zaposleni za 40- urni delovnik):
21 ur v razredu = 15,75 ure
22 ur v razredu = 16,50 ure
25 ur v razredu = 20,83 ure
K temu avtomatsko vsakemu učitelju prištejejo 10 ur tedensko, ki jih ne rabi opraviti na delovnem mestu ( v šoli) in jih seveda tudi ne opravi, vsaj ne v takšnem obsegu. Torej so jim za osnovo avtomatsko postavili 6-urni delovnik (oz. 30 ur na teden). Potem imajo pa še II. in III. steber dejavnosti, v katerega dofilajo manjkajoče ure. Bla, bla...
Postavili so tezo, da imajo neenakomerno razporejen delovni čas:
1.9. do 24.6. menda delajo več kot 8 ur na dan,
v 14 tednih počitnic, ki jih imajo učenci, pa manj kot 8 ur na dan ali (celo) ne delajo. Torej so lahko doma, tudi če nimajo 35+ dopusta (npr. mlade učiteljice začetnice).

Ali mi lahko razloži, zakaj se učiteljem kar po defoltu v tedenski delovnik prišteva 10 ur???? Zakaj imajo delovno obveznost samo 30 ur??? V šoli morajo beležiti svoje prihode in odhode, potem se jim pa še kar 10 ur prišteje. Če se predvideva, da res še 2 uri na dan porabijo za službo, zakaj tega dela ne opravijo v šoli???

Marsikdo tega ne ve. Samo vidimo jih, kako hitro prihajajo domov, imajo kuhano kosilo in se že šetajo, ko mi pridemo domov po 8(!) urah, pa s kakšno vrečko v roki za kamuflažo, ker zvečer kao popravljajo naloge (tisti, ki imate otroke v šoli, točno veste, kolikokrat razredna učiteljica pobere zvezke in kolikokrat pišejo kontrolno; da ne govorimo, da kontrolko popravi že naslednjo prosto uro, ko imajo otroci šport ali angleščino pri drugem učitelju). Pa mene to vse sploh ne bi motilo, če ne bi videla, da v povprečju slabo opravljajo svoje delo v razredu, imajo pa se za boginje. In da se učenje vedno bolj prelaga na popoldansko delo in na starše. Po 4 ure (pol delovnika) dnevno preživijo v razredu, pa takooo jamranje nad nevzgojenimi otroki. A so mislile, da bodo imele ribice in srnice v razredu, ko so se vpisale na pedagoško? Pa saj v bistvu same priznajo, da ne delajo 40 ur na teden. "Imajo pa tako specifično in teeeežko delo, da več ne bi zmogle."

Zakaj smo tiho????
😵glava peče.
Default avatar

Npr

Npr je napisal/a:
bedasto je napisal/a:
Ta država je takooo pokvarjena!! Učiteljem je sindikat že v štartu izboril 10 ur nedela. Že kar v osnovi imajo predpisanih tedensko "10 ur izven zavoda", ki se jim avtomatsko štejejo v delovnik. Pa vsi vemo, da vsak učitelj vsak dan ne dela še 2 uri dodatno doma. Da ne boste rekli, da gre za natolcevanje. Kolektivna pogodba 44.d člen "Učitelj pisno obvesti ravnatelja, da bo del delovne obveznosti, ki obsega pripravo na pouk, popravljanje in ocenjevanje izdelkov ali izjemoma tudi druga dela in naloge, za katera je tako določeno v individualnem letnem delovnem načrtu, v tednih trajanja pouka, opravljal izven zavoda. Pisno obvestilo velja do preklica. Ob upoštevanju organizacije dela v zavodu, učitelj opravlja delo izven zavoda po lastnem časovnem razporedu v obsegu največ 10 ur tedensko v okviru ur iz tretjega odstavka 44.b člena.... Delo, ki ga učitelj opravlja izven zavoda, ni delo na domu v skladu z zakonom, ki ureja delovna razmerja, in to kolektivno pogodbo" Še to so si predpisali, da to ni delo na domu, tako da se izognejo še obveznostim, ki izhajajo iz tega naslova. Jaz bi tudi sklenila tako pogodbo "šef, 10 ur bom pa izven firme delala, zato moram biti samo 6 ur v službi".

Poglejte njihove delovne obveznosti (zaposleni za 40- urni delovnik):
21 ur v razredu = 15,75 ure
22 ur v razredu = 16,50 ure
25 ur v razredu = 20,83 ure
K temu avtomatsko vsakemu učitelju prištejejo 10 ur tedensko, ki jih ne rabi opraviti na delovnem mestu ( v šoli) in jih seveda tudi ne opravi, vsaj ne v takšnem obsegu. Torej so jim za osnovo avtomatsko postavili 6-urni delovnik (oz. 30 ur na teden). Potem imajo pa še II. in III. steber dejavnosti, v katerega dofilajo manjkajoče ure. Bla, bla...
Postavili so tezo, da imajo neenakomerno razporejen delovni čas:
1.9. do 24.6. menda delajo več kot 8 ur na dan,
v 14 tednih počitnic, ki jih imajo učenci, pa manj kot 8 ur na dan ali (celo) ne delajo. Torej so lahko doma, tudi če nimajo 35+ dopusta (npr. mlade učiteljice začetnice).

Ali mi lahko razloži, zakaj se učiteljem kar po defoltu v tedenski delovnik prišteva 10 ur???? Zakaj imajo delovno obveznost samo 30 ur??? V šoli morajo beležiti svoje prihode in odhode, potem se jim pa še kar 10 ur prišteje. Če se predvideva, da res še 2 uri na dan porabijo za službo, zakaj tega dela ne opravijo v šoli???

Marsikdo tega ne ve. Samo vidimo jih, kako hitro prihajajo domov, imajo kuhano kosilo in se že šetajo, ko mi pridemo domov po 8(!) urah, pa s kakšno vrečko v roki za kamuflažo, ker zvečer kao popravljajo naloge (tisti, ki imate otroke v šoli, točno veste, kolikokrat razredna učiteljica pobere zvezke in kolikokrat pišejo kontrolno; da ne govorimo, da kontrolko popravi že naslednjo prosto uro, ko imajo otroci šport ali angleščino pri drugem učitelju). Pa mene to vse sploh ne bi motilo, če ne bi videla, da v povprečju slabo opravljajo svoje delo v razredu, imajo pa se za boginje. In da se učenje vedno bolj prelaga na popoldansko delo in na starše. Po 4 ure (pol delovnika) dnevno preživijo v razredu, pa takooo jamranje nad nevzgojenimi otroki. A so mislile, da bodo imele ribice in srnice v razredu, ko so se vpisale na pedagoško? Pa saj v bistvu same priznajo, da ne delajo 40 ur na teden. "Imajo pa tako specifično in teeeežko delo, da več ne bi zmogle."

Zakaj smo tiho????
😵glava peče.
😡
Default avatar

pikapokica666

V razredu mojega sina starši popoldan sedijo samo s tistimi otroki, ki imajo posebne potrebe ali pa so totalno nesamostojni. Če doma sedite z otrokom pri nalogah VSAK DAN, in vaš otrok nima posebnih potreb, se malo zamislite nad sabo. Če ima posebne potrebe, pa ne morete pričakovati, da se bo cel razred in potek učenja prilagodil njemu. Če ob podaljšanem času, dodatni strokovni pomoči in inštrukcijam in vašem delu, otrok še vedno s težavo dosega DVOJKE, potem mogoče ni za redni program. IN NISO KRIVI UČITELJI. Naredite sebi in otroku uslugo in ga prepišite v primeren program, kjer bo lahko samostojen.

Jaz svojemu otroku pomagam pri matematiki, ker je to pač predmet, ki mu ne gre najbolj, in to tako, da tedensko 1 uro greva čez tekočo snov in preveriva, če česa ni razumel. Domače naloge pri tem predmetu dela sam, jaz jih samo pregledam. Ostalo se uči sam, občasno prinese zvezek, da ga vprašam. Nima samih petic, ima pa v redu ocene. Je čisto povprečen otrok. Dnevno mu naloge in učenje poberejo mogoče 1 uro časa, oziroma več, če je ravno pred testom ali če ima za narediti plakat - pa te zadeve so vedno napovedane vsaj 2 tedna vnaprej. Hodi na 2 popoldanski dejavnosti in ima več kot dovolj časa za tekanje po igrišču, računalnik in še kaj.
Default avatar

moji otroci

jnrz je napisal/a:
moji otroci je napisal/a:

Učitelji,
ni provokacija, je stiska staršev, ki se nam meša od popoldnevov in zapravljenih ur, ki jih otroci preživijo v šoli in doma za knjigami. Jaz sem starš, ne učitelj in nikoli več naj se mi nobena učiteljica ne drzne dati priporočila, naj z otrokom delam za šolo ali naj mu plačam inštrukcije. Sram naj vas bo. Zato sem otroku z učnimi težavami zrihtala odločbo, po kateri je dobil učno pomoč, ne strokovno. Ostala dva otroka pa delata za šolo z lahkoto sama. Jaz več od tega, kot da grem v papirnico po A3 list letos za šolo nimam namena narediti. Moji otroci so vljudni, delavni, samostojni, prijazni, tovariški in družabni, za kar je potrebna vzgoja in starši na mestu. Ko bodo učitelji nehali šolske obveznosti prelagati na popoldanski družinski čas in na roditelje, bodo pokazali, da so dali svoj doprinos in bomo vsi srečno živeli v simbiozi. Do takrat pa raje ne skovikajte, da vas narod ne odnese iz toplih in udobnih šol. Nekateri učitelji ste pa biseri, a vas je žal kot teh dragih kamnov, izjemno malo.
Mislim, da učence z delovnimi navadami (kar je naloga staršev) lahko prešteješ na prste ene roke v vsakem razredu (pa sem velikodušna). Otroci imajo na razpolago dopolnilni pouk, če jim ne gre - kolikor vidim pri nas, to možnost malokdo koristi. Moj otrok je bil naprošen za pomoč otroku v nižjem razredu - ta se ni niti prikazal na dogovorjeni dan, niti sporočil, da ga ne bo, kaj šele, da bi se opravičil.
In ja, če ne starši, kdo bo poskrbel za lastne otroke?
Zakaj to pišem: ker je včasih dobro najprej pri sebi popucat. Je pa seveda tudi v šolah lahko marsikaj bolje.
No, vidim, da se nismo razumeli. Ti misliš pod delovne navade to, da se otroci še vsako popoldne samostojno učijo in delajo naloge. Nisem imela tega v mislih, dva od njiju v 15 minutah naredita vse za šolo in blestita, eden pa sam ne zmore narediti nič, četudi si želi, a ne zmore. In ker sam ne zmore narediti niti domačih nalog, ga jaz ne silim in ne sedim z nji., mu ne gledam pod prste in ga ne priganjam. Nalog vcasih ne bi naredil, pa če jaz 3 ure zraven sedim, ker ne zmore. Tega učitelji ne rszumejo. Delovnih navad jaz ne povezujem s šolskim delom, ti pa. Delovne navade so pomojem to, da zložijo perilo dokler jaz pridem iz službe, skuhajo ali pogrejejo kosilo, sprehodijo psa in odnesejo smeti. To je moj delež vzgoje. Delo v šoli in učenje pa ni vezano na delovne navade, temveč sposobnost koncentracije, spomin, bralne veščine, itd. To je tisto bistvo, v katerem se pogled starša in učitelja razlikuje. Če otrok ni za v posebno šolo, ga prosim naučite za dvojko, to je vse kar pričakujem, da storite v vlogi učitelja. Nič več.
Default avatar

prazne učilnice

Staršem bi morali odstopiti pol plače je napisal/a:
fiuuuuu je napisal/a:
Če bi prostodušno priznali: glede prostega časa in veliko dopusta nam je fajn, bi marsikoga jezilo precej manj kot pa to, da se delajo reveže, čeprav jim, vsaj glede prostega časa, res ni hudega.
Za naše delo, ki ga opravimo doma, nam nihče ne plača, čeprav poučujemo in učimo naše otroke, ki hodijo v šolo samo po naloge iz učnega načrta in na preverjanje znanja, do 5.razreda OS smo njihovi asistenti, ker v šoli so samo zahteve po ocenah. Tudi starši želimo uveljaviti svoje pravice.
Oddelajte te ure do 16.00 v službi, pa vam ne bo potrebno delati doma. Kaj pa ob 13.10 hitiš domov kuhat juho, oprat in obesit perilo, se it sfrizirat, skočit na pošto in po hrano za psa do 16.00 ure? Logično, da boš potem ob 20.00 naredila še delo, ki ga moraš. Mene ob 13.10 ne spustijo iz službe, da grem lahko po opravkih.

p.s. ne mi, da nimate prostora. ob 13.10 so učilnice prazne.
Default avatar

Anerev nepr

Oglasila sem se že v sosednji temi - pa se bom še tu. Delo učiteljic in potek pouka spremljam iz različnih vlog; sem učiteljica in sem mama. Prav tako se dobro spomnim svoje osnovne šole, ki sem jo obiskovala 20 let nazaj. Sama snov se v teh dvajsetih letih ni bistveno spremenila, nekaj več nepotrebnega balasta je nastalo pri t.i. vzgojnih predmetih.

Sama ne bi rekla da so dananšnji otroci preobremenjeni s šolo. Hči obskuje zadnjo triado v OŠ, rekla bi da ima dnevno približno 2 uri dela za šolo (včasih manj, včasih - zlasti pred testom - več). Zagovorjam, da so šolske naloge otrokovo delo, tako da jih dela samostojno, občasno ji pomagam (ji še enkrat razložim) matematiko, ki ni njeno močno področje. Tako ji še vedno ostane vsaj 6 ur časa na dan, zato da se igra, bere, se druži itd.

Učitelj ne more (kot si zgoraj želi ena mama) otroka naučiti za pozitivno oceno. Lahko otrokom poda snov na razumljiv in zanimiv način, jo ponovi še enkrat ali dvakrat. Če pa otrok razlage ne posluša, si je ne zapisuje, ali pa je zgolj ne more razumeti (morda potrebuje drug pristop, delo ena na ena) pa učitelj tu (na žalost) ne more pomagati.

Nismo si vsi enaki, nekaterim gre učenje lažje, nekaterim težje. Če se morate z otrokom učiti po več ur na dan, pa še vedno dobi 2, je program ki ga obiskuje verejtno zanj pretežak. Sama delam v šoli s prilagojenim programom, vsako leto k nam pridejo otroci, nekateri stari tudi po 13, 14 let. Ti otroci so se torej "mučili" v redni osnovni šoli že po 6,7,8 let, preden so prišli k nam. Veste kaj toliko let neuspeha naredi otroški psihi? Njegovi samozavesti? Veste kako je ko gledate sošolce ki se učijo dosti manj kot vi, pa snov takoj razumejo in dobivajo lepe ocene, vi sami pa ste se cel teden učili po več ur dnevno, pa je ocena na koncu bila 2 (ali pa še to ne)? Tak otrok potem pride k nam, ocene se drastično izboljšajo, otrok pa počasi počasi (dobro samopodobo je namreč težko graditi) postaja sproščen in zadovoljen.
Kot starši si seveda želimo, da bi bili naši otroci uspešni, imeli dobre ocene, ampak konec koncev je pomembno samo to, da odrastejo v dobre in čimbolj samostojne ljudi.

Veliki večini učiteljev za vaše otroke ni vseeno. Na žalost obstajajo izjeme - ampak svet ni popoln. Ne bom hvalila lastnega dela (čeprav mislim da poučujem dobro - predvsem pa s srcem), prav tako ne bom omenjala svojih sodelavcev, za katere vem da v delo z učenci vlagajo ogromno energije, strokovnosti in ljubezni. Povedala bom primer hčerkine učiteljice (o kateri razen hčerkinih besed ne vem ničesar - osebno je ne poznam). Ta gospa (ali pa mogoče gospodična) poučuje naravoslovje in biologijo. Pouk tega predmeta je potekal dvakrat tedensko, ena ura je bila namenjena jemanju učne snovi, druga poizkusom. Učiteljica je otrokom prinesla vedra zemlje, v kateri so bili skriti hroščki in deževniki (vse to je nabrala en dan prej). Otroci so živali opazovali pod mikroskopom , jih izrisali in se o njih pogovarjali. in to je bil samo eden iz med letošnjih poizkusov, v samo enem iz med razredov. Bravo učiteljica! (pa vem da ni edina, ki otrokom želi svoj predmet predstaviti na zanimiv način).

Strinjam se da bi bilo potrebno šolski sistem temeljito prevetriti in posodobiti. Ampak tu glavne besede nimajo učitelji, ampak ljudje na veliko višjih pozicijah, ki na žalost z vsakodnevno realnostjo v razredih nimajo stika.
Default avatar

Jnrz

moji otroci je napisal/a:
jnrz je napisal/a:

Mislim, da učence z delovnimi navadami (kar je naloga staršev) lahko prešteješ na prste ene roke v vsakem razredu (pa sem velikodušna). Otroci imajo na razpolago dopolnilni pouk, če jim ne gre - kolikor vidim pri nas, to možnost malokdo koristi. Moj otrok je bil naprošen za pomoč otroku v nižjem razredu - ta se ni niti prikazal na dogovorjeni dan, niti sporočil, da ga ne bo, kaj šele, da bi se opravičil.
In ja, če ne starši, kdo bo poskrbel za lastne otroke?
Zakaj to pišem: ker je včasih dobro najprej pri sebi popucat. Je pa seveda tudi v šolah lahko marsikaj bolje.
No, vidim, da se nismo razumeli. Ti misliš pod delovne navade to, da se otroci še vsako popoldne samostojno učijo in delajo naloge. Nisem imela tega v mislih, dva od njiju v 15 minutah naredita vse za šolo in blestita, eden pa sam ne zmore narediti nič, četudi si želi, a ne zmore. In ker sam ne zmore narediti niti domačih nalog, ga jaz ne silim in ne sedim z nji., mu ne gledam pod prste in ga ne priganjam. Nalog vcasih ne bi naredil, pa če jaz 3 ure zraven sedim, ker ne zmore. Tega učitelji ne rszumejo. Delovnih navad jaz ne povezujem s šolskim delom, ti pa. Delovne navade so pomojem to, da zložijo perilo dokler jaz pridem iz službe, skuhajo ali pogrejejo kosilo, sprehodijo psa in odnesejo smeti. To je moj delež vzgoje. Delo v šoli in učenje pa ni vezano na delovne navade, temveč sposobnost koncentracije, spomin, bralne veščine, itd. To je tisto bistvo, v katerem se pogled starša in učitelja razlikuje. Če otrok ni za v posebno šolo, ga prosim naučite za dvojko, to je vse kar pričakujem, da storite v vlogi učitelja. Nič več.
Sem prebrala. Cesar ne razumem pa je, kaksno resitev vidis za svojega otroka? Ker nekdo mu mora pomagat, a ni tako? Je ja frustrirajoce, da sam ne zmores obicajnih nalog, pa ni nikogar (ce prav razumem), ki bi si vzel cas (lahko tudi ogromno casa) in ti pomagal.
Pri nasem starejsem otroku se vedeli nismo, da hodi v solo, pri drugem pa je bilo treba vec spremljanja in spodbude, da je zdaj (3. triada) dokaj samostojen (za ucenje potrebuje relativno malo casa). Prva pa je vedno bila zahteva, da so domace naloge brez pardona narejene, po moznosti preden pridem domov. Meni je to osnova in mi ni jasno zakaj je taka sproscenost glede tega, ali naloga je ali ni narejena.
Default avatar

mene pa zanima

Učiteljice torej prejemajo tako visoko plačo za 30 ur na teden in ogromno število dni dopusta? In še stavkajo za višje plače? Predlagam, da se jih ena četrtina odpusti, ostale pa naj začnejo za svojo plačo delati lepo po 40 ur na teden. Zakaj toliko denarja zmečemo za šolstvo, da so šolniki ob enih doma??
Ena učiteljica je napisala, da ne nabere 40 ur na teden, da jim vedno zmanjka, dopusta pa sploh ni omenjala. Zakaj se jim pa ne da večje učne obremenitve? Zakaj so v razredih po 22 šolskih ur?
Default avatar

zanimivo vsew tol

22 ur so zato, ker je taka zakonodaja in ne zato, ker so si smi tako zrihtali. 22 ur zato, ker so otroški psihologi in pedopsihijatri dognali, da več kot to učenec ne zmore na teden; učitelji ne pride v službo in rečejo otrokom, zdej mam pa dost in pejte domov.

Ne vem no, kjer vsi vi najdete čas, da vse veste, vidite, posnamete, zberete podatke o njih? Pri nas doma smo bili z učitelji vedno zadovoljni, ok, med njimi so tudi slabši, a tako je v vseh poklicih?
Ste vi, ki najbolj kritizirate naj delavec v firmi? Bi o vas šefe rekel, da ste top, ali lenuh?

Moji so na predmetni stopnji, zadnja dva razreda in meni se ne zdi, da v šoli ne delajo nič, še več, neprestano imajo neke popoldanske zadeve, vikend za nadarjene, pevski vikend, naravoslovni ipd..... očitno imamo vsi različne izkušnje s šolniki.

In še to, tisti, ki se tok spoznate na vse metode dela in kako bi jih morali naučiti in celo za koliko, zakaj ne podelite tega znanja? Oziroma zakaj jih ne učite doma, ali to pokažete na dnevu odprtih vrat? Pri nas en krat na leto pridemo starši k pouku, nardijo turnus in popoldne se lahko udeležiš šolske ure in opazuješ ali celo sodeluješ, kar želiš in potem vidiš: mamo, ki je najbolj pridna z nasveti na igrišču, kako mora biti, sedi zadaj v razredu in brska po telefonu, namesto da bi spremljala pouk in opazovala, kako in kaj se dela. Potem imaš pa mamo, ki je mislim da je iz kemijskega foha, pa celo z učiteljico pripravita uro kemije skupaj. meni se zdi to ful lepo.
Default avatar

razmislek

Super ideja: vpišite se na pedagoško, postanite učitelji in vsi vaši problemi bodo rešeni. Zakaj se sploh trudimo in hodimo v svoje službe, ko pa lahko v par letih dobimo sanjsko službo s sanjskim številom dopusta in sanjskim delovnikom?
Default avatar

kure kurice kokošnjak

Ne štekam, in kaj bodo vaši otroci dejansko imeli od tega, da oni delajo 8 ur / dan.

več znanja, višje ocene, kaj? Zato, da oni niso uspešni ali da nimajo ocen kot si jih vi želite, NI KRIV NJIHOV DELOVNIK!!!!
cron