Starševski čvek

Zakaj vas učitelji tako jezijo?

Default avatar
Spoštovana "Sem še vedno v službi",
zelo lepo ste napisali. Ste pa pomočnica ravnateljice, ne samo učiteljica. Zato se vaše delo ne more primerjati z učiteljevim. Kar dobro poznam delo pomočnika ravnatelja. Toliko stvari naštevate poleg učenja v razredu. No, bodimo pošteni. Nekatere stvari so samo 2x ali 3x na leto (svet staršev, kjer učitelji ne sodelujejo, roditeljski sestanki, prireditve, kjer sodeluje peščica učiteljev na šoli..).
Toliko obveznosti naštevate za učitelje, pa jim jih še vedno uspe opraviti v bistveno manj kot 8 urah na dan?? Ali to pomeni, da jih delajo površno, slabo, s kopiranjem? Ali je to zgolj natolcevanje in tega vseeno po urah ni toliko? Tudi čistilka bi lahko naštevala - okna moram pomit, parket moram zloščiti, povrh omar moram pobrisati, čeprav to naredi 2x na leto. Pravite, da so učiteljice že zaključile z delom. Med letom niso delale po 8 ur, zdaj bodo pa še po 30+ dni na dopustu.
Mene zmoti npr. pokličem 10 minut pred poukom, pa učiteljice še ni v šoli, pokličem pet čez eno, pa je več ni na šoli. In VEM, da ne dela doma vsak dan še 2 uri.

A lahko razumete o čem govorimo??? Priviligiranci ste, kakorkoli obrnemo. In čas je, da se tudi v šolstvu poštimajo stvari. Nismo leta 1980.
Default avatar
Sem še vedno v službi je napisal/a:
Pripravljanje statistike, osnutkov za plače, nekaj računovodskih opravil, ja izgjeda da na šoli nimate računovodje, sicer kaj bi delala, pregledala si celo nekaj bolnišk za nadomeščanje, ljuba ženska si kdaj vsaj malo pomislila kako se dela na primer v enem računovodskem servisu, koliko gor podatkov za različne firme mora sprejeti en računovodja, koliko je to plač, obračunov bolnišk, bilanc,
obračunov davka, špediterske dokumentacije, koliko je to evidenc, etc etc ki se morajo zrealizirati na točno določen dan in datum.

Eno šolo, par učiteljic par bolnišk z nadomeščanjem jao, vsakih 8 let se vam pa zamenja učni načrt. Ha super vsakih 8 let so potem enake priprave in tisto vaše printanje iz tiskalnikov, kar rešujejo otroci se tudi ponavlja na vsakih 8 let in kaj velik se ne zamenja niti po osmih letih.

Aha, problem so otroci s PP, tudi gleda tega ni ne vem kaj, ker je v zvezi s tem že vse lepo programsko utečeno, za vse dopolnilne zadeve vam je na voljo X pomočnikov, strokovno usposobljene delovne sile za PP asistenco je kolikor hočeš.

Jao res trpite, saj to nikamor ne prideš, res nikamor s to zvodenelo učiteljsko bra mžo.
Default avatar
Javila se je pomočnica ravnateljice je napisal/a:
"Jutri" propadem, da imam eno tako pomočnico, ki mi pride se motovilit za en mesc.
Default avatar
Vsi bi propadli je napisal/a:
2.200 eur. Ubi Bože.
Default avatar
Placa pomočnice ravnatelja je napisal/a:
2.700.
Default avatar
tu je nekaj zelo narobe je napisal/a:
Učitelji,
ni provokacija, je stiska staršev, ki se nam meša od popoldnevov in zapravljenih ur, ki jih otroci preživijo v šoli in doma za knjigami. Jaz sem starš, ne učitelj in nikoli več naj se mi nobena učiteljica ne drzne dati priporočila, naj z otrokom delam za šolo ali naj mu plačam inštrukcije. Sram naj vas bo. Zato sem otroku z učnimi težavami zrihtala odločbo, po kateri je dobil učno pomoč, ne strokovno. Ostala dva otroka pa delata za šolo z lahkoto sama. Jaz več od tega, kot da grem v papirnico po A3 list letos za šolo nimam namena narediti. Moji otroci so vljudni, delavni, samostojni, prijazni, tovariški in družabni, za kar je potrebna vzgoja in starši na mestu. Ko bodo učitelji nehali šolske obveznosti prelagati na popoldanski družinski čas in na roditelje, bodo pokazali, da so dali svoj doprinos in bomo vsi srečno živeli v simbiozi. Do takrat pa raje ne skovikajte, da vas narod ne odnese iz toplih in udobnih šol. Nekateri učitelji ste pa biseri, a vas je žal kot teh dragih kamnov, izjemno malo.
Default avatar
moji otroci je napisal/a:
Mislim, da učence z delovnimi navadami (kar je naloga staršev) lahko prešteješ na prste ene roke v vsakem razredu (pa sem velikodušna). Otroci imajo na razpolago dopolnilni pouk, če jim ne gre - kolikor vidim pri nas, to možnost malokdo koristi. Moj otrok je bil naprošen za pomoč otroku v nižjem razredu - ta se ni niti prikazal na dogovorjeni dan, niti sporočil, da ga ne bo, kaj šele, da bi se opravičil.
In ja, če ne starši, kdo bo poskrbel za lastne otroke?
Zakaj to pišem: ker je včasih dobro najprej pri sebi popucat. Je pa seveda tudi v šolah lahko marsikaj bolje.
Default avatar
Ta država je takooo pokvarjena!! Učiteljem je sindikat že v štartu izboril 10 ur nedela. Že kar v osnovi imajo predpisanih tedensko "10 ur izven zavoda", ki se jim avtomatsko štejejo v delovnik. Pa vsi vemo, da vsak učitelj vsak dan ne dela še 2 uri dodatno doma. Da ne boste rekli, da gre za natolcevanje. Kolektivna pogodba 44.d člen "Učitelj pisno obvesti ravnatelja, da bo del delovne obveznosti, ki obsega pripravo na pouk, popravljanje in ocenjevanje izdelkov ali izjemoma tudi druga dela in naloge, za katera je tako določeno v individualnem letnem delovnem načrtu, v tednih trajanja pouka, opravljal izven zavoda. Pisno obvestilo velja do preklica. Ob upoštevanju organizacije dela v zavodu, učitelj opravlja delo izven zavoda po lastnem časovnem razporedu v obsegu največ 10 ur tedensko v okviru ur iz tretjega odstavka 44.b člena.... Delo, ki ga učitelj opravlja izven zavoda, ni delo na domu v skladu z zakonom, ki ureja delovna razmerja, in to kolektivno pogodbo" Še to so si predpisali, da to ni delo na domu, tako da se izognejo še obveznostim, ki izhajajo iz tega naslova. Jaz bi tudi sklenila tako pogodbo "šef, 10 ur bom pa izven firme delala, zato moram biti samo 6 ur v službi".

Poglejte njihove delovne obveznosti (zaposleni za 40- urni delovnik):
21 ur v razredu = 15,75 ure
22 ur v razredu = 16,50 ure
25 ur v razredu = 20,83 ure
K temu avtomatsko vsakemu učitelju prištejejo 10 ur tedensko, ki jih ne rabi opraviti na delovnem mestu ( v šoli) in jih seveda tudi ne opravi, vsaj ne v takšnem obsegu. Torej so jim za osnovo avtomatsko postavili 6-urni delovnik (oz. 30 ur na teden). Potem imajo pa še II. in III. steber dejavnosti, v katerega dofilajo manjkajoče ure. Bla, bla...
Postavili so tezo, da imajo neenakomerno razporejen delovni čas:
1.9. do 24.6. menda delajo več kot 8 ur na dan,
v 14 tednih počitnic, ki jih imajo učenci, pa manj kot 8 ur na dan ali (celo) ne delajo. Torej so lahko doma, tudi če nimajo 35+ dopusta (npr. mlade učiteljice začetnice).

Ali mi lahko razloži, zakaj se učiteljem kar po defoltu v tedenski delovnik prišteva 10 ur???? Zakaj imajo delovno obveznost samo 30 ur??? V šoli morajo beležiti svoje prihode in odhode, potem se jim pa še kar 10 ur prišteje. Če se predvideva, da res še 2 uri na dan porabijo za službo, zakaj tega dela ne opravijo v šoli???

Marsikdo tega ne ve. Samo vidimo jih, kako hitro prihajajo domov, imajo kuhano kosilo in se že šetajo, ko mi pridemo domov po 8(!) urah, pa s kakšno vrečko v roki za kamuflažo, ker zvečer kao popravljajo naloge (tisti, ki imate otroke v šoli, točno veste, kolikokrat razredna učiteljica pobere zvezke in kolikokrat pišejo kontrolno; da ne govorimo, da kontrolko popravi že naslednjo prosto uro, ko imajo otroci šport ali angleščino pri drugem učitelju). Pa mene to vse sploh ne bi motilo, če ne bi videla, da v povprečju slabo opravljajo svoje delo v razredu, imajo pa se za boginje. In da se učenje vedno bolj prelaga na popoldansko delo in na starše. Po 4 ure (pol delovnika) dnevno preživijo v razredu, pa takooo jamranje nad nevzgojenimi otroki. A so mislile, da bodo imele ribice in srnice v razredu, ko so se vpisale na pedagoško? Pa saj v bistvu same priznajo, da ne delajo 40 ur na teden. "Imajo pa tako specifično in teeeežko delo, da več ne bi zmogle."

Zakaj smo tiho????
Default avatar
zvezdastar je napisal/a:
Da je tole daleč najboljši in najbolj realen komentar, kar sem jih bral na to tematiko. Nimam več kaj dodati, vse povedano
Default avatar
bedasto je napisal/a:
😵glava peče.
Default avatar
Npr je napisal/a:
😡
Default avatar
V razredu mojega sina starši popoldan sedijo samo s tistimi otroki, ki imajo posebne potrebe ali pa so totalno nesamostojni. Če doma sedite z otrokom pri nalogah VSAK DAN, in vaš otrok nima posebnih potreb, se malo zamislite nad sabo. Če ima posebne potrebe, pa ne morete pričakovati, da se bo cel razred in potek učenja prilagodil njemu. Če ob podaljšanem času, dodatni strokovni pomoči in inštrukcijam in vašem delu, otrok še vedno s težavo dosega DVOJKE, potem mogoče ni za redni program. IN NISO KRIVI UČITELJI. Naredite sebi in otroku uslugo in ga prepišite v primeren program, kjer bo lahko samostojen.

Jaz svojemu otroku pomagam pri matematiki, ker je to pač predmet, ki mu ne gre najbolj, in to tako, da tedensko 1 uro greva čez tekočo snov in preveriva, če česa ni razumel. Domače naloge pri tem predmetu dela sam, jaz jih samo pregledam. Ostalo se uči sam, občasno prinese zvezek, da ga vprašam. Nima samih petic, ima pa v redu ocene. Je čisto povprečen otrok. Dnevno mu naloge in učenje poberejo mogoče 1 uro časa, oziroma več, če je ravno pred testom ali če ima za narediti plakat - pa te zadeve so vedno napovedane vsaj 2 tedna vnaprej. Hodi na 2 popoldanski dejavnosti in ima več kot dovolj časa za tekanje po igrišču, računalnik in še kaj.
Default avatar
jnrz je napisal/a:
No, vidim, da se nismo razumeli. Ti misliš pod delovne navade to, da se otroci še vsako popoldne samostojno učijo in delajo naloge. Nisem imela tega v mislih, dva od njiju v 15 minutah naredita vse za šolo in blestita, eden pa sam ne zmore narediti nič, četudi si želi, a ne zmore. In ker sam ne zmore narediti niti domačih nalog, ga jaz ne silim in ne sedim z nji., mu ne gledam pod prste in ga ne priganjam. Nalog vcasih ne bi naredil, pa če jaz 3 ure zraven sedim, ker ne zmore. Tega učitelji ne rszumejo. Delovnih navad jaz ne povezujem s šolskim delom, ti pa. Delovne navade so pomojem to, da zložijo perilo dokler jaz pridem iz službe, skuhajo ali pogrejejo kosilo, sprehodijo psa in odnesejo smeti. To je moj delež vzgoje. Delo v šoli in učenje pa ni vezano na delovne navade, temveč sposobnost koncentracije, spomin, bralne veščine, itd. To je tisto bistvo, v katerem se pogled starša in učitelja razlikuje. Če otrok ni za v posebno šolo, ga prosim naučite za dvojko, to je vse kar pričakujem, da storite v vlogi učitelja. Nič več.
Default avatar
Staršem bi morali odstopiti pol plače je napisal/a:
Oddelajte te ure do 16.00 v službi, pa vam ne bo potrebno delati doma. Kaj pa ob 13.10 hitiš domov kuhat juho, oprat in obesit perilo, se it sfrizirat, skočit na pošto in po hrano za psa do 16.00 ure? Logično, da boš potem ob 20.00 naredila še delo, ki ga moraš. Mene ob 13.10 ne spustijo iz službe, da grem lahko po opravkih.

p.s. ne mi, da nimate prostora. ob 13.10 so učilnice prazne.
Default avatar
Oglasila sem se že v sosednji temi - pa se bom še tu. Delo učiteljic in potek pouka spremljam iz različnih vlog; sem učiteljica in sem mama. Prav tako se dobro spomnim svoje osnovne šole, ki sem jo obiskovala 20 let nazaj. Sama snov se v teh dvajsetih letih ni bistveno spremenila, nekaj več nepotrebnega balasta je nastalo pri t.i. vzgojnih predmetih.

Sama ne bi rekla da so dananšnji otroci preobremenjeni s šolo. Hči obskuje zadnjo triado v OŠ, rekla bi da ima dnevno približno 2 uri dela za šolo (včasih manj, včasih - zlasti pred testom - več). Zagovorjam, da so šolske naloge otrokovo delo, tako da jih dela samostojno, občasno ji pomagam (ji še enkrat razložim) matematiko, ki ni njeno močno področje. Tako ji še vedno ostane vsaj 6 ur časa na dan, zato da se igra, bere, se druži itd.

Učitelj ne more (kot si zgoraj želi ena mama) otroka naučiti za pozitivno oceno. Lahko otrokom poda snov na razumljiv in zanimiv način, jo ponovi še enkrat ali dvakrat. Če pa otrok razlage ne posluša, si je ne zapisuje, ali pa je zgolj ne more razumeti (morda potrebuje drug pristop, delo ena na ena) pa učitelj tu (na žalost) ne more pomagati.

Nismo si vsi enaki, nekaterim gre učenje lažje, nekaterim težje. Če se morate z otrokom učiti po več ur na dan, pa še vedno dobi 2, je program ki ga obiskuje verejtno zanj pretežak. Sama delam v šoli s prilagojenim programom, vsako leto k nam pridejo otroci, nekateri stari tudi po 13, 14 let. Ti otroci so se torej "mučili" v redni osnovni šoli že po 6,7,8 let, preden so prišli k nam. Veste kaj toliko let neuspeha naredi otroški psihi? Njegovi samozavesti? Veste kako je ko gledate sošolce ki se učijo dosti manj kot vi, pa snov takoj razumejo in dobivajo lepe ocene, vi sami pa ste se cel teden učili po več ur dnevno, pa je ocena na koncu bila 2 (ali pa še to ne)? Tak otrok potem pride k nam, ocene se drastično izboljšajo, otrok pa počasi počasi (dobro samopodobo je namreč težko graditi) postaja sproščen in zadovoljen.
Kot starši si seveda želimo, da bi bili naši otroci uspešni, imeli dobre ocene, ampak konec koncev je pomembno samo to, da odrastejo v dobre in čimbolj samostojne ljudi.

Veliki večini učiteljev za vaše otroke ni vseeno. Na žalost obstajajo izjeme - ampak svet ni popoln. Ne bom hvalila lastnega dela (čeprav mislim da poučujem dobro - predvsem pa s srcem), prav tako ne bom omenjala svojih sodelavcev, za katere vem da v delo z učenci vlagajo ogromno energije, strokovnosti in ljubezni. Povedala bom primer hčerkine učiteljice (o kateri razen hčerkinih besed ne vem ničesar - osebno je ne poznam). Ta gospa (ali pa mogoče gospodična) poučuje naravoslovje in biologijo. Pouk tega predmeta je potekal dvakrat tedensko, ena ura je bila namenjena jemanju učne snovi, druga poizkusom. Učiteljica je otrokom prinesla vedra zemlje, v kateri so bili skriti hroščki in deževniki (vse to je nabrala en dan prej). Otroci so živali opazovali pod mikroskopom , jih izrisali in se o njih pogovarjali. in to je bil samo eden iz med letošnjih poizkusov, v samo enem iz med razredov. Bravo učiteljica! (pa vem da ni edina, ki otrokom želi svoj predmet predstaviti na zanimiv način).

Strinjam se da bi bilo potrebno šolski sistem temeljito prevetriti in posodobiti. Ampak tu glavne besede nimajo učitelji, ampak ljudje na veliko višjih pozicijah, ki na žalost z vsakodnevno realnostjo v razredih nimajo stika.
Default avatar
moji otroci je napisal/a:
Sem prebrala. Cesar ne razumem pa je, kaksno resitev vidis za svojega otroka? Ker nekdo mu mora pomagat, a ni tako? Je ja frustrirajoce, da sam ne zmores obicajnih nalog, pa ni nikogar (ce prav razumem), ki bi si vzel cas (lahko tudi ogromno casa) in ti pomagal.
Pri nasem starejsem otroku se vedeli nismo, da hodi v solo, pri drugem pa je bilo treba vec spremljanja in spodbude, da je zdaj (3. triada) dokaj samostojen (za ucenje potrebuje relativno malo casa). Prva pa je vedno bila zahteva, da so domace naloge brez pardona narejene, po moznosti preden pridem domov. Meni je to osnova in mi ni jasno zakaj je taka sproscenost glede tega, ali naloga je ali ni narejena.
Default avatar
Učiteljice torej prejemajo tako visoko plačo za 30 ur na teden in ogromno število dni dopusta? In še stavkajo za višje plače? Predlagam, da se jih ena četrtina odpusti, ostale pa naj začnejo za svojo plačo delati lepo po 40 ur na teden. Zakaj toliko denarja zmečemo za šolstvo, da so šolniki ob enih doma??
Ena učiteljica je napisala, da ne nabere 40 ur na teden, da jim vedno zmanjka, dopusta pa sploh ni omenjala. Zakaj se jim pa ne da večje učne obremenitve? Zakaj so v razredih po 22 šolskih ur?
Default avatar
22 ur so zato, ker je taka zakonodaja in ne zato, ker so si smi tako zrihtali. 22 ur zato, ker so otroški psihologi in pedopsihijatri dognali, da več kot to učenec ne zmore na teden; učitelji ne pride v službo in rečejo otrokom, zdej mam pa dost in pejte domov.

Ne vem no, kjer vsi vi najdete čas, da vse veste, vidite, posnamete, zberete podatke o njih? Pri nas doma smo bili z učitelji vedno zadovoljni, ok, med njimi so tudi slabši, a tako je v vseh poklicih?
Ste vi, ki najbolj kritizirate naj delavec v firmi? Bi o vas šefe rekel, da ste top, ali lenuh?

Moji so na predmetni stopnji, zadnja dva razreda in meni se ne zdi, da v šoli ne delajo nič, še več, neprestano imajo neke popoldanske zadeve, vikend za nadarjene, pevski vikend, naravoslovni ipd..... očitno imamo vsi različne izkušnje s šolniki.

In še to, tisti, ki se tok spoznate na vse metode dela in kako bi jih morali naučiti in celo za koliko, zakaj ne podelite tega znanja? Oziroma zakaj jih ne učite doma, ali to pokažete na dnevu odprtih vrat? Pri nas en krat na leto pridemo starši k pouku, nardijo turnus in popoldne se lahko udeležiš šolske ure in opazuješ ali celo sodeluješ, kar želiš in potem vidiš: mamo, ki je najbolj pridna z nasveti na igrišču, kako mora biti, sedi zadaj v razredu in brska po telefonu, namesto da bi spremljala pouk in opazovala, kako in kaj se dela. Potem imaš pa mamo, ki je mislim da je iz kemijskega foha, pa celo z učiteljico pripravita uro kemije skupaj. meni se zdi to ful lepo.
Default avatar
Super ideja: vpišite se na pedagoško, postanite učitelji in vsi vaši problemi bodo rešeni. Zakaj se sploh trudimo in hodimo v svoje službe, ko pa lahko v par letih dobimo sanjsko službo s sanjskim številom dopusta in sanjskim delovnikom?
Default avatar
Ne štekam, in kaj bodo vaši otroci dejansko imeli od tega, da oni delajo 8 ur / dan.

več znanja, višje ocene, kaj? Zato, da oni niso uspešni ali da nimajo ocen kot si jih vi želite, NI KRIV NJIHOV DELOVNIK!!!!