Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Zakaj vas učitelji tako jezijo?

Default avatar

zvezdastar

Ne razumem tega gneva proti učiteljem. To so ljudje, katerim zaupate svoje otroke tudi do 8 ur. Ponavadi so več z njimi kot s starši.
Pravite, da premalo delajo pa o njihovem delu ne veste ničesar.
Pravite, da so otroci preobremenjeni ampak jaz po svojih otrokih vidim, da imajo doma še več kot dovolj časa. Veliko časa bi želeli preživeti na telefonu.
Če snovi ne razumejo imajo možnost dopolnilnega pouka, ki ga ima vsak učitelj. Pa se jim ne ljubi. Jih moram kar prisilit.
Kadar ima moj otrok težave, grem na govorilno uro in naletim na prijaznega učitelja, ki mi dokaže koliko možnosti je dal mojemu otroku in jih žal ni sprejel.
Ugotovim, da ima moj otrok težavo, da se mu ne da in da išče najlažji način. Ampak s skupnim prijemom starša in učitelja se to kmalu spremeni.

Jaz ugotavljam, da so današnji otroci precej ležerni. Imajo slabe delovne navade in iščejo najlažje poti. Krivca ne vidim v šoli ampak v vzgoji.
Jaz ko sem bila mlada ni bila glavna vrednota moja šola ampak delo. Najprej je bilo potrebno postoriti doma (gospodinjska opravila, okolica hiše)..učenje je bila moja dolžnost. Učila sem se zjutraj, zvečer in nihče se ni posebej ukvarjal s tem.
Danes je pa glavna šola. Otrokom ni potrebno doma nič narediti le da bo uspešen v šoli. Ko ni, se pa iščejo krivci, ki je ponavadi šola. Vsem se zdi čudno. Otrok ima dovolj časa, vse mu damo, je na toplem in lepo sobo s pisalno mizo, najlepše zvezke, ...itd...pa zakaj ne gre????
Delovne navade???? Kje so..
Spomnim se, da je meni v 1. letniku gimnazije precej padel uspeh in reakcija mame ni bila odhod v šolo in teženje učiteljem.
Sedli smo za mizo in povedali so mi, da če se ne bom učila, bom pač delala v bližnji tovarni. Oče mi je uredil delo, kjer sem počitniško delala 8 ur. Bilo je naporno in vroče. V proizvodnji je bilo skoraj 40 stopinj. Spoznala sem, da mi starši dajejo možnost, da si z učenjem utrem drugačno pot, pot do poklica, ki ga bom z veseljem opravljala in ne kot nuja za preživetje.
In sem začela povsem drugače. Končala sem tudi fakulteto. Zdaj ko gledam nazaj razmišljam, da je bilo to samo zato, ker sem kmalu ugotovila, da ne bo nihče namesto mene delal in se učil in da je vse odvisno od mene.

Danes pa otroke servisiramo in iščemo krivce okrog njih, da niso tako uspešni, kot bi po naše morali biti.
Default avatar

sam fprašam

Zato ker so sončku dali slabšo oceno ali celo cvek?
Default avatar

violetkaja

Se strinjam: mene včasih glava boli na roditeljskih sestankih v kaj vse se spuščajo starši.
Šola je bila vedno domena stroke, vzgoja pa staršev. Tukaj se strinjam.
To je tako, kot če bi imela jaz 200kg in bi šla k zdravniku in bi trdila, da je on kriv, da je tako, ker me ni dovolj motiviral, da bi živela drugače.

Šola, zdravstvo je samo servis, ki ga koristimo, upoštevamo ali pa ne. Ni pa krivec za težave, ki smo jih sami sproducirali.
Zdaj med počitnicami poslušam prijatelje mojega sina, kako se pogovarjajo, da niso delali nalog v šoli, in kako imajo pravico do tega, da naloga ni obvezna itd...Pa sem jih vprašala, kdo jih je o tem seznanil in seveda je bil odgovor, da starši. Si predstavljate te otroke kasneje v službi, ko ne bodo opravljali nalog in njihovo iskanje pravic. Joj joj in mi se ukvarjamo z učitelji.
Default avatar

Tandemka

Ko se je treba zazreti v sebe in svoje delo, tema ni zanimiva. Odpri pljuvalnik po nekom in bo 1000 odgovorov. Žalostno ampak odraz Slovenceljev.
Default avatar

enako mislim

Se popolnoma strinjam s tabo.
Default avatar

ena iz stroke

ker stoično stojimo in čakamo, da se stvari same uredijo, ker dovolimo v birokratsko razvrednotenje našega poklica, kar sleherna vodilna garnitura dela z nami kot jim paše, ker smo postali poligon za politične obračune, ker smo pozabili, da je na nas odgovornost za pravično in enakopravno družbo, ker smo postali točno to, kar od nas pričakujejo tisti, ki jim je mar le denar, ker so otroci postali sekundarni v šolah.......
Default avatar

Takole je

ena iz stroke je napisal/a:
ker stoično stojimo in čakamo, da se stvari same uredijo, ker dovolimo v birokratsko razvrednotenje našega poklica, kar sleherna vodilna garnitura dela z nami kot jim paše, ker smo postali poligon za politične obračune, ker smo pozabili, da je na nas odgovornost za pravično in enakopravno družbo, ker smo postali točno to, kar od nas pričakujejo tisti, ki jim je mar le denar, ker so otroci postali sekundarni v šolah.......
Tole kar drži.
Sem pa zjutraj že napisala odgovor, pa administrator ne spusti čez, ne vem zakaj.
Bom probala ponovno, mogoče po delih.


-------------------------------------------------------------------------------------------
V prvi vrsti je problem, da šola ni več kos današnjemu času in z načinom iz časa Marije Terezije ne producira ravno najboljšega kadra, ki bo enkrat ustvarjal.
Vse kar izstopa, v pozitivno ali negativno smer, je treba zadušit in usmerit v lepo zlato sredino, kjer so tihi, pridni učenci, ki kimajo in se pridno učijo snov po principu, ki je že davno preživet. Take imajo učitelji najraje in taki imajo tudi najboljše ocene. Ampak, a so to ljudje, kakršne si želimo na vodilnih mestih enkrat?
Default avatar

Takole je

Takole je je napisal/a:
ena iz stroke je napisal/a:
ker stoično stojimo in čakamo, da se stvari same uredijo, ker dovolimo v birokratsko razvrednotenje našega poklica, kar sleherna vodilna garnitura dela z nami kot jim paše, ker smo postali poligon za politične obračune, ker smo pozabili, da je na nas odgovornost za pravično in enakopravno družbo, ker smo postali točno to, kar od nas pričakujejo tisti, ki jim je mar le denar, ker so otroci postali sekundarni v šolah.......
Tole kar drži.
Sem pa zjutraj že napisala odgovor, pa administrator ne spusti čez, ne vem zakaj.
Bom probala ponovno, mogoče po delih.


-------------------------------------------------------------------------------------------
V prvi vrsti je problem, da šola ni več kos današnjemu času in z načinom iz časa Marije Terezije ne producira ravno najboljšega kadra, ki bo enkrat ustvarjal.
Vse kar izstopa, v pozitivno ali negativno smer, je treba zadušit in usmerit v lepo zlato sredino, kjer so tihi, pridni učenci, ki kimajo in se pridno učijo snov po principu, ki je že davno preživet. Take imajo učitelji najraje in taki imajo tudi najboljše ocene. Ampak, a so to ljudje, kakršne si želimo na vodilnih mestih enkrat?
Preveč je predmetov, premalo se povezujejo in tukaj so v največji meri krivi učitelji, ki tega ne znajo ali ne zmorejo.
Težava je tudi v tem, da učitelji stagnirajo. Ko enkrat podpiše pogodbo za NDČ, je z njim konec. Dela samo še tako, kot opisuješ otroke - po liniji najmanjšega odpora.
Tisti učitelji, ki gredo poleti na zavod, pa so kar ok, čeprav med letom tulijo v isti rog kot tisti za NDČ, ker sice jih septembra v šolah več ne bi bilo.

Torej problem je v sistemu, v učiteljih in učencih. Ko se bodo te tri komponente enrat srečale na poti, ki si jo želijo vse, bo precej bolje za nas vse. Dokler pa bo sistem tako zelo zastarel, učitelji tako zelo rigidni in učenci v šoli ne bodo videli nobenega smisla, bomo vsi vpleteni nezadovoljni in tako je edino prav. Želimo spremembe.
Default avatar

Spet ti učitelji

Takole je je napisal/a:
Takole je je napisal/a:

Tole kar drži.
Sem pa zjutraj že napisala odgovor, pa administrator ne spusti čez, ne vem zakaj.
Bom probala ponovno, mogoče po delih.


-------------------------------------------------------------------------------------------
V prvi vrsti je problem, da šola ni več kos današnjemu času in z načinom iz časa Marije Terezije ne producira ravno najboljšega kadra, ki bo enkrat ustvarjal.
Vse kar izstopa, v pozitivno ali negativno smer, je treba zadušit in usmerit v lepo zlato sredino, kjer so tihi, pridni učenci, ki kimajo in se pridno učijo snov po principu, ki je že davno preživet. Take imajo učitelji najraje in taki imajo tudi najboljše ocene. Ampak, a so to ljudje, kakršne si želimo na vodilnih mestih enkrat?
Preveč je predmetov, premalo se povezujejo in tukaj so v največji meri krivi učitelji, ki tega ne znajo ali ne zmorejo.
Težava je tudi v tem, da učitelji stagnirajo. Ko enkrat podpiše pogodbo za NDČ, je z njim konec. Dela samo še tako, kot opisuješ otroke - po liniji najmanjšega odpora.
Tisti učitelji, ki gredo poleti na zavod, pa so kar ok, čeprav med letom tulijo v isti rog kot tisti za NDČ, ker sice jih septembra v šolah več ne bi bilo.

Torej problem je v sistemu, v učiteljih in učencih. Ko se bodo te tri komponente enrat srečale na poti, ki si jo želijo vse, bo precej bolje za nas vse. Dokler pa bo sistem tako zelo zastarel, učitelji tako zelo rigidni in učenci v šoli ne bodo videli nobenega smisla, bomo vsi vpleteni nezadovoljni in tako je edino prav. Želimo spremembe.
Spet si prst uperila v učitelje.
Jaz se strinjam z avtorico. Starši bi moralivzgojiti svoje otroke do vstopa v šolo in jih potem še nadaljnih 12 let intenzivno vzgajati.
Na začetku leta smo imeli roditeljski sestanek, na katerem nas je ravnatelj opozoril na vedenje v šoli. Vedenje staršev. Seveda smo bili vsi zgroženi, kaj da se gre. Potem sem bila bolj pozorna na to, kaj delajo starši v šoli. Kaj sploh delajo v šoli???
Učitelje kličejo po imenih, se na njih jezijo kar na hodnikih, jih ustrahujejo, pri ravnatelju visijo se mi zdi, da namesto jutranje kavice.
Otroci to samo gledajo.
Default avatar

Takole je

Spet ti učitelji je napisal/a:
Takole je je napisal/a:


Preveč je predmetov, premalo se povezujejo in tukaj so v največji meri krivi učitelji, ki tega ne znajo ali ne zmorejo.
Težava je tudi v tem, da učitelji stagnirajo. Ko enkrat podpiše pogodbo za NDČ, je z njim konec. Dela samo še tako, kot opisuješ otroke - po liniji najmanjšega odpora.
Tisti učitelji, ki gredo poleti na zavod, pa so kar ok, čeprav med letom tulijo v isti rog kot tisti za NDČ, ker sice jih septembra v šolah več ne bi bilo.

Torej problem je v sistemu, v učiteljih in učencih. Ko se bodo te tri komponente enrat srečale na poti, ki si jo želijo vse, bo precej bolje za nas vse. Dokler pa bo sistem tako zelo zastarel, učitelji tako zelo rigidni in učenci v šoli ne bodo videli nobenega smisla, bomo vsi vpleteni nezadovoljni in tako je edino prav. Želimo spremembe.
Spet si prst uperila v učitelje.
Jaz se strinjam z avtorico. Starši bi moralivzgojiti svoje otroke do vstopa v šolo in jih potem še nadaljnih 12 let intenzivno vzgajati.
Na začetku leta smo imeli roditeljski sestanek, na katerem nas je ravnatelj opozoril na vedenje v šoli. Vedenje staršev. Seveda smo bili vsi zgroženi, kaj da se gre. Potem sem bila bolj pozorna na to, kaj delajo starši v šoli. Kaj sploh delajo v šoli???
Učitelje kličejo po imenih, se na njih jezijo kar na hodnikih, jih ustrahujejo, pri ravnatelju visijo se mi zdi, da namesto jutranje kavice.
Otroci to samo gledajo.
Kdo je zdej problem? Starši al otroci?
Default avatar

Šeenamama

Tudi jaz se čudim, kako strahotno je popljuvan ta poklic. Učitelje sicer poznam samo iz svojih šolskih let in kot mama dveh otrok. Po mojih izkušnjah so fantastični, povprečni in tudi slabi. Kot povsod. Ampak si ne domišljam, da se spoznam na njihovo delo. Koliko ur na dan oddelajo v razredu in koliko doma? Pojma nimam, si ne predstavljam. Tudi ne briga me, hočem le, da ima moj otrok kvalitetno razlago in zagnanega učitelja. Tale dopust, ki jim ga vsi tako očitajo: med letom gre za tedne, ko imamo tudi ostali dela proste dni, vzamemo še dan ali dva, pa smo doma cel teden. Poletne počitnice so za naše otroke dolge, ampak kliknite spletno stran kake šole, kjer objavljajo, kdaj imajo izpite. Junija, julija in avgusta. Menda se ne sprašujejo otroci kar sami med sabo ali kako?
Prijateljičina hči se je letos vpisovala na faks. Malo se je spogledovala s pedagoško, a nazadnje se je odločila drugače. So jo doma prepričali, da bi ji za neko povprečno plačo vsi srali po glavi. S tole gonjo proti učiteljem dosegamo, da se perspektivni mladi ljudje res ne bodo več odločali za ta poklic. Radi bi imeli dobre učitelje, hkrati pa se vsak vmešava v njihovo delo in pljuva po njih ... potem se pa čudimo, da so vse slabši. Bi radi imeli najboljše učitelje za svoje otroke? Ne vem, najbrž bi bilo treba razmisliti, kako najboljše ljudi motivirati za ta poklic. Če je ugoden delovni čas edina dobra stran tega poklica, se bodo sčasoma zanj odločali le leni študentje. In bomo imeli začarani krog.
Default avatar

Gunnar

mogoče razlog tiči v fokusu na štrajke za višje in višje plače, na katerih trpi gospodarstvo namesto usmerjanja fokusa v profesionalizacijo poklica in produkcijo uspešnih šolarjev...
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

·uʍop əpısdn əɥʇ

Obožujem rdečo zvezdo, pijem Heineken.


Iä! Iä! Cthulhu fhtagn!

Gosturnca u solat še ni konc sveta.
Default avatar

Učiteljev zmazek

zvezdastar je napisal/a:
Ne razumem tega gneva proti učiteljem. To so ljudje, katerim zaupate svoje otroke tudi do 8 ur. Ponavadi so več z njimi kot s starši.
Pravite, da premalo delajo pa o njihovem delu ne veste ničesar.
Pravite, da so otroci preobremenjeni ampak jaz po svojih otrokih vidim, da imajo doma še več kot dovolj časa. Veliko časa bi želeli preživeti na telefonu.
Če snovi ne razumejo imajo možnost dopolnilnega pouka, ki ga ima vsak učitelj. Pa se jim ne ljubi. Jih moram kar prisilit.
Kadar ima moj otrok težave, grem na govorilno uro in naletim na prijaznega učitelja, ki mi dokaže koliko možnosti je dal mojemu otroku in jih žal ni sprejel.
Ugotovim, da ima moj otrok težavo, da se mu ne da in da išče najlažji način. Ampak s skupnim prijemom starša in učitelja se to kmalu spremeni.

Jaz ugotavljam, da so današnji otroci precej ležerni. Imajo slabe delovne navade in iščejo najlažje poti. Krivca ne vidim v šoli ampak v vzgoji.
Jaz ko sem bila mlada ni bila glavna vrednota moja šola ampak delo. Najprej je bilo potrebno postoriti doma (gospodinjska opravila, okolica hiše)..učenje je bila moja dolžnost. Učila sem se zjutraj, zvečer in nihče se ni posebej ukvarjal s tem.
Danes je pa glavna šola. Otrokom ni potrebno doma nič narediti le da bo uspešen v šoli. Ko ni, se pa iščejo krivci, ki je ponavadi šola. Vsem se zdi čudno. Otrok ima dovolj časa, vse mu damo, je na toplem in lepo sobo s pisalno mizo, najlepše zvezke, ...itd...pa zakaj ne gre????
Delovne navade???? Kje so..
Spomnim se, da je meni v 1. letniku gimnazije precej padel uspeh in reakcija mame ni bila odhod v šolo in teženje učiteljem.
Sedli smo za mizo in povedali so mi, da če se ne bom učila, bom pač delala v bližnji tovarni. Oče mi je uredil delo, kjer sem počitniško delala 8 ur. Bilo je naporno in vroče. V proizvodnji je bilo skoraj 40 stopinj. Spoznala sem, da mi starši dajejo možnost, da si z učenjem utrem drugačno pot, pot do poklica, ki ga bom z veseljem opravljala in ne kot nuja za preživetje.
In sem začela povsem drugače. Končala sem tudi fakulteto. Zdaj ko gledam nazaj razmišljam, da je bilo to samo zato, ker sem kmalu ugotovila, da ne bo nihče namesto mene delal in se učil in da je vse odvisno od mene.

Danes pa otroke servisiramo in iščemo krivce okrog njih, da niso tako uspešni, kot bi po naše morali biti.
Default avatar

Kaj češ

Učiteljev zmazek je napisal/a:
zvezdastar je napisal/a:
Ne razumem tega gneva proti učiteljem. To so ljudje, katerim zaupate svoje otroke tudi do 8 ur. Ponavadi so več z njimi kot s starši.
Pravite, da premalo delajo pa o njihovem delu ne veste ničesar.
Pravite, da so otroci preobremenjeni ampak jaz po svojih otrokih vidim, da imajo doma še več kot dovolj časa. Veliko časa bi želeli preživeti na telefonu.
Če snovi ne razumejo imajo možnost dopolnilnega pouka, ki ga ima vsak učitelj. Pa se jim ne ljubi. Jih moram kar prisilit.
Kadar ima moj otrok težave, grem na govorilno uro in naletim na prijaznega učitelja, ki mi dokaže koliko možnosti je dal mojemu otroku in jih žal ni sprejel.
Ugotovim, da ima moj otrok težavo, da se mu ne da in da išče najlažji način. Ampak s skupnim prijemom starša in učitelja se to kmalu spremeni.

Jaz ugotavljam, da so današnji otroci precej ležerni. Imajo slabe delovne navade in iščejo najlažje poti. Krivca ne vidim v šoli ampak v vzgoji.
Jaz ko sem bila mlada ni bila glavna vrednota moja šola ampak delo. Najprej je bilo potrebno postoriti doma (gospodinjska opravila, okolica hiše)..učenje je bila moja dolžnost. Učila sem se zjutraj, zvečer in nihče se ni posebej ukvarjal s tem.
Danes je pa glavna šola. Otrokom ni potrebno doma nič narediti le da bo uspešen v šoli. Ko ni, se pa iščejo krivci, ki je ponavadi šola. Vsem se zdi čudno. Otrok ima dovolj časa, vse mu damo, je na toplem in lepo sobo s pisalno mizo, najlepše zvezke, ...itd...pa zakaj ne gre????
Delovne navade???? Kje so..
Spomnim se, da je meni v 1. letniku gimnazije precej padel uspeh in reakcija mame ni bila odhod v šolo in teženje učiteljem.
Sedli smo za mizo in povedali so mi, da če se ne bom učila, bom pač delala v bližnji tovarni. Oče mi je uredil delo, kjer sem počitniško delala 8 ur. Bilo je naporno in vroče. V proizvodnji je bilo skoraj 40 stopinj. Spoznala sem, da mi starši dajejo možnost, da si z učenjem utrem drugačno pot, pot do poklica, ki ga bom z veseljem opravljala in ne kot nuja za preživetje.
In sem začela povsem drugače. Končala sem tudi fakulteto. Zdaj ko gledam nazaj razmišljam, da je bilo to samo zato, ker sem kmalu ugotovila, da ne bo nihče namesto mene delal in se učil in da je vse odvisno od mene.

Danes pa otroke servisiramo in iščemo krivce okrog njih, da niso tako uspešni, kot bi po naše morali biti.
V prejšnji temi so jih malo slišali, zato so odprli novo temo. Zdaj se lažje izživljajo, upajo na to.
Default avatar

Gonijo piflsrijo

Takole je je napisal/a:
ena iz stroke je napisal/a:
ker stoično stojimo in čakamo, da se stvari same uredijo, ker dovolimo v birokratsko razvrednotenje našega poklica, kar sleherna vodilna garnitura dela z nami kot jim paše, ker smo postali poligon za politične obračune, ker smo pozabili, da je na nas odgovornost za pravično in enakopravno družbo, ker smo postali točno to, kar od nas pričakujejo tisti, ki jim je mar le denar, ker so otroci postali sekundarni v šolah.......
Tole kar drži.
Sem pa zjutraj že napisala odgovor, pa administrator ne spusti čez, ne vem zakaj.
Bom probala ponovno, mogoče po delih.


-------------------------------------------------------------------------------------------
V prvi vrsti je problem, da šola ni več kos današnjemu času in z načinom iz časa Marije Terezije ne producira ravno najboljšega kadra, ki bo enkrat ustvarjal.
Vse kar izstopa, v pozitivno ali negativno smer, je treba zadušit in usmerit v lepo zlato sredino, kjer so tihi, pridni učenci, ki kimajo in se pridno učijo snov po principu, ki je že davno preživet. Take imajo učitelji najraje in taki imajo tudi najboljše ocene. Ampak, a so to ljudje, kakršne si želimo na vodilnih mestih enkrat?
Tudi sami ne vedo kaj je ustvarjalnost. Če bi bilo piflanje, bi bilo v Slo tri četrt samih uspešne žev.
Default avatar

Ne laži

Spet ti učitelji je napisal/a:
Takole je je napisal/a:


Preveč je predmetov, premalo se povezujejo in tukaj so v največji meri krivi učitelji, ki tega ne znajo ali ne zmorejo.
Težava je tudi v tem, da učitelji stagnirajo. Ko enkrat podpiše pogodbo za NDČ, je z njim konec. Dela samo še tako, kot opisuješ otroke - po liniji najmanjšega odpora.
Tisti učitelji, ki gredo poleti na zavod, pa so kar ok, čeprav med letom tulijo v isti rog kot tisti za NDČ, ker sice jih septembra v šolah več ne bi bilo.

Torej problem je v sistemu, v učiteljih in učencih. Ko se bodo te tri komponente enrat srečale na poti, ki si jo želijo vse, bo precej bolje za nas vse. Dokler pa bo sistem tako zelo zastarel, učitelji tako zelo rigidni in učenci v šoli ne bodo videli nobenega smisla, bomo vsi vpleteni nezadovoljni in tako je edino prav. Želimo spremembe.
Spet si prst uperila v učitelje.
Jaz se strinjam z avtorico. Starši bi moralivzgojiti svoje otroke do vstopa v šolo in jih potem še nadaljnih 12 let intenzivno vzgajati.
Na začetku leta smo imeli roditeljski sestanek, na katerem nas je ravnatelj opozoril na vedenje v šoli. Vedenje staršev. Seveda smo bili vsi zgroženi, kaj da se gre. Potem sem bila bolj pozorna na to, kaj delajo starši v šoli. Kaj sploh delajo v šoli???
Učitelje kličejo po imenih, se na njih jezijo kar na hodnikih, jih ustrahujejo, pri ravnatelju visijo se mi zdi, da namesto jutranje kavice.
Otroci to samo gledajo.
Joj prejoj kako lažeš. Poznam to vašo taktiko. Bi bilo pa fajn, če bi bilo to res. :), moram priznati.
Default avatar

Seenamama

Gunnar je napisal/a:
mogoče razlog tiči v fokusu na štrajke za višje in višje plače, na katerih trpi gospodarstvo namesto usmerjanja fokusa v profesionalizacijo poklica in produkcijo uspešnih šolarjev...
Jaz se spomnim samo enega štrajka, lanskega. Šlo je za enodnevni strajk. Se nisem le zgražala nad tem, kaj si upajo, ampak tudi poslušala, kaj so hoteli. Najbolj mi je ostalo v spominu, da več za razrednike, ki menda dobijo malo več kot evro na mesec za 4 razredne ure in vso ukvarjanje s 30 mulci. Če pomislim, s čim vse se ukvarjata razredničarki mojih mulcev, bi jaz štrajkala celo leto in ne en dan. Ne spomnim pa se štrajkov za višje in višje place, samo tega enega. Sem druge štrajke spregledala?
Vsekakor jaz za denar, ki ga dobijo, ne bi krotila mulcev in predvsem ne njihovih staršev. Na roditeljskih sestankih mi je včasih kar slabo.
Default avatar

Ba starše si pozabila

Seenamama je napisal/a:
Gunnar je napisal/a:
mogoče razlog tiči v fokusu na štrajke za višje in višje plače, na katerih trpi gospodarstvo namesto usmerjanja fokusa v profesionalizacijo poklica in produkcijo uspešnih šolarjev...
Jaz se spomnim samo enega štrajka, lanskega. Šlo je za enodnevni strajk. Se nisem le zgražala nad tem, kaj si upajo, ampak tudi poslušala, kaj so hoteli. Najbolj mi je ostalo v spominu, da več za razrednike, ki menda dobijo malo več kot evro na mesec za 4 razredne ure in vso ukvarjanje s 30 mulci. Če pomislim, s čim vse se ukvarjata razredničarki mojih mulcev, bi jaz štrajkala celo leto in ne en dan. Ne spomnim pa se štrajkov za višje in višje place, samo tega enega. Sem druge štrajke spregledala?
Vsekakor jaz za denar, ki ga dobijo, ne bi krotila mulcev in predvsem ne njihovih staršev. Na roditeljskih sestankih mi je včasih kar slabo.
Na starše si pa pozabila, saj morajo cele popoldneve sedeti z otroki v prvi triadi.
Kaj si potem oni zaslužijo? Kam naj gredo štrajkat za višje plače dodatnega dela-poučevanja?

Kdo je pri razrednem pouku večji učitelj, je to starš ali učitelj?

Plače vam bi bilo treba prepoloviti, moje mnenje.
Default avatar

Šeenamama

Ba starše si pozabila je napisal/a:
Seenamama je napisal/a:

Jaz se spomnim samo enega štrajka, lanskega. Šlo je za enodnevni strajk. Se nisem le zgražala nad tem, kaj si upajo, ampak tudi poslušala, kaj so hoteli. Najbolj mi je ostalo v spominu, da več za razrednike, ki menda dobijo malo več kot evro na mesec za 4 razredne ure in vso ukvarjanje s 30 mulci. Če pomislim, s čim vse se ukvarjata razredničarki mojih mulcev, bi jaz štrajkala celo leto in ne en dan. Ne spomnim pa se štrajkov za višje in višje place, samo tega enega. Sem druge štrajke spregledala?
Vsekakor jaz za denar, ki ga dobijo, ne bi krotila mulcev in predvsem ne njihovih staršev. Na roditeljskih sestankih mi je včasih kar slabo.
Na starše si pa pozabila, saj morajo cele popoldneve sedeti z otroki v prvi triadi.
Kaj si potem oni zaslužijo? Kam naj gredo štrajkat za višje plače dodatnega dela-poučevanja?

Kdo je pri razrednem pouku večji učitelj, je to starš ali učitelj?

Plače vam bi bilo treba prepoloviti, moje mnenje.
Dobra ideja. Potem bodo najboljši maturantje najboljših gimnazij drli na pedagoško in najboljši strokovnjaki te države bodo učitelji, ki bodo vse dni z nadvse inovativnimi metodami vzgajali in izobraževali nove generacije in iz vsakogar potegnili vse skrite talente. Za minimalca, seveda.
Mimogrede, jaz s svojima nisem nikoli sedela cele popoldneve. Sicer sta zdaj že srednješolca, pa vendar. Je mogoče potegniti vzporednico med tem, da je potrebno toliko popoldanskega dela staršev, inštruktorjev ... in da je danes že 4 slaba ocena in da vsi starši hočejo odličnjake?