Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Avtomatsko spreminjanje NLB paketov

Default avatar

fdpoas

me zanima zakaj osebno je napisal/a:
Zakaj pa pisno, da ne želiš spremembe, ni ok?
Seveda ne, ker osebno te lažje prepričajo, da vzameš dražji paket.
Default avatar

kdo go koga

Odločenega ne morejo prepričat, pošljem pisno z dokazilom in naj se slikajo.
Default avatar

tojeprecej

To je precej ... Ženi, ki nad svojo banko nikoli ni bila navdušena, sem predlagal menjavo banke in paket za štiri evre pri drugi banki. "Štiri evre, to je precej," mi je rekla. Ko sem jo vprašal, koliko zdaj plačuje, je rekla da okrog dva evra in dodala, da nima veliko računov. A samo pregled porabe za nekaj dni nazaj je pokazal, da presega štiri evre: 2,40 evra za račun, 1,07 za uporabo spletne in mobilne banke, plačilo trajnega naloga 0,33 evra in plačilni nalog 40 centov, skupaj več kot štiri evre, natančneje 4,20 evra pri enem samem plačilnem nalogu in trajniku.

Več na: https://www.zurnal24.si/slovenija/najbr ... nki-323625 - www.zurnal24.si
Default avatar

excell

tojeprecej je napisal/a:
To je precej ... Ženi, ki nad svojo banko nikoli ni bila navdušena, sem predlagal menjavo banke in paket za štiri evre pri drugi banki. "Štiri evre, to je precej," mi je rekla. Ko sem jo vprašal, koliko zdaj plačuje, je rekla da okrog dva evra in dodala, da nima veliko računov. A samo pregled porabe za nekaj dni nazaj je pokazal, da presega štiri evre: 2,40 evra za račun, 1,07 za uporabo spletne in mobilne banke, plačilo trajnega naloga 0,33 evra in plačilni nalog 40 centov, skupaj več kot štiri evre, natančneje 4,20 evra pri enem samem plačilnem nalogu in trajniku.

Več na: https://www.zurnal24.si/slovenija/najbr ... nki-323625 - www.zurnal24.si
Pri vsaki banki in pri vsakem paketu lahko narediš scenarij, da je banka in paket najugodnejši. Zato je vedno odvisno od človeka, kaj potrebuje in kakšne so njegove želje.
Default avatar

kekec paštetko

excell je napisal/a:
tojeprecej je napisal/a:
To je precej ... Ženi, ki nad svojo banko nikoli ni bila navdušena, sem predlagal menjavo banke in paket za štiri evre pri drugi banki. "Štiri evre, to je precej," mi je rekla. Ko sem jo vprašal, koliko zdaj plačuje, je rekla da okrog dva evra in dodala, da nima veliko računov. A samo pregled porabe za nekaj dni nazaj je pokazal, da presega štiri evre: 2,40 evra za račun, 1,07 za uporabo spletne in mobilne banke, plačilo trajnega naloga 0,33 evra in plačilni nalog 40 centov, skupaj več kot štiri evre, natančneje 4,20 evra pri enem samem plačilnem nalogu in trajniku.

Več na: https://www.zurnal24.si/slovenija/najbr ... nki-323625 - www.zurnal24.si
Pri vsaki banki in pri vsakem paketu lahko narediš scenarij, da je banka in paket najugodnejši. Zato je vedno odvisno od človeka, kaj potrebuje in kakšne so njegove želje.
Res je. Čeprav to konkretno pri meni trenutno pomeni podražitev. Trenutno plačujem za klasični račun 2,60 EUR + 0,75 EUR za klik. Imam še Mastercard (24 EUR članarina je že plačana za leto 2019). Ostalih plačil imam res zanemarljivo malo. Edina še najmanj draga opcija, da obdržim tudi Mastercard, je paket mladostni (3,99 EUR), hočejo pa mi spremeniti v paket aktivni (9,40 EUR!). Piše, da lahko izbiro paketa urediš prek klika, pa ne drži. Moram osebno na banko. Mah, še pol leta, da odplačam kredit, potem pa bomo na novo gledali kje je kaj boljšega.
Če bi mi v začetku ponudili paket mladostni, bi še rekel ok, ni bistveno dražje (ker za tisti 50% popust pri članarini mastercard mi dol visi, če imam že plačano članarino za letos), tako pa moram sedaj jaz hoditi ekstra na banko in urejati, da nečesa NOČEM.
Default avatar

Xzav

excell je napisal/a:
tojeprecej je napisal/a:
To je precej ... Ženi, ki nad svojo banko nikoli ni bila navdušena, sem predlagal menjavo banke in paket za štiri evre pri drugi banki. "Štiri evre, to je precej," mi je rekla. Ko sem jo vprašal, koliko zdaj plačuje, je rekla da okrog dva evra in dodala, da nima veliko računov. A samo pregled porabe za nekaj dni nazaj je pokazal, da presega štiri evre: 2,40 evra za račun, 1,07 za uporabo spletne in mobilne banke, plačilo trajnega naloga 0,33 evra in plačilni nalog 40 centov, skupaj več kot štiri evre, natančneje 4,20 evra pri enem samem plačilnem nalogu in trajniku.

Več na: https://www.zurnal24.si/slovenija/najbr ... nki-323625 - www.zurnal24.si
Pri vsaki banki in pri vsakem paketu lahko narediš scenarij, da je banka in paket najugodnejši. Zato je vedno odvisno od človeka, kaj potrebuje in kakšne so njegove želje.
V dveh povedih povedano vse. A seveda je treba naredit:
- pogledat, kaj želiš in res rabiš.
- razmislit, a ti je edino merilo cena ali želiš od ponudnikov še kaj drugega.
- dvignit ta zadnjo in si to uredit.
- če ne izpolnjujejo tvojih pričakovanj - čao, ponudnikov je dovolj.

Zakaj je treba poleg tega še "travmirat", je meni večna uganka.
Default avatar

beekica

Xzav je napisal/a:
excell je napisal/a:


Pri vsaki banki in pri vsakem paketu lahko narediš scenarij, da je banka in paket najugodnejši. Zato je vedno odvisno od človeka, kaj potrebuje in kakšne so njegove želje.
V dveh povedih povedano vse. A seveda je treba naredit:
- pogledat, kaj želiš in res rabiš.
- razmislit, a ti je edino merilo cena ali želiš od ponudnikov še kaj drugega.
- dvignit ta zadnjo in si to uredit.
- če ne izpolnjujejo tvojih pričakovanj - čao, ponudnikov je dovolj.

Zakaj je treba poleg tega še "travmirat", je meni večna uganka.
Zakaj bi pa morali biti vsi srečni, ker se je banka odločila za nekaj, česar jaz ne želim? Pa zakaj bi morali biti srečni, da moramo iti ekstra na banko samo zato, da nam banka ne bo zaračunala še več? Zakaj moram jaz ekstra v živo njim povedat, da nečesa nočem? Ker ima banka v splošnih pogojih napisano, da lahko dela kar ji pade na pamet? Seveda se pa ovce nad tem čisto nič ne razburjajo, kaj šele travmirajo, a ne?
Default avatar

Xzav

Morda zato, ker je to dobro za tvojo ta zadnjo?

In pri vsem nezadovoljstvu bi jim lahko greš na isti sestanek povedat, da greš stran od njih.

In na kaj misliš, da bodo banke bolj pozorne:

- na izlivanje gneva po njih s strani komitentov, potem bodo pa ti isti komitenti podpisali pakete in še vedno jamrali?
- na prijazen obisk, kjer jim bodo komitenti povedali, da jih zaradi odnosa in nekonkurečnosti zapuščajo?

Jaz vidim problem v tem, da večina dela prvo alinejo, krivi so pa drugi. Pri drugi alineji bi pa oni nekaj morali spremenit.
Default avatar

slabe izkušnje

Vnašiposlovalnici NLB velikokrat spreminjajo namen okenc, vsakih nekaj let pa totalno spremenijo prostore.
Pred več kot desetimi leti sem šel kot običajnoob izteku vezave prišel položit denar in vezat depozit. Vedno sem to opravil na istem okencu. V banki sta bile 2 dolgi vrsti za dve sosednji okenci, na katerih je pisalo enako (univerzalno okence). Ko končno po kakšnih 25 minutah pridem na vrsto, reče,, da bi to položil hkrat pa bi vezal za pol leta. (večja vsota denarja.)
Gospod mi prijazno reče, da pri njemu lahko položim, za vezavo pa moram k sosednjem okencu. Malo čudno ga pogledam, in rečem, da do sedaj sem to vedno naredil na enem mestu in da še enkrat pa res ne grem v vrsto. On še vedno reče, da ne gre drugače.
Nisem se nič razburjal, poven mirno tole bom danes položil, hkrat pa želim napoveati dvig vsega denarja in kdaj lahko pridem. Takoj je bančni uslužbenec hotel narediti še depozit. Sem rekel ne, sem se že odločil in pridem jutri po denar.
Jz to zelo hitro uredim, mene na NLB že ne bodo za norca mel. :)
Default avatar

Trdobuča

Xzav je napisal/a:
Morda zato, ker je to dobro za tvojo ta zadnjo?

In pri vsem nezadovoljstvu bi jim lahko greš na isti sestanek povedat, da greš stran od njih.

In na kaj misliš, da bodo banke bolj pozorne:

- na izlivanje gneva po njih s strani komitentov, potem bodo pa ti isti komitenti podpisali pakete in še vedno jamrali?
- na prijazen obisk, kjer jim bodo komitenti povedali, da jih zaradi odnosa in nekonkurečnosti zapuščajo?

Jaz vidim problem v tem, da večina dela prvo alinejo, krivi so pa drugi. Pri drugi alineji bi pa oni nekaj morali spremenit.
Daj povej, si ti uslužbenka NLB? Ker pri mili volji ne vidim razloga, zakaj bi nekdo tako nekritično pisal oziroma celo zagovarjal banko.
Za zdravje pa obisk banke v tem času nikakor ni koristen. Celo za tazadnjo ne. Razen če si tam zaposlen.
V glavnem debilna argumentacija.
Default avatar

Xzav

Vsakemu z odtenkom zdrave pameti bi bilo iz mojih postov jasno, da zagovarjam sebe in kvaliteto storitev - odnos do mene. Odločitev za posamezno firmo pa sprejmem na podlagi mojih potreb in želja. In mi pri tem "dol visi", kako se firma imenuje.

In ja, imam račun (tudi) v NLB. Na vašo žalost (ker me boste potem težko "obirali") pa NLB ni moj delodajalec :)

Še razlog: račun imam v NLB, ker kombinacija storitev, ki jih imam v nulo pokrije moje potrebe. Hkrati pa imam bančnico, katere odzivni čas po mailu je povprečno 15 min in se je doslej držala popolnoma vsega, kar sva se dogovorila.
Default avatar

večina strank

Xzav je napisal/a:
Vsakemu z odtenkom zdrave pameti bi bilo iz mojih postov jasno, da zagovarjam sebe in kvaliteto storitev - odnos do mene. Odločitev za posamezno firmo pa sprejmem na podlagi mojih potreb in želja. In mi pri tem "dol visi", kako se firma imenuje.

In ja, imam račun (tudi) v NLB. Na vašo žalost (ker me boste potem težko "obirali") pa NLB ni moj delodajalec :)

Še razlog: račun imam v NLB, ker kombinacija storitev, ki jih imam v nulo pokrije moje potrebe. Hkrati pa imam bančnico, katere odzivni čas po mailu je povprečno 15 min in se je doslej držala popolnoma vsega, kar sva se dogovorila.
Pozabil si poudariti, da večina penzionistov in ostalih uporabnikov srebrnih in klasičnih računov nimajo takih potreb po storitvah na NLB kot ti. Saj je bilo že povedano, da se splača dražji paket vzeti zelo majhnemu % strank.
Default avatar

Xzav

S tem se seveda strinjam. In kaj te ljudi ovira, da si ponudbo izberejo po svojih potrebah? Če pa banka zanje nima primerne, kaj jih ovira pri odhodu h konkurenci?

Če še komu ni jasno - tudi jaz nimam paketa. In ga ne nameravam imeti in ga trenutno tudi še ne rabim imeti - preverjeno. In to lahko izve vsak, ki se pozanima in se ne pusti vreči na prvo finto prvemu zelencu na okencu.
Default avatar

večina strank

Xzav je napisal/a:
S tem se seveda strinjam. In kaj te ljudi ovira, da si ponudbo izberejo po svojih potrebah? Če pa banka zanje nima primerne, kaj jih ovira pri odhodu h konkurenci?

Če še komu ni jasno - tudi jaz nimam paketa. In ga ne nameravam imeti in ga trenutno tudi še ne rabim imeti - preverjeno. In to lahko izve vsak, ki se pozanima in se ne pusti vreči na prvo finto prvemu zelencu na okencu.
sej o tem je ves čas govora tu... tisti, ki znajo brat in tudi razumejo, kaj so prebrali, se znajo pozanimati in poiskati pravo informacijo, za take ni problema, razen, da morajo po nepotrebnem pravočasno iti v banko in povedati, da ne želijo takega ali drugačnega paketa

ostale stranke, ki mislijo, da se jih ne tiče, spregledajo obvestilo banke, ali jih zelenci na okencih vturijo en drag paket pa so nategnjeni, ker jim zelenc na okencu ne ponudi najbolj ugodno varianto glede na njihove dosedajne potrebe
Default avatar

excell

Xzav je napisal/a:
excell je napisal/a:


Pri vsaki banki in pri vsakem paketu lahko narediš scenarij, da je banka in paket najugodnejši. Zato je vedno odvisno od človeka, kaj potrebuje in kakšne so njegove želje.
V dveh povedih povedano vse. A seveda je treba naredit:
- pogledat, kaj želiš in res rabiš.
- razmislit, a ti je edino merilo cena ali želiš od ponudnikov še kaj drugega.
- dvignit ta zadnjo in si to uredit.
- če ne izpolnjujejo tvojih pričakovanj - čao, ponudnikov je dovolj.

Zakaj je treba poleg tega še "travmirat", je meni večna uganka.
Največji problem, ki ga vidim je v tem ker ljudje ne poznajo sami sebe in tako ne poznajo svojih želja. Zato pa je stanje kakršno je. Zase vem, da mi osebni stik ni pomemben in tudi, da imam poslovalnico na vsakem vogalu ne. Mi je pa pomembno, da lahko preko spleta čim več naredim. Ampak to so moje želje in moj način dela, drugi imajo lahko druge načine in s tem druge prioritete :).
Default avatar

Xzav

Jap, se strinjam. Včasih dobim občutek, da se niti ne želijo poznati. Potem bi bilo treba odgovornost za svoje odločitve namreč prevzeti v svoje roke.

Jaz delovanje slovenskih finančnih inštitucij v trenutni situaciji popolnoma razumem (čeprav tega niti pod razno ne podpiram). Kamorkoli se ozrem namreč na ta način ŠE VEDNO prodajo več, kot če bi ljudi soočili z njihovimi lastnimi potrebami.

Vprašam znanca: "Zakaj si pa podpisal ta paket, če pa ne rabiš polovice stvari iz njega?"
Odgovor: "Rekli so mi, da tako moram storiti. Pa še tako lušna je bila in lepo mi je govorila."

Se malo ugiznem v jezik in nadaljujem: "Ok, pa pojdi sedaj spremenit, da bo po tvojih željah, saj se da."
Odgovor: "Mah, s tem se mi pa sedaj ne da ukvarjat".
Seveda sedaj jamra, da so ga nategnili :D

In dokler bo tako, bodo finančne inštitucije uspešno furale obstoječ sistem. Ko se bo večini naroda dalo pozanimat in ukrepat, potem bo pa slika hitro popolnoma drugačna.
Default avatar

tabularasa

Xzav je napisal/a:
Jap, se strinjam. Včasih dobim občutek, da se niti ne želijo poznati. Potem bi bilo treba odgovornost za svoje odločitve namreč prevzeti v svoje roke.

Jaz delovanje slovenskih finančnih inštitucij v trenutni situaciji popolnoma razumem (čeprav tega niti pod razno ne podpiram). Kamorkoli se ozrem namreč na ta način ŠE VEDNO prodajo več, kot če bi ljudi soočili z njihovimi lastnimi potrebami.

Vprašam znanca: "Zakaj si pa podpisal ta paket, če pa ne rabiš polovice stvari iz njega?"
Odgovor: "Rekli so mi, da tako moram storiti. Pa še tako lušna je bila in lepo mi je govorila."

Se malo ugiznem v jezik in nadaljujem: "Ok, pa pojdi sedaj spremenit, da bo po tvojih željah, saj se da."
Odgovor: "Mah, s tem se mi pa sedaj ne da ukvarjat".
Seveda sedaj jamra, da so ga nategnili :D

In dokler bo tako, bodo finančne inštitucije uspešno furale obstoječ sistem. Ko se bo večini naroda dalo pozanimat in ukrepat, potem bo pa slika hitro popolnoma drugačna.
Se strinjam.

Ampak mislim, da z novejšimi generacijami ne bo več tako. Je pa to res grda praksa.
Default avatar

excell

Xzav je napisal/a:
Jap, se strinjam. Včasih dobim občutek, da se niti ne želijo poznati. Potem bi bilo treba odgovornost za svoje odločitve namreč prevzeti v svoje roke.

Jaz delovanje slovenskih finančnih inštitucij v trenutni situaciji popolnoma razumem (čeprav tega niti pod razno ne podpiram). Kamorkoli se ozrem namreč na ta način ŠE VEDNO prodajo več, kot če bi ljudi soočili z njihovimi lastnimi potrebami.

Vprašam znanca: "Zakaj si pa podpisal ta paket, če pa ne rabiš polovice stvari iz njega?"
Odgovor: "Rekli so mi, da tako moram storiti. Pa še tako lušna je bila in lepo mi je govorila."

Se malo ugiznem v jezik in nadaljujem: "Ok, pa pojdi sedaj spremenit, da bo po tvojih željah, saj se da."
Odgovor: "Mah, s tem se mi pa sedaj ne da ukvarjat".
Seveda sedaj jamra, da so ga nategnili :D

In dokler bo tako, bodo finančne inštitucije uspešno furale obstoječ sistem. Ko se bo večini naroda dalo pozanimat in ukrepat, potem bo pa slika hitro popolnoma drugačna.
Sam ne vidim to, kot problem samo na finančnem področju ampak povsod. Tudi pri telefonskih paketih, ponudiku interneta in ostalih zadev ni nič drugače. Kako že pravjo: "ima se, može se".