Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Avtomatsko spreminjanje NLB paketov

Default avatar

opzorilo in nasvet

Veliko ljudi je dobilo obvestilo v začetku februarja, da vam bo NLB v mesecu marca spremenila vaš račun v za vas "naugodnejši paket NLB" glede na vašo dosedajno uporabo.
Kar pa sploh ni res in gre za velik nateg in za skoraj 400 % podražitev. To velja predvsem za tiste, ki nimajo klika, ne plačujejo položnic preko njih, običajno to počne itak en v družini itd, pač za tiste, ki ne potrebujejo in ne uporabljajo dodatnih storitev, ki so v veliko dražjem paketu.

Tisti, ki mate srebrni račun so sedaj mesečni stroški 1,75 €
Tisti, ki imate klasični račun so sedaj mesečni stroški 2,60 €

Marca pa vas NLB avtomatsko za vas izberejo Paket Aktivni 9,40 €, čeprav obstaja tudi Paket osnovniza 4,99 €

Tisti, ki želite ostati na osnovnem računu in ki nočete plačati višjih stroškov oziroma ne želite imeti "vsiljenih" paketov morate do konca meseca v katerem prejmete obvestilo o spremembi računa, obvezno osebno obiskati vašo poslovalnico NLB in povedati, da želite imeti tako kot sedaj osnovni račun (mesečni stroški 2,60 €) to je vse enako kot ste imeli do sedaj!
Default avatar

metka007

Tile z NLB so pa res eni, da ne rečem kaj. Namesto, da bi strankam predstavili vse pakete in račune na enem mestu oziroma jih obvestili o svojih novih ponudbah, strankiam pa dali možnost, da sami izberejo tisto, kar jim najbolj ustreza.
Tako pa ti spremenijo račun v skoraj najdražjega, pol moraš pa letat po nepotrebnem v NLB, če tega ne želiš. Očitno računajo na naivneže ali manj pozorne ljudi ali pa za starejše ljudi, ki ne vedo zakaj se gre in cuzati dodaten denar vsak mesec od njih.
Default avatar

niso prvi

Pri Unicreditu oz. še prej BACA sem bil od takrat enkrat, ko je njihov CEO bil še Arhar. V njegovem času so bili cenovno ugodni, vse je delalo tipi topi, ni da ni. No, potem je Arhar šel novim izzivom naproti (v ZBS) in se je počasi začenjalo. Kar naenkrat so brez predhodnih obvestil (ne vem, ali še niso bila zakonsko obvezna ali pa so jih zelo dobro skrili kam, kjer nihče ne bere) začeli dražiti storitve, zmanjševali ugodnosti, enkrat ob prijavi v spletno banko slučajno opazim, da sem naenkrat v nekem drugem paketu (prejšnjega kao ukinili). Najprej je moja "žaba" še nekako prenašala vse skupaj, potem pa je šlo še na slabše. Kadar sem kaj vprašal prek spletne banke, sem včasih hitro dobil profesionalen odgovor, včasih pa se je vse skupaj kar nekam izgubilo. Omislil sem si pameten telefon, si nanj nainštaliral tudi njihovo sicer zelo lepo poglancano aplikacijo, jo brez težav aktiviral, potem pa sem si zaželel fizični "kalkulatorček" za generiranje gesel za spletno banko ("kitajski klump", kot ga je označil sam njihov uslužbenec ob odpiranju spletne banke, je začel kazati posledice svojega "EMŠO"), ki sem ga kot nalašč rad kam založil ali kje pozabil, zamenjati s tistim na telefonu. Torej grem v eno poslovalnico, podpišem papirje, vrnem dotedanji "kitajski klump", rečejo, naj počakam kakšno uro, potem pa dobim nek aktivacijski SMS in to je to.... Ampak SMSa že več kot dva dni ni, jaz sploh ne morem v spletno banko, položnice se pa nabirajo, mesečno uporabnino bi pa vseeno obračunali.... Nič, pot pod noge, še enkrat v poslovalnico (sicer drugo) samo zaradi tega problema, tokrat celo rešimo težavo, resda ob reinštalaciji aplikacije, in za razliko od prej so si tokrat celovzeli čas zame in me celo niso izpustili, dokler ni vse preverjeno delalo.

No, potem pa pride še zadnja slamica. Kaki dve leti nazaj ali nekaj takšnega po dobri stari fizični pošti dobim obvestilo, da so mi dotedanji paket spet ukinili in me vrgli v "najugodnješega, ki je kot nalašč zame". No ja, stroški vodenja so se podražili za malo manj kot 50%, ob podrobnem pregledu ugotovim, da naenkrat med novimi "ugodnostmi" ni več niti tistih treh provizij za položnice, članarina za kreditno kartico se očitno ne bo znižala niti za cent.... Kot edino "dodano vrednost" pa dobim neko asistenčno zavarovanje pri njihovi partnerski zavarovalnici. Zraven obvestila pa še nek generičen kos plastike, kam naj pokličem v primeru nezgode in da naj jim ob tem povem št. svojega TRR. Seveda ta št. TRR ni bila napisana poleg in bi v tem primeru moral obvezno poiskati še svojo bančno kartico, če je ne bi kot nalašč spet kje založil. Ampak moje "sokolje" oko opazi, da ni nikjer nobenih splošnih pogojev za to famozno super duper zavarovanje. Malo konzultacij z dr. Googlom in vendarle s skupnimi močmi prideva do točno teh pogojev - dobro skritih na straneh te zavarovalnice. Hvala bogu, da imajo PDF viewerji možnost zooma za dostojno povečanje tekstov v najmanjšem možnem fontu in tako uspem razbrati, da je to super duper zavarovanje zame popolnoma neuporabno (hja, moj malo starejši avto japonske izdelave še vedno zelo lepo vozi in dela kot švicarska ura!). Skratka, vse skupaj vredno nominacije za zlati znak Superhika.

Kot nalašč sem ravno nekaj dni prej prvič slišal za N26. Evo, še isti dan grem brat vse njihove pogoje (ne boste verjeli, čeprav niso v mojem maternem jeziku, so mi bili precej razumljivejši od Unicreditove pravne latovščine!), še isti večer se registriram in prek video klica verificiram identiteto, še isto sekundo, ko mi oni na drugi strani reče, da je identifikacija opravljena, dobim od N26 že welcome message in svoj IBAN, aplikacija že deluje, čez par dni pride že kartica, ki jo seveda brez problemov aktiviram in "razdevičim", brez problemov na svoj novi TRR prejmem poskusno nakazilo tudi od Unicredita, temeljito preizkusim kartico in uspešno plačam prve račune, nihče ne komplicira, ko tja preusmerim svoje prihodke in ni da ni....

In tako, ko napoči zadnji dan, ko po obligacijskem zakoniku še lahko izrazim nestrinjanje z novimi pogoji, se odpravim v svojo "matično" poslovalnico, zahtevam zaprtje računa in jim na mizo vržem vso njihovo plastiko vključno s tisto za vsiljeno neuporabno zavarovanje. "Višja bančna svetovalka" sicer vzame to na znanje, ampak ne more čisto iz njihove kože in mi poskuša dotajčiti, da imajo neke "tehnične probleme" in da naj pridem čez par dni še enkrat. Po tistem ubijalskem terminator style pogledu in sporočilom v očem "poln ku**c imam že vašega zaje**vanja" vendarle še enkrat vzame telefon, pokliče nekam v zaledje, kjer, glej no glej, "čudežno" ugotovijo, da "težave" vendarle niso tako nepremostljive, da "poslovnega razmerja" ne bi mogli zaključiti že kar takoj.
Default avatar

MIHAc

Meni so ponudili avtomatsko paket mladinski... me pa pride 50c dražje mesečno, v zameno dobim 2 dviga na tujih bankomatih zastonj, ostalo vse kot prej...

Podražitev mi seveda ni preveč všeč, ampak bom preživel vsaj zaenkrat. Če bodo še kaj dražili pa bom verjetno šel na drugo banko.
Default avatar

unicredit sucks

niso prvi je napisal/a:
Pri Unicreditu oz. še prej BACA sem bil od takrat enkrat, ko je njihov CEO bil še Arhar. V njegovem času so bili cenovno ugodni, vse je delalo tipi topi, ni da ni. No, potem je Arhar šel novim izzivom naproti (v ZBS) in se je počasi začenjalo. Kar naenkrat so brez predhodnih obvestil (ne vem, ali še niso bila zakonsko obvezna ali pa so jih zelo dobro skrili kam, kjer nihče ne bere) začeli dražiti storitve, zmanjševali ugodnosti, enkrat ob prijavi v spletno banko slučajno opazim, da sem naenkrat v nekem drugem paketu (prejšnjega kao ukinili). Najprej je moja "žaba" še nekako prenašala vse skupaj, potem pa je šlo še na slabše. Kadar sem kaj vprašal prek spletne banke, sem včasih hitro dobil profesionalen odgovor, včasih pa se je vse skupaj kar nekam izgubilo. Omislil sem si pameten telefon, si nanj nainštaliral tudi njihovo sicer zelo lepo poglancano aplikacijo, jo brez težav aktiviral, potem pa sem si zaželel fizični "kalkulatorček" za generiranje gesel za spletno banko ("kitajski klump", kot ga je označil sam njihov uslužbenec ob odpiranju spletne banke, je začel kazati posledice svojega "EMŠO"), ki sem ga kot nalašč rad kam založil ali kje pozabil, zamenjati s tistim na telefonu. Torej grem v eno poslovalnico, podpišem papirje, vrnem dotedanji "kitajski klump", rečejo, naj počakam kakšno uro, potem pa dobim nek aktivacijski SMS in to je to.... Ampak SMSa že več kot dva dni ni, jaz sploh ne morem v spletno banko, položnice se pa nabirajo, mesečno uporabnino bi pa vseeno obračunali.... Nič, pot pod noge, še enkrat v poslovalnico (sicer drugo) samo zaradi tega problema, tokrat celo rešimo težavo, resda ob reinštalaciji aplikacije, in za razliko od prej so si tokrat celovzeli čas zame in me celo niso izpustili, dokler ni vse preverjeno delalo.

No, potem pa pride še zadnja slamica. Kaki dve leti nazaj ali nekaj takšnega po dobri stari fizični pošti dobim obvestilo, da so mi dotedanji paket spet ukinili in me vrgli v "najugodnješega, ki je kot nalašč zame". No ja, stroški vodenja so se podražili za malo manj kot 50%, ob podrobnem pregledu ugotovim, da naenkrat med novimi "ugodnostmi" ni več niti tistih treh provizij za položnice, članarina za kreditno kartico se očitno ne bo znižala niti za cent.... Kot edino "dodano vrednost" pa dobim neko asistenčno zavarovanje pri njihovi partnerski zavarovalnici. Zraven obvestila pa še nek generičen kos plastike, kam naj pokličem v primeru nezgode in da naj jim ob tem povem št. svojega TRR. Seveda ta št. TRR ni bila napisana poleg in bi v tem primeru moral obvezno poiskati še svojo bančno kartico, če je ne bi kot nalašč spet kje založil. Ampak moje "sokolje" oko opazi, da ni nikjer nobenih splošnih pogojev za to famozno super duper zavarovanje. Malo konzultacij z dr. Googlom in vendarle s skupnimi močmi prideva do točno teh pogojev - dobro skritih na straneh te zavarovalnice. Hvala bogu, da imajo PDF viewerji možnost zooma za dostojno povečanje tekstov v najmanjšem možnem fontu in tako uspem razbrati, da je to super duper zavarovanje zame popolnoma neuporabno (hja, moj malo starejši avto japonske izdelave še vedno zelo lepo vozi in dela kot švicarska ura!). Skratka, vse skupaj vredno nominacije za zlati znak Superhika.

Kot nalašč sem ravno nekaj dni prej prvič slišal za N26. Evo, še isti dan grem brat vse njihove pogoje (ne boste verjeli, čeprav niso v mojem maternem jeziku, so mi bili precej razumljivejši od Unicreditove pravne latovščine!), še isti večer se registriram in prek video klica verificiram identiteto, še isto sekundo, ko mi oni na drugi strani reče, da je identifikacija opravljena, dobim od N26 že welcome message in svoj IBAN, aplikacija že deluje, čez par dni pride že kartica, ki jo seveda brez problemov aktiviram in "razdevičim", brez problemov na svoj novi TRR prejmem poskusno nakazilo tudi od Unicredita, temeljito preizkusim kartico in uspešno plačam prve račune, nihče ne komplicira, ko tja preusmerim svoje prihodke in ni da ni....

In tako, ko napoči zadnji dan, ko po obligacijskem zakoniku še lahko izrazim nestrinjanje z novimi pogoji, se odpravim v svojo "matično" poslovalnico, zahtevam zaprtje računa in jim na mizo vržem vso njihovo plastiko vključno s tisto za vsiljeno neuporabno zavarovanje. "Višja bančna svetovalka" sicer vzame to na znanje, ampak ne more čisto iz njihove kože in mi poskuša dotajčiti, da imajo neke "tehnične probleme" in da naj pridem čez par dni še enkrat. Po tistem ubijalskem terminator style pogledu in sporočilom v očem "poln ku**c imam že vašega zaje**vanja" vendarle še enkrat vzame telefon, pokliče nekam v zaledje, kjer, glej no glej, "čudežno" ugotovijo, da "težave" vendarle niso tako nepremostljive, da "poslovnega razmerja" ne bi mogli zaključiti že kar takoj.
unicredit konkretno sucks
poleg tega, da imajo že leta in leta praktično sloves ene najdražji slovenskih bank so postali še kriminalno nesposobni

pri njih sem bila malo več kot 10 let. dokler nisem odprla računa tam, je bilo vse super, ugoden kredit, ni da ni.
odprem račun, pustim nakazat prvo plačo, elektronske banke še nisem dobila in takoj na poslovalnici naredim nakazilo na prejšnjo banko, da pokrijem neki limit, da potem lahko tam račun zaprem.
po prvem izpisku pa šok. za prenakazilo na sosednjo banko, ki stoji preko ceste, so mi zaračunali 755 SIT, kar je bilo takrat nemajhen znesek. pa ne, da bi me na šalterju opozorili, čujte, to se vam ne splača....

lani so mi za dober dan poslali grozilno pismo, da nisem plačala obroka za kredit in da so mi trgali sami in da tega naj ne počnem več
debelo gledam, kot tele v nova vrata... kako nisem plačala obroka, če pa imajo trajnik in je bilo sredstev na računu dovolj

kličem na banko, mi rečejo, ja gospa, zgleda trajnika nismo uspeli sprovesti...
še enih par cvetk je bilo, pa me je potrpljenje minilo in sem zaprla račun tam.
Default avatar

Alotta Fagina

unicredit sucks je napisal/a:
niso prvi je napisal/a:
Pri Unicreditu oz. še prej BACA sem bil od takrat enkrat, ko je njihov CEO bil še Arhar. V njegovem času so bili cenovno ugodni, vse je delalo tipi topi, ni da ni. No, potem je Arhar šel novim izzivom naproti (v ZBS) in se je počasi začenjalo. Kar naenkrat so brez predhodnih obvestil (ne vem, ali še niso bila zakonsko obvezna ali pa so jih zelo dobro skrili kam, kjer nihče ne bere) začeli dražiti storitve, zmanjševali ugodnosti, enkrat ob prijavi v spletno banko slučajno opazim, da sem naenkrat v nekem drugem paketu (prejšnjega kao ukinili). Najprej je moja "žaba" še nekako prenašala vse skupaj, potem pa je šlo še na slabše. Kadar sem kaj vprašal prek spletne banke, sem včasih hitro dobil profesionalen odgovor, včasih pa se je vse skupaj kar nekam izgubilo. Omislil sem si pameten telefon, si nanj nainštaliral tudi njihovo sicer zelo lepo poglancano aplikacijo, jo brez težav aktiviral, potem pa sem si zaželel fizični "kalkulatorček" za generiranje gesel za spletno banko ("kitajski klump", kot ga je označil sam njihov uslužbenec ob odpiranju spletne banke, je začel kazati posledice svojega "EMŠO"), ki sem ga kot nalašč rad kam založil ali kje pozabil, zamenjati s tistim na telefonu. Torej grem v eno poslovalnico, podpišem papirje, vrnem dotedanji "kitajski klump", rečejo, naj počakam kakšno uro, potem pa dobim nek aktivacijski SMS in to je to.... Ampak SMSa že več kot dva dni ni, jaz sploh ne morem v spletno banko, položnice se pa nabirajo, mesečno uporabnino bi pa vseeno obračunali.... Nič, pot pod noge, še enkrat v poslovalnico (sicer drugo) samo zaradi tega problema, tokrat celo rešimo težavo, resda ob reinštalaciji aplikacije, in za razliko od prej so si tokrat celovzeli čas zame in me celo niso izpustili, dokler ni vse preverjeno delalo.

No, potem pa pride še zadnja slamica. Kaki dve leti nazaj ali nekaj takšnega po dobri stari fizični pošti dobim obvestilo, da so mi dotedanji paket spet ukinili in me vrgli v "najugodnješega, ki je kot nalašč zame". No ja, stroški vodenja so se podražili za malo manj kot 50%, ob podrobnem pregledu ugotovim, da naenkrat med novimi "ugodnostmi" ni več niti tistih treh provizij za položnice, članarina za kreditno kartico se očitno ne bo znižala niti za cent.... Kot edino "dodano vrednost" pa dobim neko asistenčno zavarovanje pri njihovi partnerski zavarovalnici. Zraven obvestila pa še nek generičen kos plastike, kam naj pokličem v primeru nezgode in da naj jim ob tem povem št. svojega TRR. Seveda ta št. TRR ni bila napisana poleg in bi v tem primeru moral obvezno poiskati še svojo bančno kartico, če je ne bi kot nalašč spet kje založil. Ampak moje "sokolje" oko opazi, da ni nikjer nobenih splošnih pogojev za to famozno super duper zavarovanje. Malo konzultacij z dr. Googlom in vendarle s skupnimi močmi prideva do točno teh pogojev - dobro skritih na straneh te zavarovalnice. Hvala bogu, da imajo PDF viewerji možnost zooma za dostojno povečanje tekstov v najmanjšem možnem fontu in tako uspem razbrati, da je to super duper zavarovanje zame popolnoma neuporabno (hja, moj malo starejši avto japonske izdelave še vedno zelo lepo vozi in dela kot švicarska ura!). Skratka, vse skupaj vredno nominacije za zlati znak Superhika.

Kot nalašč sem ravno nekaj dni prej prvič slišal za N26. Evo, še isti dan grem brat vse njihove pogoje (ne boste verjeli, čeprav niso v mojem maternem jeziku, so mi bili precej razumljivejši od Unicreditove pravne latovščine!), še isti večer se registriram in prek video klica verificiram identiteto, še isto sekundo, ko mi oni na drugi strani reče, da je identifikacija opravljena, dobim od N26 že welcome message in svoj IBAN, aplikacija že deluje, čez par dni pride že kartica, ki jo seveda brez problemov aktiviram in "razdevičim", brez problemov na svoj novi TRR prejmem poskusno nakazilo tudi od Unicredita, temeljito preizkusim kartico in uspešno plačam prve račune, nihče ne komplicira, ko tja preusmerim svoje prihodke in ni da ni....

In tako, ko napoči zadnji dan, ko po obligacijskem zakoniku še lahko izrazim nestrinjanje z novimi pogoji, se odpravim v svojo "matično" poslovalnico, zahtevam zaprtje računa in jim na mizo vržem vso njihovo plastiko vključno s tisto za vsiljeno neuporabno zavarovanje. "Višja bančna svetovalka" sicer vzame to na znanje, ampak ne more čisto iz njihove kože in mi poskuša dotajčiti, da imajo neke "tehnične probleme" in da naj pridem čez par dni še enkrat. Po tistem ubijalskem terminator style pogledu in sporočilom v očem "poln ku**c imam že vašega zaje**vanja" vendarle še enkrat vzame telefon, pokliče nekam v zaledje, kjer, glej no glej, "čudežno" ugotovijo, da "težave" vendarle niso tako nepremostljive, da "poslovnega razmerja" ne bi mogli zaključiti že kar takoj.
unicredit konkretno sucks
poleg tega, da imajo že leta in leta praktično sloves ene najdražji slovenskih bank so postali še kriminalno nesposobni

pri njih sem bila malo več kot 10 let. dokler nisem odprla računa tam, je bilo vse super, ugoden kredit, ni da ni.
odprem račun, pustim nakazat prvo plačo, elektronske banke še nisem dobila in takoj na poslovalnici naredim nakazilo na prejšnjo banko, da pokrijem neki limit, da potem lahko tam račun zaprem.
po prvem izpisku pa šok. za prenakazilo na sosednjo banko, ki stoji preko ceste, so mi zaračunali 755 SIT, kar je bilo takrat nemajhen znesek. pa ne, da bi me na šalterju opozorili, čujte, to se vam ne splača....

lani so mi za dober dan poslali grozilno pismo, da nisem plačala obroka za kredit in da so mi trgali sami in da tega naj ne počnem več
debelo gledam, kot tele v nova vrata... kako nisem plačala obroka, če pa imajo trajnik in je bilo sredstev na računu dovolj

kličem na banko, mi rečejo, ja gospa, zgleda trajnika nismo uspeli sprovesti...
še enih par cvetk je bilo, pa me je potrpljenje minilo in sem zaprla račun tam.
Ja tam je vsak mesec slabše. Takih zgodb je kolikor hočeš.
Default avatar

Xzav

Neverjetno... Peta tema o menjavi NLB paketov v 10 dneh. In vsem je skupno, da so nateguni.

Dajte mi nekaj lepo prosim razložit. Kako te lahko nekdo nategne, če:

- ti pravočasno (poslovno in zakonsko) pošlje obvestilo, da ima namen spremeniti pogoje poslovanja
- ti jasno napiše, kakšni so
- ti da možnost (med drugim tudi najcenejšo pri njemu, ki vključuje točno tako potrebo, kot jo imaš sam - torej brez plačil položnic, spletnih bank, itd...)
???

Hkrati ima vsak od nas še eno opcijo, ki velja vedno: rečeš čaoooo in greš na drugo banko, če ti kaj ne paše.

Se strinjam z vsem napisanim zgoraj, kar se tiče odnosa zaposlenih pri izvedbi storitev. Ampak, da so nateguni, ker menjajo pogoje poslovanja in vam napišejo, da pridite zato v banko? Svašta...

Potem so nateguni tudi vsi ljudje, ki delajo neko dejavnost in ki po 3 letih dvignejo cene za 10% in vas hkrati pokličejo, da si pridite izbrat ploščice, ki bodo krasile vašo kopalnico?
Default avatar

zh3q46zwt3

Xzav je napisal/a:
Neverjetno... Peta tema o menjavi NLB paketov v 10 dneh. In vsem je skupno, da so nateguni.

Dajte mi nekaj lepo prosim razložit. Kako te lahko nekdo nategne, če:

- ti pravočasno (poslovno in zakonsko) pošlje obvestilo, da ima namen spremeniti pogoje poslovanja
- ti jasno napiše, kakšni so
- ti da možnost (med drugim tudi najcenejšo pri njemu, ki vključuje točno tako potrebo, kot jo imaš sam - torej brez plačil položnic, spletnih bank, itd...)
???

Hkrati ima vsak od nas še eno opcijo, ki velja vedno: rečeš čaoooo in greš na drugo banko, če ti kaj ne paše.

Se strinjam z vsem napisanim zgoraj, kar se tiče odnosa zaposlenih pri izvedbi storitev. Ampak, da so nateguni, ker menjajo pogoje poslovanja in vam napišejo, da pridite zato v banko? Svašta...

Potem so nateguni tudi vsi ljudje, ki delajo neko dejavnost in ki po 3 letih dvignejo cene za 10% in vas hkrati pokličejo, da si pridite izbrat ploščice, ki bodo krasile vašo kopalnico?
Če so v tej banki tudi povečali število ljudi, ki bodo v poslavalnicah ekspresno hitro obravnavali ljudi, ki bodo prišli stvari spremenit, se še strinjam s tabo. Sicer ne. Slutim, da je pravi ta drugi scenarij, pridi, pa čakaj, če maš čas in voljo. drugače pa plačaj, kar smo mi naumili zate.
Default avatar

Xzav

Predlagam malo drugačen pristop: sprehodi se do druge poslovalnice iste banke ali pa se zapelji do sosednje poslovalnice. In si najdi človeka, ki se mu da.

Včasih boste presenečeni, kaj naredi tako preprost ukrep :)
Default avatar

fdpoas

Xzav je napisal/a:
Predlagam malo drugačen pristop: sprehodi se do druge poslovalnice iste banke ali pa se zapelji do sosednje poslovalnice. In si najdi človeka, ki se mu da.

Včasih boste presenečeni, kaj naredi tako preprost ukrep :)
Torej mi predlagaš, da namesto 5 naredim 30 km? Res preprosto, butara. Veš, da nismo vsi iz Ljubljane in poslovalnice niso za vsakim vogalom?
Default avatar

đizuskrajstandhiscarpenterfriends

fdpoas je napisal/a:
Xzav je napisal/a:
Predlagam malo drugačen pristop: sprehodi se do druge poslovalnice iste banke ali pa se zapelji do sosednje poslovalnice. In si najdi človeka, ki se mu da.

Včasih boste presenečeni, kaj naredi tako preprost ukrep :)
Torej mi predlagaš, da namesto 5 naredim 30 km? Res preprosto, butara. Veš, da nismo vsi iz Ljubljane in poslovalnice niso za vsakim vogalom?
v današnji dobi, ko lahko celotno bančništvo opraviš preko interneta in je treba na poslovalnico zgolj v izrednih primerih pa oddaljenost poslovalnice res ni več tako pomembna.
Default avatar

kaj pa upokojenci

Xzav je napisal/a:
Neverjetno... Peta tema o menjavi NLB paketov v 10 dneh. In vsem je skupno, da so nateguni.

Dajte mi nekaj lepo prosim razložit. Kako te lahko nekdo nategne, če:

- ti pravočasno (poslovno in zakonsko) pošlje obvestilo, da ima namen spremeniti pogoje poslovanja
- ti jasno napiše, kakšni so
- ti da možnost (med drugim tudi najcenejšo pri njemu, ki vključuje točno tako potrebo, kot jo imaš sam - torej brez plačil položnic, spletnih bank, itd...)
???

Hkrati ima vsak od nas še eno opcijo, ki velja vedno: rečeš čaoooo in greš na drugo banko, če ti kaj ne paše.

Se strinjam z vsem napisanim zgoraj, kar se tiče odnosa zaposlenih pri izvedbi storitev. Ampak, da so nateguni, ker menjajo pogoje poslovanja in vam napišejo, da pridite zato v banko? Svašta...

Potem so nateguni tudi vsi ljudje, ki delajo neko dejavnost in ki po 3 letih dvignejo cene za 10% in vas hkrati pokličejo, da si pridite izbrat ploščice, ki bodo krasile vašo kopalnico?
Ni problem, ti boš že prebrala, kaj pa tistih par 10 tisoč (ali mogoče celo par 100k) upokojencev?????

Ko podpišeš pogodbo, jo podpišeš z nekimi pogoji. Kdor te pogoje pozneje spreminja, mora dati aneks k pogodbi, ki se prav tako podpiše!
Zadeva je velik nateg!
V pretekosti je bilonekaj podobnega, ne spomnim se točno kaj, ampak prav tako se je nekdo spomnil nekaj spreminjat, pa je zadeva padla in je moral poslati ponudbo v podpis, torej, če želi kdo zamenjati paket, naj označi katerega bi in se podpiše!
Ne moreš kar tako vsepovpek spreminjat!!!!
Default avatar

fdpoas

đizuskrajstandhiscarpenterfriends je napisal/a:
fdpoas je napisal/a:


Torej mi predlagaš, da namesto 5 naredim 30 km? Res preprosto, butara. Veš, da nismo vsi iz Ljubljane in poslovalnice niso za vsakim vogalom?
v današnji dobi, ko lahko celotno bančništvo opraviš preko interneta in je treba na poslovalnico zgolj v izrednih primerih pa oddaljenost poslovalnice res ni več tako pomembna.
S katerega planeta si pa ti padla?Govorimo o tem konkretnem primeru, ko je treba v poslovalnico zaradi kapric banke.
Default avatar

Xzav

fdpoas je napisal/a:
Xzav je napisal/a:
Predlagam malo drugačen pristop: sprehodi se do druge poslovalnice iste banke ali pa se zapelji do sosednje poslovalnice. In si najdi človeka, ki se mu da.

Včasih boste presenečeni, kaj naredi tako preprost ukrep :)
Torej mi predlagaš, da namesto 5 naredim 30 km? Res preprosto, butara. Veš, da nismo vsi iz Ljubljane in poslovalnice niso za vsakim vogalom?
A za dobro babo/deca se pa pelješ 30 km? :)

Jaz nobenemu ne pravim, da naj reče karkoli. Pravim vam edino, da mi je smešno brat neskončno jamranje, da nekoga nategujejo v dobi, ko je izbire kolikor hočeš in nihče nikogar ne drži. Igranje žrtev, čeprav imamo vsi prosto izbiro.

Če ti bo lazje: jaz sem iz LJ, evo. In se na servis za avto vozim v Trebnje. Zato, ker se tam znajo obnašat in se držijo dogovorov.
Default avatar

Xzav

kaj pa upokojenci je napisal/a:
Xzav je napisal/a:
Neverjetno... Peta tema o menjavi NLB paketov v 10 dneh. In vsem je skupno, da so nateguni.

Dajte mi nekaj lepo prosim razložit. Kako te lahko nekdo nategne, če:

- ti pravočasno (poslovno in zakonsko) pošlje obvestilo, da ima namen spremeniti pogoje poslovanja
- ti jasno napiše, kakšni so
- ti da možnost (med drugim tudi najcenejšo pri njemu, ki vključuje točno tako potrebo, kot jo imaš sam - torej brez plačil položnic, spletnih bank, itd...)
???

Hkrati ima vsak od nas še eno opcijo, ki velja vedno: rečeš čaoooo in greš na drugo banko, če ti kaj ne paše.

Se strinjam z vsem napisanim zgoraj, kar se tiče odnosa zaposlenih pri izvedbi storitev. Ampak, da so nateguni, ker menjajo pogoje poslovanja in vam napišejo, da pridite zato v banko? Svašta...

Potem so nateguni tudi vsi ljudje, ki delajo neko dejavnost in ki po 3 letih dvignejo cene za 10% in vas hkrati pokličejo, da si pridite izbrat ploščice, ki bodo krasile vašo kopalnico?
Ni problem, ti boš že prebrala, kaj pa tistih par 10 tisoč (ali mogoče celo par 100k) upokojencev?????

Ko podpišeš pogodbo, jo podpišeš z nekimi pogoji. Kdor te pogoje pozneje spreminja, mora dati aneks k pogodbi, ki se prav tako podpiše!
Zadeva je velik nateg!
V pretekosti je bilonekaj podobnega, ne spomnim se točno kaj, ampak prav tako se je nekdo spomnil nekaj spreminjat, pa je zadeva padla in je moral poslati ponudbo v podpis, torej, če želi kdo zamenjati paket, naj označi katerega bi in se podpiše!
Ne moreš kar tako vsepovpek spreminjat!!!!
Vse kar je določeno z zakonodajo se šteje, da je posameznik s tem seznanjen brez posebnih dodatnih pojasnil.

In babice in dedki tudi znajo brat. Če ne razumejo, pa znajo vprašat. Bi treba bančnika, lahko kogarkoli drugega. Preziram vsakega, ki nategne nemočnega. A je vseeno treba vedet, da je nemočni odgovoren zase in se podpiše SAM.

Hočem povedat: če bi se večina naroda lotila s te strani bi bilo slabe volje manj. Ker bi bila konkurenčnost in odnos taka, da ni sans, da dobiš slabe produkte.

Ampak, a ni lažje jamrat, da so drugi krivi?
Default avatar

đizuskrajstandhiscarpenterfriends

fdpoas je napisal/a:
đizuskrajstandhiscarpenterfriends je napisal/a:


v današnji dobi, ko lahko celotno bančništvo opraviš preko interneta in je treba na poslovalnico zgolj v izrednih primerih pa oddaljenost poslovalnice res ni več tako pomembna.
S katerega planeta si pa ti padla?Govorimo o tem konkretnem primeru, ko je treba v poslovalnico zaradi kapric banke.
pa to so izjemni dogodki. če banka še naprej teži s kapricami, se jo menja.
al pa jamraj dalje....
Default avatar

kaj pa upokojenci

Xzav je napisal/a:
kaj pa upokojenci je napisal/a:


Ni problem, ti boš že prebrala, kaj pa tistih par 10 tisoč (ali mogoče celo par 100k) upokojencev?????

Ko podpišeš pogodbo, jo podpišeš z nekimi pogoji. Kdor te pogoje pozneje spreminja, mora dati aneks k pogodbi, ki se prav tako podpiše!
Zadeva je velik nateg!
V pretekosti je bilonekaj podobnega, ne spomnim se točno kaj, ampak prav tako se je nekdo spomnil nekaj spreminjat, pa je zadeva padla in je moral poslati ponudbo v podpis, torej, če želi kdo zamenjati paket, naj označi katerega bi in se podpiše!
Ne moreš kar tako vsepovpek spreminjat!!!!
Vse kar je določeno z zakonodajo se šteje, da je posameznik s tem seznanjen brez posebnih dodatnih pojasnil.

In babice in dedki tudi znajo brat. Če ne razumejo, pa znajo vprašat. Bi treba bančnika, lahko kogarkoli drugega. Preziram vsakega, ki nategne nemočnega. A je vseeno treba vedet, da je nemočni odgovoren zase in se podpiše SAM.

Hočem povedat: če bi se večina naroda lotila s te strani bi bilo slabe volje manj. Ker bi bila konkurenčnost in odnos taka, da ni sans, da dobiš slabe produkte.

Ampak, a ni lažje jamrat, da so drugi krivi?


Ne opravičuj nemoralnega načina poslovanja NLB!
Gre za poskus natega, ki je sicer zakonit, je pa še vedno nateg!
Default avatar

fdpoas

Xzav je napisal/a:
fdpoas je napisal/a:


Torej mi predlagaš, da namesto 5 naredim 30 km? Res preprosto, butara. Veš, da nismo vsi iz Ljubljane in poslovalnice niso za vsakim vogalom?
A za dobro babo/deca se pa pelješ 30 km? :)

Jaz nobenemu ne pravim, da naj reče karkoli. Pravim vam edino, da mi je smešno brat neskončno jamranje, da nekoga nategujejo v dobi, ko je izbire kolikor hočeš in nihče nikogar ne drži. Igranje žrtev, čeprav imamo vsi prosto izbiro.

Če ti bo lazje: jaz sem iz LJ, evo. In se na servis za avto vozim v Trebnje. Zato, ker se tam znajo obnašat in se držijo dogovorov.
Jaz imam drugače še nekaj soli v glavi in se NLB ne dotaknem s palico, ampak na svetu nisem samo jaz, ne? Imaš različne ljudi, ki jim iz takega drugega razloga predstavlja obisk banke nepotrebno breme. Kam se ti pelješ k mehaniku, nikogar ne briga. Bi nas pa brigalo, če bi te mehanik klical v Trebnje, da ti zamenja olje za neko novo olje, čeprav ti v avtu olje že imaš. Bi bila še tako vesela? Ker tukaj ne gre za obisk banke zaradi bančne storitve, ampak zaradi kapric banke, ki forsira svoje produkte. Zdaj pa skači v Trebnje vsakič, ko se to spomni tvoj mehanik. Potem bi bilo primerljivo. In vprašaj se še, kaj bi se zgodilo, če bi se vsi pravni subjekti tako obnašali do svojih strank. Imate zavarovanje? Ah, veste, vam bomo kar spremenili polico sredi leta, pa pridite podpisat novo. Paket za telefon? Menjamo za novega. Pridite podpisat.
Default avatar

excell

Dražji kot bodo paketi, več bo dobička, več kot bo dobička, več boste dobili dividend. Ne vem zakaj bi bile podražitve problem?
Default avatar

Xzav

kaj pa upokojenci je napisal/a:
Xzav je napisal/a:


Vse kar je določeno z zakonodajo se šteje, da je posameznik s tem seznanjen brez posebnih dodatnih pojasnil.

In babice in dedki tudi znajo brat. Če ne razumejo, pa znajo vprašat. Bi treba bančnika, lahko kogarkoli drugega. Preziram vsakega, ki nategne nemočnega. A je vseeno treba vedet, da je nemočni odgovoren zase in se podpiše SAM.

Hočem povedat: če bi se večina naroda lotila s te strani bi bilo slabe volje manj. Ker bi bila konkurenčnost in odnos taka, da ni sans, da dobiš slabe produkte.

Ampak, a ni lažje jamrat, da so drugi krivi?


Ne opravičuj nemoralnega načina poslovanja NLB!
Gre za poskus natega, ki je sicer zakonit, je pa še vedno nateg!
Res? In kdo te sili, da si nategnjen/a točno tako, kot na obvestilu piše?

Da razčistimo: ne zagovarjam početja NLB, se bi z marsičem od napisanega celo strinjal z vami - banka bi lahko naredila drugače. Ampak se ne morem v tem primeru.

Ker tudi, če bi naredila drugače, bi dobili tukaj gor enako dozo jamranja kakšni nateguni so. Ker bi vseeno morali vi pomigat, da bi razumeli in se odločili po SVOJI VESTI in POTREBAH :)