Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Zakaj se starsi toliko ukvarjate z otrokovo solo?

Default avatar

fdkloč

V bistvu si mamica pridkane pupike, za katere je narejena naša šola. Ne, da se nisi ukvarjala s šolo, ni se ti bilo treba. In zdaj najbolj pametna. Me zanima, če bi bila tako nonšalantna, če bi padali cveki in dvojke. Ker veliko otrok ni pridkanih pupik, ki jim rečeš, šola je tvoja stvar, one rečejo ja, mamica, in začnejo padat petke.
Default avatar

šola moja

"Ne pametuj če imaš srečo" berem komentarje in vidim toliko negativnih...Nikakor nista za "prilagojeno OŠ" po tem kar je napisal Vagabund, drugače bi morala polovica razreda na vsaki šoli oditi na prilagojen program. Tudi moji dve poterbujeta občasno pomoč in ko vidim, da dobijo ogromno naloge za 2 uri dela za en predmet, preverim še pri drugih starših, ki potrdijo. Se obrneta name, kdaj delamo na polno, kdaj samo ponovimo, veliko delata sami. Padejo petke in štirke pa tud trojke vsake toliko. Se pogovorimo, jih vzpodbujam, raje vidim da gresta na trening, kot da sta ure in ure pred knjigami na silo. Tudi vadba in izlet v naravo ter seveda prehrana je bolj važna od šolskih ocen, da sta le nekje v zlati sredini.
Počasi in počasi ju puščaj, da čimveč naredita sama, oz. da jima razložiš in naprej delata sama. Slej ko prej se jima bo odprlo in bo šlo lažje. Zaupaj vase in v niju. Vse dobro
Default avatar

zato se ukvarjam s šolo

Včeraj je moj otrok prišel z domačo nalogo, pri kateri je pisalo: "Reši s starši." Zakaj se torej ukvarjam z otrokovo šolo? Ker mi učitelji izbire sploh ne dajo.
Default avatar

Jazz

Nekateri starsi dobesedno prevzamejo otrokovo solo. Slisis jih, da uporabljajo midva ali mi smo delali nalogo, se ucili in ne otrok je to pocel. Vedno tocno za vsak predmet, kaj delajo. Ko slisim te pogovore to tezavnost, hudo kolicino domace naloge preverim pri svojem otroku in se sprasujem, ce so otroci v istem razredu. Veliko otrok slabo izkoristi cas, ko so v soli. Ne poslusa, sledi, pise. Mame pa tega se kar ne razumejo in jim drzijo berglo. Da o nerealnih pricakovanjih ne govorim. Najbolje so te, koliko se je otrok ucil in ni dobil 5. Kot, da sami nimajo lastne solske in ucne izkusnje.
Default avatar

Mnenje12

Jazz je napisal/a:
Nekateri starsi dobesedno prevzamejo otrokovo solo. Slisis jih, da uporabljajo midva ali mi smo delali nalogo, se ucili in ne otrok je to pocel. Vedno tocno za vsak predmet, kaj delajo. Ko slisim te pogovore to tezavnost, hudo kolicino domace naloge preverim pri svojem otroku in se sprasujem, ce so otroci v istem razredu. Veliko otrok slabo izkoristi cas, ko so v soli. Ne poslusa, sledi, pise. Mame pa tega se kar ne razumejo in jim drzijo berglo. Da o nerealnih pricakovanjih ne govorim. Najbolje so te, koliko se je otrok ucil in ni dobil 5. Kot, da sami nimajo lastne solske in ucne izkusnje.
Nekateri starši imajo res težave sami s seboj. Nekateri otroci pa imajo specifične težave.
Če bi mene starši prva leta pustili, da se učim sama, ne bi po mojem mnenju končala niti osnovne šole. Tako pa sem z veliko lahkoto dosegla VIII stopnjo izobrazbe.
Zelo sem hvaležna staršem, da me niso prepustili sami sebi.
Default avatar

nemški mediji

Jazz je napisal/a:
Nekateri starsi dobesedno prevzamejo otrokovo solo. Slisis jih, da uporabljajo midva ali mi smo delali nalogo, se ucili in ne otrok je to pocel. Vedno tocno za vsak predmet, kaj delajo. Ko slisim te pogovore to tezavnost, hudo kolicino domace naloge preverim pri svojem otroku in se sprasujem, ce so otroci v istem razredu. Veliko otrok slabo izkoristi cas, ko so v soli. Ne poslusa, sledi, pise. Mame pa tega se kar ne razumejo in jim drzijo berglo. Da o nerealnih pricakovanjih ne govorim. Najbolje so te, koliko se je otrok ucil in ni dobil 5. Kot, da sami nimajo lastne solske in ucne izkusnje.
Običajnih otrok sploh ni več - to je otrok s 2 in 3 ocenami. Ki pač niso šli v 4 letne srednje šole. Že leta 2006/2007 je bil en večjih upadov vpsia na poklicne šole. Ukinili so celo program šiviljstva.
Pa ta "MIDVA" oz. "MI" se začne že v nosečnosti: mi smo noseči, mi smo rodili, mi smo se pokakali, mi smo se napančkali ....
Default avatar

Darinka De

Saj ne recem, ce jim sem pa tja kaj pomagate. Ne pa, da za solo delate vi, vasi otroci pa se ta cas zabavajo po svoje, ali skupaj z vami razmisljajo le minimalno in vas tako le vlecejo za nos, da seveda njim ni treba, le komu na cast to pocnete? Sploh zdaj v dobi interneta, kjer je razlag na pretek in si otroci lahko ze s tem veliko pomagajo. Seveda pa so tudi ucbeniki temu namenjeni in kaksne knjige v knjizici in ne nazadnje tudi solski urejeni zapiski,ce jih seveda imajo. Ne vem, kako se bodo taki otroci potem znasli naprej v srednjih solah,da o fakultetah sploh ne govorim, ker tam boste snov verjetno precej tezko dohajali in delali skupaj z njimi, kot to pocnete sedaj. Ali mislite, da bodo, ko bodo enkrat prestopili prag srednje sole pa kar v sebi imeli ucne navade? Seveda ne, saj jih ne morejo imeti,ce jim ze zdaj polagate vse na pladnje.

Tudi sama sem svojo hcero veckrat vprašala, ce se ji je ke zataknilo ali ce kje rabi pomoc..pa ni bilo nikjer tako kriticno. Je pa res,da je vcasih pokasirala tudi kaksno 3 in verjemite mi,da sem bila takrat se celo bolj ponosna,ker se je pri tej oceni veliko bolj potrudila kot pri skoraj vseh 5. In,ce bi bile kje slucajno tezave bi verjetno posegla raje po instrukcijah, ker imam sama ze cisto dovolj svoih obveznosti.

P.s. moja hčera nikakor ni na FDV, kot je nekdo zapisal, ampak na Visoki Zdravstveni soli - (bodoca diplomirana medicinska sestra). Pa tudi, ce bi bila tam ali kjerkoli drugje se je treba tako ali tako cisto povsod potruditi na svoj nacin. Tudi neko vase posplosevanje tezjih, lazjih fakultet mi nikakor ni vsec, ker enostavno ne morete vedeti kako je kje, ce sami tega niste izkusili.
Default avatar

ofipas

Darinka De je napisal/a:
Saj ne recem, ce jim sem pa tja kaj pomagate. Ne pa, da za solo delate vi, vasi otroci pa se ta cas zabavajo po svoje, ali skupaj z vami razmisljajo le minimalno in vas tako le vlecejo za nos, da seveda njim ni treba, le komu na cast to pocnete? Sploh zdaj v dobi interneta, kjer je razlag na pretek in si otroci lahko ze s tem veliko pomagajo. Seveda pa so tudi ucbeniki temu namenjeni in kaksne knjige v knjizici in ne nazadnje tudi solski urejeni zapiski,ce jih seveda imajo. Ne vem, kako se bodo taki otroci potem znasli naprej v srednjih solah,da o fakultetah sploh ne govorim, ker tam boste snov verjetno precej tezko dohajali in delali skupaj z njimi, kot to pocnete sedaj. Ali mislite, da bodo, ko bodo enkrat prestopili prag srednje sole pa kar v sebi imeli ucne navade? Seveda ne, saj jih ne morejo imeti,ce jim ze zdaj polagate vse na pladnje.

Tudi sama sem svojo hcero veckrat vprašala, ce se ji je ke zataknilo ali ce kje rabi pomoc..pa ni bilo nikjer tako kriticno. Je pa res,da je vcasih pokasirala tudi kaksno 3 in verjemite mi,da sem bila takrat se celo bolj ponosna,ker se je pri tej oceni veliko bolj potrudila kot pri skoraj vseh 5. In,ce bi bile kje slucajno tezave bi verjetno posegla raje po instrukcijah, ker imam sama ze cisto dovolj svoih obveznosti.

P.s. moja hčera nikakor ni na FDV, kot je nekdo zapisal, ampak na Visoki Zdravstveni soli - (bodoca diplomirana medicinska sestra). Pa tudi, ce bi bila tam ali kjerkoli drugje se je treba tako ali tako cisto povsod potruditi na svoj nacin. Tudi neko vase posplosevanje tezjih, lazjih fakultet mi nikakor ni vsec, ker enostavno ne morete vedeti kako je kje, ce sami tega niste izkusili.
Brez zamere, si me nasmejala s trditvijo, da je to zahtevna šola. :)
Default avatar

Zato pa

Darinka De je napisal/a:
Moja hci je sicer ze na faksu. Ampak mi v vseh njenih letih solanja enkrat ni prislo na pamet, da bi jo kontrolirala ali je naredila domaco nalogo ali ne. In ali ima iz enega predmeta 5 ali 3. Ze v samem startu takoj od njenega prvega razreda dalje pa sem ji dala jasno vedeti v kateri ustanovi se nahaja,da to ni vec vrtec. In,da se uci samo zase in za nobenega drugega, tako kot je moja dolznost sluzba je njena sola,konec. Na sreco je bila ze od nekdaj bistra, a v osnovni soli nikoli odlicnjakinja,ker se je pac tako odlocila, da ji takrat sola ni bila na prvem mestu. In sama jo nikakor nisem silila drugace,tako kot to pocnete danes. No potem v srednji soli, ne cisto takoj od zacetka,nekje od 2.letnika dalje pa se ji je odprlo. Naenkrat je brez vecjih naporov postala odlicnjakinja, res pa je da so jo predmeti zaceli veliko bolj zanimati,ker ni bilo vec toliko splosnih, ampak je bil vecji poudarek na strokovnosti.
Zdaj je uspesna studentka 2.letnika na precej zahtevni fakulteti. In to kljub temu, da je v osnovni soli marsikdaj pokasirala tudi kaksno slabso oceno.
Zato vse starse prosim,da ne forsirajte tako svojih otrok, saj osnovna sola se nic ne pomeni ali pa res zelo zelo malo. Pustite jim torej dihat in bo vsem lazje.
Moj nasvet, pa srecno.
Zato pa smo našega dali na Waldorf.
Default avatar

gost žblj

Darinka De je napisal/a:
Moja hci je sicer ze na faksu. Ampak mi v vseh njenih letih solanja enkrat ni prislo na pamet, da bi jo kontrolirala ali je naredila domaco nalogo ali ne. In ali ima iz enega predmeta 5 ali 3. Ze v samem startu takoj od njenega prvega razreda dalje pa sem ji dala jasno vedeti v kateri ustanovi se nahaja,da to ni vec vrtec. In,da se uci samo zase in za nobenega drugega, tako kot je moja dolznost sluzba je njena sola,konec. Na sreco je bila ze od nekdaj bistra, a v osnovni soli nikoli odlicnjakinja,ker se je pac tako odlocila, da ji takrat sola ni bila na prvem mestu. In sama jo nikakor nisem silila drugace,tako kot to pocnete danes. No potem v srednji soli, ne cisto takoj od zacetka,nekje od 2.letnika dalje pa se ji je odprlo. Naenkrat je brez vecjih naporov postala odlicnjakinja, res pa je da so jo predmeti zaceli veliko bolj zanimati,ker ni bilo vec toliko splosnih, ampak je bil vecji poudarek na strokovnosti.
Zdaj je uspesna studentka 2.letnika na precej zahtevni fakulteti. In to kljub temu, da je v osnovni soli marsikdaj pokasirala tudi kaksno slabso oceno.
Zato vse starse prosim,da ne forsirajte tako svojih otrok, saj osnovna sola se nic ne pomeni ali pa res zelo zelo malo. Pustite jim torej dihat in bo vsem lazje.
Moj nasvet, pa srecno.
Tvoj nasvet je najmanj butast! Moji so doma vedno kaj vprašali, ker so vedeli, da bomo našli rešitev. Kakšna ocena, s katero se ni za hvaliti, je tudi padla, pa nisem nikoli kompliciral.
Default avatar

mama večkrat

Otroke imam z starostno razliko 18 let.
To povem zato da boste razumeli moj zapis. Ker sem mal čudna mama imam spravljene teste od vseh otrok. Torej najstarejši otrok je pisal teste v nižji stopnji (ni še bilo devetletke) v velikost A5 na leto jih je bilo cca 7-10. odvisno od leta. Učili so se večinoma v šoli. Sedaj so testi dolgi eno polo. Učimo se doma. Pred leti nikoli nisem pomislila, da bomo na lepo sončno soboto doma ponavljali snov oziroma pisali domače branje. V nižji stopnji ni bilo tujega jezika in ne domačega branja. Prej so vsak teden v šoli pisali kratek narek tako za vajo to je počel tudi otrok letnik 2004, otrok letnik 2009 zadnji dve leti v šoli ni pisal nareka razen lani za oceno. Kako za vraga se otrok nauči sam pisati narek in sam delati na računalnik govorno vajo....
Tako, da lahko kot mama, ki "hodi" v OŠ že 22 let lahko povem, da se je šola pošteno spremenila. Tudi pri nas s starejšimi otroci nismo veliko delali za šolo. Sedaj pa kar veliko.
Otroci so tudi različni. Vsak je zase original. Lahko, da je ista vzgoja in enako okolje vendar so različni. In tudi šola se je v teh letih zelo spremenila.
Default avatar

Zato

Zato ker jim zelimo najboljse. Predvsem to delamo starsi ki si za otroke zelimo vec kor smo dosegli mi in ker to vidimo kot izhod v boljse zivljenje.
Otrokom bogatasev to ni treba. Oni lahko studirajo tudi filozofijo ali umetnoatno zgodovino. Otroci nas revezev pa morajo it na tehniko itd....
Default avatar

zelo realno napisano

mama večkrat je napisal/a:
Otroke imam z starostno razliko 18 let.
To povem zato da boste razumeli moj zapis. Ker sem mal čudna mama imam spravljene teste od vseh otrok. Torej najstarejši otrok je pisal teste v nižji stopnji (ni še bilo devetletke) v velikost A5 na leto jih je bilo cca 7-10. odvisno od leta. Učili so se večinoma v šoli. Sedaj so testi dolgi eno polo. Učimo se doma. Pred leti nikoli nisem pomislila, da bomo na lepo sončno soboto doma ponavljali snov oziroma pisali domače branje. V nižji stopnji ni bilo tujega jezika in ne domačega branja. Prej so vsak teden v šoli pisali kratek narek tako za vajo to je počel tudi otrok letnik 2004, otrok letnik 2009 zadnji dve leti v šoli ni pisal nareka razen lani za oceno. Kako za vraga se otrok nauči sam pisati narek in sam delati na računalnik govorno vajo....
Tako, da lahko kot mama, ki "hodi" v OŠ že 22 let lahko povem, da se je šola pošteno spremenila. Tudi pri nas s starejšimi otroci nismo veliko delali za šolo. Sedaj pa kar veliko.
Otroci so tudi različni. Vsak je zase original. Lahko, da je ista vzgoja in enako okolje vendar so različni. In tudi šola se je v teh letih zelo spremenila.
Tole pa podpišem!
Default avatar

Joranka Marija

Darinka De je napisal/a:
Moja hci je sicer ze na faksu. Ampak mi v vseh njenih letih solanja enkrat ni prislo na pamet, da bi jo kontrolirala ali je naredila domaco nalogo ali ne. In ali ima iz enega predmeta 5 ali 3. Ze v samem startu takoj od njenega prvega razreda dalje pa sem ji dala jasno vedeti v kateri ustanovi se nahaja,da to ni vec vrtec. In,da se uci samo zase in za nobenega drugega, tako kot je moja dolznost sluzba je njena sola,konec. Na sreco je bila ze od nekdaj bistra, a v osnovni soli nikoli odlicnjakinja,ker se je pac tako odlocila, da ji takrat sola ni bila na prvem mestu. In sama jo nikakor nisem silila drugace,tako kot to pocnete danes. No potem v srednji soli, ne cisto takoj od zacetka,nekje od 2.letnika dalje pa se ji je odprlo. Naenkrat je brez vecjih naporov postala odlicnjakinja, res pa je da so jo predmeti zaceli veliko bolj zanimati,ker ni bilo vec toliko splosnih, ampak je bil vecji poudarek na strokovnosti.
Zdaj je uspesna studentka 2.letnika na precej zahtevni fakulteti. In to kljub temu, da je v osnovni soli marsikdaj pokasirala tudi kaksno slabso oceno.
Zato vse starse prosim,da ne forsirajte tako svojih otrok, saj osnovna sola se nic ne pomeni ali pa res zelo zelo malo. Pustite jim torej dihat in bo vsem lazje.
Moj nasvet, pa srecno.
Da sem imela tako kurbirsko in brezvestno mater, kot si ti, bi bila danes klošarka brez izobrazbe. Samo svoji mami se lahko zahvalim, da imam danes končan faks in dobro službo.
Default avatar

nemški mediji

mama večkrat je napisal/a:
Otroke imam z starostno razliko 18 let.
To povem zato da boste razumeli moj zapis. Ker sem mal čudna mama imam spravljene teste od vseh otrok. Torej najstarejši otrok je pisal teste v nižji stopnji (ni še bilo devetletke) v velikost A5 na leto jih je bilo cca 7-10. odvisno od leta. Učili so se večinoma v šoli. Sedaj so testi dolgi eno polo. Učimo se doma. Pred leti nikoli nisem pomislila, da bomo na lepo sončno soboto doma ponavljali snov oziroma pisali domače branje. V nižji stopnji ni bilo tujega jezika in ne domačega branja. Prej so vsak teden v šoli pisali kratek narek tako za vajo to je počel tudi otrok letnik 2004, otrok letnik 2009 zadnji dve leti v šoli ni pisal nareka razen lani za oceno. Kako za vraga se otrok nauči sam pisati narek in sam delati na računalnik govorno vajo....
Tako, da lahko kot mama, ki "hodi" v OŠ že 22 let lahko povem, da se je šola pošteno spremenila. Tudi pri nas s starejšimi otroci nismo veliko delali za šolo. Sedaj pa kar veliko.
Otroci so tudi različni. Vsak je zase original. Lahko, da je ista vzgoja in enako okolje vendar so različni. In tudi šola se je v teh letih zelo spremenila.
Draga mati,

moj brat je isti letnik 1991 kot vaš najstarejši. Ne vem, na kateri šoli ste imeli take pogoje, ampak tako jaz kot moj brat sva (jaz 8-letka, brat 9-letka):
-imela teste na listih A4 (včasih tudi več listov skupaj), na A5 ni nihče od naju imel testov, niti otroci iz rodbine najine starosti, niti sestra v isto 8-letki kot jaz.
-imela v času treh ocenjevalnih obdobij 6 ocen pri glavnih predmetih (imeli smo 3 ocenjevalna obdobja, in to je vaš imel tam do enega 4/5 razreda)
-imela sva domača branja od 1. razreda naprej - sami smo brali, doma smo pisali obnove, ali pisali odgovore na vprašanja iz vsebine prebranega (najmanj 10 vprašanj) - za to smo imeli posebej zvezek.

Moj brat je tako kot vaš najsarejši pravzaprav bil v osemletki samo do 5. razreda, potem so šli pa v 9-letko, je tako? Tako da ne veste ravno veliko o tem, kako je bilo v osemletki v višjih razredih. Torej pravega osemletnega šolanja niste imeli in poznali, kar smo ga pri nas doma (jaz in sestra). Ja, tudi v osemletki je bilo treba delati, pravzaprav se somnim, da so ocene mojemu razredu in paralelki v 5. razredu padle in smo doživeli pravi šok, ker je bil način dela drugačen. Pa se starši niso pritoževali, niti niso delali z nami.
To da je vedno težje in stresno, ste si izmislili starši, ki hočete imeti otroke-petkarje. Saj prvi otrok ponavadi je res petkar zaradi družinske dinamike, ampak z drugim in tretjim otrokom ni nič narobe, če je kaj slabši oz. pač ni tak kot večji.
Pa če je vaš otrok bil v šoli z generacijo 1991 - so imeli angleščino v 3. in 4. razredu - enako kot imata moja dva dandanes (in je imel moj brat) - v 5. pa se je pri tujem jeziku začelo konkretno učiti tudi o časih - pri nas v 8-letki prav tako, ni bilo nič lažje.
Nareke ima tudi moj mlajši - enako kot smo imeli mi dokaj pogosto - torej je z vašo šolo ali pa s posamezno učiteljico nekaj narobe.
Na računalnik delat, smo se sami učili mi, moj brat, pa tudi vsi otroci, ki jih poznam. Pisat v Word je za normalenga otroka čisto običajno priučljiva zadeva. Celo power-point ni nihče od nas potreboval pomoči - niti moja otroka ne, pa nista oba med brihtnimi.

Zdaj pa že res počasi pretiravate eni starši.
Default avatar

preveč pametuješ

nemški mediji je napisal/a:

To da je vedno težje in stresno, ste si izmislili starši, ki hočete imeti otroke-petkarje. Saj prvi otrok ponavadi je res petkar zaradi družinske dinamike, ampak z drugim in tretjim otrokom ni nič narobe, če je kaj slabši oz. pač ni tak kot večji.
Ne bluzi!
Default avatar

Darinka De

nemški mediji je napisal/a:
mama večkrat je napisal/a:
Otroke imam z starostno razliko 18 let.
To povem zato da boste razumeli moj zapis. Ker sem mal čudna mama imam spravljene teste od vseh otrok. Torej najstarejši otrok je pisal teste v nižji stopnji (ni še bilo devetletke) v velikost A5 na leto jih je bilo cca 7-10. odvisno od leta. Učili so se večinoma v šoli. Sedaj so testi dolgi eno polo. Učimo se doma. Pred leti nikoli nisem pomislila, da bomo na lepo sončno soboto doma ponavljali snov oziroma pisali domače branje. V nižji stopnji ni bilo tujega jezika in ne domačega branja. Prej so vsak teden v šoli pisali kratek narek tako za vajo to je počel tudi otrok letnik 2004, otrok letnik 2009 zadnji dve leti v šoli ni pisal nareka razen lani za oceno. Kako za vraga se otrok nauči sam pisati narek in sam delati na računalnik govorno vajo....
Tako, da lahko kot mama, ki "hodi" v OŠ že 22 let lahko povem, da se je šola pošteno spremenila. Tudi pri nas s starejšimi otroci nismo veliko delali za šolo. Sedaj pa kar veliko.
Otroci so tudi različni. Vsak je zase original. Lahko, da je ista vzgoja in enako okolje vendar so različni. In tudi šola se je v teh letih zelo spremenila.
Draga mati,

moj brat je isti letnik 1991 kot vaš najstarejši. Ne vem, na kateri šoli ste imeli take pogoje, ampak tako jaz kot moj brat sva (jaz 8-letka, brat 9-letka):
-imela teste na listih A4 (včasih tudi več listov skupaj), na A5 ni nihče od naju imel testov, niti otroci iz rodbine najine starosti, niti sestra v isto 8-letki kot jaz.
-imela v času treh ocenjevalnih obdobij 6 ocen pri glavnih predmetih (imeli smo 3 ocenjevalna obdobja, in to je vaš imel tam do enega 4/5 razreda)
-imela sva domača branja od 1. razreda naprej - sami smo brali, doma smo pisali obnove, ali pisali odgovore na vprašanja iz vsebine prebranega (najmanj 10 vprašanj) - za to smo imeli posebej zvezek.

Moj brat je tako kot vaš najsarejši pravzaprav bil v osemletki samo do 5. razreda, potem so šli pa v 9-letko, je tako? Tako da ne veste ravno veliko o tem, kako je bilo v osemletki v višjih razredih. Torej pravega osemletnega šolanja niste imeli in poznali, kar smo ga pri nas doma (jaz in sestra). Ja, tudi v osemletki je bilo treba delati, pravzaprav se somnim, da so ocene mojemu razredu in paralelki v 5. razredu padle in smo doživeli pravi šok, ker je bil način dela drugačen. Pa se starši niso pritoževali, niti niso delali z nami.
To da je vedno težje in stresno, ste si izmislili starši, ki hočete imeti otroke-petkarje. Saj prvi otrok ponavadi je res petkar zaradi družinske dinamike, ampak z drugim in tretjim otrokom ni nič narobe, če je kaj slabši oz. pač ni tak kot večji.
Pa če je vaš otrok bil v šoli z generacijo 1991 - so imeli angleščino v 3. in 4. razredu - enako kot imata moja dva dandanes (in je imel moj brat) - v 5. pa se je pri tujem jeziku začelo konkretno učiti tudi o časih - pri nas v 8-letki prav tako, ni bilo nič lažje.
Nareke ima tudi moj mlajši - enako kot smo imeli mi dokaj pogosto - torej je z vašo šolo ali pa s posamezno učiteljico nekaj narobe.
Na računalnik delat, smo se sami učili mi, moj brat, pa tudi vsi otroci, ki jih poznam. Pisat v Word je za normalenga otroka čisto običajno priučljiva zadeva. Celo power-point ni nihče od nas potreboval pomoči - niti moja otroka ne, pa nista oba med brihtnimi.

Zdaj pa že res počasi pretiravate eni starši.
Verjetno si obiskoval bolnišnično OŠ, ki jo organizirajo tudi na pedopsihiatriji, saj glede na tvoje pisanje si bil vso mladost po umobolnicah.
Default avatar

skode1ica

Velika razlika je, če imaš hčerke ali sinove. S slednjimi je veliko več dela za slabše rezultate. Upanje mi daje le prihodnost, ko jih fantje prehitijo na celi črti in si pridobijo boljše plačane službe. A to je še daleč. Do takrat bo še trda predla.
Default avatar

Res vzgled svojim otrokom

Darinka De je napisal/a:
nemški mediji je napisal/a:


Draga mati,

moj brat je isti letnik 1991 kot vaš najstarejši. Ne vem, na kateri šoli ste imeli take pogoje, ampak tako jaz kot moj brat sva (jaz 8-letka, brat 9-letka):
-imela teste na listih A4 (včasih tudi več listov skupaj), na A5 ni nihče od naju imel testov, niti otroci iz rodbine najine starosti, niti sestra v isto 8-letki kot jaz.
-imela v času treh ocenjevalnih obdobij 6 ocen pri glavnih predmetih (imeli smo 3 ocenjevalna obdobja, in to je vaš imel tam do enega 4/5 razreda)
-imela sva domača branja od 1. razreda naprej - sami smo brali, doma smo pisali obnove, ali pisali odgovore na vprašanja iz vsebine prebranega (najmanj 10 vprašanj) - za to smo imeli posebej zvezek.

Moj brat je tako kot vaš najsarejši pravzaprav bil v osemletki samo do 5. razreda, potem so šli pa v 9-letko, je tako? Tako da ne veste ravno veliko o tem, kako je bilo v osemletki v višjih razredih. Torej pravega osemletnega šolanja niste imeli in poznali, kar smo ga pri nas doma (jaz in sestra). Ja, tudi v osemletki je bilo treba delati, pravzaprav se somnim, da so ocene mojemu razredu in paralelki v 5. razredu padle in smo doživeli pravi šok, ker je bil način dela drugačen. Pa se starši niso pritoževali, niti niso delali z nami.
To da je vedno težje in stresno, ste si izmislili starši, ki hočete imeti otroke-petkarje. Saj prvi otrok ponavadi je res petkar zaradi družinske dinamike, ampak z drugim in tretjim otrokom ni nič narobe, če je kaj slabši oz. pač ni tak kot večji.
Pa če je vaš otrok bil v šoli z generacijo 1991 - so imeli angleščino v 3. in 4. razredu - enako kot imata moja dva dandanes (in je imel moj brat) - v 5. pa se je pri tujem jeziku začelo konkretno učiti tudi o časih - pri nas v 8-letki prav tako, ni bilo nič lažje.
Nareke ima tudi moj mlajši - enako kot smo imeli mi dokaj pogosto - torej je z vašo šolo ali pa s posamezno učiteljico nekaj narobe.
Na računalnik delat, smo se sami učili mi, moj brat, pa tudi vsi otroci, ki jih poznam. Pisat v Word je za normalenga otroka čisto običajno priučljiva zadeva. Celo power-point ni nihče od nas potreboval pomoči - niti moja otroka ne, pa nista oba med brihtnimi.

Zdaj pa že res počasi pretiravate eni starši.
Verjetno si obiskoval bolnišnično OŠ, ki jo organizirajo tudi na pedopsihiatriji, saj glede na tvoje pisanje si bil vso mladost po umobolnicah.
Da te ni sram!
Default avatar

crna_vrtnica_neprij

Otroku dopovedujem, da se uči zase, zato, da bo imel več možnosti izbire, ko bo ugotovil kaj ga veseli in kaj bi rad počel še naslednjih 50 let po šoli.
Ko je prinesel podpis, da je brez naloge, sem bila ostra, da je njegova edina skrb in dolžnost šola in da ne bom podpisovala takih bedarij. To je to. Vsake toliko se spomni, da ima obvestilo zame in hkrati pokaže še preverjanja znanja, ki jih valja ne vem koliko časa že v mapi. Nimam odprtega asistenta plus, da bi videla ocene. In polletno preverjanje je pokazal, da je zelo uspešen. Ampak to je prvi.
Drugi še ni v šoli ampak že sedaj vem, da ne bo šlo tako zlahka. Ni neumen, nasprotno zelo brihten ampak len. Kar se mu ne da, se ne bo zapomnil pa da mu plačaš, ne. Ima izredne ročne sposobnosti, kar me opozarjajo že od skoraj prve skupine v vrtcu. Ampak len. Barve se ni hotel naučiti do skoraj 5tega leta. Se je zabaval ob ponavljanju, ko si ga čez 5 min vprašal za barvo pa ti pove prvo ki mu pade na pamet, seveda narobno. Skratka.. že sedaj vidim da bodo borbe pri šoli.
cron