Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zakaj se starsi toliko ukvarjate z otrokovo solo?

Zakaj se starsi toliko ukvarjate z otrokovo solo?

Moja hci je sicer ze na faksu. Ampak mi v vseh njenih letih solanja enkrat ni prislo na pamet, da bi jo kontrolirala ali je naredila domaco nalogo ali ne. In ali ima iz enega predmeta 5 ali 3. Ze v samem startu takoj od njenega prvega razreda dalje pa sem ji dala jasno vedeti v kateri ustanovi se nahaja,da to ni vec vrtec. In,da se uci samo zase in za nobenega drugega, tako kot je moja dolznost sluzba je njena sola,konec. Na sreco je bila ze od nekdaj bistra, a v osnovni soli nikoli odlicnjakinja,ker se je pac tako odlocila, da ji takrat sola ni bila na prvem mestu. In sama jo nikakor nisem silila drugace,tako kot to pocnete danes. No potem v srednji soli, ne cisto takoj od zacetka,nekje od 2.letnika dalje pa se ji je odprlo. Naenkrat je brez vecjih naporov postala odlicnjakinja, res pa je da so jo predmeti zaceli veliko bolj zanimati,ker ni bilo vec toliko splosnih, ampak je bil vecji poudarek na strokovnosti.
Zdaj je uspesna studentka 2.letnika na precej zahtevni fakulteti. In to kljub temu, da je v osnovni soli marsikdaj pokasirala tudi kaksno slabso oceno.
Zato vse starse prosim,da ne forsirajte tako svojih otrok, saj osnovna sola se nic ne pomeni ali pa res zelo zelo malo. Pustite jim torej dihat in bo vsem lazje.
Moj nasvet, pa srecno.

[attachment=0]child-2619902_1280.jpg[/attachment]

Kontroliram ocene in hodim na govorilne ure.
Če pride slabša ocena, samo vprašam, kje misli, da je zmanjkalo in kaj je treba popraviti.
Silim pa nič.

Takih staršev je malo. Eni se z otroci učijo vsak dan, da ja imajo petke. Ne razumejo, da če ima otrok tako petko, da ni nič vredna.

Tudi mi se nismo učili z nobenim otrokom. Oba sta vedela, da je šola njuna služba in da kar bosta sama naredila, to bosta sama imela.

nova
Uredništvo priporoča

ki ima eno brihtno hčer in ji dobro gre.
Starši so zato, da otroke spodbujajo, da dajo najboljše od sebe, kar ni čisto nič narobe.

No to da se starše nikoli nebi zanimal za otrokovo šolo je meni malo mimo. Konec koncev otroci tudi radi pokažejo kaj so naredili kaj delajo v šoli, včasih imajo kakpno vprašanje, včasih je potrebno podpisati da so brali ali pa kaj prebrati z njimi, včasih je potrebno it v gozd kaj nabirat,… Moja za kakšen predmet rada vidi da jo vprašava, da ima boljši občutek. Ne vem še moža vprašam kako je bilo v službi kakšen je bil dan pa da otroka nebi, ok smo različni.
Pri nas tudi nista odlična ocene so različne. Ko dobi oceno se pogovorimo: kako je zadoblen z oceno če ni kaj misli da je bilo narobe in kaj bo naredil da bo naslednič drugače. če je pa z možem veva da je sposoben in zna za več poveva, da nama ni všeč da ne ne potrudi kolikor se lahko. Če ni zadovolen midva pa sva ker veva za določene omejitve, otroci pa včasih tudi pridejo v obdobje ko bi imeli same 5 ali 4 tudi poveva, da se je potrudil, da ve koliko in kaj zna in katere so njegove dobre plati.
Nam pa šla tudi ni vse na svetu, mislim da je prav da ima tudi stvari ki so izven šole.

Mene pa zanima … zakaj se avtorica toliko ukvarja s tem koliko se popolni neznanci ukvarjajo z otrokovo šolo?
A eni res nimate svojega lajfa?

Na FDV?

to da starši po cele dneve visijo z otrokom, da bo imel petke ni nič drugega kot piflanje
v glavi pa ne ostane nič

Tudi jaz imam hčerko, ki je na faksu in ni sem nič delala z njo ne v OŠ, ne v gimnaziji. S sinovoma v OŠ pa delam dnevno. Zakaj? Ker je učni program medtem postal prenatrpan in ne zmoreta. Ker starši dobivamo e-maile od učiteljice, da naj pregledamo to in ono. Ker se bo nepredelana snov kopičila in ne bosta mogla uspešno delati naprej.
Najbolj od vsega sovražim delo za šolo, a druge izbire enostavno nimam. Ti, ki imaš samo eno hčerko in posplošuješ na vse ostale, tega seveda ne moreš razumeti. Pa nič zato.

S puncami je na splošno manj dela za šolo.

Tudi jaz imam hčerko, ki je na faksu in ni sem nič delala z njo ne v OŠ, ne v gimnaziji. S sinovoma v OŠ pa delam dnevno. Zakaj? Ker je učni program medtem postal prenatrpan in ne zmoreta. Ker starši dobivamo e-maile od učiteljice, da naj pregledamo to in ono. Ker se bo nepredelana snov kopičila in ne bosta mogla uspešno delati naprej.
Najbolj od vsega sovražim delo za šolo, a druge izbire enostavno nimam. Ti, ki imaš samo eno hčerko in posplošuješ na vse ostale, tega seveda ne moreš razumeti. Pa nič zato.
[/quote]

podpis! Če bi se le dalo, se ne bi niti malo ukvarjala s šolo, pa je dandanes to skoraj nemogoče. Bolj malo staršev poznam, ki bi jim bilo to dejansko v veselje.

In ja, vem, kako je bilo včasih – moji starši se tudi nič niso ukvarjali, občasno je šel fotr na govorilne ure in to je bilo to. Ampak včasih je bilo tudi tako, da si za manjkajoče domače naloge dobil cvek in čau, miško, popravi, kot veš in znaš. Zdaj pa kličejo starše v šolo dobesedno na zagovor.

Res je nujno potrebna ena reforma tega šolskega sistema, pa ne takšna, da bo otroke delala še manj samostojne, ravno obratno. Otroci sploh niso takšni sončki, kot se jih kar naprej zmerja, tako kot jih gledam, so večinoma brihtni, sposobni, samozavestni, samo treba jim je dati orodja, da vse to uporabljajo, ne pa jih konstantno moriti s tem, kako je bilo včasih boljše in kako so grozni.

V 6. razredu pri biologiji obravnavajo celice in še niso uspeli pogledati v mikroskop, ker ga učiteljica ni “uspela zrihtati”, samo dudlajo se na pamet. Itak, da jim je dolgčas. Potem pa pač v mikroskop gledamo doma, in tukaj so potem na boljšem otroci, kjer imajo starši dovolj nekega znanja in interesa, da jim filajo luknje v znanju.

Pa niti slučajno ne obtožujem učiteljev, da ne bi kdo tako razumel!

Raziskave kažejo, da so otroci staršev (in govorila bom o normalnih starših, ne kakih tiranskih helikopterskih starših, ki manično nadzorujejo otroke in hodijo v šolo z odvetniki), ki jih aktivno spodbujajo k spoznavanju novih stvari, ki bedijo nad njihovimi ocenami, hodijo redno na GU in RS, jih spodbujajo k branju, so v aktivnem odnosu z njimi in so v kvalitetnih odnosvih z njimi, dosežejo boljše izobraževalne izide, dosegajo višjo izobrazbeno raven in imajo v končni fazi (v povprečju) boljše službe, ki jim prinesejo več zaslužka, imajo manjšo možnost zanositve v mladih letih, v primerjavi z otroki, ki se jih pusti, da zrastejo sami gor, kakor vedo in znajo.
Zato sem jaz starš, ki se ukvarjam s svojim otrokom, ga spodbujam k odgovornosti, delavnosti in prijaznosti do sebe in drugih.

Iz ene izkušnje z otrokom sklepaš, da veš vse o vzgoji otrok glede šolanja. Milo rečeno, precej neumno.

Ah joj no. In? Nič posebnega, ne tvoja hči, ne ti. Tako funcionira večina, razen kakih izjem, kjer ima otrok težave z učenjem, vedenjske težave ali preveč ambiciozne starše. Tako da ne razumem, s čim si se hotela pohvaliti.

Z otrokoma nikoli nismo imeli večjih težav glede šole in ocen, pozorna sem bila edino na to, da sem skupaj z otrokoma že v osnovni šoli ugotovila, kakšen način učenja jima najbolj ustreza. Eden je slušni tip in pri pomnenju bolj zapletenih besed pomaga, da včasih kaj naglas prebere. Drugi je vizualni tip in si sam dela barvite zapiske. V šoli jih tega žal ne naučijo – sicer bi bilo veliko otrok bolj uspešnih, kot so.
Nikoli pa nisem skupaj z njim, ali namesto njih, delala nalog. Ko sta bila manjša, smo ju občasno pred testom malo prevprašali snov. Sedaj sta oba uspešna gimnazijca in samostojna glede šole.


Moj podpis. Take trditve lahko izreče samo nekdo, ki ima otroka brez učnih ali zrelostnih težav. Jaz sem za sina skoraj dušo spustila in ni mi žal, še enkrat bi naredila enako. Fant je bil nezrel in res ne vem koliko 5 letnikov razume, da se učijo zase. Ni se učil za petke, pač pa za trojke in kakšno štirico. Če bi ga prepustila samemu sebi je vprašanje kako bi pregural skozi oš. Tako jo je končal z dobrim uspehom, se vpisal na poklicno kovinarsko, naredil 3 + 2 za strojnega tehnika, se vpisal na maturitetni tečaj in ne boste verjeli, končuje študij na strojni fakulteti. Starši smo zato, da v otroku prepoznamo potencial in mu pomagamo, da ga razvije.
Absolutno pa sem proti temu, da otroku stojiš za ritjo in od njega zahtevaš petke za vsako ceno.

Tudi jaz imam hčerko, ki je na faksu in ni sem nič delala z njo ne v OŠ, ne v gimnaziji. S sinovoma v OŠ pa delam dnevno. Zakaj? Ker je učni program medtem postal prenatrpan in ne zmoreta. Ker starši dobivamo e-maile od učiteljice, da naj pregledamo to in ono. Ker se bo nepredelana snov kopičila in ne bosta mogla uspešno delati naprej.
Najbolj od vsega sovražim delo za šolo, a druge izbire enostavno nimam. Ti, ki imaš samo eno hčerko in posplošuješ na vse ostale, tega seveda ne moreš razumeti. Pa nič zato.
[/quote]

Praviš, da s sinovoma delaš dnevno, ker je preveč in ne zmoreta. Glej, vesela bodi da je hčerka uspešno uredila s šolo in imej rada tudi svoja sinova. Ja, vem, težko je če se tudiš in enostavno želiš, da sta v “normalni” šoli, ampak si boš morala počasi priznati, da bi za njiju vseeno bila boljša šola s prilagojenim programom. Ne vem sicer koliko ste se že zanimali o tem… Najbrž se o tem pogovajate tudi že z učitelji.
Nima smisla silit in forsiat, če sama vidiš da fanta dejansko ne zmoreta. Srečno!


Moj podpis. Take trditve lahko izreče samo nekdo, ki ima otroka brez učnih ali zrelostnih težav. Jaz sem za sina skoraj dušo spustila in ni mi žal, še enkrat bi naredila enako. Fant je bil nezrel in res ne vem koliko 5 letnikov razume, da se učijo zase. Ni se učil za petke, pač pa za trojke in kakšno štirico. Če bi ga prepustila samemu sebi je vprašanje kako bi pregural skozi oš. Tako jo je končal z dobrim uspehom, se vpisal na poklicno kovinarsko, naredil 3 + 2 za strojnega tehnika, se vpisal na maturitetni tečaj in ne boste verjeli, končuje študij na strojni fakulteti. Starši smo zato, da v otroku prepoznamo potencial in mu pomagamo, da ga razvije.
Absolutno pa sem proti temu, da otroku stojiš za ritjo in od njega zahtevaš petke za vsako ceno.
[/quote]

Bravo.
Tak iskren zapis je pa res lepo prebrati.
👍

Hja,… mularija solo umaze, narise kak grafit, razbije kako steklo,… nekdo se mora ukvarjat s temi recmi, a ne.

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

Avtorica,ok super da je tako zneslo. Tebi ocitno na kozo pisano, da ti ni bilo nic treba, ker pac taka si. Eni si za otroke z veseljem vzamemo cas in tudi delo za solo je nalozba. Ni nam tezko. No,sicer pa se z otrokom ni dobro prevec hvaliti, se rado kaj obrne. Ni vse sola.

V bistvu si mamica pridkane pupike, za katere je narejena naša šola. Ne, da se nisi ukvarjala s šolo, ni se ti bilo treba. In zdaj najbolj pametna. Me zanima, če bi bila tako nonšalantna, če bi padali cveki in dvojke. Ker veliko otrok ni pridkanih pupik, ki jim rečeš, šola je tvoja stvar, one rečejo ja, mamica, in začnejo padat petke.

“Ne pametuj če imaš srečo” berem komentarje in vidim toliko negativnih…Nikakor nista za “prilagojeno OŠ” po tem kar je napisal Vagabund, drugače bi morala polovica razreda na vsaki šoli oditi na prilagojen program. Tudi moji dve poterbujeta občasno pomoč in ko vidim, da dobijo ogromno naloge za 2 uri dela za en predmet, preverim še pri drugih starših, ki potrdijo. Se obrneta name, kdaj delamo na polno, kdaj samo ponovimo, veliko delata sami. Padejo petke in štirke pa tud trojke vsake toliko. Se pogovorimo, jih vzpodbujam, raje vidim da gresta na trening, kot da sta ure in ure pred knjigami na silo. Tudi vadba in izlet v naravo ter seveda prehrana je bolj važna od šolskih ocen, da sta le nekje v zlati sredini.
Počasi in počasi ju puščaj, da čimveč naredita sama, oz. da jima razložiš in naprej delata sama. Slej ko prej se jima bo odprlo in bo šlo lažje. Zaupaj vase in v niju. Vse dobro

Včeraj je moj otrok prišel z domačo nalogo, pri kateri je pisalo: “Reši s starši.” Zakaj se torej ukvarjam z otrokovo šolo? Ker mi učitelji izbire sploh ne dajo.

Nekateri starsi dobesedno prevzamejo otrokovo solo. Slisis jih, da uporabljajo midva ali mi smo delali nalogo, se ucili in ne otrok je to pocel. Vedno tocno za vsak predmet, kaj delajo. Ko slisim te pogovore to tezavnost, hudo kolicino domace naloge preverim pri svojem otroku in se sprasujem, ce so otroci v istem razredu. Veliko otrok slabo izkoristi cas, ko so v soli. Ne poslusa, sledi, pise. Mame pa tega se kar ne razumejo in jim drzijo berglo. Da o nerealnih pricakovanjih ne govorim. Najbolje so te, koliko se je otrok ucil in ni dobil 5. Kot, da sami nimajo lastne solske in ucne izkusnje.

Nekateri starši imajo res težave sami s seboj. Nekateri otroci pa imajo specifične težave.
Če bi mene starši prva leta pustili, da se učim sama, ne bi po mojem mnenju končala niti osnovne šole. Tako pa sem z veliko lahkoto dosegla VIII stopnjo izobrazbe.
Zelo sem hvaležna staršem, da me niso prepustili sami sebi.

New Report

Close