Javna tribuna: Zakaj je dobro biti član Programa zvestobe?
Ali ste že član Programa zvestobe Telekoma Slovenije?
Včlanitev je brezplačna, točke ugodnosti pa lahko porabite za različne ugodnosti. Točke ugodnosti prejmete že ob včlanitvi, nato pa se vam celo leto zbirajo samodejno.
Vse člani lahko točke, ki ste jih zbrali v letu 2018, porabite najkasneje do 31. 3. 2019. Preverite stanje svojih točk v Mojem Telekomu ali se oglasite na najbližjem prodajnem mestu.
Točke lahko unovčite za polnitev računa Mobi, za izposojo dobrega filma, za popust pri nakupu izdelkov v E-trgovini ali za nakup izdelka na 24 obrokov.
V tokratni Javni tribuni, 20. 2. 2019 ob 11. uri, bo za vprašanja in predloge na voljo ekipa svetovalcev, ki skrbi za člane Programa zvestobe in ponudbo ugodnosti.
Vprašanja lahko postavite že danes.
Lepo vabljeni k sodelovanju.
[attachment=0]telekom cover.jpg[/attachment]
Ko gledam električni skiro in Mac Comp pri drugih trgovcih, so cene pri njih nižje (gre za enake modele, tudi št. modela enaka, tudi možnost nakupa na obroke). Pri vas moram poleg višje cene, dati še pridobljene točke (za katere vemo, da niso zastonj). V čem je vaša ponudba boljša od ostalih trgovcev?
Razumem ugodne ponudbe za pridobitev novih strank, kako boste pa stare zadržali?
Pozdravljeni,
Začenjamo z današnjo javno tribuno, ki bo za vprašanja odprta do 12.00 ure.
Dobrodošla so vsa vprašanja in tudi uporabniške izkušnje.
Pozdrav gostom svetovalcem Telekoma Slovenije, ki skrbijo za člane Programa zvestobe in ponudbe ugodnosti, v tokratni Javni tribuni pa bodo na voljo za vprašanja in predloge glede Programa zvestobe.
Vabljeni, da sodelujete!
Uredništvo
Med.Over.Net
Jasna19, vabim vas, da si kako zbirate točke ogledate tukaj: https://www.telekom.si/zasebni-uporabniki/ponudba/program-zvestobe#faq=1
LP, Mojca
Naročniško razmerje se šteje za enega uporabnika. Vsak uporabnik ima svojo SPP številko, na katero se potem štejejo točke.
Naročnik lahko potem doda tudi dve številki Mobi, za katere se potem prištevajo točke.
Kako zbirate točke, si lahko ogledate na: https://www.telekom.si/o-podjetju/Sistem-tockovanja-in-navodila-za-koriscenje-tock.pdf
Ga Missis, lahko, 5 EUR ali 10 EUR popusta na računu. Točke lahko koristite tudi za polnjenje računa Mobi: https://www.telekom.si/zasebni-uporabniki/ponudba/program-zvestobe/opis-ugodnosti
Vabim vas, da točke, ki ste jih zbrali v lanskem letu, koristite do 31. 3. 2019.
LP, Mojca
Nakup, člani Programa zvestobe izbirajo med ponudbo izdelkov, kjer v zameno za točke koristijo obročno plačilo na 24 obrokov in brezplačno poštnino: https://www.telekom.si/zasebni-uporabniki/ponudba/e-trgovina/program-zvestobe
LP, Mojca
Trudimo se, da imamo konkurenčne cene. Lahko se zgodi, da nekateri ponudniki v vmesnem času cene izdelkov, ki jih ponujajo tudi prilagodijo in kdaj tudi znižajo. Vsekakor je prednost pri nas ta, da izdelke lahko kupite na 24 obrokov, brez obresti, izdelek dostavimo brezplačno na dom. Za sam nakup pa ne potrebujete nobenega posebnega dokazila o dohodkih. Edini pogoj za nakup v Program u zvestobe je ta, da ste naš naročnik vsaj 7 mesecev. Sam Program zvestobe je namenjenm obstoječim naročnikom – novi naročniki prvih 6 mesecev ne morejo opraviti nakupa.