Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Javna tribuna: Zakaj je dobro biti član Programa zvestobe?

Javna tribuna: Zakaj je dobro biti član Programa zvestobe?

Ali ste že član Programa zvestobe Telekoma Slovenije?
Včlanitev je brezplačna, točke ugodnosti pa lahko porabite za različne ugodnosti. Točke ugodnosti prejmete že ob včlanitvi, nato pa se vam celo leto zbirajo samodejno.

Vse člani lahko točke, ki ste jih zbrali v letu 2018, porabite najkasneje do 31. 3. 2019. Preverite stanje svojih točk v Mojem Telekomu ali se oglasite na najbližjem prodajnem mestu.

Točke lahko unovčite za polnitev računa Mobi, za izposojo dobrega filma, za popust pri nakupu izdelkov v E-trgovini ali za nakup izdelka na 24 obrokov.

V tokratni Javni tribuni, 20. 2. 2019 ob 11. uri, bo za vprašanja in predloge na voljo ekipa svetovalcev, ki skrbi za člane Programa zvestobe in ponudbo ugodnosti.

Vprašanja lahko postavite že danes.

Lepo vabljeni k sodelovanju.
[attachment=0]telekom cover.jpg[/attachment]

Pozdravljeni,
kako se zbirajo točke? Od vsakega plačanega računa ali samo, če kaj dodatno kupuješ, npr. telefon, računalnik …?
Koliko tega pa bi moral kupiti, da bi se kaj poznalo – imate morda nek primer nakupa?
Hvala za odgovor.


Ko že ponujate program ?zvestobe?, povejte še vse o nadlegovanju “zvestih”!

nova
Uredništvo priporoča

Se da kaj prihraniti v primeru vec druzinskih clanov v paketu. V m8slih imam podobno sceno kot jo ima triglav zavarovalnica.
Lp

Zdravo.
Mene pa zanima ce lahko tocke koristim tudi kot popust pri mesecni narocnini?
Hvala.

Ko gledam električni skiro in Mac Comp pri drugih trgovcih, so cene pri njih nižje (gre za enake modele, tudi št. modela enaka, tudi možnost nakupa na obroke). Pri vas moram poleg višje cene, dati še pridobljene točke (za katere vemo, da niso zastonj). V čem je vaša ponudba boljša od ostalih trgovcev?
Razumem ugodne ponudbe za pridobitev novih strank, kako boste pa stare zadržali?

Zato, ker so pogruntali kako olupit socialce. Glej to: socialc ne more dobit nicesar na obroke v nobeni trgovini. Lahko pa ti dajo na obroke dobri strici internetni ponudniki. Zakaj? Ker ni budale, ki ne bo placala poloznice, da ji izklopijo internet.

Če želiš, kot član programa zvestobe kaj kupiti, ali potrebuješ kakšno potrdilo o prihodkih?

lp,

Če npr. želim kupiti televizor in imam na razpolago 100 točk, potrebujem pa jih 200, ali ga lahko vseeno na kakšen način kupim?

Hvala za odgovor.

Kako se lahko včlanim v Program zvestobe in kaj mi to prinese? Imam s tem kakšne ugodnosti?

Hvala.

Pozdravljeni,

Začenjamo z današnjo javno tribuno, ki bo za vprašanja odprta do 12.00 ure.
Dobrodošla so vsa vprašanja in tudi uporabniške izkušnje.

Pozdrav gostom svetovalcem Telekoma Slovenije, ki skrbijo za člane Programa zvestobe in ponudbe ugodnosti, v tokratni Javni tribuni pa bodo na voljo za vprašanja in predloge glede Programa zvestobe.

Vabljeni, da sodelujete!

Uredništvo
Med.Over.Net

Kaj se zgodi, če točk zvestobe ne porabim do datuma? jih je možno prenest v naslednje leto?

Hvala.


Jasna19, vabim vas, da si kako zbirate točke ogledate tukaj: https://www.telekom.si/zasebni-uporabniki/ponudba/program-zvestobe#faq=1
LP, Mojca

zdravo,

mene pa zanima, ali popusti v sklopu programa zvestobe veljajo samo za izbrane storitve ? po navadi so to tiste, ki so najmanj “privlačne”…
hvala

Je možno in na kakšen način lahko točke porabim v vaši E-trgovini?

Hvala.

Naročniško razmerje se šteje za enega uporabnika. Vsak uporabnik ima svojo SPP številko, na katero se potem štejejo točke.
Naročnik lahko potem doda tudi dve številki Mobi, za katere se potem prištevajo točke.
Kako zbirate točke, si lahko ogledate na: https://www.telekom.si/o-podjetju/Sistem-tockovanja-in-navodila-za-koriscenje-tock.pdf

Ali moram za nakup vedno vnovčiti točke? Kaj, če jih ne želim pri tokratnem nakupu, ker bi jih želel vnovčiti ob naslednjem večjem nakupu?

Jaz pa nisem naročnik Telekoma in me zanima ali sem lahko vseeno član zvestobe in kupim izdelek po članski ceni?

LP,


Ga Missis, lahko, 5 EUR ali 10 EUR popusta na računu. Točke lahko koristite tudi za polnjenje računa Mobi: https://www.telekom.si/zasebni-uporabniki/ponudba/program-zvestobe/opis-ugodnosti
Vabim vas, da točke, ki ste jih zbrali v lanskem letu, koristite do 31. 3. 2019.
LP, Mojca

Kako lahko kupim izdelek po akcijski ceni in koristim točke, če je Telekomova naročnica moja mama? Je sploh možno kupiti na moje ime?

lp, K.

Zanima me ali je za plačilo vedno samo opcija na obroke, al lahko kupim le delno na obroke, ostalo pa plačam takoj in ali lahko določeno stvar plačam kar takoj, da nimam obveznosti vezave?

Vse številke imamo na podjetje, ali lahko tudi tako zbiramo/smo člani programa zvestobe?

Ali lahko naročeni TV kupljen iz programa zvestobe prevzamem kje osebno in ne čakam na dostavo?


Nakup, člani Programa zvestobe izbirajo med ponudbo izdelkov, kjer v zameno za točke koristijo obročno plačilo na 24 obrokov in brezplačno poštnino: https://www.telekom.si/zasebni-uporabniki/ponudba/e-trgovina/program-zvestobe
LP, Mojca

Trudimo se, da imamo konkurenčne cene. Lahko se zgodi, da nekateri ponudniki v vmesnem času cene izdelkov, ki jih ponujajo tudi prilagodijo in kdaj tudi znižajo. Vsekakor je prednost pri nas ta, da izdelke lahko kupite na 24 obrokov, brez obresti, izdelek dostavimo brezplačno na dom. Za sam nakup pa ne potrebujete nobenega posebnega dokazila o dohodkih. Edini pogoj za nakup v Program u zvestobe je ta, da ste naš naročnik vsaj 7 mesecev. Sam Program zvestobe je namenjenm obstoječim naročnikom – novi naročniki prvih 6 mesecev ne morejo opraviti nakupa.

New Report

Close