Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Javna tribuna: Zakaj je dobro biti član Programa zvestobe?

Default avatar

TelekomSlovenije

vezava z obroki je napisal/a:
Zanima me ali je za plačilo vedno samo opcija na obroke, al lahko kupim le delno na obroke, ostalo pa plačam takoj in ali lahko določeno stvar plačam kar takoj, da nimam obveznosti vezave?
Nakup izdelkov je možen samo na obroke. Lahko pa, ko izdelek že kupite in ga plačujete, potem tudi pošljete prošnjo, da bi ostale obroke želeli poplačati v enkratnem znesku. Preostale zneske vam v enem obroku potem obračunamo na naslednjem računu.

LP, Franjo
Default avatar

TelekomSlovenije

podjetje8 je napisal/a:
Vse številke imamo na podjetje, ali lahko tudi tako zbiramo/smo člani programa zvestobe?
Podjetje8, v Program zvestobe se lahko včlanijo fizične osebe, fizične osebe s poslovno dejavnostjo in samostojni podjetniki.
LP, Mojca
Default avatar

TelekomSlovenije

miki33 je napisal/a:
Če nekaj kupim na obroke v e-trgovini, ali mi pošiljate ločen račun za plačilo, ali je ta znesek pripisan na računu za mobitel?
Za nakup izdelka na obroke se znesek pripiše na račun za storitve Telekoma Slovenije. Posebnega računa za ta izdelek ne dobite.

LP, Franjo
Default avatar

TelekomSlovenije

nakup je napisal/a:
TelekomSlovenije je napisal/a:

nakup, dodatne točke lahko pridobite s prijavo v Moj Telekom (200 točk) z naročilom e-računa in odjavo od papirnatega (200 točk). Enkratne točke dobite tudi za sklenitev zavarovanja aparata (100 točk) in naročilo elektrike pri TS (100 točk). V primeru da imate pri TS fiksne in mobilne storitve prejmete vsak mesec 50 točk.
LP, Mojca
Najlepša hvala za odgovor.
Zanima pa me, če nič od tega ne naredim za pridobitev novih točk, ali lahko vseeno kupim določeno stvar, ki si jo želim?
Če imate dovolj točk za nakup izdelka, ga lahko kupite, drugače nakup ni možen.

LP, Franjo
Default avatar

TelekomSlovenije

kolikočasa je napisal/a:
Koliko časa se čaka na posamezni izdelek? Če se odločim za nakup računalnika danes, kdaj ga dobim?

lp,
kolikočasa, če kupite računalnik z vezavo v prosti prodaji prejmete izdelek v 2-eh delovnih dneh. Pri nakupu prek Programa zvestobe pa v 10-ih delovnih dni.
LP, Mojca
Default avatar

TelekomSlovenije

ali lahko je napisal/a:
Če nisem naročnik Telekoma, ali sem lahko vseeno član zvestobe in kupim izdelek po članski ceni?
Včlanitev v Program zvestobe je možna za naročnike Telekoma Slovenije.

LP, Franjo
Default avatar

TelekomSlovenije

TelekomSlovenije je napisal/a:
MsOlivija je napisal/a:
Ko gledam električni skiro in Mac Comp pri drugih trgovcih, so cene pri njih nižje (gre za enake modele, tudi št. modela enaka, tudi možnost nakupa na obroke). Pri vas moram poleg višje cene, dati še pridobljene točke (za katere vemo, da niso zastonj). V čem je vaša ponudba boljša od ostalih trgovcev?
Razumem ugodne ponudbe za pridobitev novih strank, kako boste pa stare zadržali?
Trudimo se, da imamo konkurenčne cene. Lahko se zgodi, da nekateri ponudniki v vmesnem času cene izdelkov, ki jih ponujajo tudi prilagodijo in kdaj tudi znižajo. Vsekakor je prednost pri nas ta, da izdelke lahko kupite na 24 obrokov, brez obresti, izdelek dostavimo brezplačno na dom. Za sam nakup pa ne potrebujete nobenega posebnega dokazila o dohodkih. Edini pogoj za nakup v Program u zvestobe je ta, da ste naš naročnik vsaj 7 mesecev. Sam Program zvestobe je namenjenm obstoječim naročnikom - novi naročniki prvih 6 mesecev ne morejo opraviti nakupa.
Ponudba je na voljo članom Programa zvestobe Telekoma Slovenije, ki imajo zadostno število točk, so polnoletni, nimajo zapadlih obveznosti do Telekoma Slovenije in imajo naročniško razmerje sklenjeno najmanj 7 mesecev.

LP, Franjo
Default avatar

dostava

Verjetno bom v etrgovini kupila električno kolo, pa me zanima, zaradi teže in velikosti ali je dostava brezplačna in če lahko povem ob kateri uri bi mi najbolj ustrezala dostava?

Hvala in lp.
Default avatar

TelekomSlovenije

TelekomSlovenije je napisal/a:
kolikočasa je napisal/a:
Koliko časa se čaka na posamezni izdelek? Če se odločim za nakup računalnika danes, kdaj ga dobim?

lp,
kolikočasa, če kupite računalnik z vezavo v prosti prodaji prejmete izdelek v 2-eh delovnih dneh. Pri nakupu prek Programa zvestobe pa v 10-ih delovnih dni.
LP, Mojca
kolikočasa, pri nakupu prek Programa zvestobe pa v 10-ih delovnih dni - običajno pa je prej. Vabim vas, da ogledate ponudbo prenosnih računalnikov: https://www.telekom.si/zasebni-uporabni ... acunalniki
Izpostavili bi prenosni računalnik, primeren za gamerje: https://www.telekom.si/zasebni-uporabni ... m-zvestobe
LP, Mojca
Default avatar

Med.Over.Net

Hvala gostom strokovnjakom s Telekoma Slovenije in vsem, ki ste sodelovali v tokratni javni tribuni.
Temo puščamo odprto, da se objavijo še preostali odgovori, z vprašanji pa smo zaključili.

Vse stare in prihajajoče tribune lahko spremljate v rubriki Javna tribuna.

Lep dan,
uredništvo Med.Over.Net
Default avatar

TelekomSlovenije

dostava je napisal/a:
Verjetno bom v etrgovini kupila električno kolo, pa me zanima, zaradi teže in velikosti ali je dostava brezplačna in če lahko povem ob kateri uri bi mi najbolj ustrezala dostava?

Hvala in lp.
Me veseli, da vas zanima nakup :). Dostava izdelka je brezplačna. Vas pa dostavna služba prej pokliče in se z vami potem tudi dogovori, kdaj bi vam ustrezala dostava. V primeru, da bi vas zanimal tudi osebni prevzem, se lahko potem tudi dogovorite in izdelek prevzamete pri njih in se s kolesom odpeljete domov :).

LP, Franjo
Default avatar

TelekomSlovenije

Zakaj je dobro biti član Programa zvestobe?

Hiter pregled ključnih informacij za vse člane Programa zvestobe Telekoma Slovenije in tiste, ki boste člani šele postali

Unovčite točke ugodnosti pravočasno do konca marca
Vse člane želimo spomniti, da lahko točke, ki ste jih zbrali v letu 2018, porabite najkasneje do 31. 3. 2019. Preverite stanje svojih točk v Mojem Telekomu ali se oglasite na najbližjem prodajnem mestu.

Kaj vam prinaša članstvo v Programu zvestobe?
Včlanitev je brezplačna, točke ugodnosti pa lahko porabite za različne ugodnosti. Prvih 200 točk dobite že ob včlanitvi, nato pa se vam točke celo leto zbirajo samodejno za vsa vaša mobilna in fiksna razmerja pri Telekomu Slovenije.

Unovčite točke in prihranite
Zbrane točke lahko zamenjate za popust pri nakupu izdelkov v E-trgovini in Telekomovih centrih ali za ugoden nakup naprav na 24 obrokov ter številne druge ugodnosti. S točkami lahko med drugim napolnite račun Mobi sebi ali svojim najbližjim, lahko pa si v videoteki DKino izposodite dober film ali risanko, možno pa je dokupiti tudi mobilni internet.

Izkoristite do 40 EUR popusta v E-trgovini
Na primer že 300 točk lahko zamenjate za 5 EUR popusta pri nakupu izdelka v Telekomovem centru ali E-trgovini. Več točk ko imate, več lahko prihranite. 500 točk vam prinaša 10 EUR, 900 točk 20 EUR, 1.500 točk pa že kar 40 EUR popusta.

Nekaj idej za unovčenje točk v E-trgovini:
1. Zdravstveni pripomočki - Pametna tehnica (https://www.telekom.si/zasebni-uporabni ... ah100-bela), ki meri težo, indeks telesne mase (ITM), telesno maščobo, delež vode, kostno maso in maso skeletnih mišic je lahko vaša že od 10 EUR za 1.500 točk.

2. Igrače in otroška oprema (https://www.telekom.si/zasebni-uporabni ... onom-rdeca) - otroške sani iz kakovostne plastike in z varnostnim pasom lahko kupite že od 4,91 EUR za 1.500 točk.

3. Zvočniki - Forever darilni set Bluetooth zvočnik PBS (https://www.telekom.si/zasebni-uporabni ... nato-zlata) je priročen in idealen za izlete. S točkami ga lahko kupite še ugodneje.

Zakaj se nakup izdelkov za člane splača?
Za člane izbiramo uporabne in aktualne izdelke. Na voljo je široka izbira kakovostnih izdelkov, ki jih člani lahko kupite po ugodnih akcijskih cenah na 24 obrokov in brez obresti. Dodatna prednost za člane je tudi brezplačna dostava na željeni naslov v Sloveniji. Pri tem se trudimo, a so izdelki na voljo po konkurenčnih cenah in da naročeni izdelek dostavimo v najkrajšem času, običajno v 3 oz. najkasneje v 10 dneh, ko je zaradi prazničnih obdarovanj povpraševanje večje.

Članom priporočamo, da točke unovčite za spodnje izdelke, ostala ponudba izdelkov pa je predstavljena na www.telekom.si/program-zvestobe:
Gamerski stol: https://www.telekom.si/zasebni-uporabni ... tna-oprema
Konzole in igre: https://www.telekom.si/zasebni-uporabni ... le-in-igre
Gamerski računalnik: https://www.telekom.si/zasebni-uporabni ... m-zvestobe
Pametne ure: https://www.telekom.si/zasebni-uporabni ... zapestnice

Porabite točke za polnitve Mobi ali popust na računu
Točke lahko zamenjate tudi za polnitev računa Mobi. Unovčite 500 točk za polnitev računa Mobi za 10 EUR. Če imate 900 točk, pa lahko račun Mobi napolnite za 20 EUR. S tem se vam podaljša tudi veljavnost računa Mobi.
Z zbranimi točkami si lahko znižate tudi mesečni račun za storitve Telekoma Slovenije. 300 točk vam prinaša 5 EUR nižji račun, 500 točk pa 10 EUR.

Kje preverite stanje svojih točk?
Člani Programa zvestobe Telekoma Slovenije lahko stanje zbranih točk preverite kadarkoli po prvem dodeljevanju točk: v Mojem Telekomu na moj.telekom.si, prek SMS-a, tako da z mobilne številke pošljete ključno besedo PZ TOCKE na številko 1919 (velja za vse, ki imate sklenjeno mobilno naročniško razmerje, in uporabnike Mobi; pogoj pa je, da ste svojo mobilno številko določili kot nosilno) ali osebno v najbližjem Telekomovem centru ob predložitvi osebnega dokumenta.

Kako se včlanite v Program zvestobe?
Kdor še ni član Programa zvestobe in bi to rad postal, se lahko včlani kar prek spleta na http://ts.si/program-zvestobe. Če še nimate profila v Mojem Telekomu, se registrirajte in pridobite kodo Telekom ID za polni dostop do svojih razmerij. Aktivacija Programa zvestobe v Mojem Telekomu vam prinese še dodatnih 200 točk. Kdor pa je ljubitelj bolj klasičnih poti, naj se oglasi na prodajnih mestih Telekoma Slovenije ali izpolnjeno pristopnico pošlje na naslov Telekom Slovenije, d.d., Služba za naročniška razmerja, 1546 Ljubljana.

Če želite v Program zvestobe dodati tudi predplačniško številko Mobi, priložite zraven fotokopijo certifikata ali kopijo kod PIN in PUK. V Program zvestobe se lahko včlanite tudi uporabniki Mobi.

Če še niste član, se nam čim prej pridružite. Ne čakajte predolgo, da se vam zaradi tega ne izmuzne odlična ponudba. Zakaj ne bi prihranili s točkami ugodnosti tudi vi.


Hvala in lep pozdrav,
Telekom Slovenije