Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek diesel vs bencin,ne moremo se odločiti

diesel vs bencin,ne moremo se odločiti

Živimo v mestu, avto se verjetno niti ne bo uporabljal vsak dan. Najbolj pogosta bo mestna vožnja. Ker bo to edini avto pri hiši, občasno z njim na morje, v toplice ipd, torej občasno daljše relacije. Katerega? Diesel nas bolj mika, ker pol manj pije.

Bencinarja za kratke proge.

Nekoliko je tudi odvisno od samega avta. Veliki SUV definitivno diesel. Pa kake velike ladje tudi. Če je pa to en standarden mestni avto redko uporabljen za relacijo verjetno najboljše bencinar. Dizel je bolj primeren za dolgoprogaše in težja vozila.

nova
Uredništvo priporoča


Dizel sicer “manj pije”, a je dolgoročno izgleda obsojen na propad (Volkswagen Dizelgate, pa seveda FIat in Chrysler nista nič pomagala).

Drugače pa se finančno gledano odloča glede na LETNO prevožene kilometre. Za vsak model posebej se stvari lahko izračuna zelo hitro: poraba, letna kilometrina, koliko let bo v uporabi in seveda razlika v nabavni ceni.
OK, dizli, zaenkrat so tudi malce dražji, ko se prodajajo rabljeni.

Vse privlačnost dizla pa bo izginila, ko bodo vlade začele povečevati davke oz. Ga prepovedovati (v nekaterih mestih je že praktično izgnan). V Nemčiji ga sicer delno rešujejo z nadgradnjo dodatnih filtrov.. samo prihodnost je vseeno negotova.
Plus, potrebno je vedeti, da dizelske saje SO kancerogene.. zato ga npr. Japonci ne marajo, pa tudi Švicarji se ves čas trudijo, da je dizel dražji od bencina.

Pri bencinarju pa se lahko izbere še LPG varianto, torej avto plin (CNG je malce slabše zastopan na bencinskih postajah). LPG stane cca polovico manj kot bencin.

V primeru, da so dnevne razdalje krajše, je pa najnovejša alternativa: elektrika.

Pri vseh igra pomembno vlogo politika in kako bi določala ceno energentov.. na vse skupaj nimamo nekega velikega vpliva, predvidljivo pa je, da se zahod usmerja na elektriko, da bi bili manj odvisni od Bližnjega vzhoda (bomo uvažali poceni elektriko iz Afrike, ki bo za nas kurila premog – termo elektrarne).

De omnibus disputandum..

Klasičen osebni avto nižji razred, srednji razred…. sploh ni za razmišljat, seveda BENCIN.

Kot je nekdo omenil že zgoraj SUV oziroma težji, večji avti pa seveda DIEZEL

Tole pa NE drži, če gre predvsem za mestne vožnje. Ker diesel po mestu, na kratke razdalje, ko se niti ne ogreje na delovno temperaturo, pomeni stalne servise in težave z npr. EGR ventilom in še kakšnim elementom.
Tudi turbina crkne tako veliko prej (govorim o št. km) ker veliko teče slabo mazana (zaradi hladnega motorja / olja.

Gre za hatchback, srednje velikosti, srednjega razreda. Na leto okoli 10.000 km.Dizel pije cca 4l, bencin 8l. Se nam splača zaradi manjše porabe goriva vzeti dizla?

Tudi mi kupujemo drugi avto in sem prav tako v dilemi, dizel 4 litre, bencin 8, kaj kupiti, ker avto bo sicer skoraj vsakodnevno v uporabi, a po mestu, izven mesta občasno in seveda dopusti, prazniki….

Bencin;)
Dizel še smrdi:):):)

Tudi mi kupujemo drugi avto in sem prav tako v dilemi, dizel 4 litre, bencin 8, kaj kupiti, ker avto bo sicer skoraj vsakodnevno v uporabi, a po mestu, izven mesta občasno in seveda dopusti, prazniki….
[/quote]

Kaj pa vi gledate?

Če vam je pri avtu res pomembna samo poraba, potem je za opisano situacijo najbolj primeren hibrid.

hibrid je rekel 😀

LPG.
Se že nekaj časa vozim na LPG in to je res perfektno. CNG je pa še boljše, je pa malo manj črpalk v slo.

Ne vem pa kateri novi avti omogočajo to.

Ni dizla, ki bi pri 10 000km letno upravičil cenovno razliko do benzinarja.

Auto Bild vsaj enkrat letno naredi primerjavo med dizli in bencinarji, v zadnjem času še z ostalimi energenti (LPG, CNG, vodik, elektrika, etanol, hibrid, plug-in-hibrid…), kjer se potem vidi smiselnost nakupa enega ali drugega.

V povprečju imajo prednost vozila pri sledečih pogojih:
Relacije in veliko km na leto: Dizel (CNG in LPG tudi prideta v račun, samo manj “komot”, ker se je potrebno večkrat ustavljati in točiti energent)

Veliko km, a ne relacije (do cca 400km): elektrika (mrzle zime drastično zmanšajo doseg – ker je potrebno avto z nečim greti, ne zgolj potnike, temveč tudi baterije same, npr: če so mrzle in pod 20{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} kapacitete, avto ne dela)

Mestna vožnja: Elektrika, hibrid (ali še bolje plug-in-hibrid:cca prvih 50km naredi na elektriko)

Malo letnih km (15 000km ali manj): bencinar

Etanola in vodika pri nas ni. CNG je tudi švoh, kot rečeno (ena polnilnica pri LPP.. mogoče še kakšna?)

De omnibus disputandum..

Glede na napisano je izbira bencinar. Pozabi predelavo na plin.


Dizel sicer “manj pije”, a je dolgoročno izgleda obsojen na propad (Volkswagen Dizelgate, pa seveda FIat in Chrysler nista nič pomagala).

Drugače pa se finančno gledano odloča glede na LETNO prevožene kilometre. Za vsak model posebej se stvari lahko izračuna zelo hitro: poraba, letna kilometrina, koliko let bo v uporabi in seveda razlika v nabavni ceni.
OK, dizli, zaenkrat so tudi malce dražji, ko se prodajajo rabljeni.

Vse privlačnost dizla pa bo izginila, ko bodo vlade začele povečevati davke oz. Ga prepovedovati (v nekaterih mestih je že praktično izgnan). V Nemčiji ga sicer delno rešujejo z nadgradnjo dodatnih filtrov.. samo prihodnost je vseeno negotova.
Plus, potrebno je vedeti, da dizelske saje SO kancerogene.. zato ga npr. Japonci ne marajo, pa tudi Švicarji se ves čas trudijo, da je dizel dražji od bencina.

Pri bencinarju pa se lahko izbere še LPG varianto, torej avto plin (CNG je malce slabše zastopan na bencinskih postajah). LPG stane cca polovico manj kot bencin.

V primeru, da so dnevne razdalje krajše, je pa najnovejša alternativa: elektrika.

Pri vseh igra pomembno vlogo politika in kako bi določala ceno energentov.. na vse skupaj nimamo nekega velikega vpliva, predvidljivo pa je, da se zahod usmerja na elektriko, da bi bili manj odvisni od Bližnjega vzhoda (bomo uvažali poceni elektriko iz Afrike, ki bo za nas kurila premog – termo elektrarne).
[/quote]

Dizelski agregat bo že dolgo prisoten, ker je v logistični industriji zaradi učinkovitosti za sedaj nenadomestljiv. Res je, da ga bodo za transport v mestih zagotovo prepovedali, a zaenkrat so v večini mest, kjer je diesel “prepovedan”, še vedno dovoljen promet z dizelskimi avtomobili EURO 5 in višji. Zahteve normativa EURO 5 dosega večina agregatov, ki so v prodaji od 2009 dalje. Tudi “dizelgate” EA189 agregati s popravljeno “programsko opremo”.
Sicer kar nekaj mest pri prepovedi vstopa z “umazanimi avti” loči tudi med kurilno sezono. Tak primer je Milano, ko v mesto ne smete z avti z dizelskimi agregati normativov do EURO 4. Če torej vozite Golfa IV, lahko brez težav, tudi pozimi, vozite skozi Milano. Od 2020 pa boste lahko po Milanu vozili le še z avtom, ki ima agregat po normativu EURO 5 ali več.

Še info: Golf IV so prenehali proizvajati v letu 2004.
Gonja proti dizelskim avtom ni čisto taka, ko jo poskušajo prikazati nekateri navdušenci tega foruma. 😉

+1

Predelava na plin le, če je agregat starejši in brez direktnega vbrizga v izgorevalni prostor.

Ja veš da, bolj verjetno dizel 5, bencinar 6,5, na kratke relacije še toliko razlike ne. ne nasedaj na marketing

Ja veš da, bolj verjetno dizel 5, bencinar 6,5, na kratke relacije še toliko razlike ne. ne nasedaj na marketing
[/quote]

halooo, bencinarji pijejo tud do 10l po mestu. in ja, je dupla razlika med benc in dizlom

Bicikl si kupi avtorše, avtomobila kot kaže sploh ne potrebuješ in se prišparaš guncanja med dizlom in bencinom.

halooo, bencinarji pijejo tud do 10l po mestu. in ja, je dupla razlika med benc in dizlom
[/quote]

Ja, dizli pa po mestu nič več ne porabijo, ampak isto če stojiš na semaforju ali če se konstatno pelješ, ne? Nam bencinar pije 7 pri mestni vožnji, pa nimamo kombilimuzine, ampak SUVa.


Golf, letnik 2010 naprej, pod 140 konjev, bencin:
povprečno 6,63 l

Golf, letnik 2010 naprej, pod 140 konjev, dizel:
povprečno 5,47

Tako da mi ne sanjat o duplem.

Za dizla se da včasih dobiti tudi precej cenejše gorivo, kot ga prodajajo na črpalkah. Je treba malo popvprašati naokoli.

je slučajno možno da malo serješ bedarije? Pokaži konkretni avto, pri katerem bencinar pije 8, dizl pa 4. Ti že v naprej povem da ga ni.

10.000k km letno in dizl za po mestu? Ti že v naprej napovem težave z zabasanim filtrom, egr in še kaj, ker dizli enostavno niso narejeni za drkanje po mestu. Potem pa si še preračunaj kdaj spraviš višjo nakupno ceno not pri tako malo kilometrih in ceni bencina, ki je trenutno kar cenejši od dizla

je slučajno možno da malo serješ bedarije? Pokaži konkretni avto, pri katerem bencinar pije 8, dizl pa 4. Ti že v naprej povem da ga ni.

10.000k km letno in dizl za po mestu? Ti že v naprej napovem težave z zabasanim filtrom, egr in še kaj, ker dizli enostavno niso narejeni za drkanje po mestu. Potem pa si še preračunaj kdaj spraviš višjo nakupno ceno not pri tako malo kilometrih in ceni bencina, ki je trenutno kar cenejši od dizla
[/quote]

Razlika med dizlom in bencinarjem je cca 1/4 do 1/3 v prid dizla. Če je večji predvsem težji avto je razlika lahko tudi več.

Vsekakor če se z dizlom vsaj na 14 dni nekam ne pelješ tako da ga na avtocesti razpihaš, znaš imeti probleme z motorjem. Predvsem dpf filter.

Drugače pa vozim ogromen SUV in mestna dizel poraba je cca 8.4 – nežne vožnje. Sem imel možnost voziti isti model ampak bencinski pa je kuril med 12 in 14l. Tako da pri velikem avtu je dizel zmaga… kdor si pa kupi ladjo da se bo samo po mestu vozil je pa malo zmešan.

New Report

Close