Tudi pri nas se najdejo dobri piloti
Pohvale odličnemu slovenskemu pilotu Robiju Resniku.
Dobrih pilotov v Sloveniji je kar nekaj. Predvsem pa ne potrebujejo leteti nujno za vojsko, da bi bili “dobri”. Izzivov za pilote je dovolj tudi drugje.
http://www.dax-photo.net/ostalo—other/green-light-world-flight/
Kvaliteta pilota se namreč pokaže takrat, ko stvari ne gredo tako, kot bi morale; v slabem vremenu (nevihte, veter, snežno padavinske razmere itd.), izrednih primerih (delne ali celotne odpovedi letalskih sistemov).
https://www.nbcnews.com/storyline/airplane-mode/sichuan-airlines-co-pilot-sucked-halfway-out-cockpit-window-pilot-n874326
https://www.nytimes.com/1990/06/11/world/4-miles-over-britain-pilot-is-sucked-out-crew-holds-on-tight.html
https://www.youtube.com/watch?v=w4EQuM_t8Fo
Drugače so pa najbolj “nori” piloti t.i. “Bush pilots”, ki letijo na različnih koncih divjine našega planeta, ne pristajajo na letaliških stezah (ker jih v divijni ni) ponavadi z enim samim motorjem, v dokaj ekstremnih razmerah, pa naj gre za Aljasko, Kongo, Kanado, Sibirijo, Avstralijo, džungle J. Amerika, Azije in Afrike..
Medtem pa hrvaški piloti Pilatusov počnejo tole nekaj kilometrov stran od meje s Slovenijo
https://www.liveleak.com/view?i=452_1501436609
Če bi kateri od naših vojaških pilotov naredil kaj podobnega, bi takoj letel iz službe.
Tile pobje morajo znat nabirat marjetice, sicer pa, vojaški pilot mora bit agresiven, sicer je hitro mrzel.
https://www.youtube.com/watch?v=nltc_dq_VXI
Razumem v puščavi, nikjer n benga…kaj pa tu?
Glej švicarje, je nekaj posnetkov
https://www.youtube.com/watch?v=gyaHWkox9K0
https://www.youtube.com/watch?v=kZLnLWMYzVE
https://www.youtube.com/watch?v=7wbPUdsUQmw
pravzaprav… naši so tolk dobri, da sploh vijonov ne rabjo…
https://www.youtube.com/watch?v=PPmWOA9cVM4
Samo kako lahko s tako velikimi jajci sploh letijo mi pa ni čist jasno…
jajajaja…niso samo piloti so tudi pilotke :)))
Pot do pilota začetnika brez lastnih finančnih sredstev je v Sloveniji iluzija.
Vem za fanta, ki je dal skozi testiranje v Angliji, kjer je dobil štipendijo za LD Arabske Emirati. Zavezan je za delo pri njih. Ima zagotovljeno pilotsko kariero pri družbi, ki ga šola. Ampak samo najboljše. Za kar se bo moral še izkazati skozi prakso.
Pot do pilota začetnika brez lastnih finančnih sredstev je v Sloveniji iluzija.
Vem za fanta, ki je dal skozi testiranje v Angliji, kjer je dobil štipendijo za LD Arabske Emirati. Zavezan je za delo pri njih. Ima zagotovljeno pilotsko kariero pri družbi, ki ga šola. Ampak samo najboljše. Za kar se bo moral še izkazati skozi prakso.
[/quote]
Kompletna pot do licence jadralnega pilota stane borih 600 eur. Seveda pa je poleg tega potrebno vložiti tudi precej truda.
Veliko leteti se dà tudi z malo denarja 😉
Kompletna pot do licence jadralnega pilota stane borih 600 eur. Seveda pa je poleg tega potrebno vložiti tudi precej truda.
Veliko leteti se dà tudi z malo denarja 😉
[/quote] Boldrik imaš prav. Bi morala dodati za aviacijo v vojski ali potniška letala.
Sicer pa kandidat z resnimi nameni za poklic pilota z licencami za potniško letalo nikoli ne bo izgubljal časa z učenjem na jadralnem letalu.
Boldrik imaš prav. Bi morala dodati za aviacijo v vojski ali potniška letala.
Sicer pa kandidat z resnimi nameni za poklic pilota z licencami za potniško letalo nikoli ne bo izgubljal časa z učenjem na jadralnem letalu.
[/quote]
Izkušnje z jadralnim ti lahko nekoč pomagajo v morebitni krizni situaciji na motornem/reaktivnem, ki mu crkne(jo) motor(ji).
Boldrik imaš prav. Bi morala dodati za aviacijo v vojski ali potniška letala.
Sicer pa kandidat z resnimi nameni za poklic pilota z licencami za potniško letalo nikoli ne bo izgubljal časa z učenjem na jadralnem letalu.
[/quote]
Pa daj potem povej zakaj potniški piloti letijo v privat času prav na enostavnih enomotorcih in jadralcih?