Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek inštrukcije v OŠ

inštrukcije v OŠ

Po naključju mi je pod roke prišel podatek, da se skoraj 1/3 osnovnošolcev zateka po inštrukcije. Tukaj ne gre samo za pozitivne ocene, kar bi še razumela, gre za izboljšanje ocen, priprave na tekmovanja, učenja strategij učenja……
Pa kaj je sedaj to, kolegice sedijo doma vsak dan zraven otrok, da jim pomagajo jih vzpodbujajo in delajo z njimi.
Kaj je program tako zahteven, ali so pričakovanja staršev prevelika, otroci leni……
Kaj se dogaja, starši povejte, pa tudi učitelji?

… obupana, milo rečeno. Štirje otroci v OŠ. Popolnoma brez volje za delo. Vsak dan ne delava drugega, kot teživa. Količine snovi so tolikšne, da ne moreva drugače. Ne razumem pa, zakaj so tako brez volje in motivacije. Take je pa izjemno težko spraviti v turbo pogon, ki bi ga milo rečeno morali uporabiti vsako popoldne.

V šolo so šli veseli, zdaj ko starejši končuje, sem pravzaprav istrošena, brez kakšnih vidnih rezultatov, fant pa ubit.

Ja saj ni vsak za faks, ali 4 letni srednjo solo, no. Bo pac mesar, delavec, varliec ali kaj podobnega – popolnoma spodobno placilo dobis te dni za take poklice. Le vsah “Ich bin aus Slowenien” naj se nauci v nemscini, pa par besed po srbsko, pa je primeren za v Avstrijo!

Glavo gor, saj bo!

nova
Uredništvo priporoča

Vprašaj prvošolce, če radi hodijo v šolo. Boš dobila precej zanimive odgovore.

Je bilo tu že marsikaj napisanega, pa se potrudi poiskat, da spet ne odkrivamo tople vode.

Praviš, da so količine snovi ogromne, pa se čudiš, da so otroci brez volje in motivacije? Jaz se ne, ne vem pa, kako naj svoje motiviram.

česa točno te je groza? da tvoji otroci ne bodo zmogli ali da ti ne boš zmogla?

__________________________________________________ °°° Stay Hungry, Stay Foolish °°° [url]https://www.youtube.com/watch?v=JJ9IX4zgyLs [/url] ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Meni je super, ker tudi če ne spacam do konca svojega faksa (pa ga bom), obvladam oš in sš raven in lahko v prihodnosti kakšen evro zaslužim na ta način. Ampak ni mi to ideal, ker nisem people person, se pa lahko posvetim posamezniku in mi je to neka rezerva.

Ja saj ni vsak za faks, ali 4 letni srednjo solo, no. Bo pac mesar, delavec, varliec ali kaj podobnega – popolnoma spodobno placilo dobis te dni za take poklice. Le vsah “Ich bin aus Slowenien” naj se nauci v nemscini, pa par besed po srbsko, pa je primeren za v Avstrijo!

Glavo gor, saj bo!
[/quote]

…hvala, ampak govorimo o otroku, ki je bil v tretje, razredu spoznan za nadarjenega, da ne začnem spet.

Vseeno, se bo našlo tudi kaj zanj.

No, jaz sem pa danes imela z mojim sinom precej zanimivo debato, ker pravi, da mu je naravoslovje “zatežilo”, ker že 14 dni samo ponavljajo za test, ki bo v petek – in mu gre že skozi ušesa. Pa tudi pri drugih predmetih ni nič bolje. Pravi, da ni nobene zanimive snovi in da non stop samo ponavljajo in se mu počasi že “fržmaha”. Popoldne doma 10 minut porabi za domačo nalogo in to je to. Ocene visoke, pravzaprav previsoke za vložek.

Nadarjenost ne pomeni absolutno nic. Sem na gimnaziji in nas je v razredu od 32 29 “nadarjenih”. One tri izjeme imajo posebne potrebe. Vsi drugi smo bili izbrani ze v osnovni soli.

Tu je zadeva – osnovna sola NI pretezka. Ce otrok na dan porabi 30 minut za ucenje, 5 dni na teden pa mogoce malo vec pred testi bo odlicen. Ni debate. Na gimnaziji pa to spremeni v 1 uro pa bos vsaj prav dober. Ni vazno kje si. Bila sem osnovnosolka se pred 4 leti, sedaj sem gimnazijka. Vem, o cem govorim.

Malo manj pretiravaj, če hočeš, da ti kdo verjame.

Odvisno od OŠ. Tu kjer mi živimo, so zelo različni kriteriji. Govorim za višjo triado OŠ. Na OŠ veliko odličnjakov brez nekega gromozanskega truda, na drugi povprečne ocene z veliko dosti bolj truda. Pokažem test mat učitelju sosednje šole in se čudi, kako težke teste pišejo pri nas.

New Report

Close