Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Telemach?

Telemach?

Pri Telemachu sploh ne odgovarjajo na vprašanja uporabnikov po el. pošti?
Drugi operaterji so bolj odzivni. Od Telekoma in Hofer mobila je odgovor v roku ene ure. Od Telemacha pa že od jutra nič??!

Podn total. Res.

Zakaj misliš, da če je firma iz istega področja, da mora vsaka firma odpisati v roku pol ure?
Nekatere firme imajo več zaposlenih na določenih oddelkih, druge manj.
Nekatere firme, ki so s.p. ti na primer ne bodo v roku pol ure prišle preveriti TVja – s.p.-ji si celo vzamejo poleti dopust, pa jih ne briga, če takrat tebi TV ne dela.
Povem samo primer.
Tko da …

Meni sploh nikoli niso odpisali. Samo toliko.

In kaj si jih pa spraševal, če smem okvirno vprašat?

Pa jih poklic ane. Men so se zmeraj javli. Res pa je vcasih treba cakat tut po 15 minut. Das na zvocnik in vmes pocnes kaj drugega…

Sem šla stran. Reklamirala sem zadnji račun, ker mi po prekinitvi razmerja niso uspeli vse spraviti v res zadnji račun. In ga v 14 dnevih tudi še niso uspeli sestaviti.
Sicer pa tudi ne pomnem, da bi mi kdaj kaj odgovorili.

Telemach je podn od podna. Eno ti rečejo po telefonu, štima nič, na mail še v lajfu niso odgovorili, kot bi imeli same nepismene tam.

Zaradi uporabnikov. Po odzivnosti se tudi ocenjuje podjetje. Kaj misliš, da bi bilo, če bi trgovine dobile šele ob 11. uri sveže žemlje na police? Ta distributer ne bi dolgo obratoval!

Ja, saj se javijo in ti povedo, da napiši pritožbo. Na pritožbo pa ni odgovora. Nikoli. Tudi jaz sem šla stran.

Še enkrat se oglašam. Poklicala, pa so rekli, naj mail napišem. Na katerega nikoli ni bilo odgovora. So se me pa znebili na telefonu.

In kaj si jih pa spraševal, če smem okvirno vprašat?
[/quote]

Nekaj v zvezi s trojčkom.

Men je pa smešno, kok ste vi ljudje nepismeni. Dobite pogodbo in pol greste klicat, kaj je to. Ja, fak, no. A ne znate brat? Po tem se vidi, da je pismenost v Sloveniji na dnu. Ali pa ko nekdo kliče, da mu kaže reklame na Chromu, odkar so mu menjali paket. HAHA. Res crkneš. Kot da ima to kaj veze s telemachom. Telemach nudi storitve interneta, televizije in telefonije (stacionarne in mobilne). Če pa ti ne znaš adblockerja snet (na računalnik ali na mobitel), potem ni to stvar telemacha. Tok da veste. Sploh pa ne odgovarjajo za programe in aplikacije, ki jih imate na računalniku/mobitelu. Piše v splošnih pogojih. Preberte si kdaj kaj. Jaz ne bi nikoli kar neki podpisovala, kar ne preberem od A do Ž.

Zmagovalna je ta da so na istega narocnika naredili dve pogodbi za iste storitve. Popolnoma samodejno so si to izmislili in to seveda dvojno zaracunali. Malo sarkasticno Ni cudno, da nimajo casa odgovarjati uporabnikom, ker cas porabljajo za taka neumna in tudi skrajno podla dejanja.

Da o nesramnosti, laganju raje ne bomo. Tako gnile firme in tudi nesposobnih in nestrokovnih zaposlenih ne srecas dalec naokoli.

Cist verjamem. Probajo, ce rata rata, ce ne pa ne. Zal velik firm tko dela. Men so tehnicne tezave vedno resl prek telefona. Za pritozbe in ko kaj zajebejo, pa je se najboljs it direkt na eno od poslovalnic. To k klicemo dobi en v klicnem centru in od njega odvisno kok se mu da s tabo ukvarjat. Mejle pa po moznosti bere kak administrator, ki jih poljubno forwardira naprej. Zadeva se potem navadno ustavi… Zato je najboljs it tja osebno al pa tezit vsak dan, dokler ne resjo.
Seveda pa se da tut zamenjat. Itak.

Men je pa smešno, kok ste vi ljudje nepismeni. Dobite pogodbo in pol greste klicat, kaj je to. Ja, fak, no. A ne znate brat? Po tem se vidi, da je pismenost v Sloveniji na dnu. Ali pa ko nekdo kliče, da mu kaže reklame na Chromu, odkar so mu menjali paket. HAHA. Res crkneš. Kot da ima to kaj veze s telemachom. Telemach nudi storitve interneta, televizije in telefonije (stacionarne in mobilne). Če pa ti ne znaš adblockerja snet (na računalnik ali na mobitel), potem ni to stvar telemacha. Tok da veste. Sploh pa ne odgovarjajo za programe in aplikacije, ki jih imate na računalniku/mobitelu. Piše v splošnih pogojih. Preberte si kdaj kaj. Jaz ne bi nikoli kar neki podpisovala, kar ne preberem od A do Ž.
[/quote]

Saj ne, da je treba razlagat, ampak pri nas konkretno so bile težave s priklopom. Ne vem, kaj ima to s pogodbo. Na telefonih študentarija, ki nima pojma, na mail ni odgovora. Smo stornirali po hitrem postopku. To je bila šele štala.

Saj ne, da je treba razlagat, ampak pri nas konkretno so bile težave s priklopom. Ne vem, kaj ima to s pogodbo. Na telefonih študentarija, ki nima pojma, na mail ni odgovora. Smo stornirali po hitrem postopku. To je bila šele štala.
[/quote]

Mislim, kdo si pa ti in za koga se imaš, da po klicu na telemach zdravo za gotovo trdiš, da je na telefonih “študentarija”? In kaj so potem ti “študenti” manj vredni kot redno zaposleni? Če nekoga po glasu spoznaš, da je mlad, ne pomeni, da je študent?!

Saj ne, da je treba razlagat, ampak pri nas konkretno so bile težave s priklopom. Ne vem, kaj ima to s pogodbo. Na telefonih študentarija, ki nima pojma, na mail ni odgovora. Smo stornirali po hitrem postopku. To je bila šele štala.
[/quote]

Ves zakaj ne odgovarjajo pisno, ker lazejo in si ne upajo dajati pisnih dokazov. Ustno pa lazejo in si vsak po svoje izmisljujejo, ko jim reces prosim za pisno to iz vase strani, pa recejo, da ne morejo. Sem jim ze enkrat na liniji rekla predno mi je zacel govoriti, da ga obvescam, da bom pogovor snemala zaradi dokaza kaj on predstavnik v imenu podjetja govori stranki , da bom imela dokaz o resnicnosti informacij, da,saj ce je iskren ne bom imel tezav s tem… ves kaj je bilo, ni si upal nic vec reci, zato ker je vedel, da bi imela dokaz njihovih lazi po telefonu.
In je postalo vse jasno.
Pa itak sem jih ze veckrat dobila na lazi, te na liniji in one v poslovalnici. Gnila firma do podna res.

Mene pa ful zanima, če ste na T2, A1, Telekomu tako zadovoljni in niste še nikoli imeli konflikta z omenjenimi operaterji?!

avtor/ica piše, da ji niso odgovorili v celem delovnem dnevu. haloooo????? tak odnos do uporabnikov jih ne bo pripeljal daleč. danes je čas denar.

Od telemacha. Bi bil ze zadnji cas, da se popravite. Ja drugi so po kakovosti, prijaznosti, iskrenosti in hitrosti svetlobna leta pred telemachom.

A bejž no,bejž. Težave imaš pri Telekomu,pri Hoferju,pri Telamachu..same teževe.
Da ni s tabo kaj narobe?
No Telekom in Hofer te pozdravita že čez kakšno uro.

Od telemacha. Bi bil ze zadnji cas, da se popravite. Ja drugi so po kakovosti, prijaznosti, iskrenosti in hitrosti svetlobna leta pred telemachom.
[/quote]

Na primer Telekom – hiter, iskren, kakovosten, praviš? Kaj pa cene? Da se ne bo kdo zdaj oglasil, da je Telekom najdražji?! Kaj pa je sploh važno, od kje sem?

Jaz sem pa z njihovim telefonom zadovoljna. Imam pri njih najcenejši mobilni paket (Več), doplačam za neomejene klice v vsa omrežja, neprestano gostujem v omrežju Mobitel (slaba pokritost), prenosa podatkov je toliko, da ga v mesecu nikoli ne porabim (res pa ne gledam filmov) in vedno je točen račun, 11 eur. Je pa res, da se je za karkoli bolje zmeniti v poslovalnici.
Edino obžalujem, ker sem zamudila letos poleti akcijo Huawei/Xiaomi po 1 euro. Grrr.

Mislim, kdo si pa ti in za koga se imaš, da po klicu na telemach zdravo za gotovo trdiš, da je na telefonih “študentarija”? In kaj so potem ti “študenti” manj vredni kot redno zaposleni? Če nekoga po glasu spoznaš, da je mlad, ne pomeni, da je študent?!
[/quote]

Haha, kdo sem jaz? Uporabnica njihovih storitev, zato lahko seveda še kako sodim o njih. Zakaj mislim, da je študentarija? Ker nič ne vedo. Karkoli vprašaš … Joj, to pa jaz ne vem. Čakajte, bom vezal. Pa te vrže ven. Še vezat ne znajo. Seveda so manj vredni – ker delajo brez vseh pravic, ki gredo redno zaposlenemu. Ampak to je že druga tema. V take telefonske centre, ko je treba celo kaj vedet, študentje ne sodijo! Zmaga pa seveda ta – napišite mail. Na katere ne odgovarjajo.

New Report

Close