Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek slovenska gimnazija celovec

slovenska gimnazija celovec

Sin hodi v 9. razred, in je odličen učenec. Želi si iti na slovensko gimnazijo v Celovec.Zanima me ali poznate koga ki hodi tja in kako je. Ali je sploh možen vpis. Kakršnekoliko informacije bi bile dobrodošle. Sicer bomo šli tja tudi na posvet.

Ja, poznam. Iz nasega kraja kar nekaj ucencev hodi v Celovec.
Informativni dan je obicajno novembra, tam boste vse izvedeli.

Kot je meni znano, bo glavna posebnost, da se bo obvezno učil Nemško (avstrijsko) kot tudi Slovensko.

Seveda pa sem že bil na ogledu par let nazaj tekom ekskurzije. Zelo dobra klima, pa tudi Celovec je zelo urejeno mesto.

Jaz bi na vašem mestu podprl željo. Marsikdo kasneje obžaluje, da ni izkusil šolanja v tujini. Spoznaš okolje, užiješ tisto kar doma nisi mogel in hkrati začneš malo bolj ceniti domače okolje, ko vidiš da ni sorodnikov v bližini pa se je treba mal “znajdt”.

Definitivno bo dobra izkušnja. Nivo imajo pa tam pričakovano visok. Če je sposoben, ima ambicijo, naj gre. Mu bo lažje v življenju kot ljudem, ki se ne znajo odtrgati od doma.

Samo v odgovor nekumu, ki trdi da je nivo znanja visok. V eni širši družini v našem kraju jo je obiskovalo pet otrok. Znanje se ne more primerjati z naši gimnazijami. Po njihovih besedah močno zaostajajo pri angleščini in matematiki. En je nadaljeval šolanje na faksu v Celovcu in ga uspešno opravil. Dva sta šla na Dunaj in sta bila neuspešna. Pravita da je bila težava v jeziku. Sedaj hodita v Lj. Ena se ni mogla vpisat v Lj, ker točke izračinavajo nekoliko drugače.

Vsi pa trdijo. da klima v šoli in internatu je res super.

Od sodelavke vnuka jo obiskujeta. Sta zelo zadovoljna. Sedaj obiskujeta 2. in 4. letnik, je pa res, da sta tam že od vsega začetka, torej od 1. letnika, kar naj bi bilo lažje, saj je način dela drugačen kot v naši OŠ. Predvsem je manj učenja na pamet, večji je poudarek na razumevanju snovi in povezovanju različnih predmetov.

Poznam tudi punco, ki se je vpisala po zaključeni OŠ v Sloveniji, vendar se je kmalu prepisala nazaj v Slo, ker ji način dela ni ustrezal, težave pa je imela tudi z italijanščino, saj je bila v primerjavi s sošolci začetnica. Ne vem na katero smer je bila vpisana.

V osnovi imajo 2 smeri: jezikovno in naravoslovno. Na jezikovni vem, da je nujno predznanje italijanščine, kako je na naravoslovni smeri pa ne vem.

Italijanščina? V Celovcu? Na slovenski gimnaziji v Celovcu?

Khmmm

Italijanščina? V Celovcu? Na slovenski gimnaziji v Celovcu?

Khmmm
[/quote]

Hmmmm …
https://www.slog.at/sola/detajl/C13/die-julius-kugy-klassen

Kugyjev razred je šolski model na ZG in ZRG za Slovence, začel se je leta 1999. Učenke in učence, ki prihajajo iz sosednjih pokrajin Koroške, Furlanije in Slovenije oz. spoznavajo sosedstvo teh regij, poučujemo v vsebinah gimnazijskih učnih programov; te dopolnjuje temeljita jezikovna izobrazba (v slovenščini, nemščini, italijanščini in angleščini).

Kugyjev razred – poimenovan po alpinistu Juliusu Kugyju, ki je bil doma v treh jezikih in narodih – je šolski model na splošnoizobraževalni srednji/višji šoli (od 10. do 18. leta starosti, z maturo). Prizadeva si za širjenje obzorja učenk in učencev, pa tudi staršev, učiteljic in učiteljev; označuje ga načelo odprtosti. Učna načela so naslednja: V vsakem predmetu doživijo učenke in učenci jezikovni in kulturni pouk.Naučijo se sporazumevanja v štirih jezikih; sporazumevanje pomeni (tudi) živeti toleranco in akceptanco, saj se lahko počutijo v več jezikih in kulturah doma. Cilj je, da si učenke in učenci Kugyjevega razreda pridobijo trdno izhodišče za študij ali delo v regiji, v kateri živimo.

Hmmmm …
https://www.slog.at/sola/detajl/C13/die-julius-kugy-klassen

Kugyjev razred je šolski model na ZG in ZRG za Slovence, začel se je leta 1999. Učenke in učence, ki prihajajo iz sosednjih pokrajin Koroške, Furlanije in Slovenije oz. spoznavajo sosedstvo teh regij, poučujemo v vsebinah gimnazijskih učnih programov; te dopolnjuje temeljita jezikovna izobrazba (v slovenščini, nemščini, italijanščini in angleščini).

Kugyjev razred – poimenovan po alpinistu Juliusu Kugyju, ki je bil doma v treh jezikih in narodih – je šolski model na splošnoizobraževalni srednji/višji šoli (od 10. do 18. leta starosti, z maturo). Prizadeva si za širjenje obzorja učenk in učencev, pa tudi staršev, učiteljic in učiteljev; označuje ga načelo odprtosti. Učna načela so naslednja: V vsakem predmetu doživijo učenke in učenci jezikovni in kulturni pouk.Naučijo se sporazumevanja v štirih jezikih; sporazumevanje pomeni (tudi) živeti toleranco in akceptanco, saj se lahko počutijo v več jezikih in kulturah doma. Cilj je, da si učenke in učenci Kugyjevega razreda pridobijo trdno izhodišče za študij ali delo v regiji, v kateri živimo.
[/quote]

Tale razred na gimnaziji je nadaljevanje že predhodnega 4-letnega izobraževanja v Kugyjevih 4-jezičnih programih.

Hmmmm …
https://www.slog.at/sola/detajl/C13/die-julius-kugy-klassen

Kugyjev razred je šolski model na ZG in ZRG za Slovence, začel se je leta 1999. Učenke in učence, ki prihajajo iz sosednjih pokrajin Koroške, Furlanije in Slovenije oz. spoznavajo sosedstvo teh regij, poučujemo v vsebinah gimnazijskih učnih programov; te dopolnjuje temeljita jezikovna izobrazba (v slovenščini, nemščini, italijanščini in angleščini).

Kugyjev razred – poimenovan po alpinistu Juliusu Kugyju, ki je bil doma v treh jezikih in narodih – je šolski model na splošnoizobraževalni srednji/višji šoli (od 10. do 18. leta starosti, z maturo). Prizadeva si za širjenje obzorja učenk in učencev, pa tudi staršev, učiteljic in učiteljev; označuje ga načelo odprtosti. Učna načela so naslednja: V vsakem predmetu doživijo učenke in učenci jezikovni in kulturni pouk.Naučijo se sporazumevanja v štirih jezikih; sporazumevanje pomeni (tudi) živeti toleranco in akceptanco, saj se lahko počutijo v več jezikih in kulturah doma. Cilj je, da si učenke in učenci Kugyjevega razreda pridobijo trdno izhodišče za študij ali delo v regiji, v kateri živimo.
[/quote]

Kugyjev razred – poimenovan po alpinistu Juliusu Kugyju, ki je bil doma v treh jezikih in narodih – je šolski model na splošnoizobraževalni srednji/višji šoli (od 10. do 18. leta starosti, z maturo). Prizadeva si za širjenje obzorja učenk in učencev, pa tudi staršev, učiteljic in učiteljev; označuje ga načelo odprtosti. Učna načela so naslednja: V vsakem predmetu doživijo učenke in učenci jezikovni in kulturni pouk.Naučijo se sporazumevanja v štirih jezikih; sporazumevanje pomeni (tudi) živeti toleranco in akceptanco, saj se lahko počutijo v več jezikih in kulturah doma. Cilj je, da si učenke in učenci Kugyjevega razreda pridobijo trdno izhodišče za študij ali delo v regiji, v kateri živimo. To je bil tudi vzrok, da so začetno fazo projekta Kugyjevih razredov podprle dežela, zveza in Evropska unija (program Interreg-IIIA).

Tale razred na gimnaziji je nadaljevanje že predhodnega 4-letnega izobraževanja v Kugyjevih 4-jezičnih programih.
[/quote]

In kaj je napisala

poznam?

Od sodelavke vnuka jo obiskujeta. Sta zelo zadovoljna. Sedaj obiskujeta 2. in 4. letnik, je pa res, da sta tam že od vsega začetka, torej od 1. letnika, kar naj bi bilo lažje, saj je način dela drugačen kot v naši OŠ. Predvsem je manj učenja na pamet, večji je poudarek na razumevanju snovi in povezovanju različnih predmetov.

Poznam tudi punco, ki se je vpisala po zaključeni OŠ v Sloveniji, vendar se je kmalu prepisala nazaj v Slo, ker ji način dela ni ustrezal, težave pa je imela tudi z italijanščino, saj je bila v primerjavi s sošolci začetnica. Ne vem na katero smer je bila vpisana.

V osnovi imajo 2 smeri: jezikovno in naravoslovno. Na jezikovni vem, da je nujno predznanje italijanščine, kako je na naravoslovni smeri pa ne vem.

Poznam dva, v OŠ sošolca, sedaj sta oba 4. letnik.
V Celovcu sta blestela, imela daleč najboljše znanje, edino pri nemščini sta malo “škripala”.

Sedaj sta maturanta, oba ostajata naprej v tujini (Nemčija, Avstrija).

Če os otroci takšni tipi, bi jim jaz dala to možnost, da jo izkoristijo. Verjetno pa ni za vsakogar.

Bomo sli na informativni pa bomo videli.

cenis veliko bolj slovensko kulturo in ljudi. To vedno pravi moj bratranec, ki se izobrazuje tudi tu.

Obseg snovi za matematiko je isti. Nihče me ne prepriča, da Nemci drugače množiji, delijo, potencirajo, integrirajo, logaritmirajo… kot Slovenci. Matematika je ista in univerzalna za vse. Vse je na učencu, koliko je pripravljen vaditi na primerih.

Glede jezika… pač to je verjetno prej posledica tega, da so vse serije in filmi v Nemčiji sinhronizirani. Veliko otrok se pri nas ravno s spremljanjem tujih serij/risnak nauči besedišča in pogovornih izrazov. Slovenci smo na nek način PRISILJENI uporabkjat angleščino, ker za naš jezik pogosto ni prevedenih menijev v programih, elektronskih napravah, ki jih uporabljamo… Nemci ta privilegij seveda imajo.

Jezika se učiš z uporabo. Slovnico se oboji glih enako dobro naučimo.

cenis veliko bolj slovensko kulturo in ljudi. To vedno pravi moj bratranec, ki se izobrazuje tudi tu.
[/quote]

Sedaj bodo informativni

Podpri fanta. On dobro ve, da je Celovec dobra odskočna deska za Nemčijo, kjer bo dobro živel.

New Report

Close