Koliko konjev ima vaš avto
Konji ne podajo nobenega relevantnega podatka o vozilu. Če že, bi bilo smiselno vprašati po razmerju moč/teža in seveda sam pospešek (še zračni upor).
Slabša, ko je aerodinamičnost vozila, slabši bo pospešek.
Najpomembnejša je pa seveda lega samega vozila, ki je tudi merljiva v smislu, da točno določene poligonske ovire zmore prevoziti čim hitreje (še nizko težišče, kvalitetne gume itd.).
Vse skupaj pa seveda sporoča, da so SUVji zelo slabi avtomobili. So pa popularni. Kar spominja na srednješolsko mantaliteto: so popularni ljudje.. in so dobri.
Je razlika.
Konji ne podajo nobenega relevantnega podatka o vozilu. Če že, bi bilo smiselno vprašati po razmerju moč/teža in seveda sam pospešek (še zračni upor).
Slabša, ko je aerodinamičnost vozila, slabši bo pospešek.
Najpomembnejša je pa seveda lega samega vozila, ki je tudi merljiva v smislu, da točno določene poligonske ovire zmore prevoziti čim hitreje (še nizko težišče, kvalitetne gume itd.).
Vse skupaj pa seveda sporoča, da so SUVji zelo slabi avtomobili. So pa popularni. Kar spominja na srednješolsko mantaliteto: so popularni ljudje.. in so dobri.
Je razlika.
[/quote]
Lega in pospesek sta le dva od mnogih potencijalnih kriterij za to kar nekomu predstavlja dober avto. Nekaterim je se bolj pomembno koliko ljudi in krame lahko prepeljes, kako veliko prikolico lahko vleces, kako…
Lega in pospesek sta le dva od mnogih potencijalnih kriterij za to kar nekomu predstavlja dober avto. Nekaterim je se bolj pomembno koliko ljudi in krame lahko prepeljes, kako veliko prikolico lahko vleces, kako…
[/quote]
Idealna kočija za DrXYa in mr.Q je tako Mazda Mono posto:
[img]http://japanoffbeat.com/wp-content/uploads/2010/10/concept-car-20.jpg[/img]
Koliko konjev je irelevantno, saj ne voziš s seboj nič odvečnega.. samo tisto najbolj pomembno in sveto na tem planetu: sebe.. in lahko greš v vse smeri, čisto, čisto po svoje!
Idealna kočija za DrXYa in mr.Q je tako Mazda Mono posto:
[img]http://japanoffbeat.com/wp-content/uploads/2010/10/concept-car-20.jpg[/img]
Koliko konjev je irelevantno, saj ne voziš s seboj nič odvečnega.. samo tisto najbolj pomembno in sveto na tem planetu: sebe.. in lahko greš v vse smeri, čisto, čisto po svoje!
[/quote]
Vozim “boljsega”, lol.
Sicer pa najvec svobode za v vse smeri ponuja helikopter in motor.
Konji ne podajo nobenega relevantnega podatka o vozilu. Če že, bi bilo smiselno vprašati po razmerju moč/teža in seveda sam pospešek (še zračni upor).
Slabša, ko je aerodinamičnost vozila, slabši bo pospešek.
Najpomembnejša je pa seveda lega samega vozila, ki je tudi merljiva v smislu, da točno določene poligonske ovire zmore prevoziti čim hitreje (še nizko težišče, kvalitetne gume itd.).
Vse skupaj pa seveda sporoča, da so SUVji zelo slabi avtomobili. So pa popularni. Kar spominja na srednješolsko mantaliteto: so popularni ljudje.. in so dobri.
Je razlika.
[/quote]
Hvala za tvoje mnenje o SUV-ih. Ker meni te živali malce parajo živčke.
Ce tebe nekaj moti, potem je pa to vec kot relevantno. Kar takoj v akcijo za eliminacijo motecih elementov.
[/quote]
Tebe očitno motim jaz, pa vseeno serješ tukaj oziroma se ne umakneš. Torej bomo tudi na cesti še naprej nekako sobivali kolesa, športniki, družinci, SUVi, motorji, tovornjaki, konjske vprege itd.