Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Telemach – ljubi bog to so nesposobni ljudje

Telemach – ljubi bog to so nesposobni ljudje

Šlo je za reklamacijo računa.
Kdo je tu nor ne vem – sem povedala danes v poslovalnici – vsakič ko nekoga pokličem in vprašam za razlago dobim novi razlog zakaj imam račun 16 evrov in ne 13 kot naj bi bil za koristnike fiksnih storitev. Enkrat ena pravi,da je njihova napaka, in da zagotovo je vse urejeno z moje strani, da mi ugodnost pripada. Isti dan mi druga zavrne reklamacijo- mi oporekajo, da nimam fiksnih storitev na moje ime, tretja mi govorijo,da nimajo že dve leti ne podpisanega aneksa za koriščenje ugodnosti (ki je seveda ves čas podpisan), ker da so ga oni izgubili očitno, jaz ga imam, evo in sedaj, ko sem jim ga nesla pokazati v poslovalnico, sem dobila odgovor, da so pregledali dokumentacijo in da ni problem v naslovu, ker so mi prej oporekali in ni problem v tem da niso fiksne storitve na moje ime kar so mi tudi oporekali,da je problem v tem,da je vezava iztekla in da je potrebno podpisati nov aneks.
Izgleda kot sprotno izmišljevanje pravil.
In sploh – če bi bilo ob izteku potrebno podpisovati nov aneks, bi bilo normalno,da se stranko o tem pred iztekom obvesti in se ji s to razlago,da v kolikor želi koriščenje ugodnosti tudi nadalje, ponudi aneks v podpis.
ne pa da ti kar zvišajo račun, potem si pa vsak zaposleni po svoje izmišljuje kaj je razlog višjega računa. še več če ti nekdo reče,da imaš vso potrebno dokumentacijo urejeno potem je vsako nadaljnje izmišljevanje tako še bolj čudno.

Sem povedala oni v poslovalnici gospa ne podpišem vam jaz nič več – preprosto iz enega razloga, ker vam ne zaupam. Vsakič ko sem s kom govorila je povedal neki svoj razlog – od prve, ki je videla in zatrdila,da je vsa potrebna dokumentacija urejena, do očitanja o problematiki naročnine fiksnih storitev, pa naslova potem,pa neobstoječega aneksa, ki da ga že dve leti oni nimajo… še ob pol štirih danes ga ona na 080 liniji ni imela v mojih dokumentih pri njih, do mojega prihoda v poslovalnico se jim je že čudežno našel, ampak zdaj je pa razlog, da je treba kao novega podpisovati.
Sem jim rekla zdaj vam naj to podpišem, potem mi boste pa zaračunali dvojno naročnino, tako kot ste nam fiksne storitve – ene in isti paket na istega naročnika na istem naslovu, ste si sami napisali novo številko pogodbe in nam zaračunali dvojno, ker ste si samodejno izmislili tako podvojeno pogodbo. Sem rekla ne podpišem vam nič, ker si očitno pri vas v firmi vsak po svoje nekaj izmišljuje razloge in pravila, izgubljate dokumente, še dobro da jih stranke imamo, ker nam zatrjujete,da jih nismo podpisali in da nam dve leti zaračunavate storitve brez ustrezne dokumentacije pri vas. Seveda spet drugo dokumentacijo samodejno podvajajo, za namene neupravičenega zaračunavanja storitev dvojno. In potem moraš kao vseeno plačati višji račun, denar ti pa z dobropisom vrnejo šele čez mesece. Stranke pa jih te mesece kreditiramo. seveda denarja , ki si ga neupravičeno lastijo mesece ne vrnejo z obrestmi stranki. Hvala lepa sem rekla, niste zaupanja vredni, in vam se človek ne upa nič več podpisati: Sem ji rekla,sem bom raje prestavila.

Podpora je pri Telekomu res boljša, kot pri Telemachu. Razmerje cena/kvaliteta je pa po mojih izkušnjah boljša pri Telemachu. Za enkrat.

Kako ljudje porabjo ogromn energije in casa zaradi 3 eurov.


kvaliteta pri Telemachu je nula, zero, pod nulo.

Kako ljudje porabjo ogromn energije in casa zaradi 3 eurov.
[/quote]
a lahko tebi izstavim račun za tri evre vsak mesec. ker očitno je zate to nepomembno. Mi jih boš dajal vsak mesec ? Potlej v gosstilni tistim, kii naročijo za manj kot tri evre sploh ne računaš, ampak jim kar šenkaš vse, ker kdo si bo pa dal dela za tri evre – do treh evrov je vse zastonj po tvoje al kako?
Tri evre ni malo denarja. Poleg denarja pa gre za zanesljivost in korektnost ter odgovornost zaposlenih – očitno lažejo , niso odgovorni, delajo vsak po svoje. namenoma ignorirajo obstoječe dokumente, za katere se lažejo,da ne obstajajo, in jih ignorirajo. To je nedopustno.
Bi ti sodeloval s kom takim kot stranka? da se dela norca iz tebe, ti laže v obraz, si izmišljuje neke laži, vsak po svoje in pri tem krši vse pravice in zakone.

In konec koncev ne gre samo za 3 evre – ta ista firma nam je za fiksne storitve v familiji, si izmislila pogodbo, ki je od nas nihče ni podpisal, sami so si jo napisali in jo obračunali dvakratno torej na položnici – redno našo pogodbo+ še njihovo izmišljeno. In ni šlo za 3 evre ampak 38.
Vidiš poanto, kdo si je sposoben izmisliti razlog, da ti bo zaračunal 3 evre več neupravičeno, ti ne bo tega storil samo pri 3 evrih ampak tudi pri še kakšnem večjem znesku. In tako se izživljajo potem nad večimi naročniki in opa, lep zaslužek in okoriščanje je tukaj.
Gre za odgovornost iskrenega in poštenega poslovanja do strank, zanesljivosti tako glede vse dokumentacije in zagotavljanja storitev. V vsem tem ta firma total pogrne.

Za isto oziroma spoznanje manjšo ceno sem dobil 10 x večjo hitrost downloada in 5 x večjo hitrost uploada. Vsaj pri kablih in telekomovi strojni opremi, ki je bila pri meni na voljo.
Kaj pa to? Ne pametuj.

A si jim rekla?

Tle pa znaš čreva pisat?

Lahko si jim samo hvaležna, da de bojo k pameti spravili in se boš reklamacije naučila delati pisno.

Zaradi tega, ker samo novačijo nove naročnike in jim dajejo full ugodnosti, starim pa nič v zahvalo za zvestobo in ker so mi po preteku dveletnega naročniškega razmerja nabili gor 3€ (prej sem bila naročnica trojke), sem od včeraj naprej na Hotu (Hofer), kjer mi za 6€ manj mesečno nudijo praktično isto (5 giga manj podatkov, ki jih nikoli nisem porabila).
Premisli!
Lp


a lahko tebi izstavim račun za tri evre vsak mesec. ker očitno je zate to nepomembno. Mi jih boš dajal vsak mesec ? Potlej v gosstilni tistim, kii naročijo za manj kot tri evre sploh ne računaš, ampak jim kar šenkaš vse, ker kdo si bo pa dal dela za tri evre – do treh evrov je vse zastonj po tvoje al kako?
Tri evre ni malo denarja. Poleg denarja pa gre za zanesljivost in korektnost ter odgovornost zaposlenih – očitno lažejo , niso odgovorni, delajo vsak po svoje. namenoma ignorirajo obstoječe dokumente, za katere se lažejo,da ne obstajajo, in jih ignorirajo. To je nedopustno.
Bi ti sodeloval s kom takim kot stranka? da se dela norca iz tebe, ti laže v obraz, si izmišljuje neke laži, vsak po svoje in pri tem krši vse pravice in zakone.

In konec koncev ne gre samo za 3 evre – ta ista firma nam je za fiksne storitve v familiji, si izmislila pogodbo, ki je od nas nihče ni podpisal, sami so si jo napisali in jo obračunali dvakratno torej na položnici – redno našo pogodbo+ še njihovo izmišljeno. In ni šlo za 3 evre ampak 38.
Vidiš poanto, kdo si je sposoben izmisliti razlog, da ti bo zaračunal 3 evre več neupravičeno, ti ne bo tega storil samo pri 3 evrih ampak tudi pri še kakšnem večjem znesku. In tako se izživljajo potem nad večimi naročniki in opa, lep zaslužek in okoriščanje je tukaj.
Gre za odgovornost iskrenega in poštenega poslovanja do strank, zanesljivosti tako glede vse dokumentacije in zagotavljanja storitev. V vsem tem ta firma total pogrne.
[/quote]
Pri vseh operaterjih si se ti spravila zaradi 3 evrov na enega od nJih! In to glede na tvoje pisanje neupravičeno. Če meniš, da operater ni ravnal v skladu s splošnimi pogoji ki so ti jih dali skupaj s pogodbo se pritoži na AKOS.
Madona, folk imate časa, da se izživljate nad drugimi. Gnojite neumnosti.
Osebno pa mislim, da si z življenjem nezadovoljna do konca in zato kriviš druge. Porihtaj najprej sebe!



A lahko človek še kaj bolj butastega napiše kot ti?
A ne piše večkrat,da sem jim povedala? A ti tega ne znaš brat?

Mogoče to o potrebnem reševanju reklamacij pisno naučiš ti raje Telemach – ker oni na pisne reklamacije ne odgovarjajo očitno. Tisto kar odgovorijo, odgovorijo kar nekaj na pamet in sploh nima veze s predmetom reklamacije, ki sem jim ga zapisala. Nadalje so vso pisno moje pošiljanje in pojasnjevanje ignorirali.
Lahko kličeš na 080, tam si vsak, ki ga dobiš na linijo izmišljuje svoje razloge in pojasnila, ko jih priosiš, da ti to pisno napišejo, kar trdijo, ona pravi,da tega ne bo naredila, ker ona tega ne dela, da lahko se pritožiš spet tretji osebi pisno na reklamacije. Ko ji povem, da sem se že, in da sem dobila čisto drugačen odgovor, kot ga sedaj meni gospa na liniji daje in da zato prosim za njeno pisno potrditev tega kar govori. Dobim odgovor da to ni možno.

Tako,da daj ti njih kaj uči da se reklamacije rešujejo pisno, ker očitno nimajo tega zavedanja.



A lahko človek še kaj bolj butastega napiše kot ti?
A ne piše večkrat,da sem jim povedala? A ti tega ne znaš brat?

Mogoče to o potrebnem reševanju reklamacij pisno naučiš ti raje Telemach – ker oni na pisne reklamacije ne odgovarjajo očitno. Tisto kar odgovorijo, odgovorijo kar nekaj na pamet in sploh nima veze s predmetom reklamacije, ki sem jim ga zapisala. Nadalje so vso pisno moje pošiljanje in pojasnjevanje ignorirali.
Lahko kličeš na 080, tam si vsak, ki ga dobiš na linijo izmišljuje svoje razloge in pojasnila, ko jih priosiš, da ti to pisno napišejo, kar trdijo, ona pravi,da tega ne bo naredila, ker ona tega ne dela, da lahko se pritožiš spet tretji osebi pisno na reklamacije. Ko ji povem, da sem se že, in da sem dobila čisto drugačen odgovor, kot ga sedaj meni gospa na liniji daje in da zato prosim za njeno pisno potrditev tega kar govori. Dobim odgovor da to ni možno.

Tako,da daj ti njih kaj uči da se reklamacije rešujejo pisno, ker očitno nimajo tega zavedanja.
[/quote]
Smo ti že napisali, pisno na AKOS! Ker se izživljaš nad zaposlenimi, bi te morali dati na črno listo, ti izklopiti storitve ( ki jih kao nimaš), iti na sodišče, te tožiti za zaostale zneske, in posebej za mazanje dobrega imena. Potem bo šele mir pred takimi kot si ti! Kdaj je že luna?


Pri vseh operaterjih si se ti spravila zaradi 3 evrov na enega od nJih! In to glede na tvoje pisanje neupravičeno. Če meniš, da operater ni ravnal v skladu s splošnimi pogoji ki so ti jih dali skupaj s pogodbo se pritoži na AKOS.
Madona, folk imate časa, da se izživljate nad drugimi. Gnojite neumnosti.
Osebno pa mislim, da si z življenjem nezadovoljna do konca in zato kriviš druge. Porihtaj najprej sebe!
[/quote]

kaj če bi pometel pred svojim pragom – ravno si se ti s svojim zapisom očitno spravil name in nekimi tvojimi namišljenimi sodbami na osebni ravni. Skladno s tvojim nasvetom se spravi v red sebe, ker očitno glede na tvoj nasvet, si nezadovoljen sam s seboj in zato napadaš zdaj iz tvoje lastne nezadovoljnosti mene po forumu.

jaz pa na nikogar se nisem spravila – imajo pač tak butast sistem na 080 liniji, da vsakič ko pokličeš, se ti oglasi drugi. če prosiš,da bi govoril s prvim s katerim si se pogovarjal, si izmislijo najprej čudežno, da ta oseba sploh ne obstaja ; ja tudi takšen odgovor sem dobila;
potem ko jo najdejo in ji z mailom sporočijo, če me lahko pokliče nazaj v zvezi z najinim pogovorom, gospa to ignorira in potem pač si prisiljen klicati drugega. Si mislim da pomenljivo zakaj, ker si je poprej kar izmišljevala očitno eke neresnične obtožbe mene.
In ne ni težava v meni če jaz vprašam za razlog – in če je nek razlog upravičen – je valjda normalno pričakovati,da bo vsak odgovoren zaposleni podal enak odgovor zakaj je tako.

meni pa sta prvi dve s katerimi sem govorila zatrjevali,da je na moji strani vse ok in da je napaka pri njih, dne 5.7. mi je ena od teh zaposlenih dejala da bo tudi ona v mojem imenu reklamirala račun. Torej Če ti nekdo tako reče potem pač ne misliš,da nekaj počneš neupravičeno. Kljub tem zagotovilom dveh zaposlenih nič ni bilo rešeno, ampak sem dobivala nove in nove očitne izmišljotine vsaki zaposleni si je izmišljeval svoje kaj sem narobe naredila in kaj sem jaz kriva, oprosti, očitno naj se med seboj zmenijo. ker je očitno pri njih nekaj narobe, da ti prvi dve rečeta da je vse ok in da so dolžni oni to rešiti, tudi še tretja ena v kasnejših pogovorih na 080 je to dejala, potem pač če ti sami tako povedo, potem bo nekaj že res. In ja ne verjamem in ne zanesem se na nekoga, ki si vsakih pet minut izmišljuje svoj razlog vsak drugega, in to delajo v podjetju. Nisem jaz to naredila. Pri njihovih zaposlenih si vsak izmišljuje nekaj po svoje in direkt nihče nima pojma.

Kot že navedeno pa so nam že za fiksne storitve si oni sami izmislili še eno pogodbo, poleg naše že obstoječe, si jo sami napisali, od nas je ni nihče naročil, kaj šele podpisal, in so nam lepo zaračunavali na podlagi dveh pogodb, od tega ene njihove samodejno izmišljene, zaračunavali lepo dva identična paketa na istem naslovu, na istega naročnika. kar niti po logiki ni mogoče, ampak pri telemachu očitno je vse mogoče. kar se spomni en njihov zaposleni je mogoče – torej tudi tisto, kar sploh ni logično v praksi, pa tudi z vidika dokumentacije je nedovoljeno samodejno izmišljevanje pogodb.
Najbrž smo tudi mi krivi, ker smo kao po tvoje nezadovoljni z življenjem in če si en zaposleni tam izmisli da bo namesto 38 evrov stranko opalil kar za 76, potem ima že tako prav po tvoje, ker naj stranka sama sebe pogleda kaj pa je nezadovoljna s svojim življenjem, bog ne daj klicat na reklamacije in se pritožit, da bi neupravičeno radio tebe 38 evrov, ker po tvoje je to nezadovoljstvo z življenjem.


Smo ti že napisali, pisno na AKOS! Ker se izživljaš nad zaposlenimi, bi te morali dati na črno listo, ti izklopiti storitve ( ki jih kao nimaš), iti na sodišče, te tožiti za zaostale zneske, in posebej za mazanje dobrega imena. Potem bo šele mir pred takimi kot si ti! Kdaj je že luna?
[/quote]
jaz bom tebe tožila za tole blatenje da veš…
dokaži vse kar pisariš – dokaži kakšne zaostale zneske, ki mi jih očitaš…
kar izvolimo na sodišče imam vse položnice, kjer so si namišljevali ceno paketa, ker so navzgor zaključevali razdelane zneske ddv in tako dobili skupno višjo ceno. So se spravljali name, kako da je pri njih vse prav, ok bom pa nesla na furs, da bodo videli vašo nedovoljeno prakso… takrat se je njim ta zabava končala na račun denarja strank in delanja norca iz njih…
izvoli lahko tukaj skeniram vse… dokažem vse… z veseljem. ker tako se to ne dela, kot to počno oni.
tudi položnico, kjer so si samodejno izmislili pogodbo in podvojili fiksne storitve, ki je ni nihče podpisal s strani naročnika, oni pa so lepo zaračunavali dvojno.
Nikogar ne blatim – govorim pa resnico o nedovoljenih praksah podjetja in tam zaposlenih, ki te stvari počno.

Zdaj pa dokaži stvari za katere mene obtožuješ,. sicer bom jaz ukrepala zoper tebe in tvoje blatenje in napadanje mene in krivične sodbe. Dokaži zdaj. Ali pa preveri luno zate, ki te očitno trka, ker teh dokazov česar me obtožuješ ne boš našel.

Ker si pa pameten in tako zadovoljen in srečen in natančen za kakršnega se razglašaš, dokaži obsodbe mene iz zgornjega posta. Tukaj kjer me blatiš in neupravičeno obtožuješ, dokaži to.
pa zraven bomo preverjali še od kod ti podatki tudi o stanju moji plačil, ker se s temi informaciami hretiš tukaj, glede na to da gre za zaupne podatke, nekdo ti jih je moral dati? Najbrž “pošteni” zaposleni pri telemachu, ki spoštujejo zakone , ane… tudi tega o varstvu osebnih podatkov.

V Telemachu imajo v prodajalni prodajaci oz. svetovalci minimalno plačo. Dvomim, da sami oblikujejo oz. pišejo anekse, zato ne vem, zakaj so oni krivi. Krivo je vodstvo, ker 3 osebe niso imele istih informacij od vodje in ker jih niso naučili pravilno reagirati oz. skomunicirati zadevo. Ziher obstaja še kdo z istim primerom kot vi, pa sploh ne ve za to.

Moj sklenjeni aneks je napisal zaposleni v poslovalnici. Ni ga sestavil, ker imajo za to ze standardiziran obrazec z vsemi pravnimi dolocili in oni samo vnasajo podatke.
In nobena placa ne more biti kriva, da zaposleni v poslovalnici ne ve niti kaj vsebuje doloceni paket, ki ga prodaja stranki. Ajd ce zamizimo na obe ocesi in spregledamo, dane ve, potem pricakujem, da predno se zlaze in prodaja neresnice stranki, vsaj bi bil toliko, da pogleda vsaj na net, kjer vse pise. Ampak niso niti toliko, on prodaja napacno info in stranko prepricuje, da nima prav, ceprav mu ta pove, da je pogledala na njihovi spletni strani, prodajalec ob tem vztraja, da ni res, da on ve, da je drugace. Nakar stranka poisce spletno stran, kjer pise tocno to, kar je stranka sama govorila, in prodajalec v poslovalnici rece, jah pol pa ze kaj pa jaz vem. Ne to v.poslovalnicah nimajo osnovnega pojma in si sproti izmislkukejo, oni na klicni liniji pa se manj. Vsak po svoje izmisljotine tolce. In to ni odgovornost vodstva. To je odgovornost posameznika, ki se zlaze innhegovega neodgovornega opravljanja dela kjer zavaja stranko in ji daje neresnicne informacije.

Kaj pa vem, sem imela podobno situacijo, ker je bil fiksni paket pisan na moža… a smo vse uredili v treh dneh. brez komplikaciji, brez težav in še plačujem bisteno manj.

samo dejstvo si poglejmo:
oni trdijo,da nimajo dokumenta o dveletni vezavi, da ga pri njih ni.
Hkrati pa za izgovor napišejo nazadnje da so ugotovili, da je potekla ta dvoletna vezava. Ja kako so pa to ugotovili, če hkrati govorijo ves, čas da dokumenta o vezavi pri njih sploh ni.
Kako lahko ugotovijo, da nekaj poteče, če hkrati trdijo,da dokumenta o tem da je bilo sklenjeno sploh niso imeli. Ne morejo, ker trdijo ves čas, da dokumenta ni pri njih in so ga izgubili. Sploh ne vedo, kdaj je bil sklenjen, ker so ga izgubili, torej takisto logično ne morejo niti ugotoviti kdaj taisti dokument poteče.

Tako da tukaj resno se vidi, da lažejo, si sproti nekaj izmišljujejo in se norčujejo iz stranke.

Še jaz
Prejsnji teden:
1.Nlb- dobila na salterju info o spremembi kartice, ki je napacna.Na drugem salterju seveda druga info.Seveda nobenega oprostite..
2.Telekom.Na salterju dobila info, ki jo potem zanikajo na info tel liniji.Grem spet na salter in spet potrdi prvotno info…Cel kup porabljenega cada brez veze.
3.T2 .Hocem ukinit gsm paket. Na tel info pravijo ne morem. Moram jim kao pisat. Ok. Posljem napisano odpoved. Dobim nazaj, da to pa ne gre oz moram placat 40 eur.Kar po info s salterja ne drzi. Znorim in iscem tel za jih poklicat. Pa dobim nov mail, da se je babnca zmotila pri branju enega samega stavka. No zdaj pa gre odpoved in to zastonj.Za znoret.
4.Otroka posljem v Bauhaus po barvo za mesat. Dajo mu napacno in najdrazjo, seveda. Grem nazaj. Kupim za 3 eur namesto za 13. In zelim razliko nazaj. Ne, ne damo. Morate zapravit vseh 13 eur. No. Sem zahtevala šefa.Znorela. In dobila 10 eur nazaj.
A se bi se naslo.
Mislim, da gre Slo k hudiçu. Samo denar vsi hocejo in za to naredijo vse, da te zmedejo…Samo ne se dat!

Mislimda niso nesposobni ampak nesramni, in samo gledajo kako bi imeli čim več naročnikov. Reklamiraš napako oni ti hočejo vmes še prodati še kaj drugega oz. da skleneš pogodbo še za televizijo!? Za naročnike pa ne naredijo nič. Čakam na popravilo internetaže več kot 10 dni, halo v dobi digitalizacije in demokracije nikakor ne priporočam Telemacha! Poleg tega jim še pišeš pa tudi odgovorijo ti ne!? Sramota.


pri njih na njihovih nastavitvah s.fukali signal. tako,da trese sliko, ko so tam konec maerca kao nekaj posodabljali pri njih nastavitve. Od takrat naprej jo trese. potem po reklamaciji so lagali,da je čudežno takrat meni nekaj morlo crknit – je prišel monter in poklical da je tukaj in takrat so na njihovih nastavitvah premaknili nastavitve tako da je delalo. Monter tukaj je bil v stanovanju samo za kamuflažo. Je delalo en dan – ko se je nekdo tam spet spomnil spremeniti nastavitve pri njih in od takrat naprej trese sliko. ker nisem lastnica nepremičnine ne morem ukrepati. vem pa da tako neprofi podjetje, ni vredno obstoja in od mene ne dobijo niti centa. ker tako se ne obnaša.

Ma kaj, greš na Korčuli in od A1 ne dela povezava, od Telekoma pa 🤣😂😂😂 Jap božè, mogoče pogledam k Telekomu konec leta. Dobro da so bili na poti do Korčula Telekomovi. A1 odpovedal z vsem signalom na poti!

New Report

Close