Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek avto Mokka

avto Mokka

Pozdravljeni,

zanima me, ali ima kdo Opel Mokka, bencinar 1.6 in kako je zadovoljen. Koliko stane kaj vzdrževanje, servis…
Odločam se med Peugeot 2008 ali Hunday Kona in Oplom Mokka. Cene vseh štartne približno enake.
Hvala

Mislim, da je peugeot najstarejsi, kona pa najnovejsa. Opel nekje vmes…..jaz bi počakal na novega peugeota.

Kupila bi opel Mokka. Enkrat sem se peljala s tem avtom, pa sem imela tako dober občutek, da kar ne morem pozabiti.
Niti čutiš tal pod nogami, višina dovolj visoka, da imaš pregled na okolico. Udobje na višku, kot bi letel nad tlemi, nobenega ropota, fantastični sedeži, kot udobni fotelji, naslon za glavo primeren.

Mene spominja na traktor. Pa odbija me že samo ime…

Nimaš ravno veliko pojma o avtih. ČČebi ga imel(a), bi vedel(a), da je Kona čisto v svojem razredu glede na še omenjena dva modela.

Poglej si moč avta pri Koni in ostalih dveh. Tudi po zunanjosti je ravno Mokka najbolj grda. Preozka. Ni kompaktna. Sta oba lepša od Mokke, tako Kona kot Peugeot 2008.

Mokka je najstarejša izmed omenjenih. Hkrati tudi najdaljša, najvišja in tudi najtežja.
Nastala je l.2012 kot mini SUV v General Motorsovem oddelku v Koreji.

Primerja se tako enega Francoza in dva Korejca.

Opel je bil medtem prodan PSA-ju (ko je Merklova hotela odkupiti Opel od GM, so jo zavrnili).
Peugeot 2008 l.2013 ima tako sedaj svojega dvojnika v Opel Crosslandu. V bistvu so sedaj to že trojčki, saj je Citroen Cactus, Citroenova različica istega vozila (podvozje, motorji itd.).
PSA namreč predstavljajo sedaj tri znamke: Peugeot, Citroen in Opel.

Peugeot 2008 v bistvu ni pravi SUV. Je privzdignjen karavan.

Nekaj sto kilometrov sem naredil tako z Mokko, kot 2008ko. 2008 ima za moje telo prekratek nožni del sedeža. Občutek je, da sedič na preozki klopci.
Touch Display je single point of failure. Piksna, knjiga ali prenosnik na zadnjem sedežu.. naglo zaviranje ob nepredvidljevem dogodku in stvari trčijo v zaslon.
Z eno samo stvarjo ne moreš več upravljati v avtomobilu.

Rent-a-car. In ja, točno to se je zgodilo. In nihče na to ob nakupu ne pomisli.

Pri Opel-u sediš višje, ni problema z višino telesa, in projektil ob bremzanju bo odrkušil kakšno tipko, ne bo pa razbil celotnega upravljalne konzole.

Od obeh je Peugeot bolj avtomobilski (nižji, lažji..) . Še bolj bi bil, če bi dejansko bil le karavan, namesto napihnjeni privzdignjenec – kvazi SUV. Tako ima višje težišče, večji upor, kot seveda višjo porabo in slabše vozne lastnosti, kot če bi ga lepo pustili v karavanski izvedbi.

Razlike med obema v normalni uporabi ne bo videti. Peugeot ima samo nižjo nakladalno višino prtljažnika, kar je ponavadi manj praktično.
Lahko pa si potem za tolažbo spreminjaš barve osvetlitve neba, vključujoč “zvezdnatega”.

Vprašanje torej, kateri faktorji so vam pomembnejši. Datajlnejši pregled obeh vozil so naredili turi pri ADACu:
https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT4982_Peugeot_2008_120_VTi_Allure/Peugeot_2008_120_VTi_Allure.pdf
https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT5563_Opel_Mokka_X_1.4_Turbo_ecoFlex_Start_Stop_Edition/Opel_Mokka_X_1.4_Turbo_ecoFlex_Start_Stop_Edition.pdf

Jaz bi vzel Mokko 1.4 turbo LPG – ekološko in denarnici najbolj prijazna verzija (plin je še enkrat cenejši od bencina). Samo so jo očitno, od kar je k imenu fasala dodatek X, prenehali prodajati pri nas?

Ostane torej preoblečena 2008ka: Opel Crossland 1.2 LPG 🙂

De omnibus disputandum..

Jaz bi od zgoraj naštetih kupil Suzukija Vitaro.

https://www.hyundai.si/hyundai-kona/

Poglej si raje hyundaija Kono! To je lepotec z močno mašino! Samo baje ga je treba precej časa čakat.

Hvala, bom počakala Hundaya in šla testirat še Vitaro ter Mitsubishi ASX.

2008 se mi zdi navaden karavan, o motorjih pa ne vem.
b.

Suzuki Vitara je bil v testnem rangu mojih vozil pred nakupom novega – modelno leto 2017.

Še vedno preveč nedodelana notranjost. Zici prešvoh, pretanki, zelo neudobni -če sedi nekdo zadaj za teboj z malo daljšimi nogami, ti fedracijo kot vozniku in sopotniku poriva v hrbet – čutiš vse krivine fedrov. Notranjost potniške kabine že pri 100km/h zelo glasna – slaba izolacija. Tudi ob sunkih vetra zelo zanaša na cesti. Slabo vzmetenje, precej ruka.
Tudi veliko plastičnih materialov, ko pride vozilo v resonanco, vse rožlja in ropota. SO naredili limuzino, a še vedno džipovsko obnašanje na cesti. Kljub velikosti Nissana Qashqaja ali Renault Koleosa, notri zelo malo prostora, če nekdo sedi na zadnji klopi in imat voznik in sovoznik malo daljše noge.

Mene je prepričal potem SUV, ki je narejen na podvozju Jeep Renegade-ja. Odličen avtoček.

Ok, res je, da dobiš za 18-20k eur tisto max, kar ponudijo od opreme, samo imaš še vedno občutek, kot da se voziš s “staro vitaro”, ne pa SUV Vitaro.

Suzuki Vitara je bil v testnem rangu mojih vozil pred nakupom novega – modelno leto 2017.

Še vedno preveč nedodelana notranjost. Zici prešvoh, pretanki, zelo neudobni -če sedi nekdo zadaj za teboj z malo daljšimi nogami, ti fedracijo kot vozniku in sopotniku poriva v hrbet – čutiš vse krivine fedrov. Notranjost potniške kabine že pri 100km/h zelo glasna – slaba izolacija. Tudi ob sunkih vetra zelo zanaša na cesti. Slabo vzmetenje, precej ruka.
Tudi veliko plastičnih materialov, ko pride vozilo v resonanco, vse rožlja in ropota. SO naredili limuzino, a še vedno džipovsko obnašanje na cesti. Kljub velikosti Nissana Qashqaja ali Renault Koleosa, notri zelo malo prostora, če nekdo sedi na zadnji klopi in imat voznik in sovoznik malo daljše noge.

Mene je prepričal potem SUV, ki je narejen na podvozju Jeep Renegade-ja. Odličen avtoček.

Ok, res je, da dobiš za 18-20k eur tisto max, kar ponudijo od opreme, samo imaš še vedno občutek, kot da se voziš s “staro vitaro”, ne pa SUV Vitaro.
[/quote]

Zanimivo mnenje, no jaz sem si Vitaro ogledoval predvsem od zunaj in mi je na oko delovala zelo dopadljivo in ravno tako tudi manjši Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS Premium. V obeh primerih sem imel v mislih Diesel motor s 120KM.
Tudi seznam opreme, mislim, ima res vse. Morda v zagovor, Vitara v osnovi je nenkakšen napol terenec, cenejša varianta Vitare s pogonom samo na prva kolesa me ni zanimala. Mislim, čemu potem sploh kupovati takega napol terenca, oziroma SUV, če mu odvzameš osnovno vrednost?
V naslednjih mesecih si mislim oba Suzukija pogledati popolnoma od blizu, tudi preizkusti v živo. Seveda pa ne izključujem nobenega modela oziroma znamk vnaprej. Ni enostavno dobro kupiti.

New Report

Close