Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Nakup rabljenega vozila- preverjeni trgovci na Lj območju

Nakup rabljenega vozila- preverjeni trgovci na Lj območju

Tisti,ki ste kupili rabljeni avto, s katerim trgovcem ste imeli dobro izkušnjo, katerega priporočate, v mislih pa imam dizla (100km razgibane vožnjednevno), pa do največ 10000€,ter ima ugodne plačilne pogoje

Gospod župnik vedno reče, da se rabljenega avtomobila ne splača kupovati, ker nikoli nisi tako bogat, da bi lahko kupoval poceni.

Itak, da je nakup rabljenega edina prava odločitev. Tisto o kupovanju poceni velja za kitajsko ceneno robo – z rabljenim par let starim kakovostnim avtom sploh v rangu višjega srednjega razreda pa nimaš kaj falit (ob upoštevanju par zdravorazumskih načel, da ne kupiš mačka v žaklju).

Jaz imam sicer zelo dobre izkušnje s Španom na Brezovici. Tam sem kupil že dva rabljena avta. Vse BP, korektna obravnava, avti lepo ohranjeni in preverjeni. Izogibal pa bi se trgovcem na Letališki.

Sicer pa nakup rabljenega avta zahteva nekaj znanja, tako da priporočam, da s sabo vzameš koga, ki se spozna na avte in bo pozoren na kakšne “rdeče alarme”, ki jih kot laik spregledaš.

Aja glede konkretnih predlogov – v tvojem rangu bi gledal kako octavio. Ali pa daj še par jurjev zraven in kupi passata.

Francozov se izogibaj, ker niso kakovostni (imamo v familiji enega peugeota, kupljen nov, in je bil v času garancije že 4x na servisu zaradi čudnih tovarniških napak)

Jaz kupujem od fizičnih oseb. Sem z večih koncev slišala, da je pri rabljenih avtomobilih (še posebej pripeljanih iz tujine) cca 60{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} kilometrov prevrtenih nazaj, za kaj takega imajo pa avtohiše znanje in možnosti.

Mi smo rabljenega passata kupili v Logatcu pri podjetju Imaš avto. Dogovorili smo se, kakšen avto in v kakšnem cenovnem rangu bi želeli, oni pa so nam ga poiskali v Nemčiji in ga od tam pripeljali. Predhodno smo dobili tudi dokumentacijo iz Nemčije z opisom avtomobila, napisane so bile pomanjkljivosti (manjše poškodbe na karoseriji). V dveh letih od nakupa drugih pomanjkljivosti nismo ugotovili.

Vsi prodajalci nategujejo. Avtihiše so profiji, pa znajo najcejeso robo dobit, malo poflikat pa spolirat, pa prodat drago, fizicne osebe pa ponavadi prodajajo avto takrat, ko se zacenjajo hujse napake, pa se jim ne da vec s tem ukvarjat.

Kdo te bo bolj nategnil, je pa odvisno od konkretnega avta, ki ga imas ogledanega.


Nakup pri trgovcu koncesionarju vsi imajo tudi rabljena vozila drugih znamk in običajno so ta vozila pregledana in z garancijo, trgovci, ki prodajajo samo rabljena vozila običajno vsa uvožena z vprašljivimi kilometri sicer dajejo neko jamstvo samo težave nastanejo, ko se res kaj zgodi, ker takrat te običajno pošiljajo na uradni servis, ker ima avto kao evrogarancijo in ga morajo brezplačno popravit in s tem nastanejo težave.
Dobre izkušnjo imam pri Toyoti pa nisem kupil njihove znamke, golf, passat, audi sem do sedaj kupil pri njih in nobenih težav, ko se je pri dveh pojavila okvara, takoj so brezplačno popravili sicer manjša zadeva ( zamenjava roke, amortizer )

No saj, ampak avtohiše kupijo točno od fizičnih oseb, ki se jim ne da ukvarjati z napakami, samo da potem teh napak ne odpravijo (večinoma) , ampak samo prikrijejo, našminkajo, zglancajo.
Pri fizični osebi vsaj vidiš realno stanje.

No saj, ampak avtohiše kupijo točno od fizičnih oseb, ki se jim ne da ukvarjati z napakami, samo da potem teh napak ne odpravijo (večinoma) , ampak samo prikrijejo, našminkajo, zglancajo.
Pri fizični osebi vsaj vidiš realno stanje.
[/quote]

No ja… ce malo gledas avto.net vidis, da jih je dosti tudi iz uvoza. Ce gledas cene v nemciji, vidis da so precej podobne slovenskim, ves pa, da je treba placat transport, DMV, homologacijo, pa se DDV zraven. Torej, kar delajo avtohise? Najdejo kak lep dizel karavan, ki ga je vozil kak trgovski potnik in v treh letih nabil kakih 500.000km (kar pomeni, da je cena nizka), ga pripeljejo sem, in prevrtijo kilometre na 120.000. Samo poglej avto.net… 3 leta star dizel.. 120.000km. 10 let star dizel, 120.000km. Vsi isto. Potem se pa ljudje cudijo, kako jim turbine crkujejo pri 150.000km (ker ne vejo za 300.000+ podlage). Potem je druga varianta najdet dva, tri skarambolirana za drobiz, in sestavit frankensteina, kjer se na isti šasiji na dveh mestih vidi različen VIN (vse švasano “na roke”).

Fizicne osebe imas pa spet “prave” fizicne osebe in razne preprodajalce, ki prodajajo za druge. Preprodajalci so isti kot avtohise zgoraj, samo da v primeru skritih napak, ga nikoli vec ne najdes, da bi ga tozil. Navadne fizicne osebe pa tudi znajo dostikrat skrit napake… po raznih senikih zamenjajo crkujoce dele z manj crknjenimi, pa to obsega vse.. tudi rabljene sklopke, samo da dela na ogledu, in da se proda. Pa spucat, pa seveda “nona je vozila samo do cerkve pa nazaj, 1x na teden”. Avto ob ogledu je pa obvezno ogret, pa “ravno se mu mudi”, pa ni mozno peljat do mehanika, da ga dvigne in pogleda.

No ja… ce malo gledas avto.net vidis, da jih je dosti tudi iz uvoza. Ce gledas cene v nemciji, vidis da so precej podobne slovenskim, ves pa, da je treba placat transport, DMV, homologacijo, pa se DDV zraven. Torej, kar delajo avtohise? Najdejo kak lep dizel karavan, ki ga je vozil kak trgovski potnik in v treh letih nabil kakih 500.000km (kar pomeni, da je cena nizka), ga pripeljejo sem, in prevrtijo kilometre na 120.000. Samo poglej avto.net… 3 leta star dizel.. 120.000km. 10 let star dizel, 120.000km. Vsi isto. Potem se pa ljudje cudijo, kako jim turbine crkujejo pri 150.000km (ker ne vejo za 300.000+ podlage). Potem je druga varianta najdet dva, tri skarambolirana za drobiz, in sestavit frankensteina, kjer se na isti šasiji na dveh mestih vidi različen VIN (vse švasano “na roke”).

Fizicne osebe imas pa spet “prave” fizicne osebe in razne preprodajalce, ki prodajajo za druge. Preprodajalci so isti kot avtohise zgoraj, samo da v primeru skritih napak, ga nikoli vec ne najdes, da bi ga tozil. Navadne fizicne osebe pa tudi znajo dostikrat skrit napake… po raznih senikih zamenjajo crkujoce dele z manj crknjenimi, pa to obsega vse.. tudi rabljene sklopke, samo da dela na ogledu, in da se proda. Pa spucat, pa seveda “nona je vozila samo do cerkve pa nazaj, 1x na teden”. Avto ob ogledu je pa obvezno ogret, pa “ravno se mu mudi”, pa ni mozno peljat do mehanika, da ga dvigne in pogleda.
[/quote]

Saj pravim ja.
Meni se zdi da statistično imaš boljše šanse, da kupiš realne kilometre pri privatniku, za ostalo pač v vsakem primeru rabiš enega strokovnjaka, da malo pogleda in posluša.
Če hočeš biti 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} varen, kupi nov avto, druge ni.

Saj pravim ja.
Meni se zdi da statistično imaš boljše šanse, da kupiš realne kilometre pri privatniku, za ostalo pač v vsakem primeru rabiš enega strokovnjaka, da malo pogleda in posluša.
Če hočeš biti 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} varen, kupi nov avto, druge ni.
[/quote]
Saj to, nekdo ki se spozna na avto (mehanik, ipd) ti bo znal se najvec povedat, sploh tak, ki se ukvarja samo s to znamko, in jih je videl ze stotine. Vecina servisov tudi brez problema vzame tak avto na dvigalo, in pogledajo vse, priklopijo se racunalnik in dajo realno mnenje (sicer to nekaj stane, a zagotovo manj, kot vsi problemi, ki se lahko pojavijo potem).

Novi avti znajo bit pa tudi cvetke… sploh prvo leto, ko zacne dolocen model izhajat. Zato se ponavadi splaca pocakat vsaj prvi facelift, pa se to raje modele, ki so narejeni kakega pol leta+ za tem.

Mi smo zadnjega (letos) kupili v avtohiši v Celju, kot nov je bil prodan tam, servisiran pri njih, priložena servisna knjiga (in se vidi, koliko km se je delalo in tudi kdaj je bil prvi servis na 5.000 km), pokazali so nam, da je pri njih kupil nov avto in tega dal v prodajo, priložili carfax poročilo…
Starost – na polovici tovarniške garancije, km zanemarljivo malo, še posebej z enako starimi iz uvoza.

Če je strah pred okvarami, potem nikakor ne nemca, kvečjemu japonca. Nemci so trdi za popizdit, cene so nerealno visoke, kvarijo pa se skoraj toliko kot francozi in italijani (ti so vsaj udobni).

Ko v Zanzibarju že sonce zahaja, pri nas je še noč. Palme, banane in kokos - otok cvetoč.

New Report

Close