Ima kdo kio ceed?
Pozdrevljeni
Prosim vas za informacijo, tiste ki imate Kio ceed. Zanima me koliko vam pri npr. kombinirani vožnji realno “kuri” in sicer tisti ki imate bencin in tisti ki imate diesel. Kupujem rabljen avto pa ne vem kaj naj vzamem. Prevozim letno ravno na meji da se ne bem odločit.
Hvala za info
Maja
Kia je res zakon. Prej sem imel dva wv, Golfa in dva Pasata in same težave z njimi, stalno je nekaj crkovalo, da stroškov niti ne omenjam. Arogantni in naduti serviserji na wv servisih pa samo gledajo kako ti bodo izpraznili denarnico do konca. Serviserji na wv servisih so tudi večina sami šalabajzerji. Kia je pa zakon, dela k urca že 6 let.
Cijaziš ti v svoji glavi!
Hitrosti 70-90 km/h na regionalnih so običajne. Povej mi, kje so v SLO odseki cest, kjer ni na regionalki vsaj vsakih 5 minut omejitev pod 90?
[/quote]
Preberi še enkrat kaj sem napisal. Če voziš konstantno 70 po regionalkah, brez pospeševanja, po možnosti še 70 naprej čez naselje, boš imel nižjo porabo, kot če stalno bremza-gas, 50, 90, 120, 50, 120, 90, 70, 120, 90. Zato je nesmiselno random ljudi na internetu spraševat koliko majo porabe, ker boš dobil vse ekstreme od 4l (70-70 vozniki) do 12l (tisti ki se vlečejo čez mesto v praktično stoječih kolonah).
mam pro ceed 1,4 109 konjev brez eco dynamics zadevšne. Kuri tam med 6,5 pa 7,5l tud 8 če jo guraš na fajn kratke razdalje. Tankaš tam vsakih 600 km, ker tank, pa potovalni računalnik nista v najboljših odnosih. nekako ni tista napoved tolk zanesljiva, da bi se lahk zadnih 60 km špilal. pri količini goriva (po računalniku) za še 50 km, ta podatke izgine in utripata 2 črtici, tako da…..
eco dynamics zna biti bolj prijazna, samo maš daljše relacije (da se motor ogreje). 1,4 motorji so znani po zanesljivosti, kak liter manj tud ne bi bil napak. pri eco dynamics se pozanimaj kako je z baterijo (kok zdrži in kolk stane nova, če bo potrebna menjava)
Bla, bla. 1,4 bencin , nad sedem še ni pil. Res pa da nad 130 ne vozim.
[/quote]
nimam namena se z nobenim prepirat o porabi…..veliko je odvisno od posameznika, predvsem pa tudi od razdalj in poti, ki jih večinoma vozi.
vendar v življenju sem srečal že cel kup ljudi, ki so se zaklinjali, koliko malo njim kuri avto….itd…smo se hitro zmenili, resetiraj računalnik in se vidimo čez mesec dni…vedno so bili šokirani in so se čudili, ko jim njihovih porab primerljivih z mopedom, kljub šparanju, cijazenju in raznih fintah po nižji porabi, ni uspelo doseči.
jaz napišem realno in iz prakse iz več različnih znamk, več voznikov, več tempov vožnje….po kakih 100 KKm prideš do ugotovitev da je recimo pri tistih nekje do 10 let starih povprečnih avtih razreda golf in povprečnih motorjih…torej 1,5 do 1.9 turbo diesel in recimo 1,6 ali 1,8 bencin brez turbine vedno poraba dizla za okoli 2 litra nižja… torej če govorimo pri dizlih okoli 6 litrov, pri bencinarjih pa vsaj 8, raje 9 litrov.
nekoliko manjše so razlike pri novih turbo mlinčkih itd….
nimam namena se z nobenim prepirat o porabi…..veliko je odvisno od posameznika, predvsem pa tudi od razdalj in poti, ki jih večinoma vozi.
vendar v življenju sem srečal že cel kup ljudi, ki so se zaklinjali, koliko malo njim kuri avto….itd…smo se hitro zmenili, resetiraj računalnik in se vidimo čez mesec dni…vedno so bili šokirani in so se čudili, ko jim njihovih porab primerljivih z mopedom, kljub šparanju, cijazenju in raznih fintah po nižji porabi, ni uspelo doseči.
jaz napišem realno in iz prakse iz več različnih znamk, več voznikov, več tempov vožnje….po kakih 100 KKm prideš do ugotovitev da je recimo pri tistih nekje do 10 let starih povprečnih avtih razreda golf in povprečnih motorjih…torej 1,5 do 1.9 turbo diesel in recimo 1,6 ali 1,8 bencin brez turbine vedno poraba dizla za okoli 2 litra nižja… torej če govorimo pri dizlih okoli 6 litrov, pri bencinarjih pa vsaj 8, raje 9 litrov.
nekoliko manjše so razlike pri novih turbo mlinčkih itd….
[/quote]
Ti dam prav. Ampak- ne zafrkavam. 15km daleč v službo in nazaj , obmestni, povprečno se vozim kakšnih 17, 18 min. Je pa kar nekaj semaforjev vmes.