Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek poraba goriva zaradi gum

poraba goriva zaradi gum

za koliko se lahko poveča poraba goriva če imamo na vozilu dimenzije gum ki niso original tovarniško vgrajene recimo da imamo 17col 225 45 namesto 16col
govori se celo da je poraba lahko višja za liter zaradi takih gum ali celo več kot liter.
hvala

Če imate avtomobil s šibkejšim motorjem, je skrb upravičena. V mojem primeru iz 15 na 17 je povprečna zrasla za liter in pol. Ker je oremer koles večji je bilo treba vozit na višjih onratih in avto je malenkost počasneje pospeševal.

V nasprotnem primeru močnejša motorizacija premore dovolj navora, da razlika ni opazna. Močnejši je abtomobil, manj jw občutljiv na take spremembe.

avto ima 115KM bencinar.

nova
Uredništvo priporoča

Živijo.

Poraba se lahko pošteno zviša, ti je

Mašinenelement,
kar odlično napisal, odvisno je tudi kje delaš relacije ali so bolj mestne ali bolj avtocesta itd…. vendar pa strošek, ja mogoče, če delaš mesečno po dva tisoč kilometrov ali več, če delaš znatno manj kilometrov, pa strošek, za ceno lepega vozila ni katastrofalen.

Srečno in varno vožnjo, lp

Vljudnost na forumu se je kar nekam razgubila zato dobrodošel s takšnim pisanjem.

Če gre za pnevmatiko v okviru dovoljene homologacije, se obseg tekalne površine gume med 16″ in 17″ ne sme spremeniti. Spreminja se samo širina in višina preseka gume. Namreč, podatek v colah 15″, 16″, 17″ …… je zgolj premer luknje gume, ki sede na platišče. In za toliko, koikor se poveča luknja, se mora zmanjšati višina gume, ki je sorazmerna s širino. Tako da se obseg gume lahko spremeni le za malenkost.
Vse, kar se lahko pozna na porabi goriva, je samo kotalni upor, zaradi širine gume. Ta pa niti ni tako velik, če res ne gra za kakšne ekstremne “valarje”.

Še en primer:
Za gumo dimenzije 225/45 – 17″, je ekvivalent zamenjave 205/55 – 16″, ali pa 185/70 – 15″.

______________________


Ti o gumah pojma nimaš!
Oznaka v colah pomeni velikost platišč!


Ti o gumah pojma nimaš!
Oznaka v colah pomeni velikost platišč!
[/quote]

Saj v bistvu imaš prav.
Notranji premer gume, ki sede na platišče pa je izražen v bitcoinih?

______________________

Saj v bistvu imaš prav.
Notranji obroč gume, ki sede na platišče, pa je izražen v bitcoinih?

______________________

Ta forumska tabla je ena prava beda. Vse dela, pošilja in oblikuje nekaj po svoje.
Traparija na kubik.

______________________

Saj v bistvu imaš prav.
Notranji premer gume, ki sede na platišče pa je izražen v bitcoinih?
[/quote]
Da si nauš kej naredu!☺☺☺

Desca, evo,
https://www.youtube.com/watch?v=rO-ttUAiVDw

Napiši pravo dimenzijo pnevmatik, ne samo velikost platišč. Pomemben je namreč zunanji obseg, če si montiral(a) kaj drugega, ti tudi ABS ne dela pravilno.

Tako na uč bi rekel, da se poraba glede na velikost gume (premera) ne spremeni veliko. Bolj se spremeni v primeru, če uporabljaš širše pnevmatike (večja tekalna površina).

Ni neke velike razlike. Zimske imam 205 16 col. Letne 225 18col poraba je zdaj večja za 1 deci. In se to ne vem če je zaradi gum ali zaradi vožnje. Avto ima 110 konjev, dizel.

no v homologaciji je lahko tudi ta guma 225 45 17 in te gume imam gor že skoz razmišljam pa da bi jih zamenjal s tistimi ki so bile original za tak avto 16
seveda se lahko poveča poraba če so gor 225 45 17 še mehanik je tako rekel pa to ne samo za en dc to ni nič.

naj mi potem en pove zaradi česa imam višjo porabo namesto 6,3 imam porabo malo več kot 7
je pa bencin, na teh gumah seveda je to bilo, celo to da je gume nove sedaj gor te 225 45 17 prej so bile pa iste dimenzije ampak stare 5 let.
ali se lahko poraba poveča če so gume nove pa da je še taka velikost.
na cesti se včasih sliši kot, da bi se guma limala na cesto kot, da bi bila cesta kaj mastna pa ni, ker je gume stare 4 mesece, ne vem pa kakšen je tlak v pnevmatikah na dotik je guma dovolj trda.
lp.

Zaradi teže koles in širine gum. Če ne verjameš, stehtaj gumo s platiščem 205/55 R 16 in nato še 225/45 R17. Večjo maso je pač teže zavrteti. Verjetno pa boš to že sam ugotovil pri menjavi za manjšo dimenzijo, boš videl kako bolj lahkotno boš speljeval.

A se drastično zviša poraba goriva, če celo leto (samo mestna vožnja) vozim z zimskimi gumami? Naredim cca 10.000km/Leto

a lahk nekaj prašam? Če je ožja guma dovolj široka za pozimi, zakaj tlačite poleti širše na avto?

To je 1. korak do F1. Sicer jih je potem potrebno še veliko. Ampak, nekje je treba začeti, ne?
Pa ne nazadnje, širša in nijžja guma je precej dražja. In kaj hitro poveča vrednost kripe za 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}.

______________________

Če je vožnja samo mestna in razdalje kratke (motor se komaj ogreje ali se sploh ne dovolj) je faktor večjega kotalnega upora zimske gume napram letni zanemarljiv.

99{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} izključno zaradi izgleda, peščica voznikov pa bo trdila da zaradi boljše lege v ovinkih – kar je sicer tudi res.

99{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} izključno zaradi izgleda, peščica voznikov pa bo trdila da zaradi boljše lege v ovinkih – kar je sicer tudi res.
[/quote]
Lego- misliš na stabilnost? se pravi, če je guma širša za en centimeter, je G bolj oddaljen od roba gume za en centimeter, se to dejansko pozna pri dvajsetcentimeterskih valjarjih? Pri 135 od spačka se verjetno res. Ne vem, meni se zdi, da širina gum zadnje čase presega vsako zdravo pamet. Pa važno da je čim nižja, da ti fino hrbet pretrese.

Če je vožnja samo mestna in razdalje kratke (motor se komaj ogreje ali se sploh ne dovolj) je faktor večjega kotalnega upora zimske gume napram letni zanemarljiv.
[/quote]

Hvala!

Samo mestna, mogoče 5x letno cca 100km v eno smer.

New Report

Close