Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Prav nič se ne čudim, da ljudje iščejo rešitve drugje - zelo žalostno a žal resnično!

Default avatar

Ajam

Hči letos zaključuje 9. razred. Vpisala se je na Srednjo zobotehnično šolo v Ljubljani. Potekal je preizkus spretnosti na katerem se je zelo dobro izkazala, saj je izgubila samo par točk (zelo malo), a to še prav nič ne pomeni, da bo na šolo sprejeta, če bodo imeli drugi boljše ocene oz povprečje kot naša. Sicer ni slaba, odličnjakinja pa tudi ni, večinoma prevladujejo štirice, sem pa tja kakšna pet ali tri.
Ne razumem zakaj gledajo tu tako na ocene, če pa je tu pomemben predvsem praktičen del spretnost in natančnost v rokah?
Tisto slovenščino, matematiko ali katerikoli drug predmet grem pa stavit, da se lahko vsak nauči najmanj za pozitivno oceno.
Zelo si želim, da ji uspe, ni mi pa jasno kakšna merila imajo ljudje v tej naši mali Sloveniji. Prav nič se ne čudim, če ljudje iščejo rešitve drugod po tujini, saj imam občutek da si tukaj nihče ne želi, da nekdo uspe in zaživi svoje sanje, žalostno a žal resnično!
Default avatar

Še ena mama

Te razumem, ker sem bila v čevljih tvoje hčere. Žal nisem bila sprejeta, kljub talentu. Štel se je uspeh. Vpisala sem se v neko levo šolo in tudi zaposlitve so bile kasneje kar nekaj. Šele zdaj sem ponovno našla poklic, ki me izjemno osrečuje, saj sem v tem zelo dobra. Imam sina, tudi devetošolca in kaže, da mu bo uspelo prit na šolo.
Jaz iz srca privoščim, da tvoji hčerki uspe. Pomembno je da delaš tisto, kar te veseli. To je smisel življenja. Naj poskusi v tujini, če drugače ne bo šlo. Ali gre na drugo šolo in se proba prepisat nazaj na to šolo. Enim je šele tako uspelo prit noter.
Sporoči, če bo sprejeta. Bom vesela za vaju!
Default avatar

fvwf

1. vsak vidi samo / predvsem svojega otroka; zakaj misliš, da si drugi, ki se želijo vpisat tja, kaj manj "zaslužijo", da so sprejeti?
2. včasih je pot do cilja bolj zavita, ampak pravijo: kjer je volja, tam je pot. Najlažje je, da so vsi drugi krivi za našo nesrečo.
Default avatar

v čem je problem

Torej, razpisano je omejeno število mest - ugibam, da za en oddelek - torej 30 (teoretično).

Zainteresiranih je 100.

Kako bi pa vi določili, kdo bo sprejet, če vam ni všeč, da se med drugim sprejema na podlagi učnega uspeha?
Default avatar

Ajam

Je torej potemtakem prav, da pride gor nekdo, ki komaj uspešno opravi oz. veliko slabše preizkus pa ima drugače po večini same petice? Meni se ne zdi, žal. Tu se mi zdi največji poudarek na praktičnem delu in ne na neki piflariji. Ker večina učencev ves ta balast, ki se ga nauči takoj po testu/spraševanju takoj pozabi. Kaj bo potem počel na taki šoli, kjer je ogromno ročnega predvsem praktičnega dela, tu mu vse petice, ki jih je pridobil skozi osnovno šolo žal ne bodo nič pomagale.
Meni se to ne zdi prav.
Default avatar

Rok-1

No, res je, da za takšne šole, kjer so bolj pomembne ročne spretnosti in mogoče občutek za barve in oblikovanje, bi bilo bolj primerno filtrirati kandidate glede na teste teh spretnosti, kot po učnem uspehu v prejšnji šoli.

Še ena stvar za spremeniti oz. narediti v šolstvu.
Default avatar

Prav ali ne prav

Ajam je napisal/a:
Je torej potemtakem prav, da pride gor nekdo, ki komaj uspešno opravi oz. veliko slabše preizkus pa ima drugače po večini same petice? Meni se ne zdi, žal. Tu se mi zdi največji poudarek na praktičnem delu in ne na neki piflariji. Ker večina učencev ves ta balast, ki se ga nauči takoj po testu/spraševanju takoj pozabi. Kaj bo potem počel na taki šoli, kjer je ogromno ročnega predvsem praktičnega dela, tu mu vse petice, ki jih je pridobil skozi osnovno šolo žal ne bodo nič pomagale.
Meni se to ne zdi prav.
Naša zobotehnična je bila od nekdaj, še v cajtu mojega šolanja v stari jugi bolj ali manj precej omejena z vpisi, zato se prerinejo tja samo najboljši, od petih prijavljenih v generaciji osmošolcev iz naše šole je samo enemu uspel vpis, bil je edini odličnjak med njimi. In v našem času je bil učni uspeh v razredu dosti smiselno porazdeljen, najboljši so bili dejansko najboljši in imeli smo samo tri odličnjake na koncu osemletke, ne tako kot danes. Ročne spretnosti so samo preizkus, če je nekdo sploh sposoben za tovrstno izobraževanje, ne pa neka huda prednost. Sicer ne vem, v kakšnem razmerju se sploh upošteva pri vpisu, nikakor pa ni krivično, da se pričakuje in zahteva uspeh pri takšni omejitvi vpisa. Če je hči imela resno željo do vpisa, potem bi morala temu posvetiti mnogo več energije. Danes je, z zadostno količino dela, lahko vsak povprečen učenec odličnjak, z vrhunskim povprečjem. Le da eni morajo za to delati več, drugi manj. Ni pa nemogoče.
Default avatar

Prav ali ne prav

Sem oddala, preden sem se spomnila tega primera:
https://www.rtvslo.si/uspesna-slovenija ... ari/333986

To je krivica, da nekoga s takšnim talentom ne prepoznajo tisti, ki ocenjujejo talent in kjer je talent pa bistvenega pomena za vpis. Ampak, nauk, Lešniku to ni bila krivica, ampak zgolj sunek naprej, višje in boljše.
Default avatar

takle mamo lej

Kolikor vem je tako na vseh šolah in fakultetah, da je odločilen šolski uspeh.Potem imamo kar imamo: na vseh položajih (CSD delavke, učiteljice....) same napiflanke, brez vsakega občutka.
Sem za sprejemne izpite.
Default avatar

zakaj_pa

Ma ni ravno tako, za elektro faks nap, ni nikoli bilo vpisa, vsak butl se je lahko vpisal, ker je bistveno premalo vpisa, nas je pa v drugi letnik prišlo manj kot pol, pa še kesneje kaka tretjina obupa... Punca naj, če je to res njena želja, to vpiše v kakem drugem mestu...
cron