Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Bencin ali dizel

Bencin ali dizel

Kupujem nov Renault megane grandtour pa ne vem ali bi raje vzela bencin ali dizel. Vsak dan se vozim v službo iz Ljubljane v Kranj in v okviru službe grem najmanj 1x na mesec v Salzburg.
Ker tega nimam koga vprašati se obračam na vas.
Hvala za odgovore.

Dizel. Ce delas cca 25-30km v eno smer dnevno potem je dizel primernejsi.

Turbo bencinar.

Kot lastnik novega megana svetujem pregled renault foruma kjer je razdeljen pod novosti Megane IV. Sam imam dizla 1.5, testiral sem oba, bencin 130KM in na koncu nabavil raje dizla in naredim samo 20Km na dan. Poraba je 5.7l mestna vožnja. Bencin ima porabo cca 7l. Gnat ga moraš v višjih obratih in imajo nek defekt da rad pocuka na nizkih obratih vendar ne vsi. Preberi si forum……

Iz vidika financ se ti dizl nikakor ne izplača, ker:

v štartu plačaš ca. 2000€ več pri nakupu
servisi dizla so okrog 30{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} dražji od bencinca

Že samo pri teh dveh pogojih, razlike v porabi ne boš hitro not spravila, če sploh kdaj.

Potem pa še gremo dalje:
Zaradi dieselgate so mali dizli v evropi najbolj na udaru. Zaradi planiranih prepovedi v prihodnosti, povpraševanje po dizlih v zahodni evropi že zdaj strmo pada. Vrednost rabljenih je padla ca. 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, pa se še ni nič zgodilo, prodaja novih ponekod tudi za 30{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}. Ta trend se počasi seli tudi k nam. Torej z zaostrovanjem zakonodaje in negotovostjo, boš dizla čez par let prodala za drobiž, ker ga noben več ne bo hotel kupit.
Jaz bi na tvojem mestu vzel turbo bencinca. Vozi se lepo umirjeno na nizkih obratih in je proti dizl ropotuljici skoraj neslišen

Plin LPG, tako za prijaznost do denarnice, kot okolja. Opel ima kar nekaj serijsko LPG opremljenih vozil, pa tudi pri ostalih se kaj najde.
Še voljši bi bil CNG, a je mreža tovrstnih črpalk pri nas preskromna.

Več o tem sem že tu:
https://med.over.net/forum5/viewtopic.php?f=151&t=11062698&p=11627925&utm_source=forum&utm_campaign=title&utm_medium=search#p11627925

https://med.over.net/forum5/viewtopic.php?f=151&t=11098227&p=12067652&utm_source=forum&utm_campaign=title&utm_medium=search#p12067652

Bencin ali dizel?
AutoBild večkrat naredi tovrstno analizo (tudi v primerjavi s plinom), po posameznih modelih.
Običajno je dizel smiseln od cca 40.000km letno, kjer pa je potrebno upoštevati, da se ne da Nemških stroškov, okoli cene vozil po prevoženem km, kar preprosto prenesti na domače.

Cene servisov so približno enake, razlika pa je v tem, da je dizel (zaenkrat!) tudi dražji rabljen, torej, ko se ga prodaja in je vstopna razlika, po prodaji nekoliko drugačna.

Ker pa bo dizlu napovedana “vojna”, v nekaterih mestih ga prepovedujejo (razen zadnjih EU norm, ki pa so lahko zelo varljiva – Dizelgate!), ker je karcinogen.

VW je sicer s testom na opicah, ki so jih silili vdihavati dizelske hlape VW Beetla, želel dokazati, da temu ni tako.. pa s testom niso uspeli nič dokazari, plus vmes se jim je zgodil Dizelgate in razkril njihov goljufivo programje, ki v okolico spušča nepremirljivo več nesnage in strupov, kot če je avto na testiranju, mirujoč – kot je bil tudi Beetle, ki je “zaplinjal” opice (Nemcem se zaplinjanje očitno še vedno ne zdi sporno.. a so vseeno teste raje opravljali v ZDA).

Vsakič, ko na domačem dvorišču dizel deluje in pridejo mimo vaši lastni otroci, vedite, da jih izpostavljate kancerogenim izpuhom. In vsakič, ko v koloni ali na semaforju vozite,stojite za dizelskim vozilom tudi.
Je to vredno “privarčevanega”?
Če pa delate do cca. 25,000km letno, pa še privarčujete, finančno, s tem nič. Enako se bo spremenilo v trenutku, ko države spremenijo davčno politikodo dizelskega goriva. V Švici je dizel že od nekdaj dražji, ker tako kot Japonci ne marajo dizla.

De omnibus disputandum..

Turbobencinar!
Kot so že zgoraj omenili.
Poleg tega se veliko lepše pelje, Je precej bolj tih kot dizelski traktrorji.

Dizel povzroča raka, čim bolj stran od njega.

da bo posameznik s svojim kao eko razmišljanjem rešil svet, je utopija.
če bi želeli rešiti svet, ne bi kupovali vedno večjih in močnejših avtov, bi…….in tako v neskončnost nabijamo lahko.

torej, posameznik naj si izračuna kaj se mu splača…..tiste floskule, da dizel ni za kratke fure itd…pozabite…
velja zgolj računica….dizel pije manj od primerljivega bencinarja…..vsaj za liter, če ne dva. plus, da je dizel cenejši.
stroški servisov so približno enaki.
Dizel je za jurja do dva dražji ob primerljivega bencinarja…..nekje v 80.000 km prideš noter z razliko v porabi, lahko tudi prej.
poleg tega ima dizel večji navor in ga je lepše voziti, na Ac je bistveno tišji ( nižji obrati), nekoliko glasnejši je edino ob hladnem zagonu.

Renaultov 1.5. dci je super motor, tih, varčen, megane pa super udoben za vozit.

torej, megane 1.5 dci…ne fališ nič

razni bencinarji in turbo bencinarji so za upokojence, ki gredo v trgovino in nedeljo k maši.

Individualna vera v nek agregat, ne more premostiti kvalificirane izkušnje. Bencinski motor je tako v večini primerov izbran kot bolj kultiviran: https://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/vergleich-benziner-wann-ist-ein-diesel-sinnvoll-11173731.html

Specifično, kdaj se nekaj “izplača” je pa odvisno od modela avtomobila, let v uporabi ter letnih km. ADACova primerjava modelov je tu: https://www.adac.de/_mmm/pdf/b-d-vgl_47090.pdf

Težji in večji, ko je avto (SUV, enoprostorec, pick-up), prej se tehtnica nagne v prid dizlu.
V srednjem razredu, t.j. “Golfov” razred, pa povečini tudi do 30.000km letno vodi benzinar.

De omnibus disputandum..

Individualna vera v nek agregat, ne more premostiti kvalificirane izkušnje. Bencinski motor je tako v večini primerov izbran kot bolj kultiviran: https://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/vergleich-benziner-wann-ist-ein-diesel-sinnvoll-11173731.html

Specifično, kdaj se nekaj “izplača” je pa odvisno od modela avtomobila, let v uporabi ter letnih km. ADACova primerjava modelov je tu: https://www.adac.de/_mmm/pdf/b-d-vgl_47090.pdf

Težji in večji, ko je avto (SUV, enoprostorec, pick-up), prej se tehtnica nagne v prid dizlu.
V srednjem razredu, t.j. “Golfov” razred, pa povečini tudi do 30.000km letno vodi benzinar.
[/quote]

navajaš nekaj čistih nebuloz.
pri višjih hitrostih ima dizel bistveno manj obratov (tišji). dandanes dizelsko klokotanje slišiš ob zagonu in mogoče hladnem motorju pri nizkih obratih in hitrostih.
kdaj se kaj izplača, je odvisno zgolj od prevoženih kilometrov in porabe. koliko letno prevoziš, je nepomemben podatek, razen, če avto letno menjaš. torej sam veš kolik prevoziš in v koliko letih si na nuli…če misliš avto prej zamenjat, se glede na ceno rabljenega določi novo razmerje izplačila ( za dizla dobiš več)
razlika v višji ceni dizla se skompenzira po določenem številu prevoženih km ob manjši porabi. Ker je govora o meganu grandtour in 1.5.d ci, lahko točno iz svoje izkušnje povem, da se je preplačilo izplačalo po 70.000 km. ob seveda moji ceni, ki sem jo dal za avto in koliko bi dal za primerljivega bencinarja. stroškov nisem imel nič, samo menjava olja in filtrov….če kot višje stroške dizla računate naftni filter, se pri meganu menja na 4 leta ali 80.000 km…stane pa 30€. poleg tega je bil moj megan zaradi 3kw manjše moči od primerljivega bencinca, uvrščen v nižji razred za plačilo zavarovanja, kar je letno spet prineslo 30 do 50€ nižje stroške vzdrževanja dizla…

imam 4 mesece starega megana grandtur dizel, vozim se v službo dnevno 35 km v eno smer,
sem tudi razmišljala ali bi vzela bencinarja, sem si premislila, ker imajo samo mašine 1,2 in še naredim kar nekaj km na leto

aha še to porabo imam 4,7

navajaš nekaj čistih nebuloz.
pri višjih hitrostih ima dizel bistveno manj obratov (tišji). dandanes dizelsko klokotanje slišiš ob zagonu in mogoče hladnem motorju pri nizkih obratih in hitrostih.
kdaj se kaj izplača, je odvisno zgolj od prevoženih kilometrov in porabe. koliko letno prevoziš, je nepomemben podatek, razen, če avto letno menjaš. torej sam veš kolik prevoziš in v koliko letih si na nuli…če misliš avto prej zamenjat, se glede na ceno rabljenega določi novo razmerje izplačila ( za dizla dobiš več)
razlika v višji ceni dizla se skompenzira po določenem številu prevoženih km ob manjši porabi. Ker je govora o meganu grandtour in 1.5.d ci, lahko točno iz svoje izkušnje povem, da se je preplačilo izplačalo po 70.000 km. ob seveda moji ceni, ki sem jo dal za avto in koliko bi dal za primerljivega bencinarja. stroškov nisem imel nič, samo menjava olja in filtrov….če kot višje stroške dizla računate naftni filter, se pri meganu menja na 4 leta ali 80.000 km…stane pa 30€. poleg tega je bil moj megan zaradi 3kw manjše moči od primerljivega bencinca, uvrščen v nižji razred za plačilo zavarovanja, kar je letno spet prineslo 30 do 50€ nižje stroške vzdrževanja dizla…
[/quote]

Ne bereš prav pozorno. Novinarji Avto Moto Sporta ugotavljajo (drugi tud, preberi vsaj članek), da so bencinarji bolj kultivirani.
Ne delajo na “občutek”, kot vi.. merijo decibele.. vozijo veliko RAZLIČNIH vozil oz. primerjajo točno isti model. Že njihova izkušnja je bogatejša od Vaše ali moje, meritve, ki pa jih Vi, niti jaz ne opravljava, pa povedo še več.

Pač, vam je ljubši dizel, ne pomeni pa da je to avtomatično za vse ljudi tega planeta “boljša izbira”.
Če dodamo v računico še hibride, pa v mestni vožnji znajo prednjačiti.. še posebej plug-in verzijam, dizel ne pride niti blizu.

Je pa dizel rentabilen na relacije, kar je že Mercedez dokazoval, ko je novo E klaso poslal počez preko ZDA.

Izbira je vedno specifika različnih faktorjev, ki pa jih avtorica žal ni vseh nakazala.

De omnibus disputandum..

Da boš prihranila nekaj denarja, medtem ko bodo ti in vsi okoli tebe zaradi dizelskega izpuha umrli prej. Pomembno je da se splača.

:-)))

jaz tudi ne maram dizla, ampak da povzroča raka, ne, kaj tako neumnega pa še ne…

:-)))

jaz tudi ne maram dizla, ampak da povzroča raka, ne, kaj tako neumnega pa še ne…
[/quote]

Dizelski izpuhi potrjeno povzročajo raka

Vaš link

na nesrečo vseh avtomobilskih prodajalcev s polnimi dvorišči pločevine in puhloglavih izjav

važno da se na bencinski izpuh lahko priklopiš direktno…..kot na kisik…..praktično revitaliziraš se v par minutah.
Da vam bo jasno, sodobni turbo bencinarji imajo približno enako trdih delcev in dušikovih oksidov v izpuhu kot dizli…..da ne boste preveč ekološki.
Če boste na elektriko kupili, vam bodo pa velenjčani in Šoštanjčani hvaležni za poslane rakce.

Dizelski izpuhi potrjeno povzročajo raka

Vaš link

na nesrečo vseh avtomobilskih prodajalcev s polnimi dvorišči pločevine in puhloglavih izjav
[/quote]

Fake news is killing…

Kot sem že enkrat omenila gre prihodnost ” proti” dizlom.
Torej ja za bencinar.

Imam omenjen avto. Ko sem kupovala sem šla na testno vožnjo z dizlom bencinom in dizlom z avt. menjalnikom. Bencinar se mi je zdel katastrofa crknil mi je vsakič ko sem speljevala in ropota kot neka električna kosilnica pa še veliko porabi.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11826528&display=Renault{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Megane{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Grandtour{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20dCi{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20110{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Energy{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20…

Če je znotraj tvojega proračuna je to za ta denar najboljša izbira…☺

Ti imaš nalezljivo bolezen. …………….pleh pi*ka si…….

Vsekakor bencinar !!! Manjši stroški vzdrževanja. Pišeš da hodiš v tujini, glej malo naprej z bencinarjem ne bo problem se pripeljat v katero koli mesto prav do centra za dizle že obstajajo omejitve, poraba pa je tam tam pri dizlu in bencinarju… lahko pa na bencinarja daš plin in se voziš res zelo poceni skoraj zastonj.

Vsekakor bencinar !!! Manjši stroški vzdrževanja. Pišeš da hodiš v tujini, glej malo naprej z bencinarjem ne bo problem se pripeljat v katero koli mesto prav do centra za dizle že obstajajo omejitve, poraba pa je tam tam pri dizlu in bencinarju… lahko pa na bencinarja daš plin in se voziš res zelo poceni skoraj zastonj.
[/quote]

Plinifikacija sodobnih varčnih bencinarjev z direktnim vbrizgom in turbo polnilnikom je nerentabilna.
Plinificira se predvsem bencinarje, ki so tehnološko zastareli.

sama delam isto relacijo in imam dizla. Megana ne bi nikoli kupila, sploh pa ne dizla, tako mi je svetoval naš domač mehankar.

New Report

Close