Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek športna vzgoja, likovni pouk, glasba

športna vzgoja, likovni pouk, glasba

Zanima me kakšno je vaše mnenje glede ocenjevanja predmetov, ki so bilo včasih neocenjeni ? Se vam zdi pošteno, da imajo ocene teh predmetov pri točkovanju za vpis v srednjo šolo enako težo kot ostali predmeti ?

ja zakaj pa ne? ocenjevat so na žalost začeli samo zaradi tega, ker so se sončki nemogoče obnašali pri teh predmetih.
srednjih šol je danes na tone, grebejo se za vsakega dijaka in ni vraga, da ne bi vsak otrok na koncu prišel tja kamor si želi.

Kdaj je to zate vcasih? Ko sem jaz hodila v solo smo pri teh predmetih bili ocenjeni z zu, u ali mu. In ja se mi zdi fajn, da se zdaj stejejo tudi ti predmeti za nadaljnje solanje

nova
Uredništvo priporoča

Sploh učitelji glasbe so dobili nov fetiš. Otroke maltretirajo s teorijo glasbe. Pri nas je bilo največ popravnih (7!) prav iz glasbe!!! A je to normalno???
Dokler ti predmeti otrokom dvigujejo povprečje nimam nič proti, ko pa gre za izživljajne neke nepotešene prfokse gre pa čez meje.

Pri nas imajo itak vsi bolj kot ne 5 ali 4. Če ima otrok same petke, mu sicer 4 pri telovadbi škodi, po drugi strani pa slabim učencem vsaj ti predmeti izboljšajo povprečje.

Se strinjam, moj otrok hodi v glasbeno, pa pravi da se mu včasih zdi, da se pri glasbenem pouku v šoli učijo skoraj toliko, kot v glasbeni šoli pri teoriji.
Ko sem jaz hodila v Šolo, se ne spomnim, da bi se pri glasbeni vzgoji v šoli učili kakšne note ali lestvice itd,.,pa smo imeli vsi 5.

Se strinjam, moj otrok hodi v glasbeno, pa pravi da se mu včasih zdi, da se pri glasbenem pouku v šoli učijo skoraj toliko, kot v glasbeni šoli pri teoriji.
Ko sem jaz hodila v Šolo, se ne spomnim, da bi se pri glasbeni vzgoji v šoli učili kakšne note ali lestvice itd,.,pa smo imeli vsi 5.
[/quote]

Moja hči je hodila v glasbeno šolo in pri glasbenem pouku reševala teste še za 6 sošolk in sošolcev.
Pisali so notni narek – pa kako naj se človek nauči posluha, lepo prosim?
Potem so morali skomponirati skladbo – pa je pač hči napisala več skladbic, da je bila koza sita :).
Res zoprno za tiste, ki nimajo posluha in jih teorija glasbe niti najmanj ne zanima.
Glasba bi pouk morala obogatiti, ne pa osiromašiti.
Namesto, da bi otrokom približali kvalitetno glasbo, jih morijo z akordi, durovimi in molovimi lestvicami – in ni čudno, da je toliko negativnih ocen.
Glasbo moraš slišati in začutiti; če tonov ne “slišiš”, ti piflarija ne pomaga.

Ja in upam, da bo kmalu ocenjeno spet tudi vedenje. In to z oceno 1-5, da z 1 ne greš naprej.

Ne, ne zdi se mi pošteno.

Ja, je – gre za vsesplošno razgledanost, če morajo torej znati osnovno glasbeno teorijo, ki jo znajo otroc v 1. in 2. razredu nižje GŠ.

in tudi zato, da se nekateri nehajo zafrkavat pri pouku teh ur in motit vse okoli sebe – ker jih drugače, z drugimi vgojnimi prijemi ne smejo, kot z ocenjevanjem znanja..

Pa ne velja samo za glasbeno vzgojo, enako velja za pouk telesne vzgoje in pouk likovne umetnosti…. Jaz bi takim tudi še več ur pouka morale in etike…Za ocene….

Sicer ni pošteno, da nasankajo tudi zaradi takih tisti, ki so sicer sledljivi in poljušljivi in sodelujoči nasplošno pri pouku, kaznovani pa s spraševanjem in dodatnim ponavljanjem zaradi pubertetniških tesel okoli sebe.


To so predmeti, ki skoraj vsem dvignejo povprecje. Ali starse moti to? Tudi za jezik in matematiko si lahko hudi antitalent in na to se nihce ne obregne.
Dajte privosciti nekaterim drugace slabsim otrokom, da so vsaj nekje enkovredni ali celo boljsi od drugace (kao) nadarjenih in super sposobnih otrok.

!!


To so predmeti, ki skoraj vsem dvignejo povprecje. Ali starse moti to? Tudi za jezik in matematiko si lahko hudi antitalent in na to se nihce ne obregne.
Dajte privosciti nekaterim drugace slabsim otrokom, da so vsaj nekje enkovredni ali celo boljsi od drugace (kao) nadarjenih in super sposobnih otrok.
[/quote]

Lej, ne bodi zajedljivo nesramen/na….

V tem tvojem tako poudarjenem segmentu “nadarjenih in super sposobnih otrok” je kar precej takih, ki nikoli ne motijo pouka, sodelujejo, hodijo k pouku, ker jih zanima, ker vedo, da se učijo za svojoj prihodnost, ker gredo tudi z veseljem v polo, ne pa da naštepajo enormno količino neupravičenih ur napirmer z rednim jutranjim izmikanjem spraševanju, prvih deset minut….In se dobesedno “popiškijo” na opomine, ukore” ( dobesedno tako se izrazijo, povedal naš trenutno 9-šolec).
In potem zakaj taka zavist, tako s strani vas staršev, kot otrok če imajo nekateri učenci upravičeno vseh 175 točk na koncu devetletke na voljo za vpis naprej? In potem jih zaničujejo še s piflarji ( pa sploh niso, ker so brihtne glave, sploh jim ni treba ob knjigah nekaterim presedet zadnje tri leta OŠ, ko je najpomembneje za naprej, ko dokažejo sami sebi, koliko so se naučili).

Imam še enega, v srednji šoli, je šel naprej tudi s 175 točkami. In šele sedaj resnično uživa -predvsem zato, ker je med sebi enakimi, z veseljem in ponosom pove, kako so lahko sošolci in sošolke ponosni en na drugega in si privoščijo uspehe, si pomagajo če je treba, nihče pa ne pljuva iz zavisti zaradi dobrih cen po nekom, ki ve, zakaj se hodi v šolo.

Ja, saj vemo, puberteta je huda reč in nekatere najbolj meče na koncu OŠ, ko bi morali spustiti najprej znanje v možgane, šele potem vse bedarije pubertetniškega obdobja med 12. in 15. letom svojega dozorevanja. Ampak, saj se jim hitro povrne – ker oni bi šli, se vpisali potem nekam, pa ne gre…Zmanjka….. Nekateri to dojamejo čez 5, 10 let, nekateri pa nikoli. Ker niti nočejo, niti ne “zmorejo”.

Ja, je – gre za vsesplošno razgledanost, če morajo torej znati osnovno glasbeno teorijo, ki jo znajo otroc v 1. in 2. razredu nižje GŠ.

in tudi zato, da se nekateri nehajo zafrkavat pri pouku teh ur in motit vse okoli sebe – ker jih drugače, z drugimi vgojnimi prijemi ne smejo, kot z ocenjevanjem znanja..

Pa ne velja samo za glasbeno vzgojo, enako velja za pouk telesne vzgoje in pouk likovne umetnosti…. Jaz bi takim tudi še več ur pouka morale in etike…Za ocene….

Sicer ni pošteno, da nasankajo tudi zaradi takih tisti, ki so sicer sledljivi in poljušljivi in sodelujoči nasplošno pri pouku, kaznovani pa s spraševanjem in dodatnim ponavljanjem zaradi pubertetniških tesel okoli sebe.
[/quote]

o draga moja, če morajo pa v drugem razredu ngš
poslušat doma arije,
pisat lesvice,
pisat referate,
poznat do potankosti vse sonate klasicizma,
opisat sonatno shemo,
vedeti vse o vseh glavnih osebah vsaj v petih operah,
morajo znat opisat baritonsko vlogo v neki operi,
estetsko poustvarijo pesem,
vedo kje, kdaj je bila zgrajen kak pomemben objekt v Evropi,
prepoznajo odlomek iz godalnega kvarteta v c-duru…
Vse to samo iz zadnjega preverjanja.

o draga moja, če morajo pa v drugem razredu ngš
poslušat doma arije,
pisat lesvice,
pisat referate,
poznat do potankosti vse sonate klasicizma,
opisat sonatno shemo,
vedeti vse o vseh glavnih osebah vsaj v petih operah,
morajo znat opisat baritonsko vlogo v neki operi,
estetsko poustvarijo pesem,
vedo kje, kdaj je bila zgrajen kak pomemben objekt v Evropi,
prepoznajo odlomek iz godalnega kvarteta v c-duru…
Vse to samo iz zadnjega preverjanja.
[/quote]

Nisem jaz nič “draga tvoja” – ne ličkava karuze skupaj:)

Glej z drugega zornega kota: to vse je “zgodovina” – pa čeprav “samo glasbe”. …”samo”……: A za tapravo zgodovino pa nič ne jamraš? Saj tudi kasneje pridejo prav od zgodovine samo še pomembne letnice za tiste,ki niso ravno zgodovinofili, enako je pa z glasbo. Vse to je del osnovnega razgledanega izboraževanja….

In če se bo kasneje kdaj spomnil, da obstajajo fis, sic, gis, dis ais eis his pri glasbi , tako kot nominativ, genitiv, dativ, akuzativ, lokativ , instrumental v slovnici našega jezika, ne bo čisto nič narobe. Se mu bo fajn zdelo – če ne prej, pa ko bo lahko to znanje prenašal na svoje otroke 😛

Meni je načeloma popolnoma vseeno ali je 1,2,3,4,5 ali u,zu,mu. Narobe se mi pa zdi, da so za vpis pomembne samo ocene. Pri tem pa sem prepričana, da se otrokom dogajajo krivice. Sem za sprejemne izpite, ali pa, da se lahko vpiše na podlagi rezultatov NPZ.

večno vprašanje … jaz sem mnenja da so to med drugim tudi družbeno pomembni predmeti, kjer bi morali učitelji v otrocih vspodbudit zanimanje za področje, ne pa uničit še tisto nekaj veselja, kar ga otroci mogoče imajo.
Naši so ravno dobili nazaj teste iz glasbe … pol razreda cvek, dva tri, ostali dve. Tu bi se predvsem učitelj moral vprašat, kaj in kako je otroke naučil, da imajo tako slabe ocene in pa še en večni problem naših učiteljev … zverzirani so v iskanju neznanja, to res obvladajo.

pri naših povprečje zvišuje likovna, šport in glasba ga močno znižujeta. V vsakem primeru pa se mi to točkovanje zdi popolnoma neustrezen način za vpis naprej.

__________________________________________________ °°° Stay Hungry, Stay Foolish °°° [url]https://www.youtube.com/watch?v=JJ9IX4zgyLs [/url] ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

o draga moja, če morajo pa v drugem razredu ngš
poslušat doma arije,
pisat lesvice,
pisat referate,
poznat do potankosti vse sonate klasicizma,
opisat sonatno shemo,
vedeti vse o vseh glavnih osebah vsaj v petih operah,
morajo znat opisat baritonsko vlogo v neki operi,
estetsko poustvarijo pesem,
vedo kje, kdaj je bila zgrajen kak pomemben objekt v Evropi,
prepoznajo odlomek iz godalnega kvarteta v c-duru…
Vse to samo iz zadnjega preverjanja.
[/quote]

Naposala je glasbeno teorijo iz 1. in 2. razreda GŠ, kar je čisto res. Ti pa mešaš zraven še zgodovino glasbe in ostalo, kar se pač naučiš tako kot pri vseh ostalih predmetih. To pač ni vezano na posluh ali pač?

Namesto likovne vzgoje ter glasbe in umetnosti bi otroci lahko imeli več ur tujih jezikov ali celo dodatni (tretji) tuji jezik. Znanje jezikov (poleg matematike, slovenščine, fizike, kemije, biologije itd) je tisto kar šteje ne pa risbice in pesmice. Rišejo in pojejo lahko pri izbirnih predmetih če si tega res želijo.

Nisem jaz nič “draga tvoja” – ne ličkava karuze skupaj:)

Glej z drugega zornega kota: to vse je “zgodovina” – pa čeprav “samo glasbe”. …”samo”……: A za tapravo zgodovino pa nič ne jamraš? Saj tudi kasneje pridejo prav od zgodovine samo še pomembne letnice za tiste,ki niso ravno zgodovinofili, enako je pa z glasbo. Vse to je del osnovnega razgledanega izboraževanja….

In če se bo kasneje kdaj spomnil, da obstajajo fis, sic, gis, dis ais eis his pri glasbi , tako kot nominativ, genitiv, dativ, akuzativ, lokativ , instrumental v slovnici našega jezika, ne bo čisto nič narobe. Se mu bo fajn zdelo – če ne prej, pa ko bo lahko to znanje prenašal na svoje otroke 😛
[/quote]

Draga moja, učiteljica glasbe, verjamem da imaš težave, saj bo bolje, verjemi.
” Vse to je del osnovnega razgledanega izboraževanja….
Mi, ki nimamo težav, niti z glasbo, se samo malo zgražamo nad izživljanjem nepotešenih profesoric.
O splošni razgledanosti učiteljic glasbe pa raje ne bi.

To je zato, ker jih starši doma filate ravno tako kontra, kot tukaj pišete. v bistvu gre pa tui pri pouku glasbene vzgoje za “osnovno razgledanost”.

in nič ni učitelj kriv za tako porazne rezultate kontrolke iz glasbene vzgoje – so kar vaši sončki sami krivi – zajebavajo se, ne poslušajo, se norca delajo, ker zamahnejo z roko, ah kaj bom pa to rabil v življenju – enako, kot jim vi tumbat v glavo doma.

Telesna vzgoja znižuje? Jah, sožalje, imate pač v populaciji čiste “kavč potato invalide”, ki jim je športno miganje le s prstom po telefonu, ali pa doma za kompom. Saj ne gre tukaj za neko obsedeno miganje – ampak kozo preskočit, pa kak preval naredit, to pa ja ni nobena kujnšt, no. Ekipni športi z žogo pa krepijo zdravo tekmovalnost in ekipno delo…..

To je zato, ker jih starši doma filate ravno tako kontra, kot tukaj pišete. v bistvu gre pa tui pri pouku glasbene vzgoje za “osnovno razgledanost”.

in nič ni učitelj kriv za tako porazne rezultate kontrolke iz glasbene vzgoje – so kar vaši sončki sami krivi – zajebavajo se, ne poslušajo, se norca delajo, ker zamahnejo z roko, ah kaj bom pa to rabil v življenju – enako, kot jim vi tumbat v glavo doma.

Telesna vzgoja znižuje? Jah, sožalje, imate pač v populaciji čiste “kavč potato invalide”, ki jim je športno miganje le s prstom po telefonu, ali pa doma za kompom. Saj ne gre tukaj za neko obsedeno miganje – ampak kozo preskočit, pa kak preval naredit, to pa ja ni nobena kujnšt, no. Ekipni športi z žogo pa krepijo zdravo tekmovalnost in ekipno delo…..
[/quote]

Zdaj mi pa naštej vsaj 5 oseb, ki so dobile zaposlitev zaradi “splošne razgledanosti” v smislu poznavanja tehnike risanja Moneta ali poznavanja Bach-ovih melodij lepo prosim. Tisti, ki jih to zanima hodijo v glasbeno šolo ali pa na likovno akademijo.

Povprečna populacija pa se mora naučiti precej več da bo kompetentna za iskanje zaposlitve, predvsem tujih jezikov.

Se strinjam, moj otrok hodi v glasbeno, pa pravi da se mu včasih zdi, da se pri glasbenem pouku v šoli učijo skoraj toliko, kot v glasbeni šoli pri teoriji.
Ko sem jaz hodila v Šolo, se ne spomnim, da bi se pri glasbeni vzgoji v šoli učili kakšne note ali lestvice itd,.,pa smo imeli vsi 5.
[/quote]

Kar se jaz spomnim, smo tudi v osemletki se učili pri glasbi note in lestvice. Pa so nas ocenjevali z U, MU in ZU.
In končno, da se upošteva tudi te predmete, saj so do sedaj bili obravnavani kot manjvredni. In to vsekakor niso.
Probleme pri teh predmetih imajo samo sonca in starši, ki so še vedno takega mnenja.
Pa me zanima, zakaj meniš, da so ti predmeti manj vredni in zakaj bi ostali predmeti bili večvredni od njih.

Draga moja, učiteljica glasbe, verjamem da imaš težave, saj bo bolje, verjemi.
” Vse to je del osnovnega razgledanega izboraževanja….
Mi, ki nimamo težav, niti z glasbo, se samo malo zgražamo nad izživljanjem nepotešenih profesoric.
O splošni razgledanosti učiteljic glasbe pa raje ne bi.
[/quote]

draga ti=samosvoja draga – nisem jaz nobena učiteljica glasbe, da ne boš v zmoti orgazmirala še naprej :). To, kaj pomenijo nominativ, genitiv, dativ, akuzativ, lokativ in instrumental, pa ne veš? NIsi nikoi hotela vedet, ali si mislila, da v šoli ti ni treba vedet ? Si se obesila samo na “glasbene pojme”, ki ti gredo v nos?

Vse to, kar mora tvoje sonce v OŠ osvojit po programu, je del osnovne pričakovane razgledanosti za starost do 15 let. zdaj pa: vprašanje, koliko je tvoj otrok “vreča” neizkoriščenih, neobdelanih talentov. Če ti nimaš afinitete do nečesa, ni nujno, da tudi tvoj otrok nima – jasno, da se pa nagonsko brani, če tudi pred njim tako kritiziraš dotično….. Če mu ti možgane pereš, da je to “BZVZ”, je pa vse jasno…..

To je zato, ker jih starši doma filate ravno tako kontra, kot tukaj pišete. v bistvu gre pa tui pri pouku glasbene vzgoje za “osnovno razgledanost”.

in nič ni učitelj kriv za tako porazne rezultate kontrolke iz glasbene vzgoje – so kar vaši sončki sami krivi – zajebavajo se, ne poslušajo, se norca delajo, ker zamahnejo z roko, ah kaj bom pa to rabil v življenju – enako, kot jim vi tumbat v glavo doma.

Telesna vzgoja znižuje? Jah, sožalje, imate pač v populaciji čiste “kavč potato invalide”, ki jim je športno miganje le s prstom po telefonu, ali pa doma za kompom. Saj ne gre tukaj za neko obsedeno miganje – ampak kozo preskočit, pa kak preval naredit, to pa ja ni nobena kujnšt, no. Ekipni športi z žogo pa krepijo zdravo tekmovalnost in ekipno delo…..
[/quote]

sej bo bolš, je že petek, pejt se ven zluftat, ti bo lažje.

drugač tale naš osnovnošolec igra nekaj inštrumentov in o glasbi ima kar precej znanja, težava je v tem, kar so nekateri v tej temi lepo izpostavili, da se ne ponavljam 🙂

mi je pa zanimivo, da s tako ihto in agresijo pišeš, kako nevzgojeni so otroci, jaz bi se zamislila ….

__________________________________________________ °°° Stay Hungry, Stay Foolish °°° [url]https://www.youtube.com/watch?v=JJ9IX4zgyLs [/url] ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

New Report

Close