Pri katerem Amazonu kupiti
Naročala že neštetokrat pri UK in nemškem Amazonu in neredko je bila cena (in poštnina) na koncu, tik pred plačilom drugačna, kot objavljena direktno na strani. Večkrat ravno zaradi različnega DDV.
Sicer pa ja, sam izdelek ne pomeni nič, ponudnikov le tega je praviloma več in vsak lahko prodaja po ceni, ki jo on postavi. Le redko je enaka.
https://www.zurnal24.si/slovenija/pozor-nov-zaplet-pri-spletnem-narocanju-268313
Nekatera ozemlja, čeprav so del držav, članic EU, niso v sistemu EU DDV in se smatrajo za tretje države in je treba plačati tudi carino ter DDV.
Otok Jersey, Kanalski otoki, Kanarski otoki, Atos …
Za nakup sem se odločil na podlagi tukajšnih nasvetov predvsem:
“ker pač majo različne cene
zdaj pa še poštnino preveri, carine in ddv pa ni. zaenkrat”.
Tudi, če bom plačal DDV, bom vseeno zadovoljen, če bo le izdelen OK. Imam sicer “90-day warranty” in “We also offer a 30-day no quibble return period”.
Hvala vsem, ki ste pomagali.
Z UK amazona ne boš plačal DDVja, ne poslušat bedarij, ki jih pišejo tukaj.
Z UK in nemškega amazona naročam skoraj vsak mesec, in je pač res, da je tu in tam razlika v ceni precejšnja, pač pogledaš s poštnino, kje te ceneje pride.
Pri naročilu z ameriškega amazona, pa ti bodo ob plačilu zaračunali predvidene dajatve za carino, in potem če se plača manj, dobiš tisto povrnjeno.
Tako da, nič se bat 🙂
NE bo carine, niti DDV, nič bat.
Jaz redno naročam različne stvari večkrat na leto, pri UK ali DE. Vedno pač grem tja, kjer je izdelek ki ga hočem. Če ga imajo oboji, potem preverim ceno. Če je tam-tam, potem pogledam še poštnino in se odločim. Če pa so pri ceni izdelkov večja odstopanja, pa grem tja kjer so izdelki cenejši.
Edina stvar, ki jo res gledam, je ta da je pošiljatelj Amazon. Idealno je, če je sold + dispatched by Amazon, ampak je enako OK če je prodajalec xy pa Amazon samo pošilja.
Poštnina, ki jo plačaš, je odvisna od teže izdelka in tudi tega koliko stvari naročiš. Npr. zadnja tri naročila na UK, sem imela poštnino po 6 funtov, 8 funtov, 15 funtov.
“free delivery” je samo za območje UK. V Nemčiji, če je, je samo za Nemčijo. Za Slovenijo ne bo nikoli free delivery.
Aja, še to.
Amazon ima načeloma tudi dober policy kar se tiče reklamacij. Nazaj nisem še nič pošiljala, je bilo pa 2x tako, pri eni manjši zadevi, da je bil izdelek rahlo poškodovan (meni je še vedno služil za tisto kar sem rabila). Pa so BP povrnili stroške nakupa + poštnine. Pri enem je šlo celo avtomatično čez (da sem samo poklikala), pri drugem sem pisala na support in je bilo urejeno takoj.