Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek avto ki ima miljon prevoženih km

avto ki ima miljon prevoženih km

Koliko km zdrži motor življenska doba, ker kakor je avto nad 230.000 ga na netu še povohajo ne več, Pa kaj mislite, da tisti, ki pa imajo po 150.000km so pa realni km, malo morgen.
Zanima me koliko je resnična doba km pri avtu ampak govorimo za nemški bencinski avto ne dizel
ali jih lahko ima čez 900.000 komot ali še čez miljon in več, mislim, da je to kar realno.
kaj mislite, da bencinski avto, ki ima miljon kilometrov da je že na odpadu, kdo kaj ve glede tega.
ima kdo tak avto ali znanca ki mu še zmerom dela tako dobro pa tudi če ima več kot pol miljona km.
hvala lepa

ob rednih servisih, pravilnem vzdrževanju in nekako pravilni vožnji avti zdržijo veliko. Imam sicer dizel, peugeot partner 2.0, 405.000 km pa dela kot urca. kupil sem ga 6 let nazaj, ko je imel 210.000 km in smo z njim prevozili pol evrope.

Ford je pri dobrih 400 jurjih delal ko šus, renault pa ni zdržal do 200.

Moj oči je imel hrošča se je števec okrog obrnil, se ga spomnil ga je skos šraufu…haha

Od znanke fotr je imel Opel Astro, ko se je števc okrog obrnil pol je pa crknil 1 leto kasneje. Pa za enga Volvota tud vem, da ima čez miljon km. Ljudi, ki bi kar tako kupili avto, ki ima 200.000 km +, je zelo malo. Ja saj zdržijo avti po pol miljona al pa miljon km sam ga je treba skoz šraufat pa rihtat da prideš do tja. Tega se pa marsikomu enostavno neda. Kolikor te tale šraufanja, deli,…stanejo, si lahko že nov avto kupiš.

A po tvoje avto nikoli nima realnih 150.000km? Drugače pa, glede na to, v kakih rokah radi pristanejo nemški avti, bo res malo morgen kateri dočakal milijon km.

Renault Scenic pri 300 scal olje vse je krepalo naenkrat, Vito pri 350 nima še niti malo mastnega motorja , menjalnik kot nov, edino voznikov sedež se začenja prezat..

25 let že na bencinarjih…od začetka na francoskih in italijanskih sekretih, zadnjih 10 let pa na VW, BMW in volvotu…mi ni noben problem kupit avto z 300.000 km…trenutno vozim Passata 1.8T z 350.000 km…mašina laufa tko kot mora, edino kaka 2 l olja dotočim na 15.000 km…poraba 7.0-7.5 l/100km…poznam dva tipa, ki sta z enako mašino imela po 500.000 km in BP…
Prav smešno mi je , ko je folk tko paničen glede št km pri kupovanju avta in mislijo kolk so dobro kupili avto , ki ima 150-170.000 km…dejansko se pa pri 200.000 km ravno začnejo večji stroški (glavni servis, bremze, sklopka, podvozje itd), zato vedno kupujem avto z 250-300.000 km, na katerem je že marsikaj zamenjano in pač popravljam sprotne malenkosti, ponavadi 1-2 x letno…

Ga imam pol leta starega. Prej sem imela Citroen c5 avtomatik 9 let star. na koncu je imel 310.000 km bil je tehnično super ampak sem ga prodala samo zato ker je bil volan že malo ogljen to me je pa zelo motilo.


Mene bi pa zelo motilo, če bi imel tako babo…

dejnsko ja, pri 200.000 se začnejo stroški. skupaj z dvema glavnima servisoma ( 300 eur/glavni servis) brez rednih vzdrževan sem imel cca 1000 evrov popravil na peugheot partnerju, 2.0 hdi… avto ima 405.000 km. menjali smo zaganjač, baterijo zavore, končnike na prednji premi in to je to… vsakih 20.000 km peljem k mehaniku, mi menja olje, vse filtre ( klima, oljni, naftni) ter pregleda če je ok. menim, da je veliko odvisno od predhodnega vzdrževanja ter sreče z nakupom avtomobila ( eni se pač kvarijo, eni ne) in pa od samega voznika.

Vsak avto lahko naredi milijon km, vprašanje pa je, če ga je smiselno vzdrževat, da pride do tja. Kaj se sploh smatra pod redno vzdrzevanje? Menjava vsega živega, le batov ne? Da se ne odpira motorja? Še vedno je lahko potrebno večjrat menjat celotno periferijo motorja od črpalk, alternatorjev, srnzorjev, izpuha, egr, turbine…..prav tako je treba rihtat podvozje in notranjost avta. Pri 15 let starem avtu, ki je praktično najdražji lahko vreden zgolj par jurjev, je to nesmiselno.
Smiselno je da avto zdrži tja do 300 jurjev, potem pa v reciklažo. Pri malih mestnih avtih je ta meja lahko še nižje, ker delajo manj km. Torej natolcevanje o milijon km je bedno podprto s kopico vprašanj o servisnih stroških. Kolega ima audi a6, rad se pohvali da ima na njem 500 jurjev. Menjal je pa na njem večkrat turbino, alternatorje, komplet klimo, cele tone drugih delov. Od original avta je praktično le karoserija in blok motorja. A je to sedaj sinonim za dober avto, ki natedi veliko km in je veliko boljši od denimo renault talije s katero je drug sosed narefil brez večjih težav in dragih popravil 350 jurjev?


Mene bi pa zelo motilo, če bi imel tako babo…
[/quote]
Zakaj??

Ce pokuri 2l olja na 15000 kilometrov je ze vprasanje, ce res vse laufa tako kot mora… :))

Največ je odvisno od načina vožnje in rednega servisa, takega, kjer ljudem ni škoda denarja za vse. Dolge relacije zelo povečajo možne km, voznik pa je tisti, ki najbolj šteje. Sem imel možnost videti na eni firmi pri kombijih. Vsi isti, enake relacije, enak servis,različni vozniki. Eden se je še pri milijonu naprej prodal, veliko jih je zdržalo preko 700 tisoč, nekateri so imeli konstantno probleme. In to vedno isti vozniki.

2l je nekaj normalnega…problem je, če mašina ne laufa tekoče (različni šumi, klikanje, neenakomeren tek itd) in če se pokadi siv dim iz auspuha, ko pohodiš segret avto….na podlagi tega se pri nakupu starih jajc težko zajebeš, če to upoštevaš…

Men so drugi faktorji bolj pomembni kot pa samo cena vzdrževanja…če postaviš ob bok dva različna avta (firima) z enako starostjo in enakimi km, bo en totalna podrtije, drugi pa skoraj kot iz trgovine…govorim o sami vožnji in filingu….s tem mislim na čričke v armaturi, zjebanih zicih, zatikajoči menjalnik, razštelano podvozje (plavanje avta kljub menjanim delom, itd) . Ne rečem da voznik lahko glede teh zadev dost pripomore ampak kvalitetna izdelava avta je tle zlo pomemben faktor…

Pri nakupu starih jajc ga ni 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} recepta, da bos siguren kaj si kupil. Toliko o teh samooklicanih “mojstrih”, ki se nikoli ne zajebejo. Malo morgen.

… smo imeli Fiat Tipo diesel s 520 000 km. Na koncu je slo avtu vse, samo masina je se vzttajala. Fiat Punto benz pa je zacel strajkat pri 150 000.

Clio 2, motor 1.2, letnik junij 1998, 300.000+ km brez bistvenih popravil. Prva sklopka.


Ah ne seri še ti s to vašo sigurnostjo in garancijo…še pri 2-3 leta starem imaš stroške ko ga kupiš…samo debili popravljajo avto pred prodajo…
Pri starih jajcih je treba vedet marsikaj in izbrat pametno firmo, model in mašino, ne pa glih tistega ki ti je pač najbolj všeč…

Konkretno moj Volvo 850 jih ima trenutno 723.000, pa veselo kleplje dalje. Kakšnih večjih posegov do sedaj ni bilo, redni servisi + redni veliki servisi, pa gre.
Drugi družinski avto, Škoda, jih ima tudi že blizu 300.000, pa razen rje na zadnjih vratih tudi ni nekih težav.

Ce ti Passat kuri toliko olja, potem si se pri porabi goriva zlagal za vsaj 15{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, ce ne vec (govorim o kombinirani porabi). Da bi vzdrzeval taksno porabo, kot jo navajas, avto ne bi smel videti ne mestne voznje, ne avtoceste in bi se moral konstanto vozit tam med 70 in 100 km/h, ter vedno na razdaljah daljsih od 20 km. Kar je sicer teoreticno mozno, ampak malo verjetno.

Vozim VW in priblizno vem, kako se ti avti obnasajo. Sam sem imel avto redno vzdrzevan na uradnem VW servisu (torej by the book), pa kombinirane povprecne porabe za zadnjih dva tisoc kilometrov (privzeta nastavitev na board computer) nisem spravil pod 7,6 litra na sto km niti poleti.

________________________________________________________________________________________________________ » Respect My Existence or Expect My Resistance! «

Ce ti Passat kuri toliko olja, potem si se pri porabi goriva zlagal za vsaj 15{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, ce ne vec (govorim o kombinirani porabi). Da bi vzdrzeval taksno porabo, kot jo navajas, avto ne bi smel videti ne mestne voznje, ne avtoceste in bi se moral konstanto vozit tam med 70 in 100 km/h, ter vedno na razdaljah daljsih od 20 km. Kar je sicer teoreticno mozno, ampak malo verjetno.

Vozim VW in priblizno vem, kako se ti avti obnasajo. Sam sem imel avto redno vzdrzevan na uradnem VW servisu (torej by the book), pa kombinirane povprecne porabe za zadnjih dva tisoc kilometrov (privzeta nastavitev na board computer) nisem spravil pod 7,6 litra na sto km niti poleti.
[/quote]

res je, tisti motorji iz tistega časa so imeli realno mešano porabo povprečnega uporabnika med 9 in 10 litri….vse drugo je tako, tako…..sem ga slabih 20 let nazaj nekaj časa vozil. sicer bistveno boljši kot navaden 1.8 z 125 konji, ki je bil mrtec bolj kot crknjen konj. 150 konjski je bil bolj živ, vendar če je turbina delal, je bil tudi žejen….tudi čez 11 ni bilo kakih večjih težav, da bi zgledalo, da je divjak za volanom…malce mestne vožnje, kdaj kako pospeševanje bolj živo pa Ac na 160 na uro, pa si imel 11 povprečje na tank.

Ce ti Passat kuri toliko olja, potem si se pri porabi goriva zlagal za vsaj 15{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, ce ne vec (govorim o kombinirani porabi). Da bi vzdrzeval taksno porabo, kot jo navajas, avto ne bi smel videti ne mestne voznje, ne avtoceste in bi se moral konstanto vozit tam med 70 in 100 km/h, ter vedno na razdaljah daljsih od 20 km. Kar je sicer teoreticno mozno, ampak malo verjetno.

Vozim VW in priblizno vem, kako se ti avti obnasajo. Sam sem imel avto redno vzdrzevan na uradnem VW servisu (torej by the book), pa kombinirane povprecne porabe za zadnjih dva tisoc kilometrov (privzeta nastavitev na board computer) nisem spravil pod 7,6 litra na sto km niti poleti.
[/quote]
Vozim se sam, 75 km dnevno, od tega 30-40 km z 50-60km/h , ostalo AC 110-120 km/h, brez mestne vožnje…vmes imam 3 semaforje , ki jih večinoma prevozim brez ustavljanja…. do zdaj sem še vsak avto pod takimi pogoji vozil z litrom nižjo porabo od tovarniške…

New Report

Close