Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Grand Scenic vs Honda CR-V

Grand Scenic vs Honda CR-V

povejte mi. Za katerega naj se odločim? Najpomembnejša mi je varnost..predvsem zadaj sedečih. Hvala.

Vsekakor Honda.


Aha, hvala. Zakaj? Je bolj varna?

nova
Uredništvo priporoča

sam bi raje izbral granda. renoji so zelo varni in dodelani na področju varnosti. Honda je precenjena in neupravičeno nosi dober sloves, ker ima ravno tako slabosti, kot vsi drugi.


Aha, hvala. Zakaj? Je bolj varna?
[/quote]
Kdorkoli se vsaj malo zastopi v avte, ve kaj je japonska in kaj francoska kvaliteta.

Hvala, varnost mi je daleč najpomembnejša pri avtomobilu.


Kdorkoli se vsaj malo zastopi v avte, ve kaj je japonska in kaj francoska kvaliteta.
[/quote]
kaj pa je z francosko kvaliteto? Do danes sem imela že tri Scenice (en med njimi grand) pa v 7 letih lastništva (po katerih jih menjam) nobenih težav (trkam)..tako da ne vem točno kaj bi ta (morda floskula?) konkretno pomenila? Kako se odraža ta nacionalna kvaliteta na varnostni naprimer ..ali na popravilih, servisih..ne vem?


kaj pa je z francosko kvaliteto? Do danes sem imela že tri Scenice (en med njimi grand) pa v 7 letih lastništva (po katerih jih menjam) nobenih težav (trkam)..tako da ne vem točno kaj bi ta (morda floskula?) konkretno pomenila? Kako se odraža ta nacionalna kvaliteta na varnostni naprimer ..ali na popravilih, servisih..ne vem?
[/quote]
Zato pa na internetu poišči statistike o okvarah in zanesljivosti znamk avtomobilov, imaš tega veliko. Ugotovila boš, da je honda vedno nekje na vrhu, renault nekje na dnu.

Se strinjam s Camryjem – vse drugo prej, kot pa francoze.

Že moj oče je imela same renoje, in jih imava midva tudi. menjavamo na kakih 8 let. vedno bp. Ima pa sestra hondo in kar vsake toliko v popravilih. Že druga taka. Se mi zdi, da tudi honde niso več “nepokvarljivi” avti, za kar so nekoč valjali.
Za vozit je pa reno majka.


Kdorkoli se vsaj malo zastopi v avte, ve kaj je japonska in kaj francoska kvaliteta.
[/quote]
ti govoriš o stereotipni kvaliteti, ki z dejansko nima nič. Tako kot za bosance in slovence pomeni vw top, pa vsak razumen človek lahko vidi, da je vw enak klump kot ostali, ali pa enako dober in nič bolj.
tako je tudi za japonce. v devetdesetih so si ustvarili famo nepokvarljivosti, ko je večina še furala zastavo in kaka druga stara jajca. Tega danes ni več. tudi Japonci se kvarijo in to množično, posamezni modeli imajo ponavljajoče napake itd, itd. nič manj pokvarljivi niso od francozov.
nasprotno je denimo renault v letih 2001 do 2003 zajebal eno serijo dizlov in sedaj so kar za vekomaj vsi renoji zanič…zadeve je treba resno vzeti in ne verjeti gostilniškim foram.

Tako na pamet predpostavljam, da za enak denar, dobiš precej več pri renoju kot pri hondi. Oz. pri renoju enako za bistveno manj denarja. grand scenic je svež, moderen, zelo lep avto, praktičen, uporaben in varen. garancije ima vsaj toliko kot vsak japonec.
ne vidim razloga za nakup honde, edino če je nekomu res tako in, in da se mu svet sesuje, če sedi v renoju.

https://www.euroncap.com/en

Osebno bi vzela hondo, ker s francozi imam res slabe izkušnje. Honde še nisem imela, ampak japonci pregovorno ne dajo na trg nepreverjenega vozila. S tretjo mazdo nobenih težav. Karambolov pa ne z enim in ne z drugim.

Že moj oče je imela same renoje, in jih imava midva tudi. menjavamo na kakih 8 let. vedno bp. Ima pa sestra hondo in kar vsake toliko v popravilih. Že druga taka. Se mi zdi, da tudi honde niso več “nepokvarljivi” avti, za kar so nekoč valjali.
Za vozit je pa reno majka.
[/quote]

Kul. Vsak ima svoje mnenje, važno je to, da smo zadovoljni s svojo izbiro.


ti govoriš o stereotipni kvaliteti, ki z dejansko nima nič. Tako kot za bosance in slovence pomeni vw top, pa vsak razumen človek lahko vidi, da je vw enak klump kot ostali, ali pa enako dober in nič bolj.
tako je tudi za japonce. v devetdesetih so si ustvarili famo nepokvarljivosti, ko je večina še furala zastavo in kaka druga stara jajca. Tega danes ni več. tudi Japonci se kvarijo in to množično, posamezni modeli imajo ponavljajoče napake itd, itd. nič manj pokvarljivi niso od francozov.
nasprotno je denimo renault v letih 2001 do 2003 zajebal eno serijo dizlov in sedaj so kar za vekomaj vsi renoji zanič…zadeve je treba resno vzeti in ne verjeti gostilniškim foram.

Tako na pamet predpostavljam, da za enak denar, dobiš precej več pri renoju kot pri hondi. Oz. pri renoju enako za bistveno manj denarja. grand scenic je svež, moderen, zelo lep avto, praktičen, uporaben in varen. garancije ima vsaj toliko kot vsak japonec.
ne vidim razloga za nakup honde, edino če je nekomu res tako in, in da se mu svet sesuje, če sedi v renoju.
[/quote]
Tu je res edino to, da res nobena znamka ni tisto, kar je bila. To delajo namerno, da avto čim manj traja in greš kupit novega. Vendar za japonce še vedno velja, da ko nekaj naredijo, naredijo da traja in francoz jim ne seže do kolen. Predvsem, kar se tiče elektr(oni)ke pri avtih. Motorji pa tudi zdržijo vsaj enkrat več kilometrov.

Primerjaš neprimerljivo. Skozi 40 let odkar vozim, sem imela že vse mogoče avtomobile. Tudi Renoje in Honde. Oz. odkar imam Hondo, mi kraj pameti ne pade, da bi še kdaj kupila Renoja. Prej sem imela 5 let Accenta, zdaj že preko 9 let vozim Accorda. Udobna, prostorna, stabilna, lepo se vozi, v 9 letih nisem imela ene same težave.


kaj pa je z francosko kvaliteto? Do danes sem imela že tri Scenice (en med njimi grand) pa v 7 letih lastništva (po katerih jih menjam) nobenih težav (trkam)..tako da ne vem točno kaj bi ta (morda floskula?) konkretno pomenila? Kako se odraža ta nacionalna kvaliteta na varnostni naprimer ..ali na popravilih, servisih..ne vem?
[/quote]

No, jaz pa poznam vodjo servisa pri Renaultu, ki je dal odpoved in šel drugam samo zato, ker je imel polno glavo pritiskov oziroma ubadanja z reklamacijami pri avtomobilih. Elektronika je v k*, najslabša možna, tudi plehovje je zanič.
Primerjava Renaulta z japoncem ali švabom je (najmanj) groteskna, če ne že pokazatelj česa hujšega pri človeku…

No, jaz pa poznam vodjo servisa pri Renaultu, ki je dal odpoved in šel drugam samo zato, ker je imel polno glavo pritiskov oziroma ubadanja z reklamacijami pri avtomobilih. Elektronika je v k*, najslabša možna, tudi plehovje je zanič.
Primerjava Renaulta z japoncem ali švabom je (najmanj) groteskna, če ne že pokazatelj česa hujšega pri človeku…
[/quote]
ne nakladat no….pleh ima renault zelo kvaliteten…renojev praktično ne vidiš zarjavelih. Je pa res, da je pleh tanek, veliko delov je plastičnih, vendar je ogrodje močno in absorbira energijo trkov.
za razliko od denimo mazd in mercedesov, ki so avtomobili, ki dandanes najbolj rjavijo. Korejcem precej rjavi podvozje itd…
zakaj je fluktuacija ljudi pa ni zaradi dela, temveč zaradi odnosov….tu pa ni pomembna znamka avta, temveč ljudje, ki tam delajo…..sam recimo poznam cel kup serviserjev, ki so zamenjali že cel kup različnih znamk…..zakaj za vraga pa hodijo ljudje stran z bmw ali honda servisa? a misliš da zato, ker nimajo nič dela????
eni ste res zaplankani

MVP … ima povsem enake rezultate v testih varnosti kot 99{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} drugih … nalet z boka je smrtonosen

Nazadnje, ko sem gledala dače, so bili crash testi porazni, pa nimam fetiša na varnost.

Avtorica, pike oz. zvezdice za varnost se med drugim dobivajo, če ima avto zvočni signal ob nepripetem pasu. To na samo varnost v dejanski nesreči nima nekega vpliva. In pri sto na uro ti v trčenju pomaga samo sreča in bog, če verjameš vanj. Pri 60 je pa tudi clio dokaj varen oziroma med njim in scenicom ni take razlike, da bi pod mus morala kupiti scenica.

Nazadnje, ko sem gledala dače, so bili crash testi porazni, pa nimam fetiša na varnost.

Avtorica, pike oz. zvezdice za varnost se med drugim dobivajo, če ima avto zvočni signal ob nepripetem pasu. To na samo varnost v dejanski nesreči nima nekega vpliva. In pri sto na uro ti v trčenju pomaga samo sreča in bog, če verjameš vanj. Pri 60 je pa tudi clio dokaj varen oziroma med njim in scenicom ni take razlike, da bi pod mus morala kupiti scenica.
[/quote]
beri kar natipkam .. gre za nalet z boka ☺
jep – tudi naleti v rit so pri enoprostorcih katastrofa za 3. vrsto sedežev


beri kar natipkam .. gre za nalet z boka ☺
jep – tudi naleti v rit so pri enoprostorcih katastrofa za 3. vrsto sedežev
[/quote]

A tole si mislil?

Based on dummy readings in the crash tests, the Logan MCV scored maximum points for its protection of the 1½ year dummy. In the frontal impact, forward movement of the 3 year dummy, sat in a forward-facing restraint, was not excessive. However, tensile forces in the neck were high, losing all points, and forces in the chest were marginally so. The front passenger airbag can be disabled to allow a rearward-facing child restraint to be used in that seating position. However, the switch to change the airbag status is marked only by a removable label, and the system was not rewarded. All of the restraint types for which the car is designed could be properly installed and accommodated in the car with the exception of the semi-universal Group 0 restraint which uses a support leg. In the rear centre seating position this support leg cannot be properly installed because of the centre tunnel.

Treba je brati tudi pripombe, ne samo gledat procentov. Honda CRV ima pri varnosti otrok sicer en procent manj, ampak zakaj? Zaradi pasov in njihovega pripenjanja, ki ni čisto jasno označeno in preprosto. Kar se pa tiče sil na otroka, je pa dobila maksimalno točk, medtem ko mu gre v dači vrat.

Izberi avto, ki ti je všeč, potem preveri tehnične specifikacije, ali ti ustrezajo (oprema, dimenzije, poraba …), poglej users reports in se potem odloči.

A tole si mislil?

Based on dummy readings in the crash tests, the Logan MCV scored maximum points for its protection of the 1½ year dummy. In the frontal impact, forward movement of the 3 year dummy, sat in a forward-facing restraint, was not excessive. However, tensile forces in the neck were high, losing all points, and forces in the chest were marginally so. The front passenger airbag can be disabled to allow a rearward-facing child restraint to be used in that seating position. However, the switch to change the airbag status is marked only by a removable label, and the system was not rewarded. All of the restraint types for which the car is designed could be properly installed and accommodated in the car with the exception of the semi-universal Group 0 restraint which uses a support leg. In the rear centre seating position this support leg cannot be properly installed because of the centre tunnel.

Treba je brati tudi pripombe, ne samo gledat procentov. Honda CRV ima pri varnosti otrok sicer en procent manj, ampak zakaj? Zaradi pasov in njihovega pripenjanja, ki ni čisto jasno označeno in preprosto. Kar se pa tiče sil na otroka, je pa dobila maksimalno točk, medtem ko mu gre v dači vrat.
[/quote]
poglej si slikce, clipe … s strani, od zadaj zadetih vozil … 99{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} vozil ima mrtve ob takem trčenju

Honda

Avtorica si s to debato ne more nič pomagati.

Kot da bi spraševala, kaj vam je bolj dobro, segedin ali piščančji zrezek.

Usedi se v oba avta v salonu, naredi s testnim nekaj km in boš videla, v katerem se bolje počutiš.

New Report

Close