Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Nečesa v zvezi s hitrostjo v Hoferju ne razumete …

Nečesa v zvezi s hitrostjo v Hoferju ne razumete …

Namreč – mišljeno je, da nakupljene stvari tudi pri blagajni daste v voziček ali košaro in šele potem, pri tistem pultu pri oknu, zložite v svoje vrečke. Če niste opazili je prostor za zlaganje košaric ZA blagajno. Kot pa vidim, jih večina odloži že prej, kot v Mercatorju.
Če bi vsi to upoštevali, hitrost blagajničarke ne bi bila za nikogar problem.

In kaj je razlika metat stvari v vrečko ali v košarico/voziček? Isti kurac.

Ne vem zakaj je tebi všeč, da moraš pri šopingu hitet, kot da delaš v proizvodnji, meni pač ni. Noben kurac me ne bo priganjal.

No, meni se zdi veliko lažje hitro metat v voziček kot pa v vrečko.
Ne govorim o odnosu šefov do zaposlenih.

Da zložim najprej v voziček, potem na trak, potem spet v voziček in šele po tem v vrečko ?
Malo preveč je tega prelaganja iz in v voziček.
Ma ni šans 1

Trgovec bo vedno kralj! Nakupovanje osmišlja vaša neumna življenja, zato se boste vedno vi prilagajali trgovcu in njegovi ponudbi, nima se on kaj prilagajat živini. In še srečni ste lahko, ker z izdelki v akciji zapolnjuje vašo duhovno praznino.

Kaj mene boli k*** kaj je mišljeno.

Vrste so v Hoferju enako dolge, kot v Mečkatorju ali Šparu, blagajničarke se lovijo pri cenah enako kot v drugih trgovinah, hitrost je odvisna samo od tega, da stranke nimajo možnosti artiklov pospraviti v vrečko.
Po domače povedano, blagajničarka pridobi na času samo s tem, da artikle poriva naprej brez kakršnegakoli občutka in kupcu ne dovoli, da bi jih v resnici pospravil v vrečko ali voziček.

Jaz zlagam stvari v voziček, pa ne dohajam prodajalke. Že na začetku je v prednosti, ker začne, preden stranka pred menoj pospravi iz pulta in se umakne. Preden sploh uspem prisloniti voziček, je poskenirala že velik kup.

Se strinjam. Tud jaz že pri blagajni sprot dajem v vrečo.

Jaz zlagam stvari v voziček, pa ne dohajam prodajalke. Že na začetku je v prednosti, ker začne, preden stranka pred menoj pospravi iz pulta in se umakne. Preden sploh uspem prisloniti voziček, je poskenirala že velik kup.
[/quote]

Plus to, da ima ona za naredit nekaj potegov levo-desno razdalje 20 cm, ti pa zlaganje v voz, ki je prislonjen na rob, torej vsaj 40 cm razdalje, s tem, da moraš vsak artikel prijeti v roko in ga preložiti, medtem ko ona samo “zapelje” artikel z roko z levega proti desni.

Kaj mene boli k*** kaj je mišljeno.

Vrste so v Hoferju enako dolge, kot v Mečkatorju ali Šparu, blagajničarke se lovijo pri cenah enako kot v drugih trgovinah, hitrost je odvisna samo od tega, da stranke nimajo možnosti artiklov pospraviti v vrečko.
Po domače povedano, blagajničarka pridobi na času samo s tem, da artikle poriva naprej brez kakršnegakoli občutka in kupcu ne dovoli, da bi jih v resnici pospravil v vrečko ali voziček.
[/quote]

To pa se zdalec ne drzi, da se vrste v omenjenih rrgovinah pomikajo enako hitro, ce je to tvoja poanta.

Kaj mene boli k*** kaj je mišljeno.

Vrste so v Hoferju enako dolge, kot v Mečkatorju ali Šparu, blagajničarke se lovijo pri cenah enako kot v drugih trgovinah, hitrost je odvisna samo od tega, da stranke nimajo možnosti artiklov pospraviti v vrečko.
Po domače povedano, blagajničarka pridobi na času samo s tem, da artikle poriva naprej brez kakršnegakoli občutka in kupcu ne dovoli, da bi jih v resnici pospravil v vrečko ali voziček.
[/quote]
Ja, odlagalnega pulta ni. Ne da se pravočasno zlagat v voziček samo, če prejšnja stranka mečka. Mene ta hitrost blagajničark ne moti. Bolj me moti, ko stranka pred mano prične zlagat v vrečke (v Hoferju to ne gre) šele, ko je vse poskanirano, potem prične iskat denarnico, denar. To mi pa dvigne pokrov. No, v Šparu se to zgodi zelo redko, ker tam so prodajalke bolj počasne.

Ti pa imas ideje… ce imam kosaro jo navadno moras pusiti pred blagajno, ker ce jo peljes cez senzorje tuli.. in kam naj potem zlagam… tako se mi je zadnjic v lidlu zgodilo… ena sama guzva ma blagajni sploh nisem imela casa pobrat svojih placanih stvari, ko je ze drugemu kasirala… groza

To pa se zdalec ne drzi, da se vrste v omenjenih rrgovinah pomikajo enako hitro, ce je to tvoja poanta.
[/quote]

Lažeš.

Če kupec v Hoferju ne zmore metati artiklov v vrečko tako, kot si je zamislilo vodstvo, se vrsta kar lepo podaljša in tudi upočasni.

Lažeš.

Če kupec v Hoferju ne zmore metati artiklov v vrečko tako, kot si je zamislilo vodstvo, se vrsta kar lepo podaljša in tudi upočasni.
[/quote]
Pa se to je, da te prodajalke laufajo ven iz blagajn in.delajo se druge stvari zraven tako v hoferju kot v lidlu … sploh v hoferju navadno dela samo ena blagajna al pa se v tisti ni nobene in cakas da sploh katera notr pride… in ko pride zacne metat stvari na brzake… tak da njim res ni mar zato, da stranke ne cakajo ni zato hitrica, ker dejansko stranke cakajo takrat da sploh katera v blagajno pride, ampak gre samo zato, da imajo robotizirane zaposlene na minutne norme


Hitrost/počasnost zlaganja te moti samo, ko stojiš v vrsti!

Sem vsakodnevno v hoferju, delam manjše nakupe in vidim svašta. Najbolj moteče: pri kruhu: pa jst ne vem no nemarni ste ful, PA VZEMI TISTE ROKAVICE DAJ SI JIH GOR PA ŠELE POTEM VZEMI TISTO PO KAR SI PRIŠEL MADONA.
Pred blagajno: lepo piše, košaro zložite za blagajno, n3eeeeeee, magarci bodo dren s košarami delali pred blagajno in kaj se potem zgodi: s seboj ima eno mini vrečkico in začne zlagati in se lomiti s tistim zlaganjem na blagajni, medtem blagajnik že vse poskenira in zahteva plačilo, a pol robe je v vrečki, pol pa še zunaj, vmes plačuje a pol robe še vedno v luftu. In kaj se zgodi, začne že meni skenirati izdelke, ki se skorajda pomešajo med une druge.
DEJTE MAL LOGIČNO RAZMIŠLJATI, KOŠARE IMET DO KONCA NAKUPA IN SI ZLOŽTE NA PULTU, VZEMTE SI TISTO MINUTO VEČ, PA ŠE LEPŠE BOTE ZLOŽILI, KAM SE VAM MUDI DA MORATE VSE ZLAGATI NA BLAGAJNI.
AMPAK, TEŽKO JE PREPRIČANEGA PREPRIČAT.

Sem vsakodnevno v hoferju, delam manjše nakupe in vidim svašta. Najbolj moteče: pri kruhu: pa jst ne vem no nemarni ste ful, PA VZEMI TISTE ROKAVICE DAJ SI JIH GOR PA ŠELE POTEM VZEMI TISTO PO KAR SI PRIŠEL MADONA.
Pred blagajno: lepo piše, košaro zložite za blagajno, n3eeeeeee, magarci bodo dren s košarami delali pred blagajno in kaj se potem zgodi: s seboj ima eno mini vrečkico in začne zlagati in se lomiti s tistim zlaganjem na blagajni, medtem blagajnik že vse poskenira in zahteva plačilo, a pol robe je v vrečki, pol pa še zunaj, vmes plačuje a pol robe še vedno v luftu. In kaj se zgodi, začne že meni skenirati izdelke, ki se skorajda pomešajo med une druge.
DEJTE MAL LOGIČNO RAZMIŠLJATI, KOŠARE IMET DO KONCA NAKUPA IN SI ZLOŽTE NA PULTU, VZEMTE SI TISTO MINUTO VEČ, PA ŠE LEPŠE BOTE ZLOŽILI, KAM SE VAM MUDI DA MORATE VSE ZLAGATI NA BLAGAJNI.
AMPAK, TEŽKO JE PREPRIČANEGA PREPRIČAT.

Ravno zato jaz nikoli ne vzamem košare, ker so z njo problemi, pač pa vedno voz, tudi, če je nakup manjši, samo par stvari. Zakaj? zato, ker v prazen voz, potem, ko zložim na trak dam veliko nakupovalno vrečo in ko poskenira zlagam direkt v vrečo, ki je v vozu. Že prej pa tudi poskrbim, da artikli, ki so občutljivi, npr. jogurt, ki se lahko predre dam na trak zadnjega, zato, da pride v voz v vrečko na vrhu.

Ravno zato jaz nikoli ne vzamem košare, ker so z njo problemi, pač pa vedno voz, tudi, če je nakup manjši, samo par stvari. Zakaj? zato, ker v prazen voz, potem, ko zložim na trak dam veliko nakupovalno vrečo in ko poskenira zlagam direkt v vrečo, ki je v vozu. Že prej pa tudi poskrbim, da artikli, ki so občutljivi, npr. jogurt, ki se lahko predre dam na trak zadnjega, zato, da pride v voz v vrečko na vrhu.
[/quote]

Ma Super.

Ravno zato jaz nikoli ne vzamem košare, ker so z njo problemi, pač pa vedno voz, tudi, če je nakup manjši, samo par stvari. Zakaj? zato, ker v prazen voz, potem, ko zložim na trak dam veliko nakupovalno vrečo in ko poskenira zlagam direkt v vrečo, ki je v vozu. Že prej pa tudi poskrbim, da artikli, ki so občutljivi, npr. jogurt, ki se lahko predre dam na trak zadnjega, zato, da pride v voz v vrečko na vrhu.
[/quote]

Jaaaaaa, tako se dela, super!!!

Povsem nedoumljivo, da bi dvakrat zlagala iste stvari z istim namenom. Naložim v vrečo na blagajni in basta.

Se pa potrudim, da to naredim spodobno hitro. Na trak pa tudi zložim v takšnem vrstnem redu (težje in neobčutljivo najprej, na koncu lahko in občutljivo oziroma krhko), da lahko potem v istem vrstnem redu zlagam v vreče. Problem seveda nastane, če blagajničarka/blagajnik ne skenira po takšnem vrsttnem redu, kot sem naložila. Pa tudi v tem primeru se nekako znajdem.

Kupujem v Tušu.


Pa se to je, da te prodajalke laufajo ven iz blagajn in.delajo se druge stvari zraven tako v hoferju kot v lidlu … sploh v hoferju navadno dela samo ena blagajna al pa se v tisti ni nobene in cakas da sploh katera notr pride… in ko pride zacne metat stvari na brzake… tak da njim res ni mar zato, da stranke ne cakajo ni zato hitrica, ker dejansko stranke cakajo takrat da sploh katera v blagajno pride, ampak gre samo zato, da imajo robotizirane zaposlene na minutne norme
[/quote]

??? Kaj pa delaš ta čas, ko čakaš, da potem će ne folgaš dajat v voziček?

Res ne vem, kje to nakupujete, da imate same probleme. Ko je prejšnji kupec na vrsti, lepo zložiš artikle na trak, ko konča, se z vozičkom pomakneš do prodajalke, prijazno pozdraviš, ona prijazno odzdravi nazaj in začne vleč artikle, ti jih sproti dajaš v voziček, potem plačaš, se posloviš, ona zaželi lep dan. Pismo, a ste res vsi tako nesposobni??? Pri nas so še penzionisti osvojili sistem.
V vrečke dam šele v avtu, ker res nima smisla, da to delam v trgovini.

Trenutno je v našem Hoferju tisti pult zadaj nedostopen, ker so pred njim stalaže z ikebanami. Če ni teh, pa je zemlja v vrečah.
Drugače pa pri nas ni neke panike s hitrostjo, pa tudi ljudje v vrsti ne nergajo, če si bolj počasen. Nove trgovke se pa tudi hitro navadijo, da smo v naših krajih bolj na rikverc.

Drugače pa, pišite na Hofer in se pritožite ali pohvalite. Menda naj bi brali in celo kdaj pa kdaj upoštevali.


Tale predlagan projekt bom upoštevala, ko bo Hofer častil moje nakupe. Tudi pesmico bom na koncu zapela, če bo Hofer tako želel.
Dokler bom pa plačevala, želim, da je prodajalec do mene spoštljiv in mi omogoči, da sledim skeniranju izdelkov, ne da bi bila ob zaključku vsa švicna od olimpijske hitrosti.

New Report

Close